Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Zal de waarde nu dalen van de ade's :P ?
Vorig jaar meerdere doden tijdens ADE en nu ineens pillen met ADE erop die gemaakt zijn om te doden lijkt het wel.. Man wat kansloos! Hopelijk gaat het allemaal goed, ook met al die toeristen want weer meerdere doden tijdens ADE zou echt enorm naar zijn...
Stelletje prutsers drukker van ade

Die zullen thuis wel zitten te zweten
Uitspraak van EuforieAddicted op vrijdag 2 oktober 2015 om 18:06:
Inderdaad want knettertje is een kenner he, testcentra en trimbos gaan helemaal geen gelijk halen tegen de argumenten van meneer knetter hier ;-)


Nee hoor, dat is wat kenners mij vertellen. dus
[quote element=message id=48734335]Cijfers liegen er niet om. Daarnaast vond ik de druk nou niet bepaald stevig. Eerder bros, dus de verhoudingen klopte sowieso niet helemaal. Probeer je nu je handel te verdedigen?


Nee hoor probeer niets te verdedigen want ik heb niet eens ade's meer :)
En ik handel er niet eens in.
Had jij me toevallig niet een pm gestuurd?
laatste aanpassing
Uitspraak van knettertje op vrijdag 2 oktober 2015 om 20:52:
En ik handel er niet eens in.


Aldus iemand die zijn forumafbeelding heeft met de tekst : who needs drugs ?
Uitspraak van Super-twist op vrijdag 2 oktober 2015 om 20:49:
Stelletje prutsers drukker van ade

Die zullen thuis wel zitten te zweten


Op mallorca ofzo bijvoorbeeld(h)
Hoe vet is dat als je foto gebruikt wordt op die posters :lol:
Hoop dat er verder niemand aan onderuit gaat :rot:
laatste aanpassing
Uitspraak van mdmazing84 op maandag 28 september 2015 om 09:20:
T verschil is dat ze daar genoeg geld hebben om alle samples te testen die ze binnen krijgen, dus als er iemand aankomt met n halve pil en n verhaal dat ie er ziek van werd oid, waarom zouden ze m dan niet testen?


Dat is zo, maar als dat het verhaal er achter is.
Waarom dan een uitslag van een niet complete pil online plaatsen?
Lijkt mij dat je dan tegen het persoon die het inleverd zegt dat er geen andere stoffen als Mdma zijn aangetroffen.
Uitspraak van Birk010 op zaterdag 3 oktober 2015 om 01:51:
Dat is zo, maar als dat het verhaal er achter is.
Waarom dan een uitslag van een niet complete pil online plaatsen?


Ik weet niet precies hoe die situatie daar is rondom het testen, maar het zou wel eens kunnen dat ze verplicht alles online moeten plaatsen oid.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 3 oktober 2015 om 01:32:
Onzin, kan prima. Kan zelfs over de 300 in zo'n gewicht.


Die 293 is netto gewicht he, bruto zit er dan meer in. De pil zou dan heel bros moeten zijn..

En hoe kan het zo zijn dat er 1 uitslag is met mdea? Dan had de rest van de geteste pillen dat toch ook moeten hebben?
Uitspraak van Joeyraver op zaterdag 3 oktober 2015 om 08:28:
Die 293 is netto gewicht he, bruto zit er dan meer in. De pil zou dan heel bros moeten zijn..


Dit zou dan inderdaad ongeveer 350 mg bruto zijn... dat is met de max. puurheid van 84%
laatste aanpassing
Uitspraak van TERROR op zaterdag 3 oktober 2015 om 09:59:
Dit zou dan inderdaad ongeveer 350 mg bruto zijn... dat is met de max. puurheid van 84%


Heb even wat gemist, hoe komen we aan die 500mg?
Is dit gewogen bij de geteste 293mg?
Uitspraak van Joeyraver op zaterdag 3 oktober 2015 om 08:28:
Die 293 is netto gewicht he, bruto zit er dan meer in. De pil zou dan heel bros moeten zijn..

En hoe kan het zo zijn dat er 1 uitslag is met mdea? Dan had de rest van de geteste pillen dat toch ook moeten hebben?


Dat is nu precies wat ik bedoel.
Kan het misschien zijn dat het een namaak ade is ? voor zover ik alles heb kunnen nagaan (kan wat over het hoofd hebben gezien) is er slechts 1 met 293 mg en die had sporen van mdea.
Uitspraak van itsmagic' op zaterdag 3 oktober 2015 om 10:18:
Heb even wat gemist, hoe komen we aan die 500mg?
Is dit gewogen bij de geteste 293mg?


Ze zijn rond de 520 mg (de echte ade's)
Lol namaak

Ze hebben gewoon de bindt en mdma niet goed gemixt

Krijg je heel raar test uitslagen van
Uitspraak van actief op vrijdag 2 oktober 2015 om 19:08:
Iemand hier met verstand van katabole werking van xtc/speed? Ik weet dat door de hoge serotonine levels cortisol spiegel stijgt. En dit zorgt voor een lelijk katabool effect. Maar weet iemand welk verband er daar tussen bestaat? Dus bijv. 200mg mdma is x hoeveelheid cortisol en 400mg is 2x hoeveelheid cortisol? Hoe hoe zit het met speed? Komt het door niet eten of ook door cortisol of iets dergelijks? En is meer speed meer katabole werking of maakt het niet uit of je een halve gram of 1 gram snuift?


katabolen werking op wat?
Als je bedoelt spiermassa dan komt het eerder door het niet eten. Tijdens krachttraining maak je ook cortisol aan. Daarom word het dus ook niet aangeraden om langer dan 2/3 uur krachttraining te doen. Maar het grote probleem met drugs is dat je niet eet. Na je krachttraining eet je netjes waardoor de eiwitsynthese omhoog gaat en de katabole werking van het cortisol word tegengegaan.

Daarnaast verbrand je tijdens drugsgebruik ook meer energie omdat alles wat sneller gaat, je meer beweegt etc.
Uitspraak van Joeyraver op zaterdag 3 oktober 2015 om 08:28:
Die 293 is netto gewicht he, bruto zit er dan meer in. De pil zou dan heel bros moeten zijn..


Ik weet dat het netto is mop :aai:
Maar; nee hoor, de witte fast forward (3e batch) was ook niet bros. Zelf laten testen destijds, 205mg MDMA (netto). 67% van het pilgewicht. De eerste batch was een stuk brosser, maar daar zat minder in.
Ik zie dus a) niet in waarom het niet zou kunnen; er moet zelfs 335mg in kunnen en b ) een dergelijke pil hoeft dus niet perse bros te zijn. Wat niet maakt dat het wél kán dat de pil enigszins bros is.
Uitspraak van blondcouple op zaterdag 3 oktober 2015 om 16:45:
Gedoe ... Over wat slecht is
Zijn genoeg goeie toch ..... Minions bv !!!!!!


Geloof ik al de 3e keer dat je zoiets over de minions zegt.
laatste aanpassing
 
Pas maar op. El chapo is er niks bij
Werkzaam bij Partyflock

Lijkt wel alsof iedereen opeens minions druk :lol: Als ik het goed heb is dit de zesde versie van minions die momenteel rond gaat, naast de twee ronde varianten en de drie soorten die hier de afgelopen week meer dan eens ter sprake zijn gekomen.
Niet mijn foto, niet mijn pillen overigens.
Kan er geen minion uit halen .
 
Ziet er niet uit...
Haha dan voel je je ook zuur als drukker van die andere minions.. er is duidelijk 1 pareltje (of 3 eigenlijk ;))
Uitspraak van knettertje op zaterdag 3 oktober 2015 om 13:01:
Ze zijn rond de 520 mg (de echte ade's)


Als er spreiding in de pil zit is het ook zeer waarschijnlijk dat het gewicht van de pil zelf ook behoorlijke spreiding in zit
Iemand bekend met blauwe medusa's? Zouden 240mg zijn. Ik kan er echter niets over vinden!
Uitspraak van Haneraka op zaterdag 3 oktober 2015 om 23:58:
Iemand bekend met blauwe medusa's? Zouden 240mg zijn. Ik kan er echter niets over vinden!


Zullen ze waarschijnlijk dus niet zijn, zou er wel mee oppassen want k heb er nog nooit van gehoord.
Uitspraak van Joeyraver op woensdag 30 september 2015 om 08:06:
Jou vrienden kunnen de hoeveelheid mg's en wat erin zit aanvoelen?


Dat weet ik niet, maar als ze dat zeggen en niet klagen lijkt het mij toch een goed spul? Ik ben zelf nieuw met dit vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie reacties
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 3 oktober 2015 om 13:51:
Ik weet dat het netto is mop :aai:
Maar; nee hoor, de witte fast forward (3e batch) was ook niet bros. Zelf laten testen destijds, 205mg MDMA (netto). 67% van het pilgewicht. De eerste batch was een stuk brosser, maar daar zat minder in.
Ik zie dus a) niet in waarom het niet zou kunnen; er moet zelfs 335mg in kunnen en b ) een dergelijke pil hoeft dus niet perse bros te zijn. Wat niet maakt dat het wél kán dat de pil enigszins bros is.


Oeh, daar heb ik er ook nog 2 van liggen 8-)
Uitspraak van Tsjuk op zondag 4 oktober 2015 om 13:42:
Oeh, daar heb ik er ook nog 2 van liggen 8-)


Moet zeggen dat die uitslag wel eentje aan de bovenkant van de range was, meeste zullen net onder de 200 liggen (van die 3e batch, 1e was zwakker (en meer bros..)..2e dunno).
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 4 oktober 2015 om 13:44:
Moet zeggen dat die uitslag wel eentje aan de bovenkant van de range was, meeste zullen net onder de 200 liggen (van die 3e batch, 1e was zwakker (en meer bros..)..2e dunno).


Klopt als een bus ik had er des tijds ook een weg gebracht, die was getest op 196 (y) de eerste waren eerder grijs ;) net als de speakers haha heerlijke ervaringen daar van :yes:
laatste aanpassing
Ik kon via de zoekfunctie niks (recents) vinden, dus dan maar even zo:
Heeft iemand toevallig ooit van rode/roze kersjes gehoord en hier een testuitslag van? Relatief klein en ronde pillen. Ik zal een foto plaatsen wanneer ik ze binnen heb, maar ben toch al nieuwsgierig.

(edit: iemand anders foto tegen gekomen)
laatste aanpassing
Dit weekend nieuwe paarse turtles gehad.. waren goed te doen
Uitspraak van SoZ op zondag 4 oktober 2015 om 21:20:
Ik kon via de zoekfunctie niks (recents) vinden, dus dan maar even zo:
Heeft iemand toevallig ooit van rode/roze kersjes gehoord en hier een testuitslag van? Relatief klein en ronde pillen. Ik zal een foto plaatsen wanneer ik ze binnen heb, maar ben toch al nieuwsgierig.


Toch moeilijk he die zoekfunctie. Heb al drie resultaten gezien met mg's in de 1ste 20 berichten, zoek het zelf uit he...

http://partyflock.nl/topic/searchresult?TERMS=kers&TYPE=message&TOPICID=877392&PERIOD=0&ORDER=date#results
Er waren al wat uitslagen zag ik van de rode MasterCards, de door mij ingeleverde zat op 187mg schoon.