Partyflock

Forumonderwerp · 877392
183 volgers · 4411174x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
-2
Dus als ik het goed begrijp is de top 3 nu:

1) Kim Yung un
2) Dr Pepper
3) Uber eats
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van drugdokter16 op donderdag 11 oktober 2018 om 19:41:

1) Kim Yung un
2) Dr Pepper
3) Uber eats

Ja sowieso!!
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van drugdokter16 op donderdag 11 oktober 2018 om 19:41:

1) Kim Yung un
2) Dr Pepper
3) Uber eats

Waarop is jouw top 3 gebaseerd ?
Waarschuw beheerder
Zou ze graag allemaal bezitten de top 3
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van 2Sweet op donderdag 11 oktober 2018 om 19:34:
@mdmazing84 Gebeld voor de uitslagen van de peppers en de Kim's?

Morgen (nouja inmiddels straks) pas, uitslagen worden in Brabant op vrijdag gegeven;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 12 oktober 2018 om 01:01:
Morgen (nouja inmiddels straks) pas, uitslagen worden in Brabant op vrijdag gegeven;)

Ahhh ok, nou wachten we vandaag nog rustig af.
Waarschuw beheerder
-1
Morgen naar uptempo heb een beetje M maar ook een X (olifantjes) weet niet welke kleur maar wat is het gemiddelde aantal mg van de olifantjed
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 12 oktober 2018 om 01:01:

Tromgeroffel.......
Waarschuw beheerder
+4
donateur
Uitspraak van Bart1981 op vrijdag 12 oktober 2018 om 20:19:
Tromgeroffel.......

Uitspraak van PartyGangster op vrijdag 12 oktober 2018 om 21:27:
Het publiek wacht af met de mond open.... :O

Sorry, had t druk vandaag dus vandaar de late post.

Dr pepper: 154 mg mdma en 27 mg amfetamine, dat is freebase dus dat komt overeen met 37 mg poeder van 73%
Deze wordt waarschijnlijk (maar blijkbaar nog niet helemaal zeker) binnenkort toegevoegd aan de lijst met extra riskante tabletten van dimms.

Kim jong un: 206 mg mdma.
Waarschuw beheerder
+5
Ok dus de netto verkoop praatjes kloppen dus gewoon weer niet.
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van AtYourService op vrijdag 12 oktober 2018 om 23:52:

Hebben die ooit geklopt dan? Ga alleen uit van testresultaten!!
Waarschuw beheerder
206mg is op zich een net resultaat natuurlijk. Redt het niet bij de Punisher maar alsnog netjes.
Maar een halve zal voor velen net niet genoeg zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van AtYourService op vrijdag 12 oktober 2018 om 23:52:

Iedereen die verkoopt noemt zijn pillen beukers van het jaar omdat ie ze kwijt wil ^^. Testresultaten liegen nooit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 oktober 2018 om 10:05:
DR peppers (met dr peppers smaak ) en speedy erin nu ook beschikbaar fotos volgennnnn DM me

Waarom krijgen dit soort lui niet gewoon een insta ban? Begint hier meer op een drugsmarktplaats te lijken heb ik het gevoel..
Waarschuw beheerder
Is er al iemand bekend/uitslagen met deze knallers? Ronnie en Kleine?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Kaaskoekje op zaterdag 13 oktober 2018 om 16:04:
Waarom krijgen dit soort lui niet gewoon een insta ban? Begint hier meer op een drugsmarktplaats te lijken heb ik het gevoel..

Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op zaterdag 13 oktober 2018 om 19:22:
even reporten dan

Inmiddels al even geleden gedaan maar word weinig mee aangevangen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3
Wordt altijd wat mee gedaan maar duurt even.
Binnenkort maar eens voorstellen dat alleen mensen die al een X tijd lid zijn en een X aantal berichten gepost hebben pas in dit gedeelte wat kunnen plaatsen ofzo. Soort van ontmoedigingsbeleid ofzo.
Waarschuw beheerder
Gister/vannacht after party hier en hebben wat vrienden en vriendinnen m'n oranje Thunderdomes gebruikt. Zouden getest 164mg zijn, maar ze gingen er kneitershard op. Hoe kan dit? Zou er meer in hebben gezeten? De meiden hebben een derde gehad. Kameraad meer dan een halfje.
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van DRTYFRR op zondag 14 oktober 2018 om 15:29:
Gister/vannacht after party hier en hebben wat vrienden en vriendinnen m'n oranje Thunderdomes gebruikt. Zouden getest 164mg zijn, maar ze gingen er kneitershard op. Hoe kan dit? Zou er meer in hebben gezeten? De meiden hebben een derde gehad. Kameraad meer dan een halfje.

Xtc kan de ene keer sterker vallen dan de andere keer. Heb ook nog voorgehad dat ik van 210 matig ging en 3 maand later met 160 helemaal van het padje was. Set, setting, energiepeil, maaginhoud,... allemaal factoren die de ervaring anders maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EuforieAddicted op zondag 14 oktober 2018 om 19:53:
Xtc kan de ene keer sterker vallen dan de andere keer. Heb ook nog voorgehad dat ik van 210 matig ging en 3 maand later met 160 helemaal van het padje was. Set, setting, energiepeil, maaginhoud

I know maar wel apart, 2 meiden die helemaal van de kaart gingen, terwijl die wel het e.e.a. gewend zijn ;) !
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Bart1981 op zaterdag 13 oktober 2018 om 22:57:
Wordt altijd wat mee gedaan maar duurt even.

"t0mm1e
zondag 14 oktober 2018 om 20:41

De user heeft voor het overtreden van ons beleid een waarschuwing en/of strafpunt(en) gekregen.
Bedankt voor het insturen van je ticket!"

Zoals ik al zei word weinig mee gedaan. Wat strafpuntjes ojee en als niemand een melding maakt kan je hier ten hartelust adverteren ^^
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van EuforieAddicted op maandag 15 oktober 2018 om 07:24:
Zoals ik al zei word weinig mee gedaan. Wat strafpuntjes ojee en als niemand een melding maakt kan je hier ten hartelust adverteren ^^

Dat betekend dus gewoon dat ie een permaban heeft gekregen.
Waarschuw beheerder
Gaat nog wel iets verder dan dat. Had zelf een wat uitgebreider antwoord nadat ik had aangeven dat het zo overspoelt werd met dit soort berichten. Ze zijn op de achtergrond hard bezig met automatisering om dit soort dingen minder makkelijk te maken. Daarbij worden dealers naar mijn idee meteen de toegang ontzegt.

Ben het wel met je eens dat het strenger mag. Iemand die net een dag lid is en dan meteen dit soort berichten post moet je makkelijk aan banden kunnen leggen. Gewoon niet mogelijk maken dat iemand hier meteen kan posten na registratie bijvoorbeeld.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Bart1981 op maandag 15 oktober 2018 om 15:11:
Ben het wel met je eens dat het strenger mag. Iemand die net een dag lid is en dan meteen dit soort berichten post moet je makkelijk aan banden kunnen leggen. Gewoon niet mogelijk maken dat iemand hier meteen kan posten na registratie bijvoorbeeld.

heb dit inderdaad ook gehad met hans de vries en zijn 10 aliassen op dit topic. hij maakte simpelweg elke dag een nieuw account aan en ik ondertussen maar reporten. is het niet al zo dat je moet koppelen aan een e-mail voordat je mag posten? dan zou je elke keer ook een nieuwe e-mail moeten maken.
Waarschuw beheerder
Aankomende donderdag resultaat over de Uber Eats pil, had ze vorige week naar yellineck gebracht ! Ben benieuwd
Waarschuw beheerder
Iemand ooit gehoord van blauwe facebook pil ? Ze zijn niet echt compact gedrukt, beetje stoffig en makkelijk te breken.
Hoor het graag !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tigerhunter op dinsdag 16 oktober 2018 om 15:19:
Iemand ooit gehoord van blauwe facebook pil ? Ze zijn niet echt compact gedrukt, beetje stoffig en makkelijk te breken.
Hoor het graag !

Die zijn een paar jaar terug veel gedrukt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rotterdammert op dinsdag 17 juli 2018 om 13:56:
Iemand bekend met deze pillen? Schijnt 200 netto te zijn, binnenkort laten testen. Komen uit Amsterdam voor zover ik weet. Aan beide kanten hetzelfde bedrukt. Mis alleen de hartenaas :(

[img width=640 height=480 cacheid=00164abb00326c84975ecfbf1a02ecd245 cacheid=00164abb00326c84975ecfbf1a02ed4aa7]https://preview.ibb.co/jJJbmy/20180717_131949.jpg[/img]

Laatst getest: 191 mg in de geteste pil en verder goede en strakke pil. Alleen jammer dat er geen breuklijn op zit.
Heb er inmiddels ook één gevonden op pillreports, zonder foto wel, die volgens mij hetzelfde is. Die is getest op 199 mg en ze worden verkocht als 200 mg, dus 10 mg spreiding voor zover ik weet.

Btw, weet iemand nog alternatieven voor sites als ecstacydata.org en pillreports.net?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Rotterdammert op woensdag 17 oktober 2018 om 10:46:
Laatst getest: 191 mg in de geteste pil en verder goede en strakke pil. Alleen jammer dat er geen breuklijn op zit.
Heb er inmiddels ook één gevonden op pillreports, zonder foto wel, die volgens mij hetzelfde is. Die is getest op 199 mg en ze worden verkocht als 200 mg, dus 10 mg spreiding voor zover ik weet.

Btw, weet iemand nog alternatieven voor sites als ecstacydata.org en pillreports.net?

https://www.saferparty.ch/drugchecking/saferparty.html
Waarschuw beheerder
-6
Iemand bekend met Rode Dr. Pepper?
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van SidekickSL op woensdag 17 oktober 2018 om 19:48:
Iemand bekend met Rode Dr. Pepper?

Ben jij bekend met de zoekfunctie? Of nog beter, heb je een paar berichten boven die van jezelf gelezen?
Daar staat precies hoeveel in de dr Pepper zit.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Bart1981 op woensdag 17 oktober 2018 om 21:19:
Ben jij bekend met de zoekfunctie? Of nog beter, heb je een paar berichten boven die van jezelf gelezen?
Daar staat precies hoeveel in de dr Pepper zit.

Thanks voor je reactie! Heb het inderdaad gevonden, morgen ga ik ze proberen, als iemand er ervaring mee heeft dan hoor ik het graag. Grtz.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Rotterdammert op woensdag 17 oktober 2018 om 10:46:

https://mdmalovers.com/ !!!!!!! aanrader
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyGangster op dinsdag 16 oktober 2018 om 23:54:
Die zijn een paar jaar terug veel gedrukt.

ooh vandaar dat ze nog in de omloop zijn, zien er ook wel beetje oud uit hehe ! Maar niet te min ze doen wat ze moet doen.
Waarschuw beheerder
Die gele pharaos staan op redalert met een spreiding van bijna 200mg. Liever vermijden deze bonen!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van drugdokter16 op dinsdag 16 oktober 2018 om 14:45:
Aankomende donderdag resultaat over de Uber Eats pil, had ze vorige week naar yellineck gebracht ! Ben benieuwd

Vertel...
Waarschuw beheerder
Vorige week dus de welbekende topic "Uber Eats" pil naar yellineck gebracht voor de lab test en het volgende kwam naar boven; Uber Eats waarvan 3 pillen waren getest zit er volgens yellineck alleen MDMA in.

1e pil )- 233mg
2e pil)- 230mg
3e pil)- 229mg

Dan hebben we het wel over de netto gehalte ! al om al worden deze waarschijnlijk verkocht volgens hun als 300mg bruto ! Let wel op want het is wel een sterke pil volgens hun !

Waarschuw beheerder
-1
Q-Dance bovenkant oranje onderkant wit.
Zeer goede Xtc
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2018 om 13:19:
Q-Dance bovenkant oranje onderkant wit.
Zeer goede Xtc

Alle pillen waar mdma in zit zijn goed.
Waarschuw beheerder
welke goeie 2cb pillen zijn nu in de omloop iemand goeie info ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tigerhunter op vrijdag 26 oktober 2018 om 12:53:

Cornettos
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tigerhunter op vrijdag 26 oktober 2018 om 12:53:

kheb van die champagne flesjes, getest op 10mg. Met 2 in mn mik is het best ok :)