Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4478849x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-e-t op maandag 9 februari 2009 om 19:43:
gele AP'tjes

(L)

Uitspraak van Tomaas op dinsdag 10 februari 2009 om 15:51:
Pm me de gegevens alsjeblieft.

:lol: bang dat je geen gelijk hebt? :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spacehound op dinsdag 10 februari 2009 om 17:52:
nou ik vind 2 euro per stuk wel erg duur gek.
En ze bevatten dus daadwerkelijk 105mg en soms ietjes meer

Denk dat je voor de dubbele prijs nog hoop mensen hier blij zou maken. Maar goed, het is makkelijk lullen vanachter een schermpje. Kan ook wel gaan roepen dat ik net ons kristallen voor 400e heb gekocht. Wie zegt dat het waar is?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 16:52:
iemand wel eens roze chanels in zijn handen gehad?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 18:02:
Kan ook wel gaan roepen dat ik net ons kristallen voor 400e heb gekocht. Wie zegt dat het waar is

als dat waar is... wiiiiiiiiiil ik ook graag!!!!!!! 400, 800, 1600 maakt niet uit...:)
Waarschuw beheerder
roze chanels???? nee wat zijn dat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 13:01:
Dit is ook al zo ontzettend geloofwaardig...
Alle bestanddelen kunnen ze bij het testcentrum nauwkeurig per mg bepalen.
Maar als er zogenaamd keta in zou zitten (wat echt nergens op slaat, het is duurder dan MDMA en je merkt er niks van, dus welke fucking n00b-ass mongool die pillen maakt gaat dat erbij gooien!?!?), dan is het een 'geringe' hoeveelheid.

Ook al zo opvallend dat veel van die pillen waar dan een 'geringe' hoeveelheid ketamine in zou zitten klachten veroorzaken die verdacht veel op mCPP lijken...

Jah ik vond het ook raar dat er keta bij inzat omdat dat heel erg zeldzaam is. Maar als je me niet geloofd ga dan lekker langs Maliebaan Utrecht controleren wat ik zeg en ga niet zeggen dat het nergens op slaat.....

Dat pillen waar een 'geringe; hoeveelheid keta inzit klachten veroorzaken die veel op mcpp lijken dat slaat pas nergens op om te zeggen over dingen die je niet kent komop man....

in blauwe vw's van een anderhalf jaar geleden, zeiden ze ze bij 't testcentrum dat dat er ook inzat, vond het iig wle relaxe snoepjes :D
Waarschuw beheerder
op dit forum zie ik de laatse tyd zo veel bullshit
de helft hier komt comentaar gegeven op prijzen zoals
5 eur p p 10 eu p p jullie krijge natuurlijk snoepies
voor 3,50 en dan? driehoeke tog?....
wie er nog van die leuke praat heb meld je even bij mij
dan koop ik je helemaal leeg voor dat geld en ik zal niet de enigste zijn !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op dinsdag 10 februari 2009 om 19:10:

De helft hier lult gewoon uit zijn nek en heeft nog nooit meer dan 10 snoepjes bij elkaar gezien. Mensen die echt kunnen leveren die ouwehoeren niet zo veel maar komen gewoon met spul over de brug.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tomaas op dinsdag 10 februari 2009 om 16:08:
:roflol:
Kan je alsjeblieft kappen met de pillen? Deze uitspraak slaat als een kut op een taart.

:lol: Ik vond 't wel mooi om zo te zeggen.
Maar wat ik je brom, 5 euro voor een pilletje is gewoon teveel!
En vooral als je een grote hoeveelheid af wil nemen, en de prijs heel marginaal zakt.

Ik kan niet aan grote hoeveelheden mdma kristal komen anders had ik dat wel gekozen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op dinsdag 10 februari 2009 om 19:24:
5 euro voor een pilletje is gewoon teveel

waarom te veel omdat ze altyd 2 a 3 euro p p kosten?
begrijp je het wel of..
heel t kk zooi'tje licht over hoop alles wordt duurder

je zou zelf genoegen moete neme met 10 eu p p
je gaat vanzelf minder gebruiken je legt 2 10t'jes voor n goeie pil
en heb een leuke avond? wat is daar mis mee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op dinsdag 10 februari 2009 om 19:31:
waarom te veel omdat ze altyd 2 a 3 euro p p kosten?
begrijp je het wel of..
heel t kk zooi'tje licht over hoop alles wordt duurder

je zou zelf genoegen moete neme met 10 eu p p
je gaat vanzelf minder gebruiken je legt 2 10t'jes voor n goeie pil
en heb een leuke avond? wat is daar mis mee

Nee, omdat ik voor dezelfde p hier 5euro neer moet leggen, en in Utrecht 3,50. (Prijs heb ik gehoord, maar weet niet of 't ook daadwerkelijk zo is)
En ik denk dat als iemand aan 10p'tjes kan komen, dat je ook wel aan duizend kan komen mits je 't geld hebt.
Misschien dat't via je dealertje naar een ander dealertje naar de bron gaat, maar in principe zou 't mogelijk zijn. (@ Spoortniet)
Hij bedoelt als je er bv 200 tegelijk haalt.

En vooral als je een grote hoeveelheid af wil nemen, en de prijs heel marginaal zakt.

Waarschuw beheerder
iemand bekend met roze duifjes
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van b00t op dinsdag 10 februari 2009 om 17:16:
dan maar iedereen aan de lsd!!!

lsd is zoooo jaren 70 :p 2cb holladieee :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 20:03:

half jaar terug op 130 getest.
prima dingetjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op dinsdag 10 februari 2009 om 17:58:
jij ben gek
je weet niet wat je zegt...

zal je een hint geven, als ze daadwerkelijk zoveel mg bevatten gelijk kopen zoveel als je kun...

whehe...helemaal mee eens (y)

Uitspraak van infected op dinsdag 10 februari 2009 om 19:10:
voor 3,50 en dan? driehoeke tog?.... /quote]

:yes:

[quote element=message id=40859733]{element is niet toegankelijk}De helft hier lult gewoon uit zijn nek en heeft nog nooit meer dan 10 snoepjes bij elkaar gezien. Mensen die echt kunnen leveren die ouwehoeren niet zo veel maar komen gewoon met spul over de brug.

ook mee eens :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb nog lichtgroene/witte mitsubishi's liggen,
geen idee hoeveel er in zit,
ze slaan rustig aan maar doen zeker goed hun werk!
misschien meer mensen ervaring met deze pilletjes?
komen uit regio Arnhem.

Waarschuw beheerder
Nou. .waar zijn die mensen die de goede snoepjes hebben en er mee over de brug komen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 20:03:

ja 2 weken geleden laten testen op 138 alleen ik kan ze niet meer krijgen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 20:56:
waar zijn die mensen die de goede snoepjes hebben en er mee over de brug komen

niet hier vriend

Waarschuw beheerder
ok top dan maar een heel stel in gaan slaan als het waar is en dezelfde druk is
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nog iemand met goede tikkeltjes, prijs maakt me nie veel uit. als ze maar goed te doen zijn.

....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 21:13:
ja 2 weken geleden laten testen op 138 alleen ik kan ze niet meer krijgen

zijn flinke beukers in deze tijd..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bremmeh op maandag 9 februari 2009 om 13:19:
weet je toevallig ook iets over licht roze mitsus??

Als het dezelfde zijn als die ik had; kutschijven

Beschrijving:
Lichtrood / roze.
rode spikkeltjes.
Strak gedrukt (niet brokkelig, logo goed zichtbaar).
Breeklijn.

Vrijdag uitslag van de test.

idd omg. arnhem heb ze ook op... slapeloos als een malle en misselijk

vermoed wel wat mcpp en heel weinig mdma

heimwee naar de blauwe punkte!
Waarschuw beheerder
iedreen blijf het vragen moet je om het half uur
een bericht type om het wat duidelijk te maken haha
scroll wat naar bove joh
Waarschuw beheerder
Ik heb nog een paar grijze Omega's zien liggen. Iemand ervaring daarmee?
a.s. donderdag krijg ik uitslag van het labbo wat er precies in zit.
Volgens de thuis-test zat er in iedergeval 2cb in, wellicht lsd dus zijn denk ik trip pillen of zo :D maar heb er zelf geen ervaring mee.
Waarschuw beheerder
Ik heb nog nooit een 2cb pil in m'n handen gehad.
Is't een beetje relaxed? Rush van mdma met hallucinaties? Dat lijkt me wel lekker trippie op een festivalletje.
Waarschuw beheerder
tja :) heb ze gekocht voor 1 euro per stuk :( veel te duur natuurlijk maarja eerst maar de uitslag afwachten :)
Waarschuw beheerder
Wat betreft de prijzen en het miereneuken wanneer het te duur is: is dit een leeftijd of generatie iets? Ik denk zelf dat iedereen die al wat langer meegaat (voor 1996 zeg maar) het heeft meegemaakt dat een pilletje 20 gulden kostte, pak hem beet 10 euro dus en als je er wat meer kocht (-tig) dat het dan langzaam zakte p.st.
Als je nu bedenkt dat alles duurder is geworden, het moeilijker is geworden om grondstoffen in te kopen, het spul te fabriceren e.d. dan is 5 euro p.st. als je er tig haalt toch nog steeds een goeie prijs of wat? Ik denk zelf dat de wat oudere gasten het hier wel mee eens zullen zijn en de jongere figuren: wen er maar aan, vroeger is voorbij!

OT: heb nu wat testers gekregen, gele fastforwardjes (dus dat symbool zit er op), iemand al bekend mee? Binnenkort zelf even wegbrengen maar als iemand wat meer weet lees ik het wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op dinsdag 10 februari 2009 om 22:42:
Is't een beetje relaxed? Rush van mdma met hallucinaties? Dat lijkt me wel lekker trippie op een festivalletje.

Hangt van de dosis af, 15/20 mg is zeker relaxted op een feestje, daarboven hangt het af hoe het valt, of je wat ervaring hebt met wat meer trippy spuletjes enz. Soort van up zoals mdma maar wel met tripy bij-effecten.
Waarschuw beheerder
MD-MAatje citeer 10 februari 2009 23:03
hey man ik heb te veel AP-tjes gekocht. En ook te veel blauwe Mitzu's. Weet jij wat ik moet doen..?
MD-MAatje

voor de gene die hoop hebben
ik hoef er nix van te hebbe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.aaike op maandag 9 februari 2009 om 18:30:
en witte met een kroontje erop

die zijn helemaal kut
6op voelde er geen reet van

Artiest Xim
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spacehound op dinsdag 10 februari 2009 om 17:52:
nou ik vind 2 euro per stuk wel erg duur gek.

Uitspraak van Ibu op dinsdag 10 februari 2009 om 19:24:

Wat loopt iedereen hier te zeiken over gvd 5 euro:S:S:S

Als je 5 euro voor een goeie pil moet betalen dat is toch super! Moet je kijken hoe duur alles is blikje drinken €2,- , biertje in de kroeg €2,- pizza €6,- bij pizzaria. ( en ga zo maar door.)Maar om €5,- te betalen voor een pilletje NEE DAT IS TEVEEL:loser:

Vroeger was het 25 gulden voor een goeie pil!
Niet dat ik die tijd zelf heb meegemaakt (ja toen was ik nog heel klein) maar ken zat mensen die gewoon agressief worden als ze zo'n mierenneukende opmerking over €5,- van jullie lezen:loser:

Maar blijf lekker zoeken voor goeie snackies voor klein bedrag dan spreek ik je over een paar maand nog wel een keer kijken of je wat hebt gevonden:lol:

Ik doe niet moeilijk erover op €20/€25,- per gram Kristallen neer te leggen:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 10 februari 2009 om 23:47:
Wat loopt iedereen hier te zeiken over gvd 5 euro:S:S:S

Als je 5 euro voor een goeie pil moet betalen dat is toch super! Moet je kijken hoe duur alles is blikje drinken €2,- , biertje in de kroeg €2,- pizza €6,- bij pizzaria. ( en ga zo maar door.)Maar om €5,- te betalen voor een pilletje NEE DAT IS TEVEEL:loser:

Vroeger was het 25 gulden voor een goeie pil!
Niet dat ik die tijd zelf heb meegemaakt (ja toen was ik nog heel klein) maar ken zat mensen die gewoon agressief worden als ze zo'n mierenneukende opmerking over €5,- van jullie lezen:loser:

Maar blijf lekker zoeken voor goeie snackies voor klein bedrag dan spreek ik je over een paar maand nog wel een keer kijken of je wat hebt gevonden:lol:

Ik doe niet moeilijk erover op €20/€25,- per gram Kristallen neer te leggen:D

Precies! :respect:
Waarschuw beheerder
De bodem van mn snoeptrommel is in zicht, en mn bron is ook al opgedroogd, één en al elende.
Iemand in Ehv nog een paar goede knaller voor Awake dit weekend?? PM maar!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van blackbaron op dinsdag 10 februari 2009 om 22:38:
Volgens de thuis-test zat er in iedergeval 2cb in,

wellicht lsd dus zijn denk ik trip pillen of zo

ehhhh dat is niet helemaal (lees helemaal niet) hetzelfde dus hoe je bij die laatste aanname komt..ik vraag het me af :|

Niks LSD trip pillen dus, als de thuistest 2cb aangeeft zit dat er zeer waarschijnlijk in, maar niet in eens LSD koekwaus :/

MD-MAatje:
hey man ik heb te veel AP-tjes gekocht. En ook te veel blauwe Mitzu's. Weet jij wat ik moet doen..?

door de plee spelen man :O of gewoon alle PM'etjes die je nu hebt gehad beantwoorden..ben je ze vast kwijt....was je intentie toch?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iemand bekend met witte Mitsubishi's? deze schijnen nieuw op de markt te zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van House + Pirkies op dinsdag 10 februari 2009 om 22:53:
Wat betreft de prijzen en het miereneuken wanneer het te duur is: is dit een leeftijd of generatie iets? Ik denk zelf dat iedereen die al wat langer meegaat (voor 1996 zeg maar) het heeft meegemaakt dat een pilletje 20 gulden kostte, pak hem beet 10 euro dus en als je er wat meer kocht (-tig) dat het dan langzaam zakte p.st.

Ik heb die tijd dus wel meegemaakt. In 1992 kost ik mijn eerste pil voor 45 gulden (voor de mensen die denken dat ik echt 29 ben, das nie zo, ik ben paar jaar ouder)

Later is het lang 35 gulden geweest (3 voor 100) en toen een hele tijd 25 gulden (10 voor 200) ik praat dan over 1994. In 1995 kwamen er steeds meer mensen naar houseparties kijken en toen zakte de prijs naar 20 en later naar 15 gulden.

Toen ze nog 25 gulden waren, kocht je er 100 voor 600 gulden. Niet veel mensen deden dat omdat het en hoop geld was. De kruimel dealers verdienden toen dus 19 gulden per pil :)

Je had van die pillen vaak maar 1 of 1.5 nodig om de hele nacht lekker te gaan overigens (Y)

Dus dat gezeur over dat 5 euro voor een pil duur is, sodemieter een eind op :loser: juist door al dat geklaag maken de producenten rommel om aan die prijs te blijven voldoen.

Uitspraak van inactief op dinsdag 10 februari 2009 om 23:47:
Als je 5 euro voor een goeie pil moet betalen dat is toch super! Moet je kijken hoe duur alles is blikje drinken €2,- , biertje in de kroeg €2,- pizza €6,- bij pizzaria. ( en ga zo maar door.)Maar om €5,- te betalen voor een pilletje NEE DAT IS TEVEEL

ode :respect:

Van de week sprak ik nog iemand die gewoon MCPP pillen opkoopt voor weinig om op feestjes gratis weg te geven enzo :S ik zeg, koop die zooi nou niet, zo lang je dat af blijft nemen wordt het ook geproduceert :nosmile:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iemand nog wat goed int noorden vant land?
pb/pm graag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op woensdag 11 februari 2009 om 08:20:
Dus dat gezeur over dat 5 euro voor een pil duur is, sodemieter een eind op

helemaal gelijk in (y)
hoe vaak zal je het nog moete vertellen aan de mensen hier?
Waarschuw beheerder
tevaak denk ik :p

wietjes betaal je ook 5euries voor, en daar klaagt niemand over..
terwijl je van een X wel wat langer plezier hebt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardstyles op woensdag 11 februari 2009 om 14:13:
wietjes betaal je ook 5euries voor

ik bedoel maar.. en zo valt er nog veel meer te vergelijken met de prijs
Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op woensdag 11 februari 2009 om 14:06:
Uitspraak van Boethead op woensdag 11 februari 2009 om 08:20:
Dus dat gezeur over dat 5 euro voor een pil duur is, sodemieter een eind op

helemaal gelijk in (y)
hoe vaak zal je het nog moete vertellen aan de mensen hier?

Precies! Heb maandje geleden ook 5e per x betaald in n discotheek (waren xjes van +- 70/80 mg)
Heb dat er echt wel voor over hoor ;)