Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4478407x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op woensdag 11 februari 2009 om 08:20:
Van de week sprak ik nog iemand die gewoon MCPP pillen opkoopt voor weinig om op feestjes gratis weg te geven enzo :S ik zeg, koop die zooi nou niet, zo lang je dat af blijft nemen wordt het ook geproduceert :nosmile:

Dat is al helemaal kansloos :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 februari 2009 om 11:36:
Iemand nog wat goeds

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik blijf aan het zoekenn..nog moeilijk dan werk vinden tegen woordig..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 februari 2009 om 14:42:
nog moeilijk dan werk vinden tegen woordig..

daar heb je zeker een punt bij
wel 2 ook

Waarschuw beheerder
Laatst 2 roze ronde mitsu's in mn handen gedrukt.
Hij zei er wel eerlijk bij dat er mcpp inzat.Ze zijn bedoeld voor het buitenland:S
En nog witte kroontjes.
Die schenen wel goed te zijn.Niet zelf geprobeerd.Maar vrienden van me wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 februari 2009 om 14:42:
Iemand nog wat goeds

zoek en gij zult vinden :D

Waarschuw beheerder
witte kroontjes ook mcpp
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op woensdag 11 februari 2009 om 08:20:
Ik heb die tijd dus wel meegemaakt. In 1992 kost ik mijn eerste pil voor 45 gulden (voor de mensen die denken dat ik echt 29 ben, das nie zo, ik ben paar jaar ouder)

Later is het lang 35 gulden geweest (3 voor 100) en toen een hele tijd 25 gulden (10 voor 200) ik praat dan over 1994. In 1995 kwamen er steeds meer mensen naar houseparties kijken en toen zakte de prijs naar 20 en later naar 15 gulden.

Toen ze nog 25 gulden waren, kocht je er 100 voor 600 gulden. Niet veel mensen deden dat omdat het en hoop geld was. De kruimel dealers verdienden toen dus 19 gulden per pil

Je had van die pillen vaak maar 1 of 1.5 nodig om de hele nacht lekker te gaan overigens

Dus dat gezeur over dat 5 euro voor een pil duur is, sodemieter een eind op juist door al dat geklaag maken de producenten rommel om aan die prijs te blijven voldoen.

Uitspraak van :xtc: Maxim:lijn: Early-Freak op dinsdag 10 februari 2009 om 23:47:
Als je 5 euro voor een goeie pil moet betalen dat is toch super! Moet je kijken hoe duur alles is blikje drinken €2,- , biertje in de kroeg €2,- pizza €6,- bij pizzaria. ( en ga zo maar door.)Maar om €5,- te betalen voor een pilletje NEE DAT IS TEVEEL

ode

ja zo is het helemaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op dinsdag 10 februari 2009 om 22:42:
Is't een beetje relaxed?

Zeker is 2cb relaxt! afgelopen keer lag ik langsuit te trippen in de bank en toen het plafond allemaal begon te golven en de gordijnen begonnen te wapperen :P

oranje en gele rolex (5-puntige kroon) weggebracht en herkend door kentron op 2cb met een spreiding van 8-10 mg.
Waarschuw beheerder
aaah rlx ik heb 1 driehoekje kunnen regelen.
Miss leuk voor hardbass:P

maja waar 1 is moeten er ook meer zijn :)
Waarschuw beheerder
heeft iemand nog meer ervaring met die rozeachtige mistu want ik vondt ze echt spacers of

ben ik de enige hierzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van papa eend op woensdag 11 februari 2009 om 16:54:
heeft iemand nog meer ervaring met die rozeachtige mistu want ik vondt ze echt spacers of

Lees maar n stuk terug, ze zijn al vaker 'naar boven' gekomen.. (btw: vrijdag als het goed is de uitslag)

Waarschuw beheerder
5 uero voor een goeie pil is een mooie prijs.

omdat niemand meer geld overheeft voor xtc en de producent dus niet veel meer kan verdienen, gaan ze over op goedkopere ingredienten om er toch nog wat aan te verdienen want dat is de enige reden waarom ze het doen, geld. logische toch omdat de prijzen zo laag waren dat er nu volop mcpp is dat kost geen drol.

als wij wat meer gaan betalen voor een pilletje gaan de producenten weer wat meer verdienen en dus wat meer moeite doen om goeie xtc te maken inplaats van troep.

dus hou eens op met klagen, in de kroeg wel een dure breezer van 5 euro die na een paar slokken weg is maar voor een goed pilletje nog niet eens 5 euro over hebben, stelletje zeikerds denk toch eens na........

wij betaalden 10 jaar geleden nog 25 gulden en geloof me( wat de meeste niet doen) toen was de xtc echt stukken beter....

dus laat die prijs maar wat stijgen, kan alleen maar beter worden
Waarschuw beheerder
Heeft niet met de lage prijs te maken, maar met een gebrek aan grondstoffen. Als er genoeg grondstoffen zijn kan je voor een prijs die mensen de laatste jaren gewend waren prima pilletjes kwijt en er winst op maken
Waarschuw beheerder
jullie lijken wel een stel oude wijfen hier

een goede pil kost nu 4-5 e koop hem en niet lopen zeiken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op woensdag 11 februari 2009 om 17:52:
Heeft niet met de lage prijs te maken, maar met een gebrek aan grondstoffen. Als er genoeg grondstoffen zijn kan je voor een prijs die mensen de laatste jaren gewend waren prima pilletjes kwijt en er winst op maken

Als de prijs hoger is nemen producenten sowieso meer risico's en doen ze er meer moeite voor omdat er meer geld te verdienen valt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardstyles op woensdag 11 februari 2009 om 15:03:
zoek en gij zult vinden

Wilt niet echt lukken:P...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trip eend op woensdag 11 februari 2009 om 16:22:
Zeker is 2cb relaxt! afgelopen keer lag ik langsuit te trippen in de bank en toen het plafond allemaal begon te golven en de gordijnen begonnen te wapperen :P

2cb HEERST :honger:
Dit weekend weer lekker 2CBen op Awakenings
Heerlijk met die lichtshows daar O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 februari 2009 om 18:52:
Wilt niet echt lukken

was ook niet voor jou bedoeld (Y)
Waarschuw beheerder
Hier in Belgie nog wel wat te vinden zoals chanel pillen
Dit weekend nog gehad met vrienden!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 10 februari 2009 om 23:47:
Wat loopt iedereen hier te zeiken over gvd 5 euro:S:S:S

Als je 5 euro voor een goeie pil moet betalen dat is toch super! Moet je kijken hoe duur alles is blikje drinken €2,- , biertje in de kroeg €2,- pizza €6,- bij pizzaria. ( en ga zo maar door.)Maar om €5,- te betalen voor een pilletje NEE DAT IS TEVEEL:loser:

Vroeger was het 25 gulden voor een goeie pil!
Niet dat ik die tijd zelf heb meegemaakt (ja toen was ik nog heel klein) maar ken zat mensen die gewoon agressief worden als ze zo'n mierenneukende opmerking over €5,- van jullie lezen:loser:

Maar blijf lekker zoeken voor goeie snackies voor klein bedrag dan spreek ik je over een paar maand nog wel een keer kijken of je wat hebt gevonden:lol:

Ik doe niet moeilijk erover op €20/€25,- per gram Kristallen neer te leggen:D

Voor een gram kristallen 20euro neerleggen heb ik absoluut geen problemen mee, maar als het een maandje later 50euro is, dan vind ik dat inderdaad belachelijk.
Zelfde geldt voor een p'tje dat eerst 2 euro kostte, met dezelfde inhoud en nu 5.
Vooral omdat ik niet voor 5 of 10 pilletjes ga, maar voor een grotere hoeveelheid, een hoeveelheid waar zowel jij als ik een hele tijd mee vooruit zou kunnen.

Als ik een paar pilletjes zou halen, dan vind ik het niet meer dan logisch om minimaal 5eutjes p/p te betalen.
STEL dat iemand 3/400 ptjes haalt voor 5 euro: dat is dus minimaal 1,5e rug.
Haalt diezelfde persoon ze voor 2eutjes per stuk, dan scheelt dat dus minimaal 800euro.
800 euro, daar denk je dan nog wel eens wat harder over na dan stoer gepraat als "wat kan mij die 5eutjes nou schelen".

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 februari 2009 om 00:51:
Iemand bekend met witte Mitsubishi's? deze schijnen nieuw op de markt te zijn

Witte ronde?
Heb er met NYE 2 gehad, was goed van de kaart, maar heb ze niet laten testen; had er maar 2 of 3.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op woensdag 11 februari 2009 om 20:03:
Witte ronde?
Heb er met NYE 2 gehad, was goed van de kaart, maar heb ze niet laten testen; had er maar 2 of 3.

rond die periode heb ik er daar ook een dotje van gehad. Prima snoepje, en alleen M.

maar afgelopen week ook een 'nieuwe' (mCPP) witte mitsu gezien.
Deze waren aanzienlijk platter, en ik meen dat het logo ook iets groter was dan bij die andere.
Getest met EZ en linea recta door naar het riool (N)
Waarschuw beheerder
Voor een gram kristallen 20euro neerleggen heb ik absoluut geen problemen mee, maar als het een maandje later 50euro is, dan vind ik dat inderdaad belachelijk.

[img width=426 height=256]http://www.rtl.nl/components/financien/rtlz/miMedia/2007/week44/1000-Willem,-Olie426.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Witte ronde?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 februari 2009 om 20:13:
rond die periode heb ik er daar ook een dotje van gehad. Prima snoepje, en alleen M.

maar afgelopen week ook een 'nieuwe' (mCPP) witte mitsu gezien.
Deze waren aanzienlijk platter, en ik meen dat het logo ook iets groter was dan bij die andere.
Getest met EZ en linea recta door naar het riool (N)

Hmm positief en negatief, we zullen het vrijdag weten. Hopelijk de M versie

Bedankt voor de reply!

Waarschuw beheerder
Zelfde geldt voor een p'tje dat eerst 2 euro kostte, met dezelfde inhoud en nu 5.
Vooral omdat ik niet voor 5 of 10 pilletjes ga, maar voor een grotere hoeveelheid, een hoeveelheid waar zowel jij als ik een hele tijd mee vooruit zou kunnen.

de meeste hier praten over losse vekoop, denk dat jij over grotere partijen praat en dan is de prijs idd geen 5 euro lijkt me logische, zit een wereld van verschil in maar de tijd van 1000 voor 300 is voor bij, geloof me.

Waarschuw beheerder
Wat kan mij de prijs nou verotten, als het maar goed is. Al dat geouwehoer over die prijzen word ik zo moe van. Kwaliteit kost nou eenmaal geld, simpel! Wil je voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, dan ook niet miepen als je troep krijgt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van papa eend op woensdag 11 februari 2009 om 16:54:

ben ik de enige hierzo.

Uitspraak van Rups*** op dinsdag 10 februari 2009 om 22:21:
Uitspraak van The Bremmeh op maandag 9 februari 2009 om 13:19:
weet je toevallig ook iets over licht roze mitsus??

Als het dezelfde zijn als die ik had; kutschijven

Beschrijving:
Lichtrood / roze.
rode spikkeltjes.
Strak gedrukt (niet brokkelig, logo goed zichtbaar).
Breeklijn.

Vrijdag uitslag van de test.

idd omg. arnhem heb ze ook op... slapeloos als een malle en misselijk

vermoed wel wat mcpp en heel weinig mdma

heimwee naar de blauwe punkte!

Waarschuw beheerder
iemand bekend met de gele rolex?

pb me voor info x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 februari 2009 om 20:58:
Wat kan mij de prijs nou verotten, als het maar goed is. Al dat geouwehoer over die prijzen word ik zo moe van. Kwaliteit kost nou eenmaal geld, simpel! Wil je voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, dan ook niet miepen als je troep krijgt.

Nogmaals; De prijs maakt niet uit als je er een stuk of 4/5 koopt, maar jij gaat ook niet met alle liefde 800euro door de wc spoelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op woensdag 11 februari 2009 om 21:08:
Nogmaals; De prijs maakt niet uit als je er een stuk of 4/5 koopt, maar jij gaat ook niet met alle liefde 800euro door de wc spoelen

Als ik zeker weet dat het goed is maakt de prijs me niet uit. Als ik denk dat het rotzooi is wil ik het nog niet voor niks hebben. Ik ga niks kopen op de gok.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 februari 2009 om 21:14:
Als ik zeker weet dat het goed is maakt de prijs me niet uit. Als ik denk dat het rotzooi is wil ik het nog niet voor niks hebben. Ik ga niks kopen op de gok.

Daar ben ik het eigenlijk bijna helemaal mee eens.
Niks kopen op de gok, maar je hebt gelijk. Genoeg gezeur van mijn kant.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van norbet(L) op woensdag 11 februari 2009 om 19:58:
Hier in Belgie nog wel wat te vinden zoals chanel pillen
Dit weekend nog gehad met vrienden!

Regio Limburg dan?

in Gent / West Vlaanderen is maar weinig blijkt.

Artiest Xim
Waarschuw beheerder
Als ik een paar pilletjes zou halen, dan vind ik het niet meer dan logisch om minimaal 5eutjes p/p te betalen.
STEL dat iemand 3/400 ptjes haalt voor 5 euro: dat is dus minimaal 1,5e rug.
Haalt diezelfde persoon ze voor 2eutjes per stuk, dan scheelt dat dus minimaal 800euro.
800 euro, daar denk je dan nog wel eens wat harder over na dan stoer gepraat als "wat kan mij die 5eutjes nou schelen".

Het is toch lochies als 1=€5,- dat je veel minder p.p moet betalen als je er bijvoorbeeld 400 haalt.
Heb die woorden nooit in me mond gehouden dus zeg neit dat ik stoer praat.
Want dat doe ik niet. Zeg gewoon dat mensen nie tmoeten zeiken over een prijs voor kwaliteit.
Want stop dan ook met drinken op party's te halen.
€5,- voor een flesje water wel maar een goeie pil€5,- niet:lol:
Heb toch liever ene goeie pil dan eeen flesje water,

MAar ja dat flesje water is ook wel weer zeer belangrijk op een party
Waarschuw beheerder
Wat zit er nou in die groene chanels? Heb ze aangeboden gekregen maar er is hier nogal wat tegenspraak... De een zegt MDMA en Ketamine, de ander zegt mCCP.
Zijn er al testresultaten, of wanneer komen die?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 11 februari 2009 om 23:26:
MAar ja dat flesje water is ook wel weer zeer belangrijk op een party

Het flesje water/bier is essentieel, een goeie pil niet, alleen leuke toevoeging ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DigitalOverdose op woensdag 11 februari 2009 om 23:36:
Wat zit er nou in die groene chanels? Heb ze aangeboden gekregen maar er is hier nogal wat tegenspraak... De een zegt MDMA en Ketamine, de ander zegt mCCP.
Zijn er al testresultaten, of wanneer komen die?

Klein beetje MDMA en cafeine volgens mijn testje op school. Voor mij betrouwbaar, maar ik ben iemand op het internet net als al die anderen. De enige manier om te weten te komen wat er in jouw pil zit is hem laten testen.

Waarschuw beheerder
school testje? haha
Ik heb hem laten testen bij een een echt testcentrum

Groene chanels .. 125 mdma met een beetje ketamine (merk je niks van)
Waarschuw beheerder
Kent iemand witte ronde mitsubishis? kan er namelijk wat aankomen...maar weet niet of het wat is..
Mdma of mcpp??
Waarschuw beheerder
Kent ook iemand all for one pillen??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 februari 2009 om 00:05:
school testje? haha
Ik heb hem laten testen bij een een echt testcentrum

Groene chanels .. 125 mdma met een beetje ketamine (merk je niks van)

Gewoon labtest. Niks vreemds aan.
En ik heb nog steeds geen testnummer gezien...
Waarschuw beheerder
Vriend van me heeft klavertje 4 met blauwe/groene spikkels, iemand bekent hiermee?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 februari 2009 om 00:05:
125 mdma met een beetje ketamine (merk je niks van)

Moeten ze het er ook niet instoppen.

Maar ik geloof er niks van :)

Waarschuw beheerder
dan geloof je het niet ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hier zijn op het moment licht groene klavers wel redelijke dingen

Waarschuw beheerder
dubbel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 februari 2009 om 00:34:
hier zijn op het moment licht groene klavers wel redelijke dingen

getest op 40mg MDMA niet veel maar ja in deze tijden beter dan niks lijkt mij ;)

Waarschuw beheerder
Witte kroontjes & Blauwe canadeesjess,. Geen idee qua test, maar doen het prima :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Bremmeh op woensdag 11 februari 2009 om 14:21:
Heb dat er echt wel voor over hoor

Ik zou er op het moment wel meer voor over hebben.... maar hier is het echt helemaal K-U-T
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dboll op donderdag 12 februari 2009 om 00:11:
Kent iemand witte ronde mitsubishis? kan er namelijk wat aankomen...maar weet niet of het wat is..
Mdma of mcpp??

Wat gaf de EZ test aan? (ik neem aan dat je een EZ gekocht hebt bij de smartshop en een druppel op je testpil heb laten vallen?)

BTW, wat is de diameter van de pil? zit er een breuklijn in? etc. Er zijn zoveel verschillende witte ronde mitsus in omloop, dat het bizar is om op een forum te gaan vragen of het goeie pillen zijn. De mensen hier hebben op basis van jou info geen enkel idee waar jij aan kunt komen.
laatste aanpassing