Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4434712x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+1
Die roze/rode burger kings waren een aabtal jaar terug exclusief via sr te krijgen. Ze werden exclusief verkocht door ene meneer genaamd shinyflakes. Waren idd extreem sterk, 350mg weet niet wat de spreiding was.

Behalve dan dat de oranje burger kings en de rood roze burger kings dezelfde stempel genieten, zijn het 2 totaal verschillende pillen.
laatste aanpassing door een beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juni 2016 om 21:54:
Hallo... Die handel gaat altijd ook internationaal hoor ;)

Het woord altijd is bijna nooit van toepassing ;)

Uitspraak van Q-kele-Q op donderdag 2 juni 2016 om 23:59:
Behalve dan dat de oranje burger kings en de rood roze burger kings dezelfde stempel genieten, zijn het 2 totaal verschillende pillen.

(Y). Andere drukker lijkt me ook.
Ander verspreidingsgebied.
Andere bron(nen).
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juni 2016 om 23:56:
waar denk je dat die tegenwoordig grote partijen inslaan?

Niet via darknet hoop ik voor ze. Heb er toevallig vandaag nog op gekeken, viel bijna van mn stoel van t lachen. De prijzen die ze dr vragen..
Waarom zou je pillen gaan importeren als ze hier meer dan de helft goedkoper zijn?

Waarschuw beheerder
+1-5
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 3 juni 2016 om 00:09:
Het woord altijd is bijna nooit van toepassing

Als je altijd op zondag de wekker zet is de kans groot dat 'ie vrijwel altijd zal gaan. Als je me overhoop schiet ga je bijna altijd de gevangenis in. Als je 7 dagen in de week 24 keer per dag sex hebt met verschillende vrouwen is er altijd wel eentje die zwanger raakt. Als je Techno snoeihard opzet laat in de avond en je buren van die zondagse luisteraars zijn (denk aan programma's als vroege vogels en/of vpro's vrije geluiden- gaan ze altijd lopen zeiken. Als je 5 oranje burger kings eet en nog eens 5 roze burger kings dan voel je je altijd behoorlijk naar na een uurtje.

Ik heb nog inspiratie om door te gaan, zeg het maar :P

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 3 juni 2016 om 00:11:
Waarom zou je pillen gaan importeren als ze hier meer dan de helft goedkoper zijn?

Goed blijven zoeken. Als je er maar genoeg afneem betaal je nog geen euro per stuk, online.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2016 om 00:31:
genoeg

Hoeveel moeten dat er wel niet zijn, online.. Voor dergelijke hoeveelheden moet t vast mogelijk zijn ze voor nog geen 50 cent te kopen, lokaal.
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2016 om 00:29:
vrijwel altijd

bijna altijd

Je was toch niet altijd even zeker zie ik..

altijd wel eentje

maar niet altijd allemaal! God Bless (Y).

Als je Techno snoeihard opzet laat in de avond en je buren van die zondagse luisteraars zijn (denk aan programma's als vroege vogels en/of vpro's vrije geluiden- gaan ze altijd lopen zeiken

Hier niet!

oel je je altijd behoorlijk naar na een uurtje.

Misschien al wel na een half uurtje! Of soms na anderhalf uur.

Ik heb nog inspiratie om door te gaan, zeg het maar :P

Nah, ik denk dat je me best begrepen hebt :)

Als je altijd op zondag de wekker zet is de kans groot dat 'ie vrijwel altijd zal gaan.

Ik heb (nog altijd) een Samsung telefoon als wekker, heb ik genoeg gezegd? Ik zou er niet altijd op moeten varen, maar bij gebrek aan beter..doe ik dat toch. Maar ik kom niet altijd te laat...en ik verslaap me ook niet altijd. Maar wel soms ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 3 juni 2016 om 00:40:
Hoeveel moeten dat er wel niet zijn, online.. Voor dergelijke hoeveelheden moet t vast mogelijk zijn ze voor nog geen 50 cent te kopen, lokaal.

Ik kan me haast niet voorstellen dat een lokale pillenboer allemaal risico gaat lopen om goede xtc pillen te verhandelen voor nog geen 50 cent- aan een andere lokale boer. Sterker nog, dat lijkt me buitengewoon onhandig zaken doen. Het voordeel van online marktplaatsen is dat er vaak schakels weg zijn uit de keten waar je normaal mee te doen hebt. Vroegah, ik weet ook wel... .al die dealers haalden het direct bij de bron. Dat zweerde ze je, echt. Maar in de praktijk zaten er altijd nog wel wat mannetjes tussen.

Darknetmarket's kan je bij veel vendor's al 100x afnemen voor 140-150eur.
Waarschuw beheerder
donateur
Die prijzen lagen toch iets hoger op de markten uit t lijstje dat je elders op pf gepost hebt..

Waarschuw beheerder
-3
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 3 juni 2016 om 00:46:
heb ik genoeg gezegd?

Kunnen we niet gewoon wat high purity MDMA nemen nu? En het zwaar oneens zijn maar met een knuffel besluiten ?

[img width=500 height=260]http://i.giphy.com/llmZp6fCVb4ju.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 3 juni 2016 om 00:11:
Niet via darknet hoop ik voor ze. Heb er toevallig vandaag nog op gekeken, viel bijna van mn stoel van t lachen. De prijzen die ze dr vragen..

Als je goed rondkijkt heb je daar ook aan straat/inkoopprijzen hoor. Valt te zien wie een scammer of een eerlijke dealer is :-) straatprijzen gaan tot 5 euro per pil. Sommigen hier tellen maar 1 euro tot 2 euro neer. 15 euro voor 5 bonen waar je er soms nog es enkele gewoon bij krijgt vind ik schappelijk :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Q-kele-Q op donderdag 2 juni 2016 om 23:53:
Zjn go pro's of i.i.g. dat hoorde ik bij het testcentrum: p

Oke! Toevallig ook 1 opgestuurd?
Waarschuw beheerder
Nee, ik hoorde dat ze ook niet precies wisten hoe ze die pillen moesten gaan noemen, maar dat ze het maar go pro's hebben genoemd:p.

Waarschuw beheerder
-3
donateur
Uitspraak van Q-kele-Q op vrijdag 3 juni 2016 om 12:15:
dat ze het maar go pro's hebben genoemd

Na 5,5 uur research .... Is m'en beste gok: Microsoft. Die hebben namelijk een nieuwe lijn producten (webcams e.d.) genaamd 'Go Pro.' Het figuur op de andere zijde van de pil had tenslotte iets weg van een camera. Wat denken jullie?

[img width=1024 height=576]http://media.nu.nl/m/m1oxepja8s1d_wd1280.jpg/gopro-en-microsoft-gaan-patenten-uitwisselen.jpg[/img]

https://news.microsoft.com/2016/02/05/gopro-and-microsoft-sign-licensing-agreement/#sm.0000090rhggmc9eovzwsunt968jfq
Waarschuw beheerder
+1
Haha volgens mij staan ze al een week in het systeem als go pro's:p

Waarschuw beheerder
-4
donateur
Uitspraak van Q-kele-Q op vrijdag 3 juni 2016 om 12:34:
Haha volgens mij staan ze al een week in het systeem als go pro's

De vraag was alleen nog ''Go Pro'' van wat dan? Stond er ook gewoon in letters op, dat was niet zo zeer het probleem.

Dat zeg ik je. Microsoft.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+9
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2016 om 12:31:
Microsoft. Die hebben namelijk een nieuwe lijn producten (webcams e.d.) genaamd 'Go Pro.' Het figuur op de andere zijde van de pil had tenslotte iets weg van een camera.

Gopro hd actioncameras, geen webcam.. Had je daar serieus 5,5 uur voor nodig? Zijn toch vrij bekende dingen dacht ik zo..

Waarschuw beheerder
-6
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 3 juni 2016 om 12:47:
Had je daar serieus 5,5 uur voor nodig?

Vraag je serieus naar een bekende weg? :P
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 3 juni 2016 om 12:47:
Gopro hd actioncameras, geen webcam.. Had je daar serieus 5,5 uur voor nodig? Zijn toch vrij bekende dingen dacht ik zo..

Toch een beetje wereldvreemd geraakt...van de speed misschien?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van krakura op donderdag 2 juni 2016 om 17:33:
Heeft er iemand ervaring met de groene 'BOOM!' pillen? Zijn voor aankomend weekend maar zou toch graag een idee hebben wat er in zit. Ze wegen 0.5 gram per stuk. Hieronder een link naar een foto.
http://imgur.com/erNNxmh

Weet iemand of dit de variant met of zonder 4fmp is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2016 om 12:37:
De vraag was alleen nog ''Go Pro'' van wat dan? Stond er ook gewoon in letters op, dat was niet zo zeer het probleem.

Dat zeg ik je. Microsoft.

Haha zullen we er voor de makers maar geen Microsoft aan vast plakken? Haha alleen bij go pro laten? Scheelt misschien ien de miljoenen voor het onjuist gebruik van een merknaam:p

Meende dat destijds ooit drukkers met nike pillen zijn aangeklaagd door nike voor het misbruiken van hun merk ofzo:p

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Q-kele-Q op vrijdag 3 juni 2016 om 13:47:
Meende dat destijds ooit drukkers met nike pillen zijn aangeklaagd door nike voor het misbruiken van hun merk ofzo

Op zich leuke reclame stunt. Maar het zou ook zomaar een item van 'De Speld' geweest kunnen zijn. Voor het eerst dat ik 'um hoor. Anyway, Microsoft hoeft zich in dit geval niet echt zorgen te maken. Het is te hopen dat ze kwalitatief ook echt ''PRO'' go'en- want qua creativiteit van de maker heb ik mooiere pillen gezien hehe.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2016 om 13:53:
Op zich leuke reclame stunt. Maar het zou ook zomaar een item van 'De Speld' geweest kunnen zijn. Voor het eerst dat ik 'um hoor. Anyway, Microsoft hoeft zich in dit geval niet echt zorgen te maken. Het is te hopen dat ze kwalitatief ook echt ''PRO'' go'en- want qua creativiteit van de maker heb ik mooiere pillen gezien hehe.

Hier een nieuws artikel dat drukkers schending van het auteursrecht ten laste wordt gelegd, niet om 1 merkje specifiek.

http://www.volkskrant.nl/magazine/mitsubishi-logo-nekt-xtc-makers~a548760/
Waarschuw beheerder
+5
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 3 juni 2016 om 13:36:
Toch een beetje wereldvreemd geraakt...van de speed misschien?

Tsja

Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2016 om 20:33:
2+ weken met hazenslaapjes tussendoor WAKKER

blijven, is ook wel een beetje vragen om n psychose
Waarschuw beheerder
Uitspraak van krakura op vrijdag 3 juni 2016 om 13:37:
Weet iemand of dit de variant met of zonder 4fmp is?

De groene zijn XTC, de oranje 4-FMP.

Volgens een report op pillreports hebben de groene een spreiding van 182 tot 205 mg MDMA.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bermuda op woensdag 20 april 2016 om 19:22:
Test uitslag binnen Groene love peace & rock n roll 198mg

Ben benieuwd waar jij deze hebt getest.
Ben vandaag met eentje naar het TC gegaan en ze deze was niet bekend in het systeem.
Volgende week vrijdag kan ik bellen voor de uitslag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.Wr1TeR op vrijdag 3 juni 2016 om 15:52:
Ben benieuwd waar jij deze hebt getest.
Ben vandaag met eentje naar het TC gegaan en ze deze was niet bekend in het systeem.
Volgende week vrijdag kan ik bellen voor de uitslag.

Test centrum mag ik niet op noemen, maar deze is al een tijdje in de omloop wil juist weten waar jij het heb gebracht dat ze hem niet herkennen.
Waarschuw beheerder
Door de enorm 'ruime' hoeveelheid keus qua pillen binnen Nederland vraag ik me toch al een tijdje af in hoeverre het nog uit kan? Tenminste, ik heb het idee dat de marges qua verdiensten hierdoor ook zijn afgenomen? Iemand die snapt wat ik bedoel of evt uitleg kan geven hierover? 8-)

Waarschuw beheerder
-3
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 3 juni 2016 om 14:25:
blijven, is ook wel een beetje vragen om n psychose

[img width=500 height=211]http://67.media.tumblr.com/2a2c4d494c18b3622875141f2e6473bd/tumblr_nl4m43b8Fv1txp8nwo1_500.gif[/img]

[img width=500 height=211]http://67.media.tumblr.com/e7fe0e77cf5c181ae08fd88f8452b07f/tumblr_nl4m43b8Fv1txp8nwo5_500.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Testresultaten grijze 'man met hoed'/heisenberg/walter white: 3mg speed, 74mg MDMA, 6mg cafeïne.

Weet iemand mij mss iets te vertellen over de wit-gele tesla's rechts op de foto?

[img width=1024 height=1365]i.imgur.com/M098IU5.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
simkaart gister testuitslag jellinek 212mg
( vodafone, kpn, lebera, telfort )
Waarschuw beheerder
+2-10
Ik heb eens goed nagevraagd en er zit 220 mg in de oranje burgerkings, en met een "vulstof" met ongeveer dezelfde werking was het samen 260 mg. Dankjewel voor alle reacties ! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 3 juni 2016 om 21:59:
Er zit geen vulstof in met enige vorm van psychoactieve werking.

Dat zou mooi zijn of niet, dat er vulstoffen bestonden met nog een extra boost MDMA. Lol.
Het gewicht van de pil zal er iets van toenemen, maar zover ik weet hebben vulstoffen nooit een werkzaam bestand.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sweettchii op vrijdag 3 juni 2016 om 21:52:
Ik heb eens goed nagevraagd en er zit 220 mg in de oranje burgerkings, en met een "vulstof" met ongeveer dezelfde werking was het samen 260 mg. Dankjewel voor alle reacties ! :D

220 MDMA is 220 MDMA...
Fijn dat er vulstof bij zit maar daarmee veranderd er 0,0 aan de hoeveelheid MDMA. ;)
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2016 om 22:09:
maar zover ik weet hebben vulstoffen nooit een werkzaam bestand.

Geen psychoactief werkzaam iets iig. Magnesiumstearaat ofzo (doelend op andere mogelijke dergelijke stoffen) bevat wel magnesium, dat heeft wel een functie in het lichaam (=werkzaam), maar is niet psychoactief iig :) Zodoende :) Psychoactieve stoffen worden gemeld (indien bij naam bekend voor wat betreft de detectie ofc.).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bermuda op woensdag 20 april 2016 om 19:22:
Test uitslag binnen Groene love peace & rock n roll 198mg

interessant... mijne is op 155 mdma getest. 3 werken geleden

Ben benieuwd naar overige uitslagen... (=spreiding).
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van sweettchii op vrijdag 3 juni 2016 om 21:52:

Ik denk dat die "vulstof" het zout is waar de mdma aan vastzit. 220 is een slordige 84% van 260, da's vast niet toevallig.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2016 om 00:50:
Darknetmarket's kan je bij veel vendor's al 100x afnemen voor 140-150eur.

Dit is wel erg laag hoor. per 100 betaal je eerder 190 meestal per 1000 betaal je je nog scheel via darkweb. Denk dat je dan pas rond de 1,50 zit. Die vendors verkopen hun zooi toch wel en snel ook als ze eenmaal een goeie reputatie hebben. Wat opvallend is dat er tussen de prijs per 50 en 100 ook bijna geen verschil zit terwijl dat bij straat dealers wel altijd zo is. (iig voor mij dan) . Maar aangezien die vendors weten dat ze al hun zooi toch makkelijk kwijt raken binnen no time gaan ze per 1000 of 5000 je geen prijzen geven rond de euro. Wat ook leuk is om te weten is dat alle grote vendors zo wat uit nederland komen. En als je een bijvoorbeeld duitse vendor of een amerikaanse vendor hebt de prijzen flink stijgen. Daar betaal je zo 280-300 per 100. Dit bewijst zeg maar wel dat je hier in nederland gewoon met zulke hoeveelheden het goedkoper van de straat kan halen dan via een darkweb bestellen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C&c. uptempo is the tempo op zaterdag 4 juni 2016 om 11:30:
Dit is wel erg laag hoor. per 100 betaal je eerder 190 meestal per 1000 betaal je je nog scheel via darkweb. Denk dat je dan pas rond de 1,50 zit.

Klopt, net even gekeken.. Prijzen voor 100 variëren een beetje tussen 190 - 250 afhankelijk van welke pil..

Pas vanaf 5000 stuks gaan bijvoorbeeld de roze redbulls onder de €1,50..

Moet zeggen dat de prijs van kristallen wel lager is op de DNM's dan hier op de straat..
Waarschuw beheerder
Debk maar net wat je connecties zijn. Betaal.hier voor een losse gr meestal niet meer dan een 10tje kan me niet voorstellen dat het op het darkweb goedkoper is:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Q-kele-Q op zaterdag 4 juni 2016 om 12:35:
Debk maar net wat je connecties zijn. Betaal.hier voor een losse gr meestal niet meer dan een 10tje kan me niet voorstellen dat het op het darkweb goedkoper is

Nee, losse grammen kom ik idd niet goedkoper tegen
Waarschuw beheerder
Dood door teveel waterdrinken na gebruik softdrugs?

http://m.metronieuws.nl/nieuws/amsterdam/2016/06/toeriste-in-amsterdam-sterft-door-watervergiftiging
Waarschuw beheerder
Voor de veteranen onder jullie.
Wie weet nog iets over een roze snoepje met een vlinderopdruk die in omgang was zo'n 15 jaar geleden.
Werd verkocht als x.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Q-kele-Q op zaterdag 4 juni 2016 om 12:35:
Debk maar net wat je connecties zijn. Betaal.hier voor een losse gr meestal niet meer dan een 10tje kan me niet voorstellen dat het op het darkweb goedkoper is:p

8 eurotjes voor een losse gr zag ik vorige week daar nog voorbij komen dus het kan wel :-P
Waarschuw beheerder
Hee jongens, iemand ervaring met paarse buddha's ?? Ik heb al wel een beetje gezocht op dit forum en google maar kan er weinig over vinden. vrienden hebben het genomen vannacht maar geven aan dat het heel heftig was en niet zoals ze 2cb gewend zijn. ze zijn gekocht als 2cb rond de 15 mg is erbij verteld. Ik ga ook gelijk morgen eff een afspraak maken om ze te testen maar ben nu toch wel erg benieuwd naar ervaringen!!
[img width=899 height=1599 cacheid=00163e8300325e8fe85881731a02e926fd]http://i.imgur.com/dnEqj1Q.jpg?1[/img]
[img width=900 height=1600 cacheid=00163e8600325e922c10e2501a02e926fd]http://i.imgur.com/nyji2yG.jpg[/img]
laatste aanpassing