Geen enkel molecuul is onkwetsbaar.[quote] Bullshit [quote] Een koelkast is vaak wel redelijk vochtig, dus zorg dan wel dat het zakje echt goed luchtdicht is. Het beste is eigenlijk om het vacuum te zuigen, maargoed, dat kan bijna niemand...
Ook onzin, wil je MDMA afbreken moet je met (NB chemische!) stofjes aan de gang, niet met een beetje vocht, kamertemperatuurwarmte of een beetje koelkastkou. MDMA is een zeer stabiele stof, die als ie opgeslagen had gelegen in de pyramides in Egypte en er destijds in was gestopt, nu nog steeds aanwezig was en stabiel was. Het valt niet zomaar uiteen, ja je kan het een beetje oplossen in water, maar met een beeetje condens of vocht breek je het echt niet af. Iets oplossen is namelijk niet de stof afbreken, maar alleen de fase veranderen. En eigenlijk dat nog niet eens..
dat licht, zuurstof en temperatuur zo goed als geen vernietigende invloed hebben op het MDMA-molecuul.
Zeg maar geen. Maar in een dicht zakje, als je het dan toch om een of andere vage reden in de koelkast wilt leggen

, is natuurlijk wel goed, uit een praktische overweging, als ie niet dicht is en er komt wat vocht bij..en er lost wat op..tja..zie het maar weer uit je koelkast te krijgen (en te gebruiken

). Moet je met doekjes aan de gang en dan zou ik zeggen..niet meer voor gebruik vatbaar. Maar dat is dus zuiver een praktische overweging, niet om de daadwerkelijke stof (van verandering cq ontleding of hoe je het wilt gaan noemen..) te beschermen.
Of je moet aan de gang met je eigen enzymen

dan kan het prima afbreken.
Met minder dan 140 á 160 graden kom je er ook niet.
Kans op overprikkeling van de serotoninereceptoren en verdere onzin.
Ik zou het toch niet als onzin willen wegwimpelen
kan die zooi eigenlijk over datum? 
nee dus, al hoor je vaak wel verhalen van een verminderd effect, dat zit meer tussen de oren en ligt ook aan mensen hun eigen lichte tolerantie.. het wordt gewoon nooit meer zo vet als die 1e of 3e keer..
Het bederft niet, verrot niet, veranderd niet, als gezegd is stabiel, dus de mdma blijft mdma, (bijna elke; lees zeer waarschijnlijk verwaarloosbaar) tot elke mg.
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 december 2008 om 10:39:
Je kunt de benodigde grondstoffen natuurlijk legitiem proberen in te voeren, echter in de hoeveelheden die je dan nodig hebt loop je meteen in de gaten
Zelfde hoeveelheid nodig als voorheen lijkt me..verder klopt het natuurlijk wel, het is inderdaad geen spul dat je zomaar thuis hebt staan

Tja, je moet eigenlijk een legitiem bedrijf hebben met een goeie reden het legaal in te voeren..en dan weer via de achterdeur kwijt te raken..
Nou ja, ben benieuwd hoe deze zaken zich in begin 2009 gaan ontwikkelen, blijft afwachten..
Gelukkig nog een prive voorraadje.
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 december 2008 om 10:39:
Voorheen kwam alles vanuit China naar landen als Polen en zo ongecontroleerd de Europese Unie in
Ook wel direct via de haven van Rotterdam..dan werd er ook nog wel eens wat onderschept, zijn wel rapporten en nieuwsberichten uit het verleden van te vinden. Dat van vanuit Polen is nieuw voor mij, maar 't zal best

Verbaast me eigenlijk ook niet veel..hehe.