Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4482312x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 november 2009 om 23:17:
snap alleen nooit waarom mensen halfjes nemen

ik ken toch echt mensen die van een halve kats van de plaat zijn :lol: blijf het ook vreemd vinden maar het bestaat :yes:
Waarschuw beheerder
Is er vreemd aan :/

Kijken hoe je erop reageert, is bij iedereen anders ;)

Waarschuw beheerder
nieuwe batch harten binnen. Deze zijn weer meer roze dan rood.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zaterdag 21 november 2009 om 02:01:
Is er vreemd aan

Omdat het gros er meer nodig heeft voor hetzelfde efect :yes:
Waarschuw beheerder
Toch leuk dat iedereen zo lekker gaat op één Blauwe YY. Tijd geleden moest iedereen er meer nemen om iets te voelen van één of ander zwak snoepje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kopjekoffie op zaterdag 21 november 2009 om 10:20:
Toch leuk dat iedereen zo lekker gaat op één Blauwe YY. Tijd geleden moest iedereen er meer nemen om iets te voelen.

Omdat er zo weinig was werd de tolerantie afgebouwd!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 november 2009 om 23:40:
ach doe nou niet zo raar nooit een mcpp pil gehad dan die ook zwart kleurde op de ez ? Of snoepjes met een grote spreiding ?

heb nog nooit een mcpp pil gehad nee, doe ik niet aan:P
grote spreiding maakt niet uit. mn 1e keer had ik de echte blauwe mitso. 1 hele ingenomen. dacht dat zo'n klein dingetje niet zoveel met je lichaam koen doen:lol:.. nou, even later wist ik wel beter. voelde me zelfs helemaal niet goed toen ie insloeg.

dus vervolgens altijd meteen 1,5 / 2 droppen (hartjes,roze yy, iig 90mg/100mg) om hetzelfde gevoel te bereiken maar het lukt dus nooit:p

maarja, als je van een halfje dus hard gaat; have fun(Y)

Uitspraak van Ouwehoeren op zaterdag 21 november 2009 om 01:46:
Is ook erg lastig te begrijpen

Beter 4 tegelijk,dan ben je stoer

Weet zeker dat je sws niet veel snapt

hier gaan we niet eens op in of course;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 november 2009 om 10:47:
dus vervolgens altijd meteen 1,5 / 2 droppen (hartjes,roze yy, iig 90mg/100mg) om hetzelfde gevoel te bereiken maar het lukt dus nooit

Je eerste keer evenaar je nooit meer gast.

Lekker man altijd 2 tegelijk droppen, tot je een keer 2 overgedoseerde pakt en schuimbekkend in een hoekje ligt te stuiptrekken (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 november 2009 om 11:05:
Je eerste keer evenaar je nooit meer gast.

Ik had een zakje waar ik altijd het gruis in stopte.
Dit varieerde van mdma, blauwe mitzus, roze olifantjes en een heel klein beetje speed.

Daar heb ik ooit met een vriend in een zwaar aangeschoten toestand twee uber dikke lijnen van gelegd....
Na 5min knalde me er toch een boost binnen.. Zelden zoiets ervaren. Dat deed me toch wel sterk aan de eerste keer denken(Y)

Artiest The Element
Waarschuw beheerder
iemand bekend met groene mitsu'S?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 november 2009 om 17:10:
Iemand die weet hoeveel en wat er in blauwe mercedes zit?
Zijn 7mm bij 4mm

Van de week laten testen, 60 mg MDMA slechts (spreiding tussen de 51 en 73). Vond ik tegenvallen, zeker omdat ik er laatst erg goed op ging... :/ (2x een halfje) Had meer verwacht!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 november 2009 om 22:50:
bedoel je die met een kangeroe als logo ? Welke kleur hebben ze ?
Ik ken ze natuurlijk wel van een tijdje terug, ik denk ms wel jaar of 2 geleden ? Dat waren absolute toppers en kleur groen.

Oef! Die van 2 jaar geleden waren 150+ met een beetje keta... Met stip de vaagste pillen die ik ooit heb gehad! Maar wel erg lekker!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 november 2009 om 12:28:
iemand bekend met groene mitsu'S?

Welke van 40 verschillende soorten groene mitsus bedoel jij precies?

zie hier....

http://www.pillreports.com/index.php?page=search_reports&sent=1&name=mitsubishi&logo=&colour=green&region=all&percent_rating=0&pp=10&submit.x=0&submit.y=0&submit=Search+Reports
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schaapherder op zaterdag 21 november 2009 om 13:01:
Van de week laten testen, 60 mg MDMA slechts (spreiding tussen de 51 en 73). Vond ik tegenvallen, zeker omdat ik er laatst erg goed op ging... (2x een halfje) Had meer verwacht!

Ging dat toevallig om deze?

[img width=1024 height=686]http://img187.imageshack.us/img187/9796/dsc01842k.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
vanavond de YY testen :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van intel op zaterdag 21 november 2009 om 16:06:

Dat zijn wel degene die ik laatst had. Testuitslagen allemaal rond 50-60mg plus 8-10mg Cafeine. Dat laatste verklaart waarschijnlijk waarom veel mensen ze wel lekker vonden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 november 2009 om 17:21:
vanavond de YY testen

zou goed kunnen (Y):)
Waarschuw beheerder
Van die 8-10mg caffeine merk je niet echt wat hoor.. Kopje koffie zit al 80mg in

Waarschuw beheerder
vanavond de YY testen

Fasten your seat belts!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 november 2009 om 17:50:
Dat zijn wel degene die ik laatst had. Testuitslagen allemaal rond 50-60mg plus 8-10mg Cafeine. Dat laatste verklaart waarschijnlijk waarom veel mensen ze wel lekker vonden.

Ah, geen troep er in dus in elk geval :)
Waarschuw beheerder
vanavond de YY testen :cheer:

WOEI!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Semtexx op donderdag 19 november 2009 om 17:36:
Morgen testuitslag van rode mcdonalds en blauwe rolstoelen

Heb deze zelf ook nu, ben erg benieuwd naar de resultaten.
Zelf 1tje van geprobeerd als tester, begonnen met een halfje, vrij weinig van.
Toen nog een halfje + halve groene swirl (mephedrone). Knalde er keihard in, klapperkaken etc.
Op gegeven moment keihard lopen halucineren, stonden mensen bij kapstop etc. zeer apart.

Wil graag weten wat er in zit, hoop snel wat te horen!

en wat betreft de groene swirls (mephedrone), dit zijn prima mdma vervangers, zelf aantal keren lekker op gegaan, wist toendertijd nog niet dat het mephedrone was.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op zaterdag 21 november 2009 om 18:09:
Van die 8-10mg caffeine merk je niet echt wat hoor.. Kopje koffie zit al 80mg in

Dat denk je maar, laat ze er maar eens uit en je zult zien dat het effect van die pil drastisch verminderd. Caffeine, maar bijvoorbeeld ook ketamine, versterken het effect van MDMA als het gelijktijdig wordt ingenomen, zelfs al bij kleine hoeveelheden.

Waarschuw beheerder
Die "Nike" logo's. Waar zwermen die nu ergens rond?
Die kwamen erg goed uit de pill reports toch? Of krijg ik nu straf, dat ik dat vraag ;)
Waarschuw beheerder

ik neem ook vaak halfjes, vind het lekkerder opbouwen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 november 2009 om 19:40:
Dat denk je maar, laat ze er maar eens uit en je zult zien dat het effect van die pil drastisch verminderd. Caffeine, maar bijvoorbeeld ook ketamine, versterken het effect van MDMA als het gelijktijdig wordt ingenomen, zelfs al bij kleine hoeveelheden.

:D ok voortaan loopt iedereen nu met een bak koffie op een feest :ROFLOL:

Neemt niet weg dat Marc39 wel gelijk heeft..
Waarschuw beheerder

kweenie, maar dit lijkt meer op een mercedes logo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Badass B.U.D. op zaterdag 21 november 2009 om 20:01:
ik neem ook vaak halfjes, vind het lekkerder opbouwen

Vind ik persoonlijk ook leuker. Tot je op een lekkere piek zit . En die blijf je dan heel de nacht aanhouden . ZALIG !!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demolisher op zaterdag 21 november 2009 om 20:12:
Vind ik persoonlijk ook leuker. Tot je op een lekkere piek zit . En die blijf je dan heel de nacht aanhouden . ZALIG !!!!

eens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 november 2009 om 10:47:
1 hele ingenomen. dacht dat zo'n klein dingetje niet zoveel met je lichaam koen doen:lol:

:lol:

Degene die het bedacht heeft is gewoon GENIAAL !!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 november 2009 om 18:09:
Uitspraak van Mart!?:bounce: op zaterdag 21 november 2009 om 17:21:
vanavond de YY testen

Fasten your seat belts!

Attention: we are now ready 4 take off !!!

Waarschuw beheerder
Die blauwe mercedes heb ik nu ook, vanavond eens testen.
7 bij 4 mm werdt mij eerst doorgegeven, maar de werkelijke grote is 10 bij 4 mm.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vanavond de YY testen

Same here! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van azeks op zaterdag 21 november 2009 om 20:02:

ok voortaan loopt iedereen nu met een bak koffie op een feest

Neemt niet weg dat Marc39 wel gelijk heeft..

Ik betwijfel of een paar slokjes koffie (of Red Bull) dat effect heeft. En als het effect zo heftig zou zijn, waarom zit er dan niet in elke pil een beetje caffeine...?

Exact dezelfde.

Dat vraag ik me ook wel eens af.. (hoewel ik het zelf ook vaak doe, bij inslag de andere helft.):/
Waarom zeuren mensen dan zo over laag gedoseerde pillen? Scheelt een hoop gehannes met doorbreken/bijten, verkruimelen, etc.
Prijs komt vaak uiteindelijk ook overeen.
Voor meenemen naar feesten is het wel minder, maar dan zou het weer beter zijn om nog hoger gedoseerde pillen te maken en kwartjes te nemen... :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schaapherder op zaterdag 21 november 2009 om 22:42:
om nog hoger gedoseerde pillen te maken en kwartjes te nemen... :D

is weer minder profitabel voor de drukkerts... ;p
Waarschuw beheerder
klinkt goed, die YY
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Schaapherder op zaterdag 21 november 2009 om 22:42:
. En als het effect zo heftig zou zijn, waarom zit er dan niet in elke pil een beetje caffeine...?

Misschien omdat niet elke drukker het weet?

Maar goed, het is geen bewezen ding, alleen iets wat blijkbaar wel door een groepje mensen zo wordt ervaren..gek..zou toch een soort interactie ofzo moeten zijn. Gezien 8á 10mg caff of 5-6mg Keta oraal inderdaad géén werkzame (well below treshold) dosissen zijn..
Vreemd..maar wel paar keer gehoord nu. Treshold voor ketamine is 40-50mg oraal, meer richting het eind van die range voor de wat zwaardere mensen. En wat Matthijs zegt idd, kopje koffie is zo'n 75mg caff en een espresso wat meer :)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 november 2009 om 20:01:
Die "Nike" logo's. Waar zwermen die nu ergens rond?
Die kwamen erg goed uit de pill reports toch? Of krijg ik nu straf, dat ik dat vraag ;)

Groningen, maar de vraag is maar of het geen fake report is.. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 22 november 2009 om 00:17:
Misschien omdat niet elke drukker het weet?

Natuurlijk weet elke drukker het wel, mocht het zo zijn. Cafeïne droogt net als MDMA echter uit en zorgt dus voor grotere uitputting van het lichaam, meer kans op schade en een grotere kater. Ook denk ik dat mensen (als ze hem laten testen) een zuiver pilletje prefereren over het algemeen.

Ik heb er geen weet van of die cafeïne überhaupt effect heeft, over het menselijk lichaam weet ik niet zo veel en ik heb er zelf ook geen ervaring mee. Maar ik denk dat Marc wel een punt kan hebben. Ze stoppen het er natuurlijk niet voor niks in.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jetje! op zondag 22 november 2009 om 00:10:
klinkt goed, die YY

Zijn ze ook :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tomaas op zondag 22 november 2009 om 00:23:
Ook denk ik dat mensen (als ze hem laten testen) een zuiver pilletje prefereren over het algemeen.

Sure..maar eigenlijk valt er voor een koffiedrinker..als je het heel objectief bekijkt, geen bezwaar te hebben op 8-10mg caff..gezien je er dan eentje bent die ze..waarschijnlijk elke ochtend..ook al binnen krijgt. Zuiver is één ding, maar eventuele onzuiverheden zijn een ander ding om te bekijken.
MDEA of MDA als onzuiverheid zou ik op de koop toenemen..en zelfs fijn vinden (hoewel ik dan liever de MDMA er niet bij heb :P :lol: )

mCPP hoef ik er niet bij te zien! Zo'n beetje caff zou ik zelf ook niet zo erg vinden.. ik bekijk dat gewoon objectief. In een red bull of koffie zit meer..tis echt weinig.
Speed..hmm ja vorm ik ff geen mening op :) Liever niet..denk ik.

Beetje keta erbij? Hmm ja ben dan wel benieuwd of ik het ook anders aan vind voelen..

Daarnaast zijn er vast nog wat "onzuiverheden" te bedenken waar ik verder niet zo blij mee ben. (o.a. PMA, maar ja..moet je dat nog "onzuiverheid" noemen :lol: )
Ik heb er geen weet van of die cafeïne überhaupt effect heeft, o

De dosering opzich zelf..als je 8 of 10mg caff neemt en verder niks, heeft geen effect.. in combinatie LIJKT het dus wel enig effect te hebben. Maar een toepasselijke uitspraak die ja daarbij zou kunnen doen is; dat is nog koffiedik kijken..

Ze stoppen het er natuurlijk niet voor niks in.

Natuurlijk weet elke drukker het wel, mocht het zo zijn.

Tegenstrijdig??
Maar ik denk dat Marc wel een punt kan hebben.

Maar Marc denkt het uit ervaring..het is geen bewezen of logisch verklaarbaar ding, of iig...er is niet die verklaring waar wij denk ik beide naar op zoek zouden zijn ;)
Ik bedoel, ik wil het best aannemen dat het zo is hoor..daar gaat het niet om :) Marc zal het best van redelijk wat mensen hebben gehoord en dat je het dan denkt of gelooft is zeker niet ireël, kleine steekproef als het ware. Echter zit ik ook zo in elkaar dat ik uitgebreid wil weten hoe en waarom het zo werkt..en niet alleen dat het (dus blijkbaar, maar nog niet echt zeker?!) werkt.

Controle vs. placebo ;) is wenselijk :lol:

en zorgt dus voor grotere uitputting van het lichaam, meer kans op schade en een grotere kater.

vraag is of 8 tot 10mg dat hem doet..daarnaast zijn er natuurlijk zat mensen die speed snuiven bij hun pilletje..waarvan je waarschijnlijk al kunt invullen welke van deze twee opties a) speed erbij snuiven b) 8-10mg caff erbij hebben in je pil, schadelijker is en voor een riantere kater zorgt :)
Maar goed..dat is een zijpaadje hmm ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vanavond ff YY geprobeerd
wat gaan die dingen hard zeg..:|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op zondag 22 november 2009 om 02:37:
vanavond ff YY geprobeerd
wat gaan die dingen hard zeg..

hahah, klinkt goed !
hier nog niet gesignaleerd. wil ze ook eens proberen! maar ik heb geduld. wil pas weer in kerstvakantie gaan;)
Waarschuw beheerder
heerlijke gele smilies :D
Waarschuw beheerder
blauwe xxx

en ik ga als een mallen :X
Waarschuw beheerder
500 mg mdma in 2 cappies :)

aardig van et padje...... en mijn kaken leiden een eigen leven op et moment :roflol:

Lol, blij dak alleen zit.......... val ik tenminste alleen mezelf lastig met dat geklapper. :lol:
Waarschuw beheerder
Als jij het zegt. :|

Doe normaal ongeveer de helft in een cappie, maar als ik eens zin heb om nu eens twee te maken ipv vier om ff anders leip te worden ben je ineens een stumpert?? :S

Bij ons noemen ze dat een genieter :) Maar kortzichtigheid is in mijn ogen stumperig dus......... Kom er vrolijk bij zou ik zeggen. :loser:

Waarschuw beheerder
roze vlinders! goed!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HardCor3Fr3ak op zondag 22 november 2009 om 06:53:
Doe normaal ongeveer de helft in een cappie, maar als ik eens zin heb om nu eens twee te maken ipv vier om ff anders leip te worden ben je ineens een stumpert?? Bij ons noemen ze dat een genieter Maar kortzichtigheid is in mijn ogen stumperig dus......... Kom er vrolijk bij zou ik zeggen.

Laat je nakijken gast :roflol: