Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 januari 2010 om 23:15:
Ik zou zeggen blader wat bladzijdes terug, dacht altijd dat jij een "oplettende" flocker was maar blijkbaar niet? Staan gegarandeerd positieve reacties van mensen die "rode bommen" ***WEL*** degelijk hebben geconsumeerd.
Niet zoals jullie reacties gaan geven zonder ze geconsumeerd te hebben of er ooit al eentje gezien te hebben.
Als je van mens
en spreekt, spreek je van meervoud, ik vind (in dit topic) maar
één reactie tussen van iemand die ze werkelijk geconsumeerd heeft, vanaf bladzijde 248:
Heb rode bommetjes en rode pijltjes ! Ze zijn perfect !
Heerlijk gevoel geen gekke bekken trekken of iets,je kan na een paar uur gewoon goed slapen en eten,dag daarna ook totaal geen hoofdpijn ofzo !
Dat is inderdaad een positieve reactie, wat verder prima is

, maar het is er
wel maar één. Vandaar dat ik vraag "wie dan?", want ik weet niet of jij dit
"genoeg" vindt, blijkbaar wel, maar
ik vind één reactie iig wat karig. Als je er nog meer weet mag je me daar natuurlijk altijd op wijzen

Maar dan staan ze
waarschijnlijk in een ander topic in ieder geval..
Ik ga er nu iig niet verder naar zoeken
Reacties (alsin: forumberichten schrijven over..) geven zonder een pil geconsumeerd te hebben
kan natuurlijk altijd, ik hoef ze er ook niet voor te zien. Echter het belangrijkste daarbij; je ziet mij er iig nergens een
waardeoordeel over die dingen vellen; geen goed/slecht oordeel. Want ik ben het met je eens dat
dat niet kan zonder ze zelf geconsumeerd te hebben EN/OF de inhoud te kennen.
Ik zeg ook nergens dat ze niet bestaan of een broodje aap zijn, misschien iemand anders wel, is me ook niet opgevallen.
Natuurlijk bestaan ze, afbeelding zie ik zo op PR staan..
Zullen allicht ook best prima dingen zijn. Er is alleen nog geen betrouwbare hond die er een (voor jou even erbij: "officiële") uitslag van heeft gepost (of uberhaupt heeft?) En ook staan die nog niet op pillreports bijvoorbeeld.
Alleen
schattingen.. Dus als je het niet erg vindt nog genoeg reden om in ieder geval de 120-140mg in twijfel te trekken
totdat dit eens bevestigd wordt..
En
dat is het enige waar het me in mijn reacties op die dingen in ieder geval om ging.
Niet of het subjectief goede dingen zijn ja of nee, dat wil ik best geloven
Dus ik zou zeggen maak je belofte waar, post je resulta(a)(t)(en) over een paar weken en neem de speculaties, zoals naar jouw eigen zeggen, weg, niks aan het handje toch?!
----
Enige teksten van PR:
My dealer said they´re around 140 mg´s of MDMA.
And i´ve had a lot of MDxx pills in my life, and this ones were the best I could get since the little MDMA dip. So I think probably my dealer was right, I would estimate the contents by 120~140 mg MDxx.
I kept some for new years eve, i will let you know my experience then, since the last time was a while ago..
sorry for my crappy english, but i hope you'll understand..
relax, realx..
Posted on December 17, 2009, 8:09 pm by hardmike
No it's not correct!! I consumed these red bombs too, and know these thing are not 120/140 but more like 90/100 but if you want to know the real amount...... let them test in the laboratory!
Posted on December 20, 2009, 6:54 pm by infectedluna
i consumed them too but i'm really small, so i do think it's 120/140!
Test report will come in 2010 januari.
Dus voor mezelf sprekend; enigzins benieuwd naar de uitslag van de regel exact hierboven..
Edit, twee typfoutjes en opmaak.