Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4471988x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 25 juni 2009 om 19:52:
Heb hier roze ??? ze hebben een breeklijn + een R logo op de achterkant, met een rondje eromheen.
Op de voorkant twee halve rondjes.

Zijn dit nou die roze swirls / roze ying yangs???
En weet iemand ook wat er precies in zit.

Iemand ervaring met deze?

Ben zeer beniewd!

aantal pagina's terug lezen...uitgebreid besproken!!!

Toppertjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van azeks op donderdag 25 juni 2009 om 20:55:
aantal pagina's terug lezen...uitgebreid besproken!!!

Toppertjes

Precies! Ze maken zich er steeds makkelijker vanaf! o:)
Waarschuw beheerder
donateur
hier is niet veel te vinden me tulpen beginen ook op te raaken
maar heb voor decibel gelukig ook nog twee vissen :d
Waarschuw beheerder
weet iemand hoeveel mdma hierin zit? Heb test erop gedaan en er zit wel mdma in alleen was te laat voor het testcentrum
Op de achterkant zit een breeklijn, foto kreeg ik niet duidelijker ( als het logo niet duidelijk is, het is een duifje)
[img width=640 height=480 cacheid=00109fdb002db05f5f9919341a0285d788]http://img341.imageshack.us/img341/4193/img3474.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb hier thuis de groene variant van een hele tijd terug.

zware knallers zijn dat.
maar van deze rode weet ik het niet.
maar als de ez goed uitslaat kan er al weinig fout aan zijn:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 25 juni 2009 om 20:16:
Zo'n 85mg tot 103 MM.

was je ervoor kwijt?

Hier 12 voor 60. Tenminste, daar kwam ik net op.
Maar 3 weken geleden had ik er 20 voor 80, was wel bij een ander.

Haal ze meestal voor vrienden van me, die er zelf niet aan kunnen komen.
Ik hoef tot eind augustus niks, vind 't niet zoveel meer aan, dat brakke gevoel achteraf bedoel ik dan.
Heb 't dit jaar ook maar zo'n 3/4 keer gedaan. Misschien omdat't moeilijker is om aan echte knallers te komen, dat zou ook kunnen.
Waarschuw beheerder
ja EZ test kleurde gelijk heel donker paars, maar was benieuwd of iemand weet hoeveel erin zit...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op donderdag 25 juni 2009 om 23:10:
Hier 12 voor 60

voor die swirls??

pittig prijsje dan..
Waarschuw beheerder
Weet iemand wat van blauwe duifjes ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 juni 2009 om 16:30:
Rond snel brokkelig = Mcpp
Deze die jij hebt zijn 60/70 mg

die ronde die snel brokkelen hebben die ook een ''rond circeltje op de achterzijde''
Waarschuw beheerder
Volgens mij zijn dat wel hele goeie..
de fotograaf van die foto is volgens mij ook een professional:P
Waarschuw beheerder
nou blij te horen dat andere mensen (JULLIE!!) in ieder geval nog wel iemand hebben kunnen vinden om pillen af te troggelen. Wij zijn inmiddels in hyet stadium gekomen; '5 euro? kom maar op!' gekomen...

het zou prettiger zijn voor heel veel andere forumbezoekers als iedereen gewoon net doet alsof niemand iets meer kan krijgen ;-)

Uitspraak van DJ UltraFunk op donderdag 25 juni 2009 om 12:31:
Dat is geen probleem.. er komen binnenkort weer hollandsche nieuwe maar tot die tijd is het lastig om het festivalseizoen door te komen..

kijk dit zijn deels berichten die wel enig licht in de duisternis scheppen, alleen dat tweede deel is dan weer wat minder... verder zou het prettig zijn als dit soort berichten wordt voorzien van een datum, tijdstip en adres voor ophalen hahahaha (mag ook pm hoor hahahaha)

iedereen die naar Awakefest gaat; veel plezier!!!; als je iemand terwijl jij wappie staat naar je ziet kijken met een lichte grijns van herkenning en een lichte vlaag van jaloezie in de ogen dan heb je waarschijnlijk de vrienden van- of de zusvan voor je staan ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ron!! op donderdag 25 juni 2009 om 22:58:
eet iemand hoeveel mdma hierin zit? Heb test erop gedaan en er zit wel mdma in alleen was te laat voor het testcentrum
Op de achterkant zit een breeklijn, foto kreeg ik niet duidelijker ( als het logo niet duidelijk is, het is een duifje)

Als het dezelfde rode duifjes waren die ik rond deze tijd vorig jaar een keer heb mogen proberen (halve), dan zit je wel goed. Die trapte er goed in iig :P
Waarschuw beheerder
even teruglezend en jullie gedachten horend...ja ik heb inderdaad over het algemeen hele brave gestudeerde vriendjes die bij het woord muziek meer denken aan de jaren 80 dan iets met een dreun erin... #zucht#... daat hoort meer bier dan pillen bij...al zijn zij het dara ook weer niet mee eens want na bier komt pillen...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 juni 2009 om 13:03:
paracetemol

not my kind of game...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 25 juni 2009 om 19:52:
Heb hier roze ??? ze hebben een breeklijn + een R logo op de achterkant, met een rondje eromheen. Op de voorkant twee halve rondjes. Zijn dit nou die roze swirls / roze ying yangs??? En weet iemand ook wat er precies in zit. Iemand ervaring met deze? Ben zeer beniewd!

zo te lezen wel ja, zeer goed te doen die dingen vooral rond deze tijden;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MS_13_MS op donderdag 25 juni 2009 om 23:49:
zo te lezen wel ja, zeer goed te doen die dingen vooral rond deze tijden

tot de grote OP waren ze mijn beste vriendjes....

(hahaha dramaqueen...)
Waarschuw beheerder
Na hele lange tijd hier ook eindelijk weer wat witte swirls erg lang op wat goeds gelukkig nu de feestjes komen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 juni 2009 om 23:13:
voor die swirls??

pittig prijsje dan..

Ja maar zoals ik al zei, beggers can 't be choosers.
+ Het is niet voor mij, en ga echt niet moeilijk doen om een tientje dat ik zou kunnen besparen.
Vind 't zelf ook hoog, maar het is "crisis".:O

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ahh bedankt voor alle tips...

Heb dus wel goeie gescoord, ze proeven ook goed bitter.
Gooi morgen nog wel een testje erover heen.

Heb inmiddels ook nog wat roze ying yangs met een rondje eromheen ( voorkant ).
Achterkant breeklijn, maar volgens mij zit hier 2cb in.
En ook nog twee testertjes.

Deze zijn lichtpaars en heel hoog, zonder breeklijn en zonder logo.

Iemand evaring met die ying yangs of die paarse dingetjes?

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Waarschuw beheerder
per 100 betaald je al snel zo'n 2,50 a 3 euro per stuk, dus is 5euro niet zo'n gek bedrag voor 1 pilletje ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 juni 2009 om 00:37:
Deze zijn lichtpaars en heel hoog, zonder breeklijn en zonder logo.

De yingyangs die ik heb zijn ook paars, met een R'tje, als jij andere hebt zou ik ff proeven. Proef je niks, is 't het testen ook niet waard.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op dinsdag 31 maart 2009 om 19:16:
tegen wie heb jij het dan?

Nee tegen de world! aka aka aka
Waarschuw beheerder
donateur
witte klavertjes zijn hier nu erg populair
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 juni 2009 om 17:26:
liever wat meer betalen en zeker weten dat er MDMA in je pilletje zit

Jaja oke.. ben nog steeds benieuwd :P maar je hoort nog wel van me wat ik er van vind.. op de after ofzo ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Hier is inmiddels weer redelijk wat in omloop

Ronde Blauwe Mitsu´s / Witte Mistu´s
Witte Blanco´s
Roze Swirls

Gewoon goedzoeken dan vind je vanzelf de juiste persoon :)
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met donker roze hartjes, breeklijn en het hartje erbovenop?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 10:04:
Hier is inmiddels weer redelijk wat in omloop

Ronde Blauwe Mitsu´s / Witte Mistu´s
Witte Blanco´s
Roze Swirls

Gewoon goedzoeken dan vind je vanzelf de juiste persoon

In brabant toch wat tekoop zie ik net.
Hier in West brabant niks tot weinig :S
Waarschuw beheerder
Roze swirls (zucht) wel superlekker die dingen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rhijnvis op vrijdag 26 juni 2009 om 10:27:
Iemand bekend met donker roze hartjes, breeklijn en het hartje erbovenop?

Ja daar heb ik een zooi van liggen, krijg maandag de uitslag van de test. EZ testje kleurde zwart, maar na een paar seconden. Zijn erg hard gedrukt, en wat aan de grote kant voor de (verwachte) dosering. Desalniettemin doen ze het prima, maar slaan ze (vermoedelijk door de harde druk) laat in, na zo'n 1,5 uur. Oplossing daarvoor is kauwen (slecht voor je bek) of fijnstampen en in je drankje flikkeren. Zal ze morgen proberen op awakefest, heb er wel vertrouwen in
Waarschuw beheerder
gisteren witte mitsi met breuklijn kunnen scoren

EZ test zwart

2 gedropped hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feyenoord4ever op vrijdag 26 juni 2009 om 11:45:

Tisd maar wat je goed noemt hebben een groe spreing werden herkend bij kentron 30-60 mdma zijn dus op de mcpp versie naar de minste kun je ze beter zonder breuklein hebben met drukcirkel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gabzie op vrijdag 26 juni 2009 om 09:31:
maar je hoort nog wel van me wat ik er van vind.. op de after ofzo

ik denk dat ik het eerder zal zien dan horen ;):d
Waarschuw beheerder
Ik heb roze dolfijntjes laten testen en ze blijken vol mCPP te zitten. lijkt er een beetje op dat ik nuchter naar awakefest moet...:'(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ronde Roze met een Zonnetje en een breeklijn!!

Iemand ervaring, of enig idee wat erin zit?? naar mijn mening een beetje zure/licht bittere smaak!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feyenoord4ever op vrijdag 26 juni 2009 om 11:45:

EZ test zwart

mensen pas op met die EZ test. Als die zwart kleurt, zegt het alleen dat er MDMA inzit. Niet hoeveel

Ik had vorig jaar Roze Ying Yangs, EZ zwart. Na lab test bleek. 6MGMA (ja 6) en de rest MCPP

Wees gewaarschuwd (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kheb nog mdma :D

grammetjes??

Waarschuw beheerder
Kent iemand deze alleen dan in het groen zouden vrij nieuwe zijn.
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=17285

Waarschuw beheerder
donateur
,.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Weazle op donderdag 25 juni 2009 om 23:28:
die ronde die snel brokkelen hebben die ook een ''rond circeltje op de achterzijde''

Nee die hebben een gewone achterkant zonder breek lijn

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 26 juni 2009 om 08:08:
Hoe ben je aan die info gekomen?

Dat zij die gozer gisteren waar ik was geweest.
Ik heb ook het gevoel dat er meerdere druks zijn van die roze ying yangs want ze proeven ook heel anders dan die andere roze die ik heb met die R stempel op de achterkant.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 12:39:
Tisd maar wat je goed noemt hebben een groe spreing werden herkend bij kentron 30-60 mdma zijn dus op de mcpp versie naar de minste kun je ze beter zonder breuklein hebben met drukcirkel

Maar er zit MDMA in en dat kan je van 99% van de pillen op het moment niet zeggen.En wat ze bij kentron zeggen op het moment neem ik met een vat zout.Die moeten eerst maar is hun zaakjes op orde hebben,want die weten echt niet op het moment waar ze meebezig zijn.

Gaan jullie maar lekker allemaal opzoek naar KNALLERS van 140+ geef mij maar 2 witte auto,s waar van ik weet dat er mdma inzit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feyenoord4ever op vrijdag 26 juni 2009 om 17:49:
Gaan jullie maar lekker allemaal opzoek naar KNALLERS van 140+ geef mij maar 2 witte auto,s waar van ik weet dat er mdma inzit.

Ja gelukkig zijn er ook niet meerdere soorten mitsu's op het moment....
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 26 juni 2009 om 00:23:
maar als de ez goed uitslaat kan er al weinig fout aan zijn:)

...behalve dat er bijvoorbeeld een beetje MDMA en een hoop meer mCPP in zou kunnen zitten...

Zoals gezegd dus inderdaad:
Uitspraak van Boethead op vrijdag 26 juni 2009 om 14:52:
mensen pas op met die EZ test. Als die zwart kleurt, zegt het alleen dat er MDMA inzit. Niet hoeveel

Ik had vorig jaar Roze Ying Yangs, EZ zwart. Na lab test bleek. 6MGMA (ja 6) en de rest MCPP

Waarschuw beheerder
kheb nu rode ronde dingen met driehoek erop en een breeklijn aan achterkant. ze ruiken wel naar anijs maar ze proeven wel raar, niet zoals normaal:s denk dat ik ze maar ga testen bij kentron ipv zelf testen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -*RicO*- @ Aruba op vrijdag 26 juni 2009 om 10:32:
In brabant toch wat tekoop zie ik net.
Hier in West brabant niks tot weinig

in noord brabant genoeg te space en te snoepen indd....:xtc: (Y)
Waarschuw beheerder
roze swirsl met R logo inderdaad zuiver. bij jelle amsterdam herkend op 75-109.

Wel vreemd dat we vorig jaar rond deze tijd liepen te knallen met AP, mitsu's, groen duiven enz. die allen boven de 140 zaten en max 3.50 kostte en nu is iedereen apetrots met een pilletje van 75 mg voor € 5,-. Vreemd hoe het in een jaar dat zo kan gaan:D

Hoorde trouwens op rtl z en op bnr dat we de ergste crisis wel gehad hebben:roflol: