Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4481232x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
gisteren nieuwe variant gezien van de groene swirls!!

Zijn een stuk kleiner, ruiken super hard naar anijs, en smaken wat bitter. Maar laat je niet grappen, want er zit nog steeds geen mdma in, ze zijn gewoon nog steeds mephedrone.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Converse op vrijdag 20 november 2009 om 10:33:
Geteste MDMA waarde in pillen is netto gewicht he? (Dus het in mindering brengen van het verschil in percentage (Dus in principe 100% werkzame MDMA?)

Geteste MDMA kristallen is bruto gewicht (Dus jou getest percentage, 75% of 80% of 84% )

Klopt.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 november 2009 om 12:31:
gisteren nieuwe variant gezien van de groene swirls!!

Zijn een stuk kleiner, ruiken super hard naar anijs, en smaken wat bitter. Maar laat je niet grappen, want er zit nog steeds geen mdma in, ze zijn gewoon nog steeds mephedrone.

Maar...is het dan heel erg belangrijk dat het een nieuwe variant is? :O :bloos: Kan me vergissen..maar voor wie M in tabletten zoekt blijft het devies dus groene swirls te mijden..
Uitspraak van Boethead op vrijdag 20 november 2009 om 12:25:
:O maar liefst 1.50 euro verschil! :o

:( Koop ik nog geen lekkere fles sap van bij de AH togo :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 20 november 2009 om 12:46:
Maar...is het dan heel erg belangrijk dat het een nieuwe variant is? :O :bloos: Kan me vergissen..maar voor wie M in tabletten zoekt blijft het devies dus groene swirls te mijden..

ja nog steeds mijden, ik heb ze iig links laten liggen, behalve als je mephedrone wilt. Maar de geur en smaak hebben ze veranderd en de grote is meer zoals normale knetters. Gewoon even melden voor mensen die op geur en smaak afgaan en denken dat deze nu wel mdma zouden bevatten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jordy.... op vrijdag 20 november 2009 om 11:40:
snap nog steeds niet dat je moeilijk gaat doen voor 5euro....
voor een tientje heb je de avond van je leven..

en het kan aan mij liggen, maar het effect van pillen en kristallen is wel echt anders bij mij....
Vind pillen relaxter!! Van kristallen word ik stil in mn eigen wereld, en kan niet meer losgaan(dansen)( voel me wel relaxd)
maar bij pillen is iedereen mn vriend en wil ik zoveel mogelijk onzin tegen iedereen lulleng!!!
en ga moeilijk los! dus ja

Ik ken de tijd van 1-2 euro voor de blauwe mitsus :P dus dan is 5 euro wel veel :P (Ook al is het nu de normale prijs :P en ik zeur ook niet hoor!!)

En verder... heel klein beetje dextro erbij in de capsule en je gaat nog veel fijner dan op je pil!! :D
Waarschuw beheerder
heb nu nieuwe batch van australians gehad. moet ze nog testen, iemand bekend ermee?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Converse op vrijdag 20 november 2009 om 13:30:
heel klein beetje dextro erbij in de capsule en je gaat nog veel fijner dan op je pil!

? wat heeft dat voor effect dan als ik vragen mag?

Uitspraak van Converse op vrijdag 20 november 2009 om 13:30:
Ik ken de tijd van 1-2 euro voor de blauwe mitsus

voor een losse pil of per 1000 ofzo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ravert op donderdag 19 november 2009 om 20:45:
Denk dat je bij 10st. een prima deal hebt als je 3,50/st. betaalt voor zo'n rood hartje, of 5/st. voor zo'n blauwe ying yang.

T kan altijd goedkoper natuurlijk, t kan ook altijd duurder. Maar laten we het erop houden dat we het hier toch over van een soort informele, ongeschreven en vooral ook onbesproken 'adviesprijs' hebben 8)

normale prijzen hoor :yes:
Sorry bedoel '"adviesprijs" :LOL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op vrijdag 20 november 2009 om 15:15:
wat heeft dat voor effect dan als ik vragen mag?

dexamphetamine :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 november 2009 om 15:24:
dexamphetamine

www.wikipedia.nl

Benzylpiperazine
Benzylpiperazine

1-benzylpiperazine
Farmaceutische gegevens
Biol. beschikbaarheid: nb
Metabolisatie: hepatisch
Halveringstijd: nb
Uitscheiding: renaal
Gebruik
Toediening: oraal, intraveneus
Databanken
CAS-nummer: 2759-28-6
PubChem: 75994
Chemische gegevens
Formule: C12H16N2
Molaire massa: 176,258 g/mol
Geneeskundeportaal
Benzylpiperazine of BZP is een piperazine derivaat dat populair is geworden als drug vanwege zijn euforische en stimulerende eigenschappen. Van 2000-2005 werden 'Party Pillen' verkocht die benzylpiperazine bevatten. De potentie van benzylpiperazine is grofweg 10 keer lager dan die van d-amfetamine.[1]
[bewerken]Farmacodynamiek

In vitro is waargenomen dat benzylpiperazine de secretie van noradrenaline in het perifere- en centrale zenuwstelsel teweeg brengt.[2] In ratten zorgt chronisch gebruik ook voor het vrijkomen van serotonine in de hippocampus. Tevens zorgt benzylpiperazine voor een toename van dopamine in de nucleus accumbens.[2]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik hou het wel gewoon bij m :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op vrijdag 20 november 2009 om 15:48:
Benzylpiperazine

het ging toch over dex hoezo post je dat stuk dan over bzp???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 november 2009 om 20:15:
van de 40 die we hebben laten testen waren er 2 goed !

Zou ik niet graag in jouw schoenen staan. Heb 2 keer slechte pillen van iemand gekocht, daarna nooit meer een zeperd gehad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lemon op vrijdag 20 november 2009 om 15:57:
het ging toch over dex hoezo post je dat stuk dan over bzp???

kon niks vinden over dex :x

Waarschuw beheerder
Iemand die weet hoeveel en wat er in blauwe mercedes zit?
Zijn 7mm bij 4mm.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pimsalabim op donderdag 19 november 2009 om 11:22:
Druk aan het socializen op het forum via pm zie ik?
25 · forumberichten
86 · privéberichten verzonden
57 · privéberichten ontvangen

Inspector Gadget...
Waarschuw beheerder
donateur
Aardig foutje Boet ;)

weet ook nog wel dat ik ze op een gegeven moment voor sub-2 euro haalde.. en dan hadden we het over 30/50/70st ofzo..:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 november 2009 om 17:33:
Inspector Gadget...

Go Go Gadgetarms! b) :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 november 2009 om 16:09:
Zou ik niet graag in jouw schoenen staan. Heb 2 keer slechte pillen van iemand gekocht, daarna nooit meer een zeperd gehad.

snap ook niet dat je 40 soorten maar 2 goede heb..
kan toch eigenlijk ook nie, er is veel troep maar zoveel ???
Waarschuw beheerder
donateur
Toch is wikipedia wel heldenspul af en toe :P :

De gadgets

De herkomst van de gadgets en de reden waarom ze zijn ingebracht in Inspector Gadgets lichaam zijn onbekend. Enkel zijn maker, Professor von Slickstein, is bekend, en speelde mee in enkele afleveringen. De meeste gadgets zijn te activeren door hun naam te roepen. De zogenaamde "Gadget arms" werden opgeroepen met "Go-go gadget arms!" Meestal werkten de gadgets slecht, of werden de verkeerde geactiveerd.
[bewerken] Lijst van gadgets

* Gadget Binoculars: Verrekijker, die uit zijn hoed omlaag komt en voor zijn ogen hangt.
* Gadget 'Brella: Een paraplu, vastgehouden door een hand die uit zijn hoed komt. Kan worden gebruikt als parachute.
* Gadget Coat: Zijn trenchcoat, die zich opblaast wanneer iemand aan de knopen trekt. Hij loopt meestal leeg door een scherp voorwerp.
* Gadget Copter: Een helikopter die uit zijn hoed komt en hem in staat stelt om te vliegen.
* Gadget Cuffs: Handboeien, die tevoorschijn komen uit zijn onderarm
* Gadget Ears: Kan hij beter mee horen
* Gadget Hands: Mechanische handen die uit zijn hoed komen, en verscheidene objecten vast kunnen houden, waaronder een camera, een ventilator, een zoeklicht en een blikopener.
* Gadget Lasso: Zijn stropdas, die veranderd is in een lasso.
* Gadget Legs/Arms/Neck: Zijn nek, armen en benen kunnen zeer lang worden.
* Gadget Mallet: Een houten hamer, vastgehouden door een hand uit zijn hoed, bedoeld om iemand mee te slaan.
* Gadget Gloves: Een grote bokshandschoen die soms met geluk raak slaat.
* Gadget Phone: Een telefoon in zijn hand. De antenne komt uit een vinger, de spreker en ontvanger uit een andere.
* Gadget Respirator: Een zuurstofmasker, dat Gadget zelf uit zijn hoed moest halen en opzetten.
* Gadget Siren: Een zwaailicht en sirene, die uit zijn hoed komen.
* Gadget Skates: Rolschaatsen die uit zijn schoenen komen.
* Gadget Skis: Ski's, die uit zijn schoenen komen.
* Gadget Spring: Een veer die uit zijn hoed komt, meestal gebruikt als Gadget op zijn hoofd dreigt te vallen.
* Finger Gadgets: Verscheidene gadgets in zijn vingers, die te bereiken zijn door het topje van de vinger af te schroeven. Bijvoorbeeld zaklamp, sleutel, laser, pen, gemotoriseerde schroevendraaier, gemotoriseerde drilboor, kurkentrekker, fluit etc.

B)
[img width=200 height=231 cacheid=0010e760002e2008f75cdb381a0298be12]http://www.thechangelab.com/wp-content/uploads/2009/01/gadget-arms.jpg[/img]

[img width=180 height=135 cacheid=0010e761002e200ac9eeb1da1a0298be12]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/1/14/Gadgetreadingmessage.jpg/180px-Gadgetreadingmessage.jpg[/img]
This message will selfdestruct in.... :lol:

[img width=290 height=218 cacheid=0010e762002e200b1297f5581a0298be12]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/7/79/InspectorGadget.jpg/290px-InspectorGadget.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
van piperazine ga je zoooo naar de @#$#@$%& kloten.. bah.. 3 pillen en je bent 2 dagen trillerig, klappertanden, wegvallen van gezichtsvermogen en overal onprettige tintelingen.... (mijn 1malige ervaring iig :$)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Peppulle op vrijdag 20 november 2009 om 18:05:
iemand ervaring met blauwe amsterdammertjes?

Waarschuw beheerder
amsterdammers...zelfde als triple x ? (3 kruisjes)

tegenwoordig verzint iedereen er wel een andere naam voor :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 november 2009 om 18:49:
amsterdammers...zelfde als triple x ? (3 kruisjes)

tegenwoordig verzint iedereen er wel een andere naam voor

onder de 100 mg...dik!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 20 november 2009 om 18:03:

1,5 tot 2 jr terug 100 voor € 140,-
Goude oude tijden.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jij bent een koekenbakker!

Waarschuw beheerder
haha ja laat ook maar trouwens, als ik em zo even terug lees is die best kansloos :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AliceGlassx3 op vrijdag 20 november 2009 om 15:01:
heb nu nieuwe batch van australians gehad. moet ze nog testen, iemand bekend ermee?

bedoel je die met een kangeroe als logo ? Welke kleur hebben ze ?
Ik ken ze natuurlijk wel van een tijdje terug, ik denk ms wel jaar of 2 geleden ? Dat waren absolute toppers :D en kleur groen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AndyT op vrijdag 20 november 2009 om 19:23:
1,5 tot 2 jr terug 100 voor € 140,-
Goude oude tijden.....

Weer iemand die de verkeerde quote :lol:
Nou is 't weer net alsof ik dat vroeg ;)

Maar ach ja..heel cheap idd, maar nu nou nog niet echt duur toch? Alleen duurder..

Weet je wat nou echt duur is?
Waarschuw beheerder
Vanavond blauwe YY's gehaald, nu effe een halfie aan het testen.

Man die dingen zijn echt super
Waarschuw beheerder
Jongens en meisjes, dames en heren, IK HOU VAN JULLIE !!

Waarschuw beheerder
zozo, hij slaat in 1 minuut in! doe je goed:P of had je m al gedropt een tijdje gelede/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TimmyT op vrijdag 20 november 2009 om 23:13:

en je kent ons niet eens :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 november 2009 om 23:15:
zozo, hij slaat in 1 minuut in! doe je goed of had je m al gedropt een tijdje gelede/

:lol:

Waarschuw beheerder
snap alleen nooit waarom mensen halfjes nemen:O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 november 2009 om 23:15:
zozo, hij slaat in 1 minuut in! doe je goed of had je m al gedropt een tijdje gelede

:lol: dat denk ik, hihi mooi dat :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 20 november 2009 om 23:07:
Weer iemand die de verkeerde quote :lol:
Nou is 't weer net alsof ik dat vroeg ;)

Mijn zeer gemeende excuses ;)
zag het later ook ja ;)
Nee nu is t idd ook niet duur :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 november 2009 om 23:17:
snap alleen nooit waarom mensen halfjes nemen

ach doe nou niet zo raar :D nooit een mcpp pil gehad dan die ook zwart kleurde op de ez ? Of snoepjes met een grote spreiding ?
Waarschuw beheerder
Vrienden, vrienden wat ik dus bedoel 2215 u gedropt en 2300u knallen op de bank !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TimmyT op vrijdag 20 november 2009 om 23:13:

niet overdrijven eej b)
Waarschuw beheerder
OK, niet van jou maar wel van de rest van de partyflockers
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TimmyT op vrijdag 20 november 2009 om 23:47:
ik dus bedoel 2215 u gedropt en 2300u knallen op de bank !

Hmm das conform mijn duur tot inslag 8) :) ook 45 min afgelopen weekend..

Geniet van ze zou ik zeggen :) (Y)
Waarschuw beheerder

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook nooit begreep.

Mijn reden was om een nieuw pilletje te testen.

Het verschil tussen een hele en een halve (afhankelijk van de hoeveelheid M) in drank termen is.

Een hele is dronken
Een halve is zwaar aangeschoten tegen dronken aan.
Waarschuw beheerder

Is ook erg lastig te begrijpen :aai:

Beter 4 tegelijk,dan ben je stoer :aai:

Weet zeker dat je sws niet veel snapt :aai: