Partyflock

Forumonderwerp · 877392
186 volgers · 4474496x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van QranQzinnig op vrijdag 26 juni 2009 om 20:44:
roze swirsl met R logo inderdaad zuiver. bij jelle amsterdam herkend op 75-109.

Heb ze laten testen, kwam 128 uit.. Dus verschild ook nog..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saber op zondag 28 juni 2009 om 18:58:
Ben blij dat ze er nu eens wat anders dan mcpp ingooien bij gebrek aan mdma.

dus jij kan het wel waarderen dat ze er geen m in gooien? Het is gvdomme een trieste zaak dat alles zo gaat, en ik ben er dan ook zeker geen voorstander van dat ze er steeds andere dingen in doen.
Je kunt mij niet vertellen dat er nergens in Nederland de mogelijkheid bestaat om iets goeds te fabriceren. Dat weiger ik om te geloven

Uitspraak van Koos-matroos op zondag 28 juni 2009 om 21:41:
Bij de plaatselijke Friettent misschien

kom ik net vandaan chef, goei'navond

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 28 juni 2009 om 20:14:
Uitspraak van Johan85 op zondag 28 juni 2009 om 19:11:
roze swirls, laten testen,

ruiken die van jou ook zo sterk?

Ja ruiken goed naar de ouwe vetrouwde.. Goeie anijs achtige geur..
Waarschuw beheerder
Hier weer wat tulpjes aangekomen:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 28 juni 2009 om 00:40:
Laat me je bevindingen achteraf weten

Ja, het was mijn vraag via spazemang's account, dus vandaar dat ik via hier beantwoord. Nouja, het bleek mCPP te zijn :rot: Werd verteld dat er methylone in dat snoepje zat.. Maarja ik hoop nu toch eens echt van me domme fouten te leren en die dingen eens te testen. Het probleem is dat dat testcentrum een beetje ver is vanaf Zeeland. Maare, dus nog geen methylone ervaring opgedaan :P

Waarschuw beheerder
Pasgeleden zag ik hier een post over de Roze Swirls met een spreiding van 85-115 mg MDMA. (Eindhoven volgens mij?)
Iig, heb ze zelf ook uit kunnen proberen en (Y)!
Ze voelden echt als knallers aan.
Maar ik had al 7 maanden niet gesnoept dus;).
Waarschuw beheerder
hier iets nieuws onder de zon,
licht paars, gespikkeld, merkloos. wel breuklijn,
voor mijn gevoel echte knallers, 100+
ga ze van de week wegbrengen, ben zeer benieuwd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hier genoeg roze swirls

voor deze tijd goeie snoepjes :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 juni 2009 om 16:13:
Ga volgende week toch nog een keer poging wagen om ze doorgestuurd te krijgen naar het lab

misschien inleveren bij een inleverpunt daar worden ze zowiezo doorgestuurd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 28 juni 2009 om 20:14:
Mdma kwam niet uit China, de grondstoffen ervoor komen uit China, of althans een aantal; de belangrijkste. Hier wordt het verder geproduceerd.

kwam wel uit china, heel veel mdma word daar geproduceerd en verscheept naar NL, waar er vervolgens xtc van word gemaakt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ensorceler op maandag 29 juni 2009 om 12:42:
kwam wel uit china, heel veel mdma word daar geproduceerd en verscheept naar NL, waar er vervolgens xtc van word gemaakt.

kut chineze... vind dit erger dan de financiele crisis :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 13:09:
kut chineze... vind dit erger dan de financiele crisis :D

mwah vind t nu al weer reuze meevallen vergeleken met paar maanden terug... er is echt wel weer het een en ander te vinden hoor... en de prijzen vallen ook wel mee... 2,50 / stuk voor swirls van 90mg bijv.. valt reuze mee vind ik.
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 juni 2009 om 00:11:
dat ligt uiteraard aan de hoeveelheid, als ik zo wijs mag zijn

hier laatst de mCPP versie van de mitsu tegengekomen: afrader

je mag zo wijs zijn :)
maar de roze swirls is niks mis mee, dus voor 3 eurie prima snoepke
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ensorceler op maandag 29 juni 2009 om 12:42:
Uitspraak van !¤eMieL¤! op zondag 28 juni 2009 om 20:14:
Mdma kwam niet uit China, de grondstoffen ervoor komen uit China, of althans een aantal; de belangrijkste. Hier wordt het verder geproduceerd.

Kerel, mdma kwam niet uit China. alleen de grondstoffen ervoor.

En mdma=xtc (althans een pilletje met alleen de werkzame stof mdma erin).
Waarschuw beheerder
hoef je mij niet te vertellen gast.

Uitspraak van Saber op maandag 29 juni 2009 om 14:04:
En mdma=xtc

tuurlijk jongen. wat jij wil

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ensorceler op maandag 29 juni 2009 om 14:16:
hoef je mij niet te vertellen gast.

Nee deze kerel weet echt alles (Y)
Soort van menselijke google voor drugs !:O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Verdiep je eens wat meer in feitelijke informatie voordat je zulke onzin uit gaat kramen.
Waarschuw beheerder
HAHAHAHAH Ensorceler mooi figuur ben jy :D
Waarschuw beheerder
nog steeds op zoek naar benzo's

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op maandag 29 juni 2009 om 13:15:
2,50 / stuk voor swirls van 90mg bijv.. valt reuze mee vind ik.

hier in de buurt nog niet langs zien komen... maar ja. komt allemaal goed! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mensen heb hier rode monterola's ez test word direct zwart iemand ervaring mee of getest ?

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=10070

dit is precies dezelfde
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op maandag 29 juni 2009 om 13:15:
en de prijzen vallen ook wel mee... 2,50 / stuk voor swirls van 90mg bijv.. valt reuze mee vind ik.

Niet iedereen heeft zoveel geluk als jou :)
Weet niet wat voor aantallen jij afneem maar hier zijn die witte mitsus zitten ongeveer zelfde aantal mg in maar gaan p.s toch echt voor 4 euro weg, wat overigens nog geen geld is naar mijn mening..
10 euro's en je hebt een avond plezier he:P:P

en now moet niet iemand zeggen ja maar vorig jaar had ik die driehoeken voor die prijs...
Want dat is appels met peren vergelijken...:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op maandag 29 juni 2009 om 18:02:
en now moet niet iemand zeggen ja maar vorig jaar had ik die driehoeken voor die prijs...

veel minder nog, maar mij hoor je nog steeds niet klagen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trip eend op maandag 29 juni 2009 om 18:19:
veel minder nog, maar mij hoor je nog steeds niet klagen

dat kopt idd :)
maar ach..Tijden veranderen..
Maar lig er ook niet wakker van...

Trouwens iemand toevallig al Blauwe Batmans gezien ??
Die rode en witte variant waren toch niet zo goed ?
Kreeg net iets te horen maar die prijzen die ik hoorde verwacht ik er weinig van..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saber op maandag 29 juni 2009 om 14:54:
Verdiep je eens wat meer in feitelijke informatie voordat je zulke onzin uit gaat kramen.

ik ken de feiten, in nl word in laboratoria over het algemeen alleen de werkende stof (mdma) tot pilvorm gemaakt met de daarvoor benodigde hulpmiddelen. het daadwerkelijk maken van de mdma (die zoals je idd al aangeeft bestaat uit vele grondstoffen welke voornamelijk uit landen als china, maar ook bv rusland en de baltische staten afkomstig zijn) gebeurt door mensen die vaak jaren gestudeerd hebben voor chemicus (omdat je als je ook maar iets fout doet in dat proces ipv mdma een in sommige vallen dodelijk goedje overhoudt) en daar telt nl er niet bijster veel van, vandaar dat het in veel gevallen als eindproduct (lees: mdma) geïmporteerd word.
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met rode motorolas?? Kan er namelijk aankomen maar weet niet of het troep is of niet....
Waarschuw beheerder
donateur
Wat word het voor groundzero mensen? :x :p
Waarschuw beheerder
Hopelijk een heel vet feesje:p
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van heya op maandag 29 juni 2009 om 19:39:
Wat word het voor groundzero mensen?

heey jeeekie dacht dat jij dat niet deed :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hahah klopt :p
ik moet tog wat regelen voor iemand ;p

Maar ik zit er wel erg aan te denken moet ik zeggen :roflol:
Waarschuw beheerder
Niet iedereen heeft zoveel geluk als jou :)
Weet niet wat voor aantallen jij afneem maar hier zijn die witte mitsus zitten ongeveer zelfde aantal mg in maar gaan p.s toch echt voor 4 euro weg, wat overigens nog geen geld is naar mijn mening..
10 euro's en je hebt een avond plezier he:P:P

Want dat is appels met peren vergelijken...:)

nou ben er 1 dag naar op zoek geweest, moet er wel een eindje voor reizen...
en ze gaan per 100 btw dus... :)

vind het wel reuze meevallen idd voor deze tijd :) lekker voor bij de kristallen :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ensorceler op maandag 29 juni 2009 om 18:47:
ik ken de feiten, in nl word in laboratoria over het algemeen alleen de werkende stof (mdma) tot pilvorm gemaakt met de daarvoor benodigde hulpmiddelen. het daadwerkelijk maken van de mdma (die zoals je idd al aangeeft bestaat uit vele grondstoffen welke voornamelijk uit landen als china, maar ook bv rusland en de baltische staten afkomstig zijn) gebeurt door mensen die vaak jaren gestudeerd hebben voor chemicus (omdat je als je ook maar iets fout doet in dat proces ipv mdma een in sommige vallen dodelijk goedje overhoudt) en daar telt nl er niet bijster veel van, vandaar dat het in veel gevallen als eindproduct (lees: mdma) geïmporteerd word.

ik hoop dat je een grap maakt.
Waarschuw beheerder
donateur
Niet iedereen heeft zoveel geluk als jou
10 euro's en je hebt een avond plezier he

heb er nog wat liggen mocht iemand geiinteresseerd zijn
Waarschuw beheerder
Hier zijn witte swirls in overvloed! dit weekend met me maten getest op giga dance.... Zeer goed spulltje is het !!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiasme op maandag 29 juni 2009 om 20:59:
ik hoop dat je een grap maakt.

nope, hier gebruiken bijna alle producenten kant en klare mdma. its just the way it is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lag op maandag 29 juni 2009 om 21:54:
Hier zijn witte swirls in overvloed! dit weekend met me maten getest op giga dance.... Zeer goed spulltje is het !!!

Idd heb ik zaterdag ook op. doen het goed.. gr.
Waarschuw beheerder
Witte duifjes , lekker hoor ... gám snel drbij en vol gas!!! Fuck schaarste
donateur

Dan ken je ze toch echt niet goed, want in de verleden jaren zijn er liters en liters (duizenden) BMK en PMK onderschept, om nog maar niet te spreken over dat deel dat gewoon door is gekomen, waarmee hier kilo's MDMA is gemaakt. Waarvan ook kilo's onderschept, ga maar eens wat politierapporten lezen. 90% van de MDMA productie gebeurde gewoon hier. Vaak was het wel zo dat de pillen op een andere locatie werden geslagen dan waar de M werd gemaakt. Verspreiden van de totale productie over verschillende locaties dus. Over geimporteerde MDMA spreekt geen enkel politierapport, het kan vast hebben voorgekomen, maar niet op zulke grote schaal als jij mogelijk denkt.

Verder bestaat MDMA niet uit vele grondstoffen, het wordt gemaakt met behulp van vele grondstoffen. Maar goed, that's just the lingo. Wat wel een ontwikkeling van de laatste jaren is is dat de gehele productie naar het buitenland verschuift. Mensen met de kennis verkassen inderdaad naar de staten/laden (wat je wilt) die je noemt + Canada/VS, om daar te produceren en de centen te verdienen. Maar nog steeds geen bericht gezien dat de kilo's M vanuit Polen/Baltische Staten/Tjechië etc enz naar hier worden getransporteerd. (en vervolgens deels de pillen weer terug daarheen? :S :/,) Neuh, je ziet inmiddels wel meer dat de totale productie daar plaats vindt. Vandaar dat ook het wereldaandeel productie en export niet meer op 90% ligt (voor ons land), maar dat dit gestaat daalt (maar nog meer dan 50% is)

Uitspraak van Ensorceler op maandag 29 juni 2009 om 22:08:
hier gebruiken bijna alle pillen producenten kant en klare mdma geproduceerd in eigen land. its just the way it is.

mensen die vaak jaren gestudeerd hebben voor chemicus (

logisch, de studie chemie duurt ook gewoon een meervoud van jaren, dus ja dan studeer je jaren hmm :| :) (Y)

Buitendat heeft Nederland prima chemicussen die de klusjes ook kunnen klaren. Ik zou zeggen lees eens wat meer interessante politie/justitiële rapporten, daar staat allerlei dergelijke informatie in. Natuurlijk kunnen zij alleen uitspraken doen op dat deel van de productie/handel etc waar ze zicht op hebben, dwz dat wat ontmanteld of opgepakt wordt (met bekentenissen of gedegen onderzoek)

Benzo's? Hier zijn er wel wat, mondjesmaat.

Waarschuw beheerder
Is er iets wat je kan nemen waardoor je doppen in ochtend gewoon klein zijn.

Want ben gepakt door me ouders en nu is me hele voorraad tulpen weg...
Kan alleen nog aan swirls komen ook wel leuke maarja tulpjes gingen tog beter.
Alleen me ouders moeten er nu niet achter komen en wil ground zero tog wel eve knallen.

Waarschuw beheerder
ergens anders pitten.
Of niet nemen voor de rest helpt er niks.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat word het voor groundzero mensen?

Stardust!
Waarschuw beheerder
donateur
witte mitsu's en witte klavertjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 23:50:

kut he... zo heb ik een keer 25 blauwe mitsus door de plee gespoeld zien worden. pijnlijk :s

Waarschuw beheerder
in groningen zijn deze dolfijntjes nu,slaan donkerpaars uit bij ez en hebben lekker anijs geurtje zijn alleen wat minder sterk als normaal http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=17164
Waarschuw beheerder
jong we weten nu wel dat je die fucking dolfijntjes hebt?? kom je ze aan de straat niet kwijt ofzo dat je er 1000000000 posts over moet maken.... ga lekker ergens anders dealen :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 23:50:

das minder :P hehe

Wat word het voor groundzero mensen? :x :p

swirls + kristal :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Van het weekend roze swirls op, ik moet zeggen wel ok maar vond ze niet heel lang werken.
Heb er dus 5 weggesnoept over de hele dag --- 14:00 tot 00:00.

Was voor mij een hele tijd geleden, weet ook weer waarom het zo lang was geleden.
Wat voel ik me weer kut zeg. pffffffffffffff

Maar ja, hoort erbij he...