Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4478849x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op zondag 22 februari 2009 om 12:29:
in de vorm van een hartje? of een ronde met een hartje erin gedrukt? met of zonder breeklijn?

ronde met hartje erin gedrukt, zonder breeklijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 februari 2009 om 12:32:
dat is het... maar ook een database waar de mods zelf uit maken welke reports er op komen... als een user er (voor een van de mods) een concurrerend report op zet wordt het zonder pardon verwijderd. als je dan via e-mail hier vragen over gaat stellen komt er niets terug...

mijn inziens dus geen objectief database!!!

is het ook niet, maar wel aardig om te zien hoeveel soorten er zijn
:)

Uitspraak van Sjlabbers op zondag 22 februari 2009 om 12:34:
ronde met hartje erin gedrukt, zonder breeklijn

http://www.pillreports.com/index.php?page=search_reports&sent=1&pp=10&name=heart&logo=&pnum=2&colour=pink&region=all&rating=&percent_rating=0&suspected_contents=&sub_region=

ik schat dat er zo'n 80 verschillende van zijn :nocheer: zie bovenstaande link
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er is niet heel veel tegenwoordig lees ik al een tijdje...De Gele kruisjes is dat wat?>!?! Of is er misschien ook wat anders inmiddels???...Heb zelf nog iets van 20 bl. mitsu's maar ja...wordt toch tijd om weer wat te gaan vinden hahaha

Artiest {SHOWLIST artist 51833, 65138}
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm. Wat is nou echt de schade die je aanricht in je lichaam? Ik heb gelezen over door de overheid gefundeerde onderzoeken die aan toonde dat ecstacy 'gaten' in je brein veroorzaakte. Hierbij diende een onderzoeker ecstacy toe op een rat. Ook zou ecstacy geheugenverlies veroorzaken. Later las ik weer dat het fout was gegaan, en dat er geen ecstacy maar meth was gebruikt, waardoor er een vals beeld werd geschept. Andere onderzoeken (niet door de overheid opgesteld) beweren dat ecstacy helemaaaaal niet schadelijk is, en dat mensen die honderden keren hebben gebruikt nog geen nadelige effecten hebben ondervonden.

Het lijkt allemaal een beetje te mooi voor woorden. Zeker nu je 5htp kan gebruiken om je serotine pijl weer omhoog te pompen, waardoor je zelfs geen dinsdag dipje meer hebt. Ik ben nog niet zo'n hele ervaren gebruiker, ik heb ook alleen nog maar de positieve kanten gezien. Ik heb zelfs nog nooit een kater of iets gehad. Maar toch blijft ecstacy een drug, en ik kan niet geloven dat het niet slecht voor je is.

Dus kan iemand mij misschien inlichten? Ik zal waarschijnlijk wel gewoon blijven gebruiken. Alcohol en andere meuk kan hier dus never nooit tegen op (Y):D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moet nog even wachten op TE.
En carnaval leeft niet boven de rivieren.....dus klaar ben je

nog 2 weken he voor TE!

ik had idd het carnaval ff vergeten.....klaar was ik!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 februari 2009 om 12:32:
dat is het... maar ook een database waar de mods zelf uit maken welke reports er op komen... als een user er (voor een van de mods) een concurrerend report op zet wordt het zonder pardon verwijderd. als je dan via e-mail hier vragen over gaat stellen komt er niets terug...

mijn inziens dus geen objectief database!!!

onzin wat je nu zegt repports worden alleen verwijderd indien niet compleet of als er enkel gehandeld word en gesmeekt word om shit dan wor dhij verwijderd.
en emailen moet je wel naar de goede persoon doen.

Artiest Xim
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 februari 2009 om 13:56:
Dus kan iemand mij misschien inlichten?

MDMA is dus echt wel schadelijk voor je lichaam.
Maar wat is gvd nou niet schadelijk in het leven.
Bijna alles toch cola light en ga zo maar door.

Net zoals de overheid en de rest van de wereld alcohol eigenlijk normaal vinden.
En dat je je gvd kapot mag zuipen en er weinig aan de hand is.
Maar als iemand een pilletje neemt wordt je gezien als crimineel.

En weet je wat 1 van de ergst verslavende drugs is = ALCOHOL!!!!
En dat is geen grapje.
Want elke jongeren weet die van een bier of drankje houd dat ze elk weekend wel een biertje willen of er zijn er genoeg om lekker elke avond een biertje te nemen.
En als er een keer in het weekend geen bier is reken maar dat ze dat niet leuk vinden.

ALCOHOL IS GEWOON VIES VERSLAVEND.
Mensen denken dat het niet zo is omdat het legaal is maar als je erover nadenkt is het wel zo.

Kijken van pillen asl je af en toe gebruikt dan is het natuurlijk wel slecht. Maar daarmee bedoel ik niet dat je direct een mongool bent geworden ofzo.

Jij moet drugs gebruiken en de drugs jou niet!!!
Als je dat onthoud dan onder controle hebt is er vrij weinig aan de hand.

Natuurlijk is het schadelijk maar alcohol chocolade fast food enzovoort enzovoort.

En je kan wle van die mensen hebben die zeggen van gabbers dit en denken alleen maar aan feesten in hun jeugd maar die jongeren die streng tegen zijn op drugs kunnen net zogoed op hun 18 een auto ongeluk krijgen.
Je hoeft maar 1 keer verkeerd te vallen of weet ik veel wat met het werk. Je kan een ziekte krijgen noem allemaal maar op.

Dus ik vind laat iemand lekker doen waar die zin in heeft als hij maar verder niemand anders lastig valt die er niks mee te maken wil hebben:D

Als iemand niks met drugs te maken wil hebben moet je hem lekker laten gaan. Maar je hebt ook mensen die proberen stoer te doen omdat ze drugs gebruiken en dank denk ik van 'laat gvd iedereen in zijn waarde'

Iedereen doet zijn ding en ik in ieder geval bepaal over mijn eigen leven.:D

Net zoals met die jezus bus bij veel grote feesten. Alle respect dat hun een geloof hebben en ik respecteer dat ook.
Maar ga GVD mensen niet lastig vallen op een party night terwijl wij er allemaal niks mee te maken willen hebben.
En dat is het hele gebeuren van christelijk geloof. WIJ MOETNE ZICH AANPASSEN AAN HUN. MAAR DENKEN NIET AAN ONZE MANIER HOE WIJ OVER RELIGIES denken.

zo dit wou ik ff kwijt.
(moet maar eens afgelopen zijn met dat gemierenneuk hier in die christelijke regering:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 februari 2009 om 15:27:
onzin wat je nu zegt

wist wel dat jij hier op zou reageren... omdat jij misschien de gene bent die reports verwijderd??? een report (was een compleet report) is drie keer verwijderd en was objectief... dus verklaar je nader!!! hier uit blijkt dat het geen objectief database is...

als je een report maakt van iets dan handel je niet!!! als je een report maakt van iets dan smeek je niet!!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 februari 2009 om 15:27:
emailen moet je wel naar de goede persoon doen

hahaha... naar wie dan?? Send Correspondance to PillReports is toch de optie

dus je reactie op mijn eerdere bericht is dus, en dan zal ik eens in jou termen spreken ONZIN!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zondag 22 februari 2009 om 15:54:
zo dit wou ik ff kwijt

Goh.. wat een openbaring!! Ahum. Dit weet ik natuurlijk allemaal wel, en ik ben het ook wel met je eens, maar ik wil gewoon weten wat het LICHAMELIJK met je doet. Hoe schadelijk is het in vergelijking met andere drugs?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 februari 2009 om 16:02:
Goh.. wat een openbaring!! Ahum. Dit weet ik natuurlijk allemaal wel, en ik ben het ook wel met je eens, maar ik wil gewoon weten wat het LICHAMELIJK met je doet. Hoe schadelijk is het in vergelijking met andere drugs?

Minder schadelijk dan pep.
Maar te vaak xtc gebruik is natuurlijk ook niet best.
En je merkt dat het effect van een pilletje bij vaak gebruik minder wordt.

Je moet het gewoon onder controle hebben en dan is er weinig aan de hand.
Het moet dus niet uit de hand lopen.

Dat is zowieso met alle drugs zo. Jij moet het gebruiken en de drugs jou niet;)

Waarschuw beheerder
helemaal niks, ze zijn schaars :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zondag 22 februari 2009 om 16:07:
Minder schadelijk dan pep.
Maar te vaak xtc gebruik is natuurlijk ook niet best.
En je merkt dat het effect van een pilletje bij vaak gebruik minder wordt.

Je moet het gewoon onder controle hebben en dan is er weinig aan de hand.
Het moet dus niet uit de hand lopen.

Dat is zowieso met alle drugs zo. Jij moet het gebruiken en de drugs jou niet;)

Gast, wat heb ik nou aan die algemene info? Dat is wel bekend hoor :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 februari 2009 om 16:15:
Gast, wat heb ik nou aan die algemene info? Dat is wel bekend hoor

Gast, wat verwacht je van mensen hier te horen dan? hier zitten alleen maar gebruikers: de een denkt/vindt dit, de ander denkt/vindt dat. je hebt daar niet zoveel aan. Die dingen kan je zelf ook wel bedenken.

misschien een idee om eens met een bureau voor alcohol en drugsvoorlichting te gaan praten? Niet dat die lui alle wijsheid in pacht hebben, maar die beschikken vast wel over wetenschappelijke cijfers en feiten en onwaarheden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan natuurlijk ook een verwoede poging doen zelf dingen op te zoeken ipv het je hier te laten voorkauwen, die discussie is hier 322x langs gekomen en er is iedere keer in meer of mindere mate wat verteld. Met en zonder bronvermeldingen, en niet alleen in deze topic, maar ook in de andere M gerelateerde topics. Er zijn zat betrouwbare, helaas ook een x aantal minder betrouwbare, websites waarop heel algemeen tot zeer specifiek effecten staan beschreven. Idem voor onderzoeken. Ik mag hopen dat na enkele jaren (?) internetten je wel een beetje aan bronselectie kan doen? Als een site globaal alleen maar een beetje zeg dat het "gaten in je kop maakt" dan is ie niet zoveel waard..

Een mogelijk begin zou erowid . org kunnen zijn, in de M D sectie vind je 10tallen links naar sites met goede informatie. Succesy (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 22 februari 2009 om 16:25:
Je kan natuurlijk ook een verwoede poging gedaan zelf dingen op te zoeken ipv het je hier te laten voorkauwen, die discussie is hier 322x langs gekomen en er is iedere keer in meer of mindere mate wat verteld. Er zijn zat betrouwbare, helaas ook een x aantal minder betrouwbare, websites waarop heel algemeen tot zeer specifiek effecten staan beschreven. Ik mag hopen dat na enkele jaren (?) internetten je wel een beetje aan bronselectie kan doen? Als een site globaal alleen maar een beetje zeg dat het "gaten in je kop maakt" dan is ie niet zoveel waard..

Een mogelijk begin zou erowid . org kunnen zijn, in de M D sectie vind je 10tallen links naar sites met goede informatie. Succesy

zo is het :) (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kijk al een tijdje op erowid, maar omdat mijn engels niet zo goed is is het soms wat lastig te begrijpen. Ik heb me wel goed ingelezen over het gebruik van mdma, maar ik kon simpelweg niet zo snel iets vinden over de langdurige effecten. Mijn punt was dat de info van Maxim wel algemeen bekend is ("gebruik drugs niet te vaak want dat is slecht"). Ik had graag wat meer "in depth" informatie gekregen van de experts hier. Alhier mijn excuses als ik vijandig overkwam oid.

Dat "gaten in je kop" heb ik overigens in een 50 minuten durende documentaire gezien, Ecstasy Rising.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 februari 2009 om 16:33:
maar omdat mijn engels niet zo goed is is het soms wat lastig te begrijpen.

Dat maakt het wel al lastig idd. In het algemeen is de betere informatie toch mn in het Engels te vinden.

Excuses als ik vijandig overkwam oid.

Oh nee dat viel wel mee. Mijn punt was een beetje dat het toch al vaak besproken is, heb me er ook vaak ingemengd, maar op een gegeven moment is de zin dat te doen een beetje weg;) vaak herhalen van hetzelfde he. Daarom zou ik een beroep doen op het wat terugbladeren.

Uitspraak van Boethead op zondag 22 februari 2009 om 16:22:
die beschikken vast wel over wetenschappelijke cijfers en feiten en onwaarheden.

hehe daar kan k ook wel over beschikken ;) :9 maar eh, dat wat je noemt is idd ook geen slechte basis.

Mss dat ik er later nog 'ns op terug kom, eerst eens voor eten zorgen ;P
Waarschuw beheerder
Snoepjes omgeving Den Bosch? PB :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 februari 2009 om 16:15:
Gast, wat heb ik nou aan die algemene info? Dat is wel bekend hoor

Oke! Maar wil je alles tot in de puntjes weten dan?
Want echt super goeie onderzoeken zijn er nog niet echt geweest dus.

Maar zoek lekker zelf als je alleen maar andere kan afbekken omdat ze jou een beetje informatie willen geven.
Was goed bedoeld.!!!!
Waarschuw beheerder
Groningen wordt overspoeld met White Rolex

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=12283
Waarschuw beheerder
September 11, 2008, 9:41 pm GMT

:lol:

Waarschuw beheerder
yo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ztefz op zondag 22 februari 2009 om 17:33:
Groningen wordt overspoeld met White Rolex

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=12283

Ja, maar met mcPP.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 februari 2009 om 19:19:
Batch rond 100mg & 10mg caffeine.

En net zo goed één van 60-70mg. Hoop niet dat die 100 voortkomt mbv de door de dealer erbij verzonnen 30mg. Of heb je deze zelf laten testen?
Waarschuw beheerder
Why the caffeine geen idee.

bij het testcentrum hier zeiden ze dat caffeine het MDMA effect versterkt ofzo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar ik kon simpelweg niet zo snel iets vinden over de langdurige effecten

is ook nog niet zoveel over bekend over de effecten op lange termijn (F)
wel vermoedens over de gevolgen, maar volgens mij nog niet bewezen.

Waarschuw beheerder
gisteren nog een aantal gele kruisje genomen... lekker mellow ptje... totaal geen last van een kater of iets dergelijks wat voor mij extra bevestiging geeft dat ze zuiver zijn... schat rond de 70 mg mdma
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 februari 2009 om 21:19:
Man slikt 40.000 XTC pilleng.
Effect : beetje geheugenverlies das alles

https://partyflock.nl/topic/863018:Geheugen_kwijt_door_slikken_40_000_xtc_pillen

Wat een bullshit verhaal zeg :lol: 25 pillen per dag :roflol: dan zat er vast 10 miligram MDMA per pil in ofzo

40.000 pillen in 10 jaar. als hij die dingen voor 2 euro per stuk kocht dan was ie daar 80.000 euro voor kwijt. 8000 euro per jaar. 666 EURO per maand :lol:

ik geloof er niet zoveel van :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op zondag 22 februari 2009 om 21:44:
25 pillen per dag

wat een gek joh, nog nooit boven de 5 per etmaal gekomen :)

maar wat een honger zal je dan hebben zeg :P
ik zou wel is een fototje van de beste man willen zien!
Waarschuw beheerder
donateur
HEt is natuurlijk bij dagelijks gebruik niet echt werkzaam meer dus dan heb je wel dat soort hoeveelheden nodig, in theorie.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ie niet alsnog kutpillen gehad kan hebben. Het was in de Uk, dus 2€/stuk is mss lastig, maar kan (denk ik) Ook redelijk kans dat die tabletten natuurlijk uiteindelijk uit NL kwamen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 22 februari 2009 om 23:04:
HEt is natuurlijk bij dagelijks gebruik niet echt werkzaam meer dus dan heb je wel dat soort hoeveelheden nodig, in theorie.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ie niet alsnog kutpillen gehad kan hebben. Het was in de Uk, dus 2€/stuk is mss lastig, maar kan (denk ik) Ook redelijk kans dat die tabletten natuurlijk uiteindelijk uit NL kwamen.

Lijkt mij idd ook niet zoveel zin hebben. Hij zal geen enkele voorraad serotonine in z'n hersens hebben gehad.
Het kleine beetje dat wordt aangemaakt wordt gelijk verbruikt :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 februari 2009 om 21:10:
Uitspraak van Koos-matroos op zaterdag 21 februari 2009 om 15:05:
d8 vandaag nog paar witte MALTEZER kruisjes te gaan halen..
kwam die kerel ff met een paar rolexjes aanzetten

Uitspraak van LF op zaterdag 21 februari 2009 om 18:15:
contactje heeft gecancelt, dus sta weer met beide benen op de grond qua hoop.. bah

Zoek eens een betrouwbare dealer.

Hij is wel betrouwbaar..:) Hij had alleen mooie aanbieding gekregen zei hij..
Ik zei snap wel waarom :) haha mafkees...
Maar hij ging er gelijk achter aan, en ging gewoon die maltezers terug halen dus ik maak me geen zorgen..

Uitspraak van partygirl73 op zondag 22 februari 2009 om 14:17:
moet nog even wachten op TE.
En carnaval leeft niet boven de rivieren.....dus klaar ben je

Hier wel or.. pff kom net thuis van een nachtje carnaval, altijd leuk :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LF op zondag 22 februari 2009 om 21:59:
wat een gek joh, nog nooit boven de 5 per etmaal gekomen

:lol: geloof je dat verhaal werkelijk serieus?

er is geen enkele reden voor mij om dat verhaal aan te nemen.

1: Die vent heeft last van geheugenverlies (zegt ie) dus hoe weet ie dan wel dat ie 40.000 tabletten geslikt heeft?
2: Hoe kan je lichaam zoveel gif verwerken?
3: Hoe kan je normaal functioneren en werken met 25 pillen op per dag?
4: Waar haalt die man dat geld vandaan voor al die pillen? (een normale baan uitoefenen met 25 pillen per dag lijkt me niet kunnen)

In het artikel wordt geen enkele aannemelijke onderbouwing gegeven voor het verhaal. Volgens mij is het sensatie zoekerij.

Dat iemand 2000 pillen geslikt heeft dat zou wel kunnen.

Als je om de week gemiddeld 2 pillen slikt bij het stappen, dan is dat circa 50 pillen per jaar. Als je 10 jaar gaat stappen en je houd dat patroon vast, dan zit je na 10 jaar dus op 500 pillen :) nou er zijn vast mensen die misschien wel elke week 2 pillen slikken, dan zit je al snel aan 1000 pillen in 10 jaar. Dan is 2000 ook wel mogelijk :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De Gele kruisjes

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 22 februari 2009 om 20:41:
En net zo goed één van 60-70mg

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 februari 2009 om 20:59:
bevestiging geeft dat ze zuiver zijn... schat rond de 70 mg mdma

Mag je blij mee zijn toch deze dagen?...Zolang ze maar zuiver zijn en er geen andere troep bij zit is 70 mg gewoonweg prettig :) Ik schaf ook snel wat aan van deze jongens
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik kijk al een tijdje op erowid, maar omdat mijn engels niet zo goed is is het soms wat lastig te begrijpen. Ik heb me wel goed ingelezen over het gebruik van mdma, maar ik kon simpelweg niet zo snel iets vinden over de langdurige effecten. Mijn punt was dat de info van Maxim wel algemeen bekend is ("gebruik drugs niet te vaak want dat is slecht"). Ik had graag wat meer "in depth" informatie gekregen van de experts hier. Alhier mijn excuses als ik vijandig overkwam oid.

Dat "gaten in je kop" heb ik overigens in een 50 minuten durende documentaire gezien, Ecstasy Rising.

Dat aten in je kop is allemaal zwaar overtrokken, net zo als het tussenschotje van je neus wegsnuiven. Alleen bij zeer langdurig gebruik snuif je je tussenschotje weg en dat komt dan door de ontstekingen. Overigens sterven de meeste junks niet aan een overdosis, maar aan slechte verzorging.

Maar even terugkomend op je vraag: Er wordt veel onderzoek gedaan naar de schadelijkheid van XTC. Het is schadelijk voor je hersenen, maar er komen echt geen gaten in. Je kunt simpelweg niet zeggen of XTC schadelijk is. Alhoewel er wel een verandering in het brein plaatsvindt (zie: brainchange, alexander shulgin) is de schadelijkheid erg afhankelijk van de frequentie en de gesteldheid van je eigen lichaam. Overigens is de schade van XTC minder dan bij andere drugs die niet verboden zijn. Er is een Engels onderzoek geweest waar alle drugs naast elkaar geplaatst zijn en waarbij gekeken is naar:

- Fysieke schadelijkheid
- De sterkte waarin het middel kan leiden tot afhankelijkheid
- Het effect op de omgeving en maatschappij

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/6474053.stm

Daarna is dit gecategoriseerd onderstaande grafiek:

[img width=416 height=342 cacheid=000082880000e71e629922c21a0271c5e9]http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/42718000/gif/_42718419_drugs_graph2_416.gif[/img]

Je kunt misschien het beste de volgende vergelijking trekken: Is het drinken van alcohol schadelijk? Ja zelfs na 1 glas worden er hersencellen afgebroken, maar het lichaam is in staat om zichzelf te herstellen tot op een bepaalde hoogte

Waarschuw beheerder
cacaopillen met houtskool er in
en bindmiddel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op maandag 23 februari 2009 om 09:36:
Dat aten in je kop is allemaal zwaar overtrokken, net zo als het tussenschotje van je neus wegsnuiven. Alleen bij zeer langdurig gebruik snuif je je tussenschotje weg en dat komt dan door de ontstekingen. Overigens sterven de meeste junks niet aan een overdosis, maar aan slechte verzorging.

:yes: dat schotje wegsnuiven is inderdaad lariekoek. Van die mensen die op feestjes hun neus opzij drukken en dan heel stoer zeggen dat hun schotje is weggesnoven :roflol:
Uitspraak van Technoasis op maandag 23 februari 2009 om 09:36:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/6474053.stm

(Y) dit zijn de onderzoeken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 februari 2009 om 09:41:
en bindmiddel

is dit een loze opmerking? of een reactie ergens op? of een vraag aan iemand?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MightyMikey333 op zondag 22 februari 2009 om 13:51:
Er is niet heel veel tegenwoordig lees ik al een tijdje...De Gele kruisjes is dat wat?>!?!

Prima te doen.

Batch rond 100mg & 10mg caffeine.

Why the caffeine geen idee.

Zeker geen honderd hoor, die dingen zijn getest op 60-70 mg mdma,
1,5 of 2 en dan ga je goed, als je er 1tje neemt ga je niet te hard,
beste wat er momenteel te krijgen is als je het mij vraagt....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op maandag 23 februari 2009 om 10:23:
of een vraag aan iemand?

een vraag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 februari 2009 om 09:41:
en bindmiddel

Uitspraak van verwijderd op maandag 23 februari 2009 om 10:42:
een vraag

wat is je vraag dan? ik snap er geen hout van namelijk
Waarschuw beheerder
Een vraag eindigt gewoonlijk altijd met een '?'.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saber op maandag 23 februari 2009 om 10:53:
Een vraag eindigt gewoonlijk altijd met een '?'.

zelfs als hij er een ? achter had gezet dan had ik er nog niks van begrepen :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op maandag 23 februari 2009 om 08:01:
geloof je dat verhaal werkelijk serieus?

tuurlijk niet!
het was meer zo van: 'stel dat het wel zo is' dan zou die gast nooit eten..
Waarschuw beheerder
paarse hoefijzers???? Bekend?