Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4435092x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
-1
Yes die heb ik allemaal gelezen ik ben benieuwd of meer mensen recent nog ervaringen hebben opgedaan!
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 3 juni 2016 om 23:07:
Magnesiumstearaat ofzo (doelend op andere mogelijke dergelijke stoffen) bevat wel magnesium

Dat zou nog eens een uitvinding zijn. Een pil met als vulmiddel oa magnesium om de spierspanning een beetje tegen te gaan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van W3sl3y op zondag 5 juni 2016 om 14:54:
Hee jongens, iemand ervaring met paarse buddha's ??

Ik heb ze gehad. Was voor mij de eerste keer 2CB, maar ik vond het niet heel heftig. Ik had er meer van verwacht (had een hele genomen). Daarna ook geen 2CB meer gehad, dus ik heb verder geen vergelijkingsmateriaal. Ik heb wel die gele KNVB-leeuwtjes thuisliggen, maar dus nog niet genomen. Ik zag wel lichte vervormingen in de vloerbedekking en buiten zagen bepaalde dingen er wat sprookjesachtig uit. Ik had al bedacht om de volgende keer minimaal 1,5 te nemen. Maar wel leuk spul iig!. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RAiNb0wZ op dinsdag 7 juni 2016 om 10:37:
Ik heb ze gehad. Was voor mij de eerste keer 2CB, maar ik vond het niet heel heftig. Ik had er meer van verwacht (had een hele genomen). Daarna ook geen 2CB meer gehad, dus ik heb verder geen vergelijkingsmateriaal. Ik heb wel die gele KNVB-leeuwtjes thuisliggen, maar dus nog niet genomen. Ik zag wel lichte vervormingen in de vloerbedekking en buiten zagen bepaalde dingen er wat sprookjesachtig uit. Ik had al bedacht om de volgende keer minimaal 1,5 te nemen. Maar wel leuk spul iig!.

Tnx voor het delen van je ervaring, ik ben erg benieuwd naar de testuitslagen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RAiNb0wZ op dinsdag 7 juni 2016 om 10:37:
heb ze gehad. Was voor mij de eerste keer 2CB, maar ik vond het niet heel heftig. Ik had er meer van verwacht (had een hele genomen). Daarna ook geen 2CB meer gehad, dus ik heb verder geen vergelijkingsmateriaal. Ik heb wel die gele KNVB-leeuwtjes thuisliggen, maar dus nog niet genomen. Ik zag wel lichte vervormingen in de vloerbedekking en buiten zagen bepaalde dingen er wat sprookjesachtig uit. Ik had al bedacht om de volgende keer minimaal 1,5 te nemen. Maar wel leuk spul iig!.

Uit ervaring weet ik dat je zelfde dosis de volgende setting meer kan doen dan je voorgaande keer. Laatst flink lekker gegaan op een zelfde waar ik eerder eens niet bijzonder hard op ging... Dus misschien beginnen met 1, en het even aankijken. Die halve kan er altijd nog bij toch ;p

Tweede maal was dan ook icm nodig wat bier.
(einde van de avond ging de 2cb er namelijk in)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben al een aantal pagina's terug aan t scrollen maar kan nog niets vinden over kersjes, iemand hier bekend mee?
Waarschuw beheerder
Weet iemand al iets over de beige saw masks

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ***Cheetah*** op dinsdag 7 juni 2016 om 20:51:
Ben al een aantal pagina's terug aan t scrollen maar kan nog niets vinden over kersjes, iemand hier bekend mee?

Een foto zou handig zijn maar tis waarschijnlijk een laag gedoseerde onbekende pil.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sweettchii op woensdag 1 juni 2016 om 22:44:
Iemand ervaring met oranje burgerkings van 260 mg ???

Krijg er hiervan ook enkele binnenkort, iemand enige ervaring over deze knallers ? Of een fotootje ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Tsjuk op dinsdag 7 juni 2016 om 22:05:
Krijg er hiervan ook enkele binnenkort, iemand enige ervaring over deze knallers ? Of een fotootje ?

Resultaten van 202 en 212 gezien, zelf geprobeerd en knalden zoals het hoort..

Waarschuw beheerder
donateur
Die 'kersjes' ken ik op zich wel, maar dan wel van een flink aantal jaren terug alweer. Kan zomaar 5 a 6 jaar geleden zijn. Heb ook nog even zitten googlen of ik ze terug kon vinden. Noemenswaardig uit deze resultaten is misschien het volgende, mochten ze inderdaad al wat ouder zijn en er ongeveer zo uit zien als op onderstaande afbeelding? Extra voorzichtig dan, die hadden in plaats van MDMA een dosis werkzame aMT. Die wil je niet hebben hoor midden op een festival terrein.. :D

[img width=640 height=451 cacheid=00163ea200325eb78e7a8b9d1a02e92ac2]https://anonimag.es/i/c02d6ef983d7d36c80529a168c99f285.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2016 om 22:16:
aMT

?? Methyltryptamine neem ik aan? Waar staat die a dan voor? Alpha? Heb er nog nooit van gehoord.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van [W.P.C] Patjeee op dinsdag 7 juni 2016 om 22:20:
?? Methyltryptamine neem ik aan? Waar staat die a dan voor? Alpha? Heb er nog nooit van gehoord.

Precies. alpha-Methyltryptamine (mijn all-time favorite).
http://disregardeverythingisay.com/post/35720814666/amt-broken-down-and-described
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2016 om 22:35:
Precies. alpha-Methyltryptamine (mijn all-time favorite).
http://disregardeverythingisay.com/post/35720814666/amt-broken-down-and-described

Zal de naam onthouden, mocht ik het ooit tegenkomen:P
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van p342 op dinsdag 7 juni 2016 om 21:34:
Weet iemand al iets over de beige saw masks

breng ik aankomende week naar een tc. ik post het resultaat wel :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ketsertje op dinsdag 7 juni 2016 om 22:42:
breng ik aankomende week naar een tc. ik post het resultaat wel :)

Ok dat zou fijn zijn . Thanx
Waarschuw beheerder
+1-18
[img width=1024 height=576 cacheid=00163ea400325eb9bdd794ae1a02e92c83]http://i63.tinypic.com/34ywqkm.jpg[/img]

Vorige week deze gekregen/gekocht goede test resultaten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+9
Als je nu ook nog eens die resultaten hier plaatst, dan is het tenminste nog een nuttige post.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Steentje op woensdag 8 juni 2016 om 12:21:
Als je nu ook nog eens die resultaten hier plaatst, dan is het tenminste nog een nuttige post.

Ff showe :p
Waarschuw beheerder
-1
Ik had een report over de oranje Boom! op pillreports geplaatst lange poos geleden en afgelopen zaterdag eindelijk zelf geprobeerd. Ik had al 2 jaar geen 4fa op maar de laatste maanden wel weer mdma ontdekt dus de tolerantie was aanwezig om dat happy effect achterwegen te kunnen laten.

Later op de dag wist ik een paarse variant van de Boom! te scoren, weet alleen niet zeker wat hier nou in zat (ik voel eigenlijk vrij weinig van M, hoe lang ik ook niet heb geconsumeerd, doesn't matter)

Iemand enig idee? de groene zouden sowieso mdma bevatten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Steentje op woensdag 8 juni 2016 om 12:21:

Morgen uitslag
Waarschuw beheerder
+4
donateur
Uitspraak van knettertje op woensdag 8 juni 2016 om 21:01:
Morgen uitslag

Gelijk ff langs de dokter dan :hyper:

Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van Tsjuk op woensdag 8 juni 2016 om 23:45:
Gelijk ff langs de dokter dan

Dan komt alles goed...

[img width=500 height=333]http://www.caminorecovery.com/wp-content/uploads/2013/01/doctors-addicted-to-drink-or-drugs.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Zonet naar het tc geweest met een roze redbull. Mij is verteld dat het een herdruk betreft met een inhoud van 191-225 mg mdma. Tevens een waarschuwing voor hoge inhoud op de simkaart die ik ook mee had, maar dat was al vrij duidelijk na de uitslagen hier gelezen te hebben.

Waarschuw beheerder
-1
Witte Bugatti bestaan die nog
Waarschuw beheerder
+1
Uitslag Rode Defqon net binnen gekregen van het locale testcentrum....(215mg MDMA...)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pillc0llector op donderdag 9 juni 2016 om 17:16:
Uitslag rode Defoqon net binnen gekregen van het locale testcentrum....(215mg MDMA...)

Netjesss zo wil ik t zien :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2016 om 15:54:
Witte Bugatti bestaan die nog

Jahoor!heb r nog een paar en dan bestaan ze alleen nog maar in mijn verzameling!haha..
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2016 om 15:54:
Witte Bugatti

Zo ontzettend goeie herinneringen aan die pil. 2e x ooit harddrugs gebruiken en toen onwetend in 1x dr ingeflikkerd. Super dom natuurlijk achteraf. Vooral in die beginners fase 200mg in 1x naar binnen gooien is het domste wat je kan doen. Maarja toen kende ik nog geen partyflock, pillreports etc. Sterker nog ik wist niet eens dat pillen verschillende sterktes hadden. Het is allemaal goed gegaan die avond. Maar godsamme zeg, echt gegaan als een torpedo. Achja, zo lang je er maar om kan lachen als je 80 bent (:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bermuda op vrijdag 3 juni 2016 om 15:58:
Test centrum mag ik niet op noemen, maar deze is al een tijdje in de omloop wil juist weten waar jij het heb gebracht dat ze hem niet herkennen.

In het Westen des lands, in de buurt van Mokum ;)
Morgen hoor ik het, misschien is het een remake?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pillc0llector op donderdag 9 juni 2016 om 17:16:
Uitslag Rode Defqon net binnen gekregen van het locale testcentrum....(215mg MDMA...)

Ok. Ik had 190mg. Dus dan zou de spreiding al 190mg-215mg zijn. Had vandaag maar ff weer een rode defqon mee naar testcentrum, daar nog geen spreiding bekend en werden waar ik deze keer was nog niet eens herkend.
Waarschuw beheerder
+1-1
Iemand bekend met groene tomtoms?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RawstyleG op zaterdag 11 juni 2016 om 01:13:
Iemand bekend met groene tomtoms?

Jep, gewoon mdma in de 160-180 range. Prima dus.
Waarschuw beheerder
Ik ben opzoek naar de witte ronde mitsubitsi snoepjes van ong 2,5/3 jaar geleden iemand?
Waarschuw beheerder
+1-6
Bauwe tulp paar jaar terug die genet zegt neem halve nou en met 10 min zat ik heerlijk :vaag: te wezen
Helaas 1tje ervan gehad en nooit meer gevonden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Duidelijk verhaal (Y)
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van (6)Gek_Kaboutertje(6) op zondag 12 juni 2016 om 03:20:
Bauwe tulp paar jaar terug die genet zegt neem halve nou en met 10 min zat ik heerlijk :vaag: te wezen
Helaas 1tje ervan gehad en nooit meer gevonden

Nou top man! Laat je het even weten als je thuis bent?
Waarschuw beheerder
-3
Ok ik ben even een half jaartje in het buitenland geweest en kom over een week weer thuis. Awakenings staat op de planning en vroeg me af wat er een beetje in de omloop is en waar ik naar moet zoeken. Die rode UPS van een jaar geleden vond ik echt helemaal geweldig. Wat zijn de toppers op dit moment? Kreeg groene paul frank aangeboden en rode armani. Danku zeer!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Shufflemeneer-02 op zondag 12 juni 2016 om 13:53:
Ok ik ben even een half jaartje in het buitenland geweest en kom over een week weer thuis. Awakenings staat op de planning en vroeg me af wat er een beetje in de omloop is en waar ik naar moet zoeken. Die rode UPS van een jaar geleden vond ik echt helemaal geweldig. Wat zijn de toppers op dit moment? Kreeg groene paul frank aangeboden en rode armani. Danku zeer!

Scroll even wat pagina's terug ;-)
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2016 om 00:50:
Darknetmarket's kan je bij veel vendor's al 100x afnemen voor 140-150eur.

Wat lul jij een onzin zeg. Heb je al eens op het darknet gezeten?
Ook ik dacht dat Darknet het antwoord was, tot dat ik het opende. Zou je ook eens moeten doen voordat je zo'n dingen gaat zeggen.

Darknet is een internationale markt, d.w.z. dat de prijzen ook internationaal zijn. Deze liggen dus sowieso hoger dan de Nederlandse straatprijzen, logisch.
Daarbij komt dat de meeste (buitenlandse) gebruikers geen f. weten wat ze uberhaubt afslikken, dus daar wordt ook vaak 50mg of meer bovenop de werkelijke waarde beweerd, zoals hier op straat. (En het zegt genoeg over de dealer als hij zoiets doet)

Rode Heineken "260mg" €650 v 250 stuks
Oranje BK €3389 v 2000 stuks

Vendors gaan jou echt geen korting geven als ze dezelfde pillen voor een veel hogere prijs aan een buitenlander kunnen verkopen.
Waarschuw beheerder
+1-4
donateur
Uitspraak van Peter-Piet Paulusma op maandag 13 juni 2016 om 09:27:
Ook ik dacht dat Darknet het antwoord was

Wat naïef dan hey?!

Uitspraak van Peter-Piet Paulusma op maandag 13 juni 2016 om 09:27:
Deze liggen dus sowieso hoger dan de Nederlandse straatprijzen, logisch.

Maar dat het logisch was, wist jij ook niet voordat je een kijkje er op had genomen?

Makkelijk praten hè achteraf :lol: . Iets met een pot en een ketel..
Waarschuw beheerder
+2
Dit weekend de rode Defqon gehad:) prima dingen!! Mooie druk ook leuke future dat nl tekentje!!:) miss een (te) hoge dosis mdma maar zijn door de vorm het Defqon logo heel makkelijk in 3e te breken :)
Heb in totaal 2 van de 3 stukjes gehad en ben de hele nacht happy geweest :)
Waarschuw beheerder
Heeft er iemand al uitslagen van witte tesla's? Kon er nog niets over vinden
Waarschuw beheerder
Ik heb groene whatsapps te pakken gekregen heb al wat gezocht hier maar vind eigenlijk alleen info over de ronde dit zijn vierkante met breuklijn op de achterkant en op de voorkant dus het logo van whatsapp. Ziet er dus uit als de app zoals je hem op je iPhone ziet in het home scherm. iemand ervaringen? Aangeboden als 220mg mdma

Waarschuw beheerder
+5
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rens013 op woensdag 15 juni 2016 om 14:55:
Ik heb groene whatsapps te pakken gekregen heb al wat gezocht hier maar vind eigenlijk alleen info over de ronde dit zijn vierkante met breuklijn op de achterkant en op de voorkant dus het logo van whatsapp. Ziet er dus uit als de app zoals je hem op je iPhone ziet in het home scherm. iemand ervaringen? Aangeboden als 220mg mdma

Michiel janssen?hoog kwaliteit!leeft ie nog?