Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4492192x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van spac3D op dinsdag 2 maart 2010 om 13:23:
Af en toe nog een verdwaald molentje of blauw hartje... maar dat was het dan ook wel!

tel daar de sterren, duiven, rolexen en roze hartjes(de troep versie) ook maar bij

Waarschuw beheerder
Vergeleken met vorig jaar deze tijd zaten we bijna allemaal te janke dat er niets was behalve mccp en andere troep en nu zitten we weer andere lekker te maken met140 ers zie ik ;)(helaas dat deze mensen vaak zwetse) zelf nog niet gevonde hier de paarse sterren en blauwe harten voor zaterdag moh

Waarschuw beheerder
in utrecht lijken de sterren nog steeds spontaan uit de lucht te vallen.

Waarschuw beheerder
Hey jongens, vraagje, wat zijn nu de beste pillen qua mg/prijs verhouding?
en wie heeft ze?

thx
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 2 maart 2010 om 15:44:
Hey jongens, vraagje, wat zijn nu de beste pillen qua mg/prijs verhouding?
en wie heeft ze?

thx

Beetje lastig en gevaarlijk om er een uitspraak over te doen, aangezien je altijd ineens met een nieuwe pers te maken kan krijgen, maar mijn voorkeur gaat momenteel uit naar de paarse sterren. Ik kan zelf makkelijk sterren krijgen, en met iets meer moeite ook blauwe hartjes (die ik en mijn meissie beduidend minder vinden). Daar komt wel bij dat we er vaak anderhalf, in een gekke bui twee nemen. Niet echt power-users zeg maar. Heb je veel mdma nodig om het gewenste niveau te halen, en ga je naar feesten waar het handiger is om meer mdma in minder pillen mee te kunnen nemen in verband met een APV of deurbeleid, dan kan je misschien beter een wat hoger gedoseerde BYY zoeken, alhoewel daar ook alweer een iets mindere (nog steeds prima, maar niet voor de Oude BYY-prijs) pers van is.

Dus: Je eigen voorkeur is het belangrijkste.

En wie heeft ze? Iedereen behalve jij zo te zien :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 2 maart 2010 om 15:44:
Hey jongens, vraagje, wat zijn nu de beste pillen qua mg/prijs verhoudi

Degenen die de (eerste batch) BYY gekocht hebben voor rond de 3 euro hebben het goed gedaan. Dat is een goede prijs/kwali verhouding (150 mg mdma).

OOk duiven (130 mg) voor rond de 3 euro is een prima deal. Maar zoals eerder gezegd, je moet er maar tegenaan lopen of bereid zijn grotere aantallen te kopen. De laatste batch sterren koop ik ook rond de 3 euro, maar he, zolang er voorraad is zal je mij niet horen klagen en betaal ik dat gewoon.

Wie ze heeft? Volgens mij zitten er hier genoeg die wel wat extra voorraad hebben. En anders goed zoeken.

Soms betaal je 2 kwartjes of 3 euro kwartjes meer, maar dat is omdat niet iedereen even graag van zijn voorraadje af wil, of juist wel, dat weet ik niet;)

Kijk, kocht je 4 jaar geleden blauwe Mitus's voor 5 of 6 euro, vandaag de dag zouden ze dat nog steeds opbrengen (maar ze zijn er gewoonweg (bijna) niet meer). Ik denk zelfs dat sommigen er zelfs nog meer voor over zouden hebben, want gek genoeg geeft twee nieuwe sterren achterover ploppen gevoelsmatig niet hetzelfde efect als 1 old school Mitsu. De yangs ervaren het gevoel wel, maar het is toch net even anders. Of we hebben inmiddels een veranderde tolerantie, dat kan natuurlijk ook O:)

Advies: nieuwe sterren (ongeveer 90 mg) vallen (zoals te lezen valt)kennelijk nog steeds uit de hemel, de duiven (131 mg) vliegen nog volop vrij rond, de old-yangs en old Mitsu's zijn bijna op. Nieuwe yangs zijn er al, maar zijn niet beter dan de sterren ;) ;) Dan heb je op dit moment volgens mij met de duiven de beste prijs/kwali verhouding imho. Doe er je voordeel me ;) Maar tref je de nieuwe batch duiven (110 mg), dan ontlopen de sterren en duiven elkaar niks. Beiden leveren overigens gewoon dik feest op :p

Topic kan dicht volgens mij O:) :P :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op dinsdag 2 maart 2010 om 16:17:
Degenen die de ....... leveren feest op

Hey, ook last van een toetsenbordbui?

Ik sluit me aan bij je verhaal overigens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op dinsdag 2 maart 2010 om 16:24:
Met 3 woorden kan ik met niet duidelijk uitdrukken

Je bent een minderheid hier, hoe voelt dat nou?

:D
Waarschuw beheerder
hiero is ma weinig tot niets te krijgen, terwijl als ik hier lees , er toch genoeg moet zijn:S:S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van spac3D op dinsdag 2 maart 2010 om 13:23:
geen stad in Nederland waar echt niets te vinden is... duurt alleen soms ff voordat je het gevonden hebt!

Uitspraak van MuPpErD op dinsdag 2 maart 2010 om 17:03:
hiero is ma weinig tot niets te krijgen, terwijl als ik hier lees , er toch genoeg moet zijn

Tuurlijk is er genoeg te krijgen, maar je moet wel de juiste telefoonnummers hebben.....

Je kunt wel de straat op gaan en aan iedereen vragen of ie wat verkoopt, maar dat is ook zo wat........

De opmerking 'er is genoeg te krijgen' is dus behoorlijk relatief........
Waarschuw beheerder
you're right

t was eerder ook geen probleem, toen liepen er ook genoeg mee

hier en daar nu af en toe wel wat, maar niet echt geweldig tot nu toe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van snoepguit op dinsdag 2 maart 2010 om 16:10:
En wie heeft ze? Iedereen behalve jij zo te zien

hahaha ach jongen, je moest eens weten!;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sanne (6) op dinsdag 2 maart 2010 om 13:19:
hihi, zo'n reactie was natuurlijk te verwachten

Geloof mij maar dat er in Zeeland genoeg te vinden is..
En ik woon nog niet eens in onze Provincie hoofdstad maar opt platteland ;)
Sterren, Ying yangs, mercedesen, Net zoals in de rest van Nl..
Degenen die de (eerste batch) BYY gekocht hebben voor rond de 3 euro hebben het goed gedaan. Dat is een goede prijs/kwali verhouding (150 mg mdma).

Denk niet dat er veel mensen zijn die maar 3 euries betaalde voor de YY

Kijk, kocht je 4 jaar geleden blauwe Mitus's voor 5 of 6 euro, vandaag de dag zouden ze dat nog steeds opbrengen (maar ze zijn er gewoonweg (bijna) niet meer). Ik denk zelfs dat sommigen er zelfs nog meer voor over zouden hebben,

Heb ze hier al weg zien gaan voor een tientje per stuk..:O
Ik snap dat ook niet, mensen staren zich blind op die 3Hoeken :no:
Uitspraak van actief op dinsdag 2 maart 2010 om 17:33:
hahaha ach jongen, je moest eens weten!

Stel dan niet van die @&*%$ vragen pipo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Koos-matroos op dinsdag 2 maart 2010 om 19:10:
Uitspraak van Igo! op dinsdag 2 maart 2010 om 17:33:
hahaha ach jongen, je moest eens weten!

Lief doen dames.........:X (f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op dinsdag 2 maart 2010 om 17:12:
Tuurlijk is er genoeg te krijgen, maar je moet wel de juiste telefoonnummers hebben.....

Precies! En ik kan me voorstellen dat dat voor veel mensen niet zo vanzelfsprekend is als voor anderen... Ook al is er 'genoeg' te krijgen. Als je de contacten niet hebt, heb je gewoon niks. Of iemand moet zo vriendelijk zijn je even op weg te helpen natuurlijk. ;-)
Waarschuw beheerder
Gek genoeg is dus het Zuiden en Zeeland ruim vertegenwoordigd met die zooi :X Westen en (Noord)oosten is dus gewoon slecht. Midden NL en Adam redelijk, omdat daar de yangs vandaan kwamen.

Vat ik het zo goed samen?
Waarschuw beheerder
Noord NL ook genoeg te krijgen mits je de juiste mensen kent en zeker niet duurder dan in zuiden.
BYY, Paarse sterren, blauwe rolstoelen, rooie duiven, allemaal al voorbij zien komen.
Waarschuw beheerder
BYY is anders hier in het zuiden pet nu ;) En ik bedoel dan de eerste batch

Hier vliegt of valt alles O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In ieder geval, ze zijn er weer zat! ;-)

Waarschuw beheerder

waarom niet? ik wil een vriend helpen met boodschappen doen alleen wil niet dat die uit mijn supermarkt iets koopt.
dus help ik em met iets anders te zoeken en vraag aan mijn mede snoepers hun mening/ervaring en wat ze hebben..

daar is dit forum voor is het niet?

dus doe niet zo kortzichtig, pipo
Waarschuw beheerder

Je kunt wel de straat op gaan en aan iedereen vragen of ie wat verkoopt, maar dat is ook zo wat........

nou ja, ben al een tijdje op zoek
maar al die dealers hier verkopen alleen sos :-#
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
OOk duiven (130 mg) voor rond de 3 euro is een prima deal. Maar zoals eerder gezegd, je moet er maar tegenaan lopen of bereid zijn grotere aantallen te kopen

hmm ik kijk er van op dat zoveel mensen hier niet aan duiven kunnen komen in kleine aantallen ,hier in rotterdam toch niet zon probleem ,maar ja mss klopt het inderdaad dat je er maar net tegenaan moet lopen .Vraag een beetje rond op het een feesje en dan heb je toch al snel eentje te pakken ,oke dan betaal je de hoofdprijs ,maar de juistte nummers vinden moet dan toch geen probleem zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 2 maart 2010 om 20:50:
ik wil een vriend helpen met boodschappen doen

wil niet dat die uit mijn supermarkt iets koopt

Dat moet je mij toch eens uitleggen waarom je een vriend niets uit jou supermarkt wilt verkopen ,het is toch een vriend ,ik bedoel mss heb je er wel een hele goede reden voor maar het klinkt een beetje tegenstrijdig.
Kan natuurlijk te maken hebben met de hoeveelheid die je zelf nog hebt,zuinigheid is niet zo slecht is in het verleden gebleken .
Waarschuw beheerder
Als hij ze heeft kan hij er ook toch meer halen????
Waarschuw beheerder
Ja, ik ben even anoniem. Post hier nooit lees alleen, maar zitten wel wat familieleden hier van me op die dit allemaal niet hoeven te weten vandaar.
Goed, ik kan dus een aantal Blauwe Mitsu's van iemand kopen.
Heb gevraagd om 120, ook voor wat vrienden van me dus geen verkoop.
Hij kon 20 blauwe mitsu's leveren, want dat had heeft hij nog.
Nu vraag ik mij af, kan dit kloppen? Zou dit geen 2e slechte batch kunnen zijn of echt nog die 'goeie oude'.

Natuurlijk laat ik ze testen, maar ben gewoon ff nieuwschierig.
Wil op voorhand natuurlijk wel wat info over deze tikkels :)

Bedankt alvast!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MeganFox op dinsdag 2 maart 2010 om 22:16:
Nu vraag ik mij af, kan dit kloppen? Zou dit geen 2e slechte batch kunnen zijn of echt nog die 'goeie oude'.

Pff, sorry hoor maar enig idee hoeveel driehoekige blauwe mitsus er geweest zijn. Iedere pillendraaier maakte op een gegeven moment blauwe driehoeken (met of zonder mitsu logo) dus er zijn honderden verschillende batches van uiteenlopend van een paar mg tot de knallers van 160+. Enige manier om erachter te komen is ze te lasten testen. Iedereen die op basis van het feit dat het een blauwe driehoek betreft een uitspraak doet over de kwaliteit van die pil gokt maar wat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 maart 2010 om 22:23:
Pff, sorry hoor maar enig idee hoeveel driehoekige blauwe mitsus er geweest zijn. Iedere pillendraaier maakte op een gegeven moment blauwe driehoeken (met of zonder mitsu logo) dus er zijn honderden verschillende batches van uiteenlopend van een paar mg tot de knallers van 160+. Enige manier om erachter te komen is ze te lasten testen. Iedereen die op basis van het feit dat het een blauwe driehoek betreft een uitspraak doet over de kwaliteit van die pil gokt maar wat.

Nee dus, ik ben ook nog maar een leek vandaar ook mijn vraag :$.
Las hier veel dat deze vriendjes de laatste tijd niet/haast niet worden verkocht.
Vond het daarom gek dat ik ze dan wel zou kunnen krijgen.

Iig, bedankt voor je antwoord!
Waarschuw beheerder
van mij magter eigenlijk wel een nieuwe variant van blauwe mitsubishi komen

met lekker veel energie net als de vorige goeie batch van die voor die xjes met het vage mitsu logo

alleen al voor het gevoel eromheen zou ik extra geld er aan uitgeven =P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van thisismypf op dinsdag 2 maart 2010 om 22:30:
met het vage mitsu logo

die van begin 2008(Y)

Waarschuw beheerder
Waarom nemen jullie niet gewoon MDMA kristal en vult een cappie. Kun je ze precies zo zwaar maken als je zelf wil.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 maart 2010 om 22:33:
Waarom nemen jullie niet gewoon MDMA kristal en vult een cappie.

Als ik er aan kon komen.........:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op dinsdag 2 maart 2010 om 22:42:
Als ik er aan kon komen.........

Is volgens mij toch genoeg van te krijgen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 maart 2010 om 22:46:
Is volgens mij toch genoeg van te krijgen.

;p

Waarschuw beheerder
MDMA kristal en vult een cappie

teveel werk..
pilletje kun je meteen innemen zonder gezeur:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 maart 2010 om 22:52:
teveel werk..
pilletje kun je meteen innemen zonder gezeur

Cappie kun je ook gewoon innemen. :)
Waarschuw beheerder
waarom niet? ik wil een vriend helpen met boodschappen doen alleen wil niet dat die uit mijn supermarkt iets koopt.
dus help ik em met iets anders te zoeken en vraag aan mijn mede snoepers hun mening/ervaring en wat ze hebben..

:no: is geen winkel hier or
zit in het verkeerde topic maistro
https://partyflock.nl/forum/4/firstpage
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 maart 2010 om 22:59:
Cappie kun je ook gewoon innemen.

ja maar p'tjes hoef je niet te vullen,
+ geen weegschaaltje te gebruiken e.d.
nja, ieder z'n ding(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 maart 2010 om 22:01:
hoeveelheid die je zelf nog hebt,zuinigheid is niet zo slecht is in het verleden gebleken .

ik heb nou goede, byy van de eerste batch 130-150 mg (Y)
en genoeg om dit festival seizoen door te komen, maar dat lukt niet als ik aan 1 vriend wat verkoop, want dat is niet eerlijk tegenover de rest van mijn vriendengroep...

Uitspraak van Koos-matroos op dinsdag 2 maart 2010 om 23:01:
is geen winkel hier or

ik denk wel dat je snapt wat ik bedoel.
Waarschuw beheerder
iemand bekent met: paarse canadees?:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djakbal op dinsdag 2 maart 2010 om 23:38:
iemand bekent met: paarse canadees?:)

als het een hele oude batch is dan heb je geluk :P waren vroeger echt fucking harde knallers ! :P
geloof 170mg gedoseerd zelfs!
als het een nieuwe batch is.... geen idee ? dan willen de makers kennelijk meevaren op de roem van deze oldskool knallers :p
donateur
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op maandag 1 maart 2010 om 13:29:
3 Jaar lang was het wachten op goede mdma pillen

Alleen bij jou dan :lol: Weet niet waar je hebt gezeten die 3 jaar, maar die crisis heeft echt NIET zo lang geduurt. In medio 2008 waren er nog de blauwe mitsu's getest op 140+mg, lijkt me net zo goed als de blauwe yingyangs die in okt/nov 2009 aan het licht kwamen. Dat is dus max. 14-15maanden en in die tijd zijn er heus wel goede MDMA pillen geweest. Alleen niet gedoseerd op die wijze. Maar ja, 2x70 is ook 140.. alleen wat minder praktisch voor mee naar feesten..maarja, dat is het dan ook..
Uitspraak van Pieter112 op dinsdag 2 maart 2010 om 14:21:
Witte molentjes:D
140MG :lol:

95 á max 130.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 maart 2010 om 15:29:
de sterren nog steeds spontaan uit de lucht te vallen.

zal ook wel weer meevallen..
Of we hebben inmiddels een veranderde tolerantie, dat kan natuurlijk ook O:)

Dat zal het zelfs wel zijn.

Net als de opmerking "goed zoeken" van weinig waarde is ;)

hij zal ze ook wel niet in losse stuks hebben gekocht :O :lol:
Uitspraak van T@m@r@ op dinsdag 2 maart 2010 om 19:17:
voor veel mensen niet zo vanzelfsprekend is als voor anderen... Ook al is er 'genoeg' te krijgen. Als je de contacten niet hebt, heb je gewoon niks.

(Y)(Y)
vraag aan mijn mede snoepers hun mening/ervaring en wat ze hebben..

volgens mij was je vraag inhoudelijk wel iets anders dan hoe je het nu omschrijft, maar goed..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op dinsdag 2 maart 2010 om 23:44:
als het een hele oude batch is dan heb je geluk waren vroeger echt fucking harde knallers !
geloof 170mg gedoseerd zelfs!
als het een nieuwe batch is.... geen idee ? dan willen de makers kennelijk meevaren op de roem van deze oldskool knallers

zozo:honger:

heb helaas net andere gekocht voor MOH.
maar toch maar even een aantal inslaan dan.;P

bedankt;)

Waarschuw beheerder
Paarse sterren 1e batch getest op 105 MG!

Omgeving groningen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djakbal op dinsdag 2 maart 2010 om 23:49:
heb helaas net andere gekocht voor MOH.

ik neem mijn byytjes mee, mij hoor je niet klagen(Y)(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MuPpErD op dinsdag 2 maart 2010 om 17:03:
hiero is ma weinig tot niets te krijgen, terwijl als ik hier lees , er toch genoeg moet zijn:S:S

beter zoeken B)

per 1000 misschien, maar zelfs dan waren ze vaak nog 3,25

Uitspraak van [NL]Spookje... op dinsdag 2 maart 2010 om 21:12:
maar al die dealers hier verkopen alleen sos :-#

je bedoeld zo'n stukkie origami met manitol en een paar kruimels coke?:rot: ben met zie zooi gekapt, kwaliteit is vandaag de dag ver te zoeken als je goeie snats gewend bent.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 maart 2010 om 21:54:
Vraag een beetje rond op het een feesje en dan heb je toch al snel eentje te pakken ,oke dan betaal je de hoofdprijs ,maar de juistte nummers vinden moet dan toch geen probleem zijn

;)

ik zal even kijken hoe de wind staat:rot:

Waarom nemen jullie niet gewoon MDMA kristal en vult een cappie. Kun je ze precies zo zwaar maken als je zelf wil.

moet je ook aan de caps kunne komen. die kun je niet zo 1,2,3 bij de tip-top of dump halen;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja, ik ben even anoniem. Post hier nooit lees alleen, maar zitten wel wat familieleden hier van me op die dit allemaal niet hoeven te weten vandaar.
Goed, ik kan dus een aantal Blauwe Mitsu's van iemand kopen.
Heb gevraagd om 120, ook voor wat vrienden van me dus geen verkoop.

Natuurlijk laat ik ze testen, maar ben gewoon ff nieuwschierig.
Wil op voorhand natuurlijk wel wat info over deze tikkels

Bedankt alvast!

De echte klappers van vroeger waren de blauwe mitsu's driehoeken en niet die ronde die zijn poep en die driehoeken zijn niet meer te krijgen jammer genoeg