Uitspraak van verwijderd op zondag 22 februari 2009 om 13:56:
Dus kan iemand mij misschien inlichten?
MDMA is dus echt wel schadelijk voor je lichaam.
Maar wat is gvd nou niet schadelijk in het leven.
Bijna alles toch cola light en ga zo maar door.
Net zoals de overheid en de rest van de wereld alcohol eigenlijk normaal vinden.
En dat je je gvd kapot mag zuipen en er weinig aan de hand is.
Maar als iemand een pilletje neemt wordt je gezien als crimineel.
En weet je wat 1 van de ergst verslavende drugs is = ALCOHOL!!!!
En dat is geen grapje.
Want elke jongeren weet die van een bier of drankje houd dat ze elk weekend wel een biertje willen of er zijn er genoeg om lekker elke avond een biertje te nemen.
En als er een keer in het weekend geen bier is reken maar dat ze dat niet leuk vinden.
ALCOHOL IS GEWOON VIES VERSLAVEND.
Mensen denken dat het niet zo is omdat het legaal is maar als je erover nadenkt is het wel zo.
Kijken van pillen asl je af en toe gebruikt dan is het natuurlijk wel slecht. Maar daarmee bedoel ik niet dat je direct een mongool bent geworden ofzo.
Jij moet drugs gebruiken en de drugs jou niet!!!
Als je dat onthoud dan onder controle hebt is er vrij weinig aan de hand.
Natuurlijk is het schadelijk maar alcohol chocolade fast food enzovoort enzovoort.
En je kan wle van die mensen hebben die zeggen van gabbers dit en denken alleen maar aan feesten in hun jeugd maar die jongeren die streng tegen zijn op drugs kunnen net zogoed op hun 18 een auto ongeluk krijgen.
Je hoeft maar 1 keer verkeerd te vallen of weet ik veel wat met het werk. Je kan een ziekte krijgen noem allemaal maar op.
Dus ik vind laat iemand lekker doen waar die zin in heeft als hij maar verder niemand anders lastig valt die er niks mee te maken wil hebben
Als iemand niks met drugs te maken wil hebben moet je hem lekker laten gaan. Maar je hebt ook mensen die proberen stoer te doen omdat ze drugs gebruiken en dank denk ik van 'laat gvd iedereen in zijn waarde'
Iedereen doet zijn ding en ik in ieder geval bepaal over mijn eigen leven.
Net zoals met die jezus bus bij veel grote feesten. Alle respect dat hun een geloof hebben en ik respecteer dat ook.
Maar ga GVD mensen niet lastig vallen op een party night terwijl wij er allemaal niks mee te maken willen hebben.
En dat is het hele gebeuren van christelijk geloof. WIJ MOETNE ZICH AANPASSEN AAN HUN. MAAR DENKEN NIET AAN ONZE MANIER HOE WIJ OVER RELIGIES denken.
zo dit wou ik ff kwijt.
(moet maar eens afgelopen zijn met dat gemierenneuk hier in die christelijke regering