Partyflock

Forumonderwerp · 877392
183 volgers · 4410138x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van SkyFire op vrijdag 23 oktober 2015 om 11:05:
Het komt naar mijn mening vooral door de alcoholgrens die naar 18 is gegaan.
Stoer doen hoort er helaas gewoon een beetje bij voor de 16-17 jarigen anno 2015, en ff naar de supermarkt voor een kratje bier of naar de kroeg om je helemaal lam te zuipen zit er dus niet zo makkelijk meer in. Dan maar een pilletje die je bij wijze van spreken op elke straathoek wel kan kopen..

Helemaal mee eens, het is voor kids vaak makkelijker (en goedkoper) om ergens een pilletje te regelen dan bezopen te raken.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van LongaViaEst op zaterdag 3 oktober 2015 om 19:28:
[img width=1024 height=1365 cacheid=0016363200325537d8faf20e1a02e7ac45 cacheid=0016363200325537d8faf20e1a02e7de39]http://i.imgur.com/5CeX8sh.jpg[/img]
Lijkt wel alsof iedereen opeens minions druk Als ik het goed heb is dit de zesde versie van minions die momenteel rond gaat, naast de twee ronde varianten en de drie soorten die hier de afgelopen week meer dan eens ter sprake zijn gekomen.
Niet mijn foto, niet mijn pillen overigens.

Al testresultaten van deze?
Waarschuw beheerder
+3
Verkrijgbaarheid is denk ik niet het grootste punt. Of het nou gaat om vroeger of om nu, als je iets écht wilt dan kom je er heust wel aan. Als je 5-10 jaar geleden op je 15e per se xtc wilde proberen, dan was je daar echt wel aan gekomen. Net als alcohol, en wiet overigens ook (waar ook de grens van 18 jaar voor geldt, en heeft dat ooit iemand tegengehouden?). Die leeftijdsgrens is gewoon het punt niet... Ik vind het een makkelijke manier om tegen de politiek aan te pissen; zie je wel, door jullie zit nu heel de jeugd aan de harddrugs omdat ze geen bier meer mogen drinken!!!

Voorlichting heeft denk ik ook weinig zin, in de zin van jongeren wijsmaken dat ze iets niet moeten gebruiken. Een enkeling zal er miss bang door raken oid, maar dat zijn dan vaak ook types die er uberhaupt angstig tegenover stonden, dus niet bepaald de doelgroep die je wilt bereiken. Voorlichting zal wel helpen in de zin van veiliger/verstandiger gebruik. Allemaal pure winst natuurlijk, maar pakt ook niet de kern van het probleem aan...

Ik denk dat het bijna onmogelijk is om dat moraal weer te kunnen veranderen. Iets sluipt erin als 'normaal', en probeer dat maar is om te zetten. Het is wel echt heel hard gegaan, toen ik nog op de middelbare school zat was men echt braaf als je dat vergelijkt met nu. Nu doen ze lachgas in de pauze en wordt er van alles gebruikt op schoolfeesten. Ik kwam niet verder dan een paar flugles in mn sokken mee naar binnen en een joint van te voren :lol:

Lastig...
Waarschuw beheerder
-15
Wow lekkere uitslag van die Phillip pleintjes. Tenminste pillen met een goeie inhoud. 250+ :D Jammer genoeg die ADE'S nog niet tegengekomen. Die waren ook lekker sterk
Waarschuw beheerder
+6-1
donateur
Uitspraak van Deurmat op vrijdag 23 oktober 2015 om 22:14:
Jammer genoeg die ADE'S nog niet tegengekomen. Die waren ook lekker sterk

Ja tussen de 125 en 293mg. Lekker sterk idd :P Het ene halfje is nog sterker dan de andere hele..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op vrijdag 23 oktober 2015 om 19:35:
Ik denk dat het bijna onmogelijk is om dat moraal weer te kunnen veranderen. Iets sluipt erin als 'normaal', en probeer dat maar is om te zetten. Het is wel echt heel hard gegaan, toen ik nog op de middelbare school zat was men echt braaf als je dat vergelijkt met nu. Nu doen ze lachgas in de pauze en wordt er van alles gebruikt op schoolfeesten. Ik kwam niet verder dan een paar flugles in mn sokken mee naar binnen en een joint van te voren :lol:

Dit is naar mijn mening inderdaad erg veranderd alleen blijf ik het oneens met je qua verkrijgbaarheid ;) 'Vroegah' kon je er ook wel aan komen als je wilde op je 15e maar dan moest je aan een vriend vragen of zijn broer wat kon regelen die dan iemand moest bellen. Volgens mij heeft elke hanggroep jongere tegenwoordig zelf minstens 3 nummers in zijn eigen mobiel staan die binnen een uur op een scootertje wat langs kunnen brengen. Ook zie ik in vergelijking met vroeger veel meer kids van 15 of 16 van de kaart op illegale feestjes rondlopen dus persoonlijk denk ik wel dat de leeftijdsgrens verhogen eerder nadelig dan voordelig heeft uitgepakt qua risico's voor jongeren.

* maar goed, gaat beetje offtopic misschien *
Waarschuw beheerder
+1-4
Wow lekkere uitslag van die Phillip pleintjes. Tenminste pillen met een goeie inhoud. 250+ :D Jammer genoeg die ADE'S nog niet tegengekomen. Die waren ook lekker sterk

Zou van de ADE's niet meteen 1,5 in je mik gooien, zoals met de mastercards... kleine tip ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van House + Pirkies op vrijdag 23 oktober 2015 om 22:51:
* maar goed, gaat beetje offtopic misschien *

ach, wordt het een keer inhoudelijk, is het ook niet goed :P

maar natuurlijk speelt die verkrijgbaarheid wel een rol, maar het is niet de trigger zeg maar van het hele plaatje. meer een gevolg weer daarvan, hoe groter de vraag hoe groter het aanbod. maar die vraag was vroeger veel minder groot, en dat is nu juist zo verschoven naar de jongere generatie (en daar ligt het probleempunt). feit dat daar dan weer op wordt ingespeeld, en dat jongere zelf dan ook vaker op voorraad hebben en dan via via dit aan elkaar geven, is dus omdat dat moraal zo is veranderd. feit dat het vervolgens voor veel andere jongere dan steeds makkelijker wordt om er ook aan te komen, klopt uiteraard. maar is dus meer oorzaak gevolg, en wat is dan precies die oorzaak? ook niet die leeftijdsverhoging van alcohol. dat geloof ik gewoon echt niet. die verschuiving had zich al ingezet voordat er uberhaupt sprake was van die leeftijdsverhoging. maar ook hiervoor geldt weer: het draagt wel bij aan het uiteindelijke gevolg. zelfde als met dat hoge aanbod, het wordt (met die verhoogde leeftijd) er iig niet veel makkelijker op voor jongere om niet aan een hype mee te doen :P
Waarschuw beheerder
+3-2

Klinkt allemaal leuk natuurlijk, tot dat blijkt dat het weer van die zwakke mdma is, moet je er alsnog 3 tegelijk nemen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijssss op woensdag 21 oktober 2015 om 09:52:
Vast een stomme vraag, maar is 'Dutch Masters' een beetje te vertrouwen? Leek me wel een handige :)

Echt niet doen stel oplichters je stort je bitcoin en je bent het kwijt.
Waarschuw beheerder
Schijnbaar nieuwe batch leeuwen gespot. Aanzienlijk verschil, rechts nieuwe batch links oude batch. Verkocht als 200+

[albumelement=84344269]{element is niet toegankelijk}
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raver op zaterdag 24 oktober 2015 om 13:19:
Schijnbaar nieuwe batch leeuwen gespot. Aanzienlijk verschil, rechts nieuwe batch. Verkocht als 200+

Zien er vies uit en slecht druk ok
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Super-twist op zaterdag 24 oktober 2015 om 13:37:
Zien er vies uit en slecht druk ok

Oude batch (links) zien er niet echt smakelijk uit nee daar geef ik je gelijk in. Al vind ik wel dat de nieuwe batch een hele vooruitgang is. Zolang ze hun werk maar doen zeg ik altijd. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op zaterdag 24 oktober 2015 om 01:05:
ach, wordt het een keer inhoudelijk, is het ook niet goed :P

Was meer een disclaimer voor eventuele modjes (y)

Als ik de rest van je uitleg lees lijkt het eigenlijk wél alsof we het helemaal eens zijn qua eindconclusie:

Uitspraak van SkyFire op vrijdag 23 oktober 2015 om 11:05:
Stoer doen hoort er helaas gewoon een beetje bij voor de 16-17 jarigen anno 2015, en ff naar de supermarkt voor een kratje bier of naar de kroeg om je helemaal lam te zuipen zit er dus niet zo makkelijk meer in. Dan maar een pilletje die je bij wijze van spreken op elke straathoek wel kan kopen..

Uitspraak van Saxoferrato op vrijdag 23 oktober 2015 om 19:35:
Het is wel echt heel hard gegaan, toen ik nog op de middelbare school zat was men echt braaf als je dat vergelijkt met nu. Nu doen ze lachgas in de pauze en wordt er van alles gebruikt op schoolfeesten. Ik kwam niet verder dan een paar flugles in mn sokken mee naar binnen en een joint van te voren

Uitspraak van House + Pirkies op vrijdag 23 oktober 2015 om 22:51:
Ook zie ik in vergelijking met vroeger veel meer kids van 15 of 16 van de kaart op illegale feestjes rondlopen

Alleen verschillen we van mening wat het causaal verband precies is tussen de verschillende factoren en/of triggers en welke meer of minder van invloed zijn geweest op het eindplaatje zoals het er nu uitziet, correct me if I'm wrong :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van House + Pirkies op zaterdag 24 oktober 2015 om 14:23:
Alleen verschillen we van mening wat het causaal verband precies is tussen de verschillende factoren en/of triggers en welke meer of minder van invloed zijn geweest op het eindplaatje zoals het er nu uitziet, correct me if I'm wrong

klopt! je zal er nooit echt achter komen natuurlijk ;) in dit geval maakt het ook niet heel erg veel uit wat nou precies de oorzaak is. het zal een mix zijn van verschillende factoren. ik denk dat het van buitenaf niet meer valt terug te draaien. het zou op 1 of andere manier weer 'niet cool' moeten worden
Waarschuw beheerder
-12
Heeft iemand testresultaten voor Lime Green SNAPCHAT met CP op de rug?

Verkocht als 220 tot 250 mg MDMA! Maar pil weegt slechts 315mg. Unlikley 250 mg MDMA. Iedereen heeft TC resultaten?

Sommige rapporten op SNAPCHAT uit de VS wordt gemengd. Sommigen zeggen dat een zeer hoge MDMA, maar sommigen zeggen gemiddeld tot laag MDMA.

Iedereen testcentrum resultaten voor Lime Green SNAPCHAT met CP op de rug?

Ook iemand testcentrum resultaten voor Pink Audemars Piguet. Pil vorm van een gekartelde radertje.

Er is 1 verslag op Roze Audemars Piguet op Pillreports.net zegt TC leidt 206 mg MDMA.

Kan iemand bevestigen TC resultaten?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van packet_sniffer op zondag 25 oktober 2015 om 05:26:
Ook iemand testcentrum resultaten voor Pink Audemars Piguet. Pil vorm van een gekartelde radertje.

Er is 1 verslag op Roze Audemars Piguet op Pillreports.net zegt TC leidt 206 mg MDMA.

Kan iemand bevestigen TC resultaten?

Te veel gensnift?
Waarschuw beheerder
Vandaag roze breitling binnen gekregen. Weet iemand hier al iets over?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Raver op zaterdag 24 oktober 2015 om 13:19:
Schijnbaar nieuwe batch leeuwen gespot. Aanzienlijk verschil, rechts nieuwe batch. Verkocht als 200+

lijkt alsof ze te lang in een zakje op een festival hebben gezeten

Waarschuw beheerder
+1
Na 5 maanden gewacht, gisternacht weer eens xtc gebruikt. Was op een technofeestje. De eerste 3 uur waren leuk (wel minder leuk als ik verwacht had na zo'n lange pauze, maargoed), maar de paar uur erna wanneer ik dicht op het podium stond en naar het licht keek werd het na even kijken helemaal zwart voor mijn ogen. Geen oriëntatie meer, soort van schokkende beweging door mijn lichaam na een paar seconden in 'trance' te zijn en geen controle te hebben over het lichaam. Het leek wel op een mini epileptische aanval, en het was niet bepaald een pretje. Ik heb aanzienlijk veel minder genomen als ik normaal altijd doe, en heb hier nog nooit eerder last van gehad. Schrok echt toen het gebeurde en ben ook maar naar de rookruimte gegaan. Heeft iemand hier ook wel eens last van gehad of een soortgelijke ervaring? En is er enig idee naar een oorzaak hiervan?
Waarschuw beheerder
-2
DDie roze breitling krijg ik niet scherp op de foto helaas maar het zijn dus roze bars. Iemand meer info?
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van TattooBoy op maandag 26 oktober 2015 om 07:39:
DDie roze breitling krijg ik niet scherp op de foto helaas maar het zijn dus roze bars. Iemand meer info?

Als je gewoon voor een degelijke foto zorgt, is dat een stuk gedetailleerder dan alleen een naam.
Waarschuw beheerder
+2-2
Ik wil de minionsss:P
Waarschuw beheerder
+2
ik mis wel is de tijd toen je nog gewoon simpele mooie druk had van partyflock bitcoin android ^^
Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van TattooBoy op maandag 26 oktober 2015 om 07:39:

Heb ze wel in het paars die zouden +-180 als inhoud moeten hebben
Pasrse b
Waarschuw beheerder
-5
Zijn inderdaad precies zo maar dan roze. Binnenkort maar eens een x proberen op een goed feest. Laat ze liggen tot oud en nieuw

Waarschuw beheerder
+6
Waarom laat je ze niet gewoon testen
Waarschuw beheerder
+1-8
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 oktober 2015 om 08:37:
Waarom laat je ze niet gewoon testen

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
Waarschuw beheerder
+10
Uitspraak van Wappie187 op dinsdag 27 oktober 2015 om 10:37:
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan

Omdat het om je leven gaat misschien...?
Waarschuw beheerder
+1-2
Iemand ervaring met gele jumbo's? eventueel testresultaten?
Waarschuw beheerder
-4
Deze zojuist opgehaald, ruiken alleen erg zoet en fruitig???
[img width=1024 height=768 cacheid=00163741003256681682cc801a02e7ebba]http://i61.tinypic.com/id4xkz.jpg[/img]

Ook deze gekocht als zijnde 200mg 4fmp, iemand ervaring met deze pink rockstars?
[img width=1024 height=768 cacheid=00163742003256691dfd07ea1a02e7ebba]http://i61.tinypic.com/2zre0s0.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Joe1899 op dinsdag 27 oktober 2015 om 12:33:
Iemand ervaring met gele jumbo's? eventueel testresultaten?

Hallo Jumbo? Is 4FA geloof ik.
Waarschuw beheerder
+1
140-160 mg 4-fmp

Waarschuw beheerder
+1
Hoorde van een erg bekende en zeker betrouwbare bron, dat er bij de roze Rockstars iets fout was gegaan met de dosering en er maar een milligrammetje of 70/80 in zou zitten. Zijn gestopt met deze drukken. Opvolger hiervan is de gele hallo jumbo, hier zou het wel weer bij moeten kloppen.
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 oktober 2015 om 18:02:
Hoorde van een erg bekende en zeker betrouwbare bron, dat er bij de roze Rockstars iets fout was gegaan met de dosering en er maar een milligrammetje of 70/80 in zou zitten. Zijn gestopt met deze drukken. Opvolger hiervan is de gele hallo jumbo, hier zou het wel weer bij moeten kloppen.

Stuur er deze week eentje naar het testcentrum,laat wel weten hoeveel deze zijn.

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van basvo op dinsdag 27 oktober 2015 om 18:35:
Stuur er deze week eentje naar het testcentrum,laat wel weten hoeveel deze zijn.

Top, ben ook wel nieuwsgierig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van basvo op dinsdag 27 oktober 2015 om 12:42:
Deze zojuist opgehaald, ruiken alleen erg zoet en fruitig???
[img width=1024 height=768 cacheid=00163741003256681682cc801a02e7ebba cacheid=00163741003256681682cc801a02e7ec63]http://i61.tinypic.com/id4xkz.jpg[/img]

Ook deze gekocht als zijnde 200mg 4fmp, iemand ervaring met deze pink rockstars?

Afgelopen zaterdag de rockstars geprobeerd, waren wel lekker! Hoeveel erin zit kan ik niet bevestigen.
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Droppert op dinsdag 27 oktober 2015 om 21:51:
Afgelopen zaterdag de rockstars geprobeerd, waren wel lekker! Hoeveel erin zit kan ik niet bevestigen.

Je citeert de verkeerde afbeelding nu he. ;)
Waarschuw beheerder
+1-1
Tis maar rustig hier vandaag ...
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Helaas nog geen antwoord gehad van het lab over de minions die k had ingeleverd. Ze zouden me vanavond nog bellen.
Edit: ben net gebeld, de grootste van de drie was 167mg, de rest is niet getest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Uitspraak van EuforieAddicted op donderdag 29 oktober 2015 om 16:30:
Als we de resultaten van supertwist mogen geloven dan is de spreiding intussen 30 mg.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 oktober 2015 om 09:43:
Nou eindelijk de uitslagen binnen van de minions
Kleine minion 194 mg.
Midden ste 191mg
Grootste 204.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 oktober 2015 om 17:06:
Testresultaat Minions 193

37mg al dus
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van EuforieAddicted op donderdag 29 oktober 2015 om 16:30:
Waar is de tijd dat drukkers ijverig waren over hun spreiding en die zo laag mogelijk wilden houden. Meer vraag, meer aanbod, meer onoplettendheid in de productie??

Yep helemaal gelijk in. Maakt me niks uit hoeveel er in een pil zit zolang de spreiding maar minimaal is....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van basvo op dinsdag 27 oktober 2015 om 12:42:

precies dezelfde die ik heb alleen die zijn 130mg
Waarschuw beheerder
Shit, geen tijd gehad om te bellen voor mn uitslag. Kan je dan pas weer volgende week bellen? Heeft iemand hier ervaring mee? :D