Partyflock

Forumonderwerp · 877392
182 volgers · 4407003x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+1
stempels kan je gewoon online bestellen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jomtien op donderdag 20 december 2018 om 16:51:
Dat houdt dus bijna in dat je eigenlijk elke pil die je koopt, zou moeten laten testen?

Ja en nee, sommige pillen worden allemaal nagedrukt, maar er zijn ook pillen die door 1 groep wordt gemaakt net als uber Eats en kim. En die niet zo snel nagemaakt worden

Maar je ziet vaak ook wel als het door iemand anders is gemaakt. En als je het niet vertrouwd gewoon laten testen.
Waarschuw beheerder
wie ervaring met de gouden monclers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedy op zondag 23 december 2018 om 14:10:

Ik heb een bericht gezien dat er een grote spreiding op zit maar dat ze wel schoon zijn.
Waarschuw beheerder

Zijn zelfde als grijze goeie pillen chillen :-)
Waarschuw beheerder
+2
donateur

165-243 mg werd mij verteld bij het testcentrum, dat was in juni volgens mij.
Waarschuw beheerder
[img width=256 height=341]//i.imgur.com/1tco8Va.jpg[/img]
iemand bekend mee?
komt niet voor op ecstacydata en heb er hier ook niks over kunnen vinden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kent iemand de oranje Trumps zonder breuklijn, met alleen 200 op de achterkant?
Waarschuw beheerder
-2
Maastricht phillippleins

Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Jomtien op donderdag 20 december 2018 om 16:51:
Dat houdt dus bijna in dat je eigenlijk elke pil die je koopt, zou moeten laten testen?

Als je echt voor 110% wil gaan voor een bepaalde zekerheid, dan....,dan denk ik inderdaad van wel. Sites met pill reports en/of eventuele waarschuwingen voor minder gezellige pillen geven denk ik een redelijk compleet beeld van wat er in de XTC wereld gaande is. Ook deze site draagt daar een flinke steen aan bij. Maar al die data en kennis bij elkaar geven vooral een indicatie, geen absolute zekerheid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Hey,

weet iemand iets meer over de rood witte m&m

Alvast bedankt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedy.speedy op donderdag 27 december 2018 om 17:24:
weet iemand iets meer over de rood witte m&m

Prima spul. 200+ mg
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb van een vriendin een pil gehad, rode Dr pepper.
Zelfde vorm als de bugatties, hier zou M en pep inzitten.

Iemand bekend met deze?
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met GROENE Thuisbezorgd?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op zaterdag 29 december 2018 om 16:53:

Iemand bekend met deze?

Ja dat klopt. Zit ongeveer 180mg M in en 50mg pep
Ze zijn getest maar ben de uitslagen daarvan vergeten
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met deze?

Ben je bekend met de zoekfunctie?
Waarschuw beheerder
donateur

Iemand bekend met deze?

Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 12 oktober 2018 om 22:41:
Dr pepper: 154 mg mdma en 27 mg amfetamine, dat is freebase dus dat komt overeen met 37 mg poeder van 73%

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bart1981 op zondag 30 december 2018 om 17:13:
Ben je bekend met de zoekfunctie?

Beste wensen ;)
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met oranje thuisbezorgd pillen? Bij 1 hele voelde ik vrij weinig maar ook niet slecht en de trip was niet zo lang als andere pillen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alfredkats06 op vrijdag 4 januari 2019 om 01:28:
Iemand bekend met oranje thuisbezorgd pillen? Bij 1 hele voelde ik vrij weinig maar ook niet slecht en de trip was niet zo lang als andere pillen.

ken ze niet maar hoorde dat er 150 mg Mdma en 10 mg 2cb is zit
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alfredkats06 op vrijdag 4 januari 2019 om 01:28:

Uitspraak van 038NL op vrijdag 4 januari 2019 om 02:01:
ken ze niet maar hoorde dat er 150 mg Mdma en 10 mg 2cb is zit

Inderdaad, ze staan hier op de lijst van extra riskante tabletten:
https://ti-redalert.e-dev.nl/api/index.cfm?act=print.doc
Waarschuw beheerder
-1
10mg 2cb is echt weinig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mrVen0x op zondag 6 januari 2019 om 14:57:
10mg 2cb is echt weinig.

In combinatie met mdma ga je zeker wel verschil merken. Vind het aantal mg wel tricky. Mensen gaan geneigd zijn om meer dan 1 pil te nemen om toch genoeg 2cb in de ervaring mee te krijgen.
Waarschuw beheerder
Kent iemand de nieuwe Donkey kongs 300mg bruto en de nieuwe Wario’s 260mg bruto
Waarschuw beheerder
Iemand België?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wappie187 op maandag 7 januari 2019 om 11:15:
Kent iemand de nieuwe Donkey kongs 300mg bruto

kreeg met nieuwjaarsdag een geel goude donkey kong, gozer zij dat ze 260mg waren. ging wel lekker op 2x een halve.
Waarschuw beheerder
Als ik naar een test-lokatie ga zoals Jellinek of GGD en ik kom met een pil die bekend is - zoals Kim Yung Un's of Uebr Eats' -...
Gaan ze deze dan toch testen?
Of zeggen ze 'Deze kennen we, en er zit ongeveer het volgende in..."?

Ik lees namelijk op hun sites het volgende:
***Aan de hand van de uiterlijke kenmerken van een pil (o.a. diameter, dikte, kleur en logo) en een zuurtest wordt gekeken of de pil voorkomt op de herkenningslijst. Op deze lijst staan pillen die in de afgelopen periode meerdere keren in het laboratorium geanalyseerd zijn. De lijst wordt wekelijks ge-update. Wanneer de pil op deze lijst staat, krijg je meteen de uitslag te horen. Wordt de pil niet herkend, dan kun je de pil laten opsturen naar het laboratorium.***

Dus hoe werkt dat precies?
Waarschuw beheerder
+3
donateur
Uitspraak van Jomtien op maandag 7 januari 2019 om 18:46:
Gaan ze deze dan toch testen?

In principe meestal tot 'altijd' (ben geen voorstander van de woorden altijd en nooit) in ieder geval met de zuurtest.

Uitspraak van Jomtien op maandag 7 januari 2019 om 18:46:
uiterlijke kenmerken van een pil (o.a. diameter, dikte, kleur en logo) en een zuurtest

Dus ja, dan wordt ie iig met de zuurtest getest. Als het genoemde genoeg aanwijzingen geeft dan krijg je de (laboratorium!)testuitslag van andere zoals benoemd gelijkende tabletten mee, indien het betreffende 'merkje' slechts 1x getest is dan 1 uitslag, indien er genoeg exemplaren zijn getest om een spreidingsrange te geven dan zul je die krijgen met evt. een (gewogen) gemiddelde. Als de zuurtest een uitslag geeft die niet matcht (lees bv : niet de goede kleuring geeft; bv. indicatief voor een andere stof dan MDxx) met eerdere laboratoriumtestuitslagen zal het exemplaar dat jij naar binnen hebt gedragen toch in het laboratorium verder getest moeten worden om uitsluitsel te geven over de daadwerkelijke inhoud daarvan.

Uitspraak van EuforieAddicted op zondag 6 januari 2019 om 20:14:
Vind het aantal mg wel tricky. Mensen gaan geneigd zijn om meer dan 1 pil te nemen om toch genoeg 2cb in de ervaring mee te krijgen.

Yup en mensen die er 2 nemen om dat ze ofwel altijd 2 xtc tabletten nemen of om wat van de 2cb te voelen, krijgen toch ook de andere stof mee. Als je 2 tabletten zou nemen om dan maar 20 mg 2cb tot je te nemen (stel dit is je wens, 20 mg 2cb nemen...) dan komt er ook nog 300 mg MDMA bij kijken. Wrsch best pittig. Andersom, voor gebruikers die 300 mg MDMA gewend zijn....het kan zo uitpakken dat daarbij 20 mg 2CB het ineens geen heel chill geheel meer maakt. Dus ja idd altijd wel tricky dit soort vaste verhoudingen. Je kan wat dat betreft beter heel geleidelijk zelf hebben vast gesteld welke dosissen voor jou werken en prettig zijn in samenspel, en dit op een goede weegschaal zelf afwegen.
Waarschuw beheerder
+1-2
als je een pil met 150 mg M en 10 mg 2cb hebt. en je voelt niet zo veel van de 2cb .. neem dan gewoon een half 2cb pilletje er extra bij.. en zoveel 2cb zou ik er niet bij doen anders word je space heel erg waus
Waarschuw beheerder
mooie donkey kongs warios en punishers in bezit
donateur
Uitspraak van 038NL op dinsdag 8 januari 2019 om 05:46:
als je een pil met 150 mg M en 10 mg 2cb hebt. en je voelt niet zo veel van de 2cb .. neem dan gewoon een half 2cb pilletje er extra bij

Sure, maar dan moet de betreffende gebruiker die ook wel hebben én mee hebben naar het event van keuze.
Waarschuw beheerder
Iemand iets gehoord van een batch neppe uber eats?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Wappie187 op maandag 7 januari 2019 om 11:15:
Kent iemand de nieuwe Donkey kongs 300mg bruto en de nieuwe Wario’s 260mg bruto

Gouden Donkey Kongs toch met breuklijn? Heb ze toevallig deze week laten testen. Ze waren al bekend: gemiddeld 180mg, laagste die ze aantroffen was 156mg en hoogste 202mg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dokter op woensdag 9 januari 2019 om 22:10:
Iemand iets gehoord van een batch neppe uber eats?

Wat bedoel je met nep? Geen inhoud, slechte namaak, inhoud die anders is dan mdma?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Whizzkid op zaterdag 12 januari 2019 om 19:53:
Mocht iemand zijn verzameling weg doen hoor ik het graag, net begonnen met verzamelen dus kan wel wat gebruiken

Wat zou je over hebben voor een verzameling, ben ik toch benieuwd naar. Bedoel €5 per stuk zou je op moeten rekenen denk ik, als de collectie iets van 200 stuks is heb je het al over €1000. Gewoon hypothetisch gezien dan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op zaterdag 12 januari 2019 om 21:34:
Wat zou je over hebben voor een verzameling, ben ik toch benieuwd naar. Bedoel €5 per stuk zou je op moeten rekenen denk ik, als de collectie iets van 200 stuks is heb je het al over €1000. Gewoon hypothetisch gezien dan.

Dat klopt toch niet wat je zegt
Als je er 100 of 200stuks koopt ben je toch ook niet 5€ per stuk kwijt? Eerder 1,20 ofzo
Waarschuw beheerder
+1
je koopt niet een bulk aan pillen. je koopt een x aantal verschillende losse....
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Whizzkid op zaterdag 12 januari 2019 om 19:53:
Mocht iemand zijn verzameling weg doen hoor ik het graag, net begonnen met verzamelen dus kan wel wat gebruiken

Is niet meer van deze tijd verzamelen. Je hebt de beste tijden gemist toen elke maand een aantal verse drukken de markt op kwam ^^
Waarschuw beheerder
Kan iemand wat vertellen over:

* Pinguin, ene zijde van de pil zwart, andere zijde wit. Strakke druk, geen breuklijn.
* Oranje uil, strakke druk, breuklijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Whizzkid op zondag 13 januari 2019 om 09:09:
Maar inderdaad de hoogtijdagen van verschillende soorten is geweest

Nou ja........ik ben het afgelopen jaar, toch zeker 25 verschillende drukken, in alle kleuren, tegengekomen. Misschien regio/contact gebonden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HappyFamily#038 op zondag 13 januari 2019 om 15:32:
Kan iemand wat vertellen over:

* Pinguin, ene zijde van de pil zwart, andere zijde wit. Strakke druk, geen breuklijn.
* Oranje uil, strakke druk, breuklijn.

Krijg net een berichtje over de uil, 244 mg......... (knaller dus)

Waarschuw beheerder
Yoo, iemand ervaring met roze vierkant snapchats?

Kan er niets van vinden en gele zijn volgens vele gevaarlijk....