Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4425783x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 december 2008 om 21:32:
Dat neem ik me ook steeds weer voor....

Maar het voordeel is dat er daarna geen gelegenheden meer zijn om te doen :) dat maakt het makkelijker denk ik :)
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van b00t op maandag 29 december 2008 om 18:05:
Geen enkel molecuul is onkwetsbaar.[quote] Bullshit [quote] Een koelkast is vaak wel redelijk vochtig, dus zorg dan wel dat het zakje echt goed luchtdicht is. Het beste is eigenlijk om het vacuum te zuigen, maargoed, dat kan bijna niemand...

Ook onzin, wil je MDMA afbreken moet je met (NB chemische!) stofjes aan de gang, niet met een beetje vocht, kamertemperatuurwarmte of een beetje koelkastkou. MDMA is een zeer stabiele stof, die als ie opgeslagen had gelegen in de pyramides in Egypte en er destijds in was gestopt, nu nog steeds aanwezig was en stabiel was. Het valt niet zomaar uiteen, ja je kan het een beetje oplossen in water, maar met een beeetje condens of vocht breek je het echt niet af. Iets oplossen is namelijk niet de stof afbreken, maar alleen de fase veranderen. En eigenlijk dat nog niet eens..

dat licht, zuurstof en temperatuur zo goed als geen vernietigende invloed hebben op het MDMA-molecuul.

Zeg maar geen. Maar in een dicht zakje, als je het dan toch om een of andere vage reden in de koelkast wilt leggen :/ , is natuurlijk wel goed, uit een praktische overweging, als ie niet dicht is en er komt wat vocht bij..en er lost wat op..tja..zie het maar weer uit je koelkast te krijgen (en te gebruiken:P). Moet je met doekjes aan de gang en dan zou ik zeggen..niet meer voor gebruik vatbaar. Maar dat is dus zuiver een praktische overweging, niet om de daadwerkelijke stof (van verandering cq ontleding of hoe je het wilt gaan noemen..) te beschermen.

Of je moet aan de gang met je eigen enzymen ;) dan kan het prima afbreken.

Met minder dan 140 á 160 graden kom je er ook niet.

Uitspraak van Tomaas op maandag 29 december 2008 om 16:45:
Kans op overprikkeling van de serotoninereceptoren en verdere onzin.

Ik zou het toch niet als onzin willen wegwimpelen :lol:

Uitspraak van appels op maandag 29 december 2008 om 15:34:
kan die zooi eigenlijk over datum? :O

nee dus, al hoor je vaak wel verhalen van een verminderd effect, dat zit meer tussen de oren en ligt ook aan mensen hun eigen lichte tolerantie.. het wordt gewoon nooit meer zo vet als die 1e of 3e keer..
Het bederft niet, verrot niet, veranderd niet, als gezegd is stabiel, dus de mdma blijft mdma, (bijna elke; lees zeer waarschijnlijk verwaarloosbaar) tot elke mg.

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 december 2008 om 10:39:
Je kunt de benodigde grondstoffen natuurlijk legitiem proberen in te voeren, echter in de hoeveelheden die je dan nodig hebt loop je meteen in de gaten

Zelfde hoeveelheid nodig als voorheen lijkt me..verder klopt het natuurlijk wel, het is inderdaad geen spul dat je zomaar thuis hebt staan :)
Tja, je moet eigenlijk een legitiem bedrijf hebben met een goeie reden het legaal in te voeren..en dan weer via de achterdeur kwijt te raken..

Nou ja, ben benieuwd hoe deze zaken zich in begin 2009 gaan ontwikkelen, blijft afwachten..
Gelukkig nog een prive voorraadje. :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 december 2008 om 10:39:
Voorheen kwam alles vanuit China naar landen als Polen en zo ongecontroleerd de Europese Unie in

Ook wel direct via de haven van Rotterdam..dan werd er ook nog wel eens wat onderschept, zijn wel rapporten en nieuwsberichten uit het verleden van te vinden. Dat van vanuit Polen is nieuw voor mij, maar 't zal best :) Verbaast me eigenlijk ook niet veel..hehe.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tomaas op maandag 29 december 2008 om 02:12:
Het kan ook dat producenten gewoon dollartekens in hun ogen hebben gezien en daardoor zijn gaan besparen op pillen. Het verkoopt toch wel ook al is het troep.

Lijkt me niet echt, dan moeten ze het haast "unaniem" hebben besloten. Veel concurrentie, dus als een aantal het niet doen, beroven diegene die het wel doen, zich van hun eigen brood (en niet alleen brood:P)

Uitspraak van sjaak12345 op maandag 29 december 2008 om 17:46:
Heeft er iemand iets te snoepen voor het nieuwe jaar?

Haha echt wel :) Maar je hoeft me niet te PMen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 december 2008 om 17:07:
Hey mensen
Is er iemand bekend met kleine blauwe ronde met No1 erop?
xxx

MCPP of LEEG

Waarschuw beheerder
iemand bekend met witte ronde mitsubishis???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 december 2008 om 01:05:
iemand bekend met witte ronde mitsubishis???

Prima snoepjes als je dezelfde hebt als ik hier. Nog niet getest door Kentron, maar schat ze wel op 100+

Waarschuw beheerder
leiderdorp?

Waarschuw beheerder
ik hd ook witte mutshus zaten vol mcpp!

Waarschuw beheerder
of omgeving 010
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 december 2008 om 21:32:
Uitspraak van Motherflocker! op maandag 29 december 2008 om 20:49:
ach, tis nog 1x knallen met nieuwjaar en dan pauze van 3 maanden.

Dat neem ik me ook steeds weer voor....

dat zei ik vorig jaar ook :)

dit jaar Poging nr 2:)
Waarschuw beheerder
Ik probeer voor oud en nieuw nog wat lekkers te scoren.. heb alleen geen goede adressen. Kan iemand mij een adres geven waar ik iets kan kopen. Woon in de omgeving van Hoofddorp.

Waarschuw beheerder
wat een sukkels ben je.
Om hier te gaan vragen denk je nou echt dat daar serieus iemand op reageerd.
Probeer het dan via pm of zo.
Maar op deze manier krijg je heel simpel gewoon een warning van pf.
Denk toch eens gewoon naar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gier op dinsdag 30 december 2008 om 13:13:
Ik probeer voor oud en nieuw nog wat lekkers te scoren.. heb alleen geen goede adressen. Kan iemand mij een adres geven waar ik iets kan kopen. Woon in de omgeving van Hoofddorp.

ik weet de perfect plaats voor je Hoofdbureau van de wouten in hoofddorp hebben ze denk ik genoeg moet je alleen lief vragen.

ik had laast op dirty dutch groene sterre en volgens pilreports waren die echt troep zacht en snel breekbaar.
maar die van mijn waren knoerhard en heb er zo hard op lopen spacen dus denk dat ik ze maar eens laat testen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op dinsdag 30 december 2008 om 12:34:
dat zei ik vorig jaar ook

dit jaar Poging nr 2

hahaha... komt me dat bekend voor :xtc:
Waarschuw beheerder
merkte op pandemonium heel erg dat het crisistijd is. had mijn laatste 3 blauwe mitsu's bewaard voor dat feest en ging er dus erg lekker op! Heel erg lekker! Gewoon kramp in mijn wangen van de constante big smile.

.........Zo lekker dat er wel 30 x aan me gevraagd werd of ik nog pillen had:rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Troetje op dinsdag 30 december 2008 om 00:11:
Uitspraak van ~~marjolein~~ op maandag 29 december 2008 om 17:07:
Hey mensen
Is er iemand bekend met kleine blauwe ronde met No1 erop?
xxx

MCPP of LEEG

Gewoon met mdma erin . Heb ze gekregen van degene waar ik normaal altijd van krijg nog nooit problemen mee gehad mja dat waren dan ook altijd de blauwe driehoekige mitsu's ..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MightyMike076 op dinsdag 30 december 2008 om 13:44:
ik had laast op dirty dutch groene sterre en volgens pilreports waren die echt troep zacht en snel breekbaar.
maar die van mijn waren knoerhard en heb er zo hard op lopen spacen dus denk dat ik ze maar eens laat testen

Niet alles wat op pillresports staat klopt.
Groene duiven staan erop als matige pillen. Maar het zijn de sterkste pillen die ik ooit heb gehad tot nu toe. (getest op 147mg)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 30 december 2008 om 14:28:
Niet alles wat op pillresports staat klopt.

Pillreports is een leuk bedacht initiatief maar inmiddels verworden tot een soort gratis advertentie site voor dealers. Iedereen kan zonder enige vorm van controle pillen erop zetten. Levensgevaarlijk om af te gaan op pillreports om te bepalen of je pilletje goed is of niet. Als indicatie een prima medium, maar meer dan dat is het helaas niet.

Waarschuw beheerder
groende duifjes 147 getest denk echt dat jij ze ziet vliegen de groene en rode duifjes zijn altijd rond de 120 geweest ja kan wel 1 of 2 uitschieters in zitten maar daar heb je het mee gehad

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 december 2008 om 14:37:
groende duifjes 147 getest denk echt dat jij ze ziet vliegen

Zou ik niet te hard roepen Michel, ik heb er ook wel eens een van Kentron teruggekregen op 143mg.

Waarschuw beheerder
iemand bekend met paarse dolfijnen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 30 december 2008 om 14:28:
sterkste pillen

naar mijn idee is dat de AP :) .. die helaas op zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LF op dinsdag 30 december 2008 om 16:23:
AP

[albumelement=56895615]

deze?

het testcentrum hier is deze week helaas dicht, gister een EZ setje gehaald. Het kleurt in elk geval blauw/paars.
Groene mitsus (rond) heb ik ook nog, die kleurt NIET. Zal wel MCPP in zitten denk ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van b00t op maandag 29 december 2008 om 18:05:
Het beste is eigenlijk om het vacuum te zuigen, maargoed, dat kan bijna niemand...

Mijn vrouwtje wel:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op dinsdag 30 december 2008 om 16:26:
deze?

lijkt er wel gruwelijk veel op, maar heeft net iets andere lettertype.. ( wel ook die A schuingetrokken)
en iets lichter van kleur, maar dat kan ook aan de foto liggen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LF op dinsdag 30 december 2008 om 16:36:
lijkt er wel gruwelijk veel op, maar heeft net iets andere lettertype.. ( wel ook die A schuingetrokken)
en iets lichter van kleur, maar dat kan ook aan de foto liggen

had jij ook groene dan? sommige zijn iets lichter dan andere, dat viel me ook al op, maar ze zijn strak geperst en allemaal dus groen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 29 december 2008 om 23:39:
Ook onzin, wil je MDMA afbreken moet je met (NB chemische!) stofjes aan de gang, niet met een beetje vocht, kamertemperatuurwarmte of een beetje koelkastkou. MDMA is een zeer stabiele stof, die als ie opgeslagen had gelegen in de pyramides in Egypte en er destijds in was gestopt, nu nog steeds aanwezig was en stabiel was. Het valt niet zomaar uiteen, ja je kan het een beetje oplossen in water, maar met een beeetje condens of vocht breek je het echt niet af. Iets oplossen is namelijk niet de stof afbreken, maar alleen de fase veranderen. En eigenlijk dat nog niet eens..

Dat weet ik, ik bedoelde eigenlijk ook dat de pillen zeg maar uit elkaar zullen vallen. MDMA is inderdaad een hele stabiele stof, maar de bindmiddelen vaak niet. Het lijkt me niet ondenkbaar dat een pil na een paar jaar gewoon zo uitgedroogd is (bindmiddelen zijn uit elkaar gevallen), dat je slechts nog een hoopje poeder over hebt.

Waarschuw beheerder
iemand ervaring met witte/beige motorola's ??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 december 2008 om 14:37:
groende duifjes 147 getest denk echt dat jij ze ziet vliegen de groene en rode duifjes zijn altijd rond de 120 geweest ja kan wel 1 of 2 uitschieters in zitten maar daar heb je het mee gehad

Ik heb er 1 laten testen, miss was dat wel een uitschieter. wie zal het zeggen.

Zodadelijk besteedt editeNL op RTL4 aandacht aan de vele slechte XTC op het moment.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 december 2008 om 18:08:

Zijn t geen Wappertjes?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 30 december 2008 om 18:12:
Zodadelijk besteedt editeNL op RTL4 aandacht aan de vele slechte XTC op het moment.

Best wel zuur als je voor 130 euro aan pillen gaat kopen en er zit geen MDMA of speed in :o

Die dolfijntjes zien er precies uit als die ik ook heb gehad van de zomer/herfst, t waren toen prima pillen.
Wat een koekenbakker is die drukker dan zeg :[ De markt verpesten. Maak dan niets als je niets kan maken. Mensen kunnen behoorlijk beroerd raken van de mCPP op een feest :@

edit:Voor de rest was het goede journalistiek. Echt niet neerbuigend ofzo, "een speciale avond nog specialer maken" eindelijk begrijpen ze het een beetje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 30 december 2008 om 18:28:
Mensen kunnen behoorlijk beroerd raken van de mCPP op een feest

Op Nightmare 4x gekotst, lichte hallucinaties, loodzware benen waardoor ik nauwelijks los kon gaan, voelde me erg onrustig, duizeligheid, en het duurde lang voordat het uit was gewerkt, en kon met geen mogelijkheid in slaap komen, ruim 7 uur nadat ik mijn laatste pil had genomen.

Troep dus.. voorlopig geen snoeppies voor mij zonder dat ik weet wat er in zit:no:
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
Blauwe dolfijntjes getest op 135mg MDMA! echt knallers!!
WHOOOO!

(Mischien ben ik nog niet eens zo ontevreden over mn 40mg armani's aangezien ze wel zuiver zijn)
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Waarschuw beheerder
keta iemand? 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 december 2008 om 18:16:
Uitspraak van ~~marjolein~~ op dinsdag 30 december 2008 om 18:08:

Zijn t geen Wappertjes?

Nee zijn echt motorola's
Waarschuw beheerder
Voor de rest was het goede journalistiek. Echt niet neerbuigend ofzo, "een speciale avond nog specialer maken" eindelijk begrijpen ze het een beetje

helemaal mee eens! leuk stukje! :)

inderdaad klopt het wel dat alles dat aangeboden wordt gewoon rotzooi is :(
Waarschuw beheerder
S-JO loser!
Dit is niet het juiste moment om je mcPP rommel aan de man te brengen. Editie NL had die rommel van je net in de uitzending.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 30 december 2008 om 18:12:

valt die reportage ook ergens op internet te bekijken ?
Waarschuw beheerder
Vanaf morgen terug te zien op rtlgemist.nl
Waarschuw beheerder
Rozen dolfijntjus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ekte ekte op dinsdag 30 december 2008 om 18:58:
S-JO loser!
Dit is niet het juiste moment om je mcPP rommel aan de man te brengen. Editie NL had die rommel van je net in de uitzending.

Sarcamse noemt men zoiets. Als je de zin dr onder had gelezen dan had je dat zelf kunnen bedenken ;)
Waarschuw beheerder
Vanaf nu te zien op rtlgemist.nl
Waarschuw beheerder
edit:Voor de rest was het goede journalistiek. Echt niet neerbuigend ofzo, "een speciale avond nog specialer maken" eindelijk begrijpen ze het een beetje

wel jammer dat ze over de echte uitslag geen uitspraak konden doen, maar pas over 3 weken? :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 december 2008 om 18:34:
Op Nightmare 4x gekotst, lichte hallucinaties, loodzware benen waardoor ik nauwelijks los kon gaan, voelde me erg onrustig, duizeligheid, en het duurde lang voordat het uit was gewerkt, en kon met geen mogelijkheid in slaap komen, ruim 7 uur nadat ik mijn laatste pil had genomen.

Had precies hetzelfde alleen niet gekotst. Ik liep alsof ik stront in me broek had(zoiets als een ketawandeling)
En ik snapte er helemaal geen reet meer van op het feest. Normaal wel grappig, maar op Nightmare? :no:

En dan de lange werking. Om 10 uur s'ochtends thuis. Fucking wazig gevoel. In totaal 10 ml G getapt over de ochtend/middag en nogsteeds niet slapen alleen pue onrust in me hoofd en lichaam.
Iemand in dit forum had het erook over dat er in die van mij een 2cb achtige stof zat:] Man man wat een 3e wereldland qua pillen is het aan het worden (n)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het wordt tijd dat de driehoekige blauwe weer op de markt komen . Nu is geen enkel pilletje meer te vertrouwen *zucht*

Waarschuw beheerder
wat een ontzettende kutdealer met zijn flauwekul verhaal over moeilijke markt. Laat dan zelf eerst die troep testen hufter voordat je het verkoopt. Mijn hemel, dat dit soort gasten nog uberhaupt iets aan de man weten te brengen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 december 2008 om 19:30:
Had precies hetzelfde alleen niet gekotst. Ik liep alsof ik stront in me broek had(zoiets als een ketawandeling)
En ik snapte er helemaal geen reet meer van op het feest. Normaal wel grappig, maar op Nightmare?

En dan de lange werking. Om 10 uur s'ochtends thuis. Fucking wazig gevoel. In totaal 10 ml G getapt over de ochtend/middag en nogsteeds niet slapen alleen pue onrust in me hoofd en lichaam.
Iemand in dit forum had het erook over dat er in die van mij een 2cb achtige stof zat:] Man man wat een 3e wereldland qua pillen is het aan het worden

Heel herkenbaar. Ik kon ook met geen mogelijkheid slapen. Vreselijk joh.. witte rolexjes waren die van mij(N).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 december 2008 om 19:30:
Het wordt tijd dat de driehoekige blauwe weer op de markt komen . Nu is geen enkel pilletje meer te vertrouwen *zucht*

Alsof die driehoekige blauwe wel allemaal goed zijn.. uiterlijk van een pil zegt niks, maar dat weten we nu toch allemaal hopelijk wel?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 december 2008 om 19:40:
Uitspraak van ~~marjolein~~ op dinsdag 30 december 2008 om 19:30:

Alsof die driehoekige blauwe wel allemaal goed zijn.. uiterlijk van een pil zegt niks, maar dat weten we nu toch allemaal hopelijk wel?

Ik heb er tot nu toe nog nooit problemen mee gehad :D Laats wat anders geprobeerd en dat ging meteen mis . Rode tulpjes waren dat :S