Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4426122x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HOUSEMAN op dinsdag 23 december 2008 om 18:01:
Ronde blauwe mitsu's.

iemand bekend mee?

ja, we hadden er wat op Thunderdome. Niemand voelde er iets van zelfs na 3 niet. Het waren kleine ronde blauwe met blauwe spikkels.

Waarschuw beheerder
roze kruizen iemand me bekend?
Waarschuw beheerder
Hier ook ronde blauwe mitsu's
waardeloze dingen.
Op zoek na betere !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KietelaaR op dinsdag 23 december 2008 om 19:48:
Hier ook ronde blauwe mitsu's
waardeloze dingen.
Op zoek na betere !!

Wat is waardeloos in jouw ogen? Zit er niks in of zijn ze bijvoorbeeld 'maar' 70mg. In dat laatste geval zou ik er meteen zoveel mogelijk kopen want veel beter ga je niet vinden. In het eerste geval is het inderdaad waardeloos, maar moet je gewoon even iets beter zoeken...
Waarschuw beheerder
Lijkt mij verstandig om uberhaupt geen mitsu's meer te kopen!
Is alleen maar namaak en troep, geef mij die kersjes maar, 1,5 in 1x en stuitereeennn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op dinsdag 23 december 2008 om 20:34:
Lijkt mij verstandig om uberhaupt geen mitsu's meer te kopen!
Is alleen maar namaak en troep, geef mij die kersjes maar, 1,5 in 1x en stuitereeennn

Daar heb je een punt ja, ik heb het ook niet zo op mitsus. Er is zoveel namaak en dat goede zijn echt niet van de slechte te onderscheiden. En die kersjes, ja prima ervaringen mee. Drop er 2 en je gaat als een speer.

Waarschuw beheerder
ja inderdaad de kersjes of de kruisjes ja beiden super candy.
zeker in deze bittere tijden
Waarschuw beheerder
Kent iemand de blauwe rolexjes? Zou chill zijn als iemand wat meer info had..

Waarschuw beheerder
hmmm die kersjes wil ik wel een keer proberen, wil er een leuk prijsje voor betalen ;-) pb maar

Waarschuw beheerder
rolexen MCCP

Waarschuw beheerder
Ja.
Rolex was in de vroegere tijden een goed pilletje.
Maar nu :nee: echt triest.
En die witte kersjes zijn goed te doen!
Waarschuw beheerder
witte kersjes goed? als je er 3 tegelijk neemt ja :D

nog steeds lekkere blauwe mitsu's hier! wie wat bewaard die heeft wat ;)
Waarschuw beheerder
blauwe driehoeken !!! ;)

Waarschuw beheerder
die mitsu's wil ik ook wel een keer proberen, pb me maar!
Waarschuw beheerder
helaas.. heb er nog maar 16 ofzo ;)

Waarschuw beheerder
Kheb hier nog wat gele ap-tjes maar ben druk op zoek naar nieuwe lading goei spul.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 december 2008 om 23:12:
die mitsu's wil ik ook wel een keer proberen, pb me maar!

Heel leuk kerel, maar als je gelezen had, dan las je dat er vrijwel geen mitsu's meer zijn!
Alleen 5-10 voor eigen gebruik vaak, voor de feestdagen en feestweekenden.

De mitsu's die nu rond gaan zijn zws nep, en grote kans dat je er een kutavond van krijgt.

+ Niet scheumen op de forums!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 december 2008 om 20:36:
En die kersjes, ja prima ervaringen mee. Drop er 2 en je gaat als een speer.

voor deze tijd de beste!!!

OT:

iedereen fijne kerstdagen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 december 2008 om 09:38:
iedereen fijne kerstdagen...

Ook al zitten we in moeilijke tijden :P
Toch nog Fijne feestdagen voor iedereen (Y)

[img width=512 height=384 cacheid=0000c5730001913d54f1bfc71a02667581]http://i41.tinypic.com/2ry5bfc.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
er zijn nu nieuwe rode bull dogs...

deze zijn niks!! heb een paar mensen deze zien nemen en waren pas bij 2 of 3 vdk....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RockieE op woensdag 24 december 2008 om 12:16:
deze zijn niks!! heb een paar mensen deze zien nemen en waren pas bij 2 of 3 vdk....

Als ze bij 2 of 3 van de kaart zijn mag je blij zijn. Merendeel wat er te koop is doet helemaal niks of je kotst alles eruit na een halve.

Waarschuw beheerder
Fijne Kerst Dagen allemaal
Waarschuw beheerder
nog iemand goeie snoepjes aan te bieden in de buurt van brabant

Waarschuw beheerder
nah echt niet in de rolex die ik heb ..... dat spul moet je doorspoelen ..... MCCP dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 december 2008 om 13:35:
Als ze bij 2 of 3 van de kaart zijn mag je blij zijn. Merendeel wat er te koop is doet helemaal niks of je kotst alles eruit na een halve.

tjah ik zou er niet blij mee zijn:P

ik zou die dingen niet eens halen:P je moet gewoon goed zoeken:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 december 2008 om 20:33:
Wat is waardeloos in jouw ogen? Zit er niks in of zijn ze bijvoorbeeld 'maar' 70mg. In dat laatste geval zou ik er meteen zoveel mogelijk kopen want veel beter ga je niet vinden. In het eerste geval is het inderdaad waardeloos, maar moet je gewoon even iets beter zoeken...

had er 2 op voelde nog niks , toen maar de 3e genomen en voelde zo goed als niks.
En als ik er meer als 3 moet hebben zijn ze niet goed, omdat ik maar een klein ventje ben en is al weer paar maanden geleden dat ik smarties gehad heb. :P
zelfs die rode/roze blanco's vond ik beter :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RockieE op woensdag 24 december 2008 om 17:06:
tjah ik zou er niet blij mee zijn

Nee natuurlijk niet. Maar ga nou hier niet vertellen dat jij wel eventjes aan goed spul kunt komen. En dan niet komen met 5 driehoeken voor 5 euro per stuk, want die weet ik ook nog wel te vinden. Let's face it, het is gewoon K met P op het moment. Het beste wat er te koop is komt niet boven de 80mg uit (en nogmaals, dan heb ik het niet over 3 snoepjes bij de buurman voor 15 euro) en daar mag je je dan nog gelukkig mee prijzen. 8 van de 10 monsters die bij Kentron binnenkomen bevatten ofwel niks ofwel MCPP. Je kunt zoeken totdat je een ons weegt, grotere hoeveelheden knallers zijn er niet.

Mij zijn de laatste weken genoeg tikkels aangeboden en allemaal met een stalen gezicht beweren dat ze boven de 120mg waren, inclusief de linkjes naar Pillreports. Nou ik zou zeggen, trappen jullie er maar allemaal lekker in, ik weet wel beter.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KietelaaR op woensdag 24 december 2008 om 17:12:
had er 2 op voelde nog niks , toen maar de 3e genomen en voelde zo goed als niks.

Dan mag je met recht zeggen dat het kutpillen zijn. Als je na 2 pillen nog niet wappie bent verdient het maar een kwalificatie en dat is rommel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 december 2008 om 17:14:
Mij zijn de laatste weken genoeg tikkels aangeboden en allemaal met een stalen gezicht beweren dat ze boven de 120mg waren, inclusief de linkjes naar Pillreports. Nou ik zou zeggen, trappen jullie er maar allemaal lekker in, ik weet wel beter.

mee eens
Waarschuw beheerder
Maar ga nou hier niet vertellen dat jij wel eventjes aan goed spul kunt komen

ok dan vertel ik het niet;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KietelaaR op woensdag 24 december 2008 om 17:12:
zelfs die rode/roze blanco's vond ik beter

hoe kun je die now beter vinden :S
Waarschuw beheerder
Hier is het een regelrechte ramp wat tikkels betreft. alleen snelle is er wel nog.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op woensdag 24 december 2008 om 17:57:
hoe kun je die now beter vinden :S

daar voelde je nog iets van als je er 3 op had,
bij die mitsu's niet :vaag:
Waarschuw beheerder

:respect: iemand die het snapt :D

Waarschuw beheerder
ze zijn er wel maar voor die minimale afnames die hier genomen worden kost t meer om te maken dan te verkopen...
dus simpelweg op straat om maar zo te zeggen valt er bijna niet aan te komen.
en als er al aan te komen valt, heb je aan de andere kant weer t gezeik van iedereen dat t te duur is.
dus dan maken ze maar van de halve hoeveelheid mg zodat de prijs beetje christelijk blijft.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 december 2008 om 21:04:
ze zijn er wel maar voor die minimale afnames die hier genomen worden kost t meer om te maken dan te verkopen...

niet zo groot doen heej :)

ennuh
Mij zijn de laatste weken genoeg tikkels aangeboden en allemaal met een stalen gezicht beweren dat ze boven de 120mg waren

ik durf het te beweren (Y)
Ik moet wel eerlijk bekennen dat het om een oudere partij van 6 maanden geleden gaat...toen waren ze er namelijk nog wel

En mensen, kijk aub uit voor RODE DAVIDSSTERREN!
Het vermoeden bestaat dat dit een "cocktailpil" is...alles door mekaar en in een P'tje gemikt.
Daar ga je letterlijk kapot aan, bloed en bloed heet (erger dan mcpp)....je voelde bij wijze van je nieren je bast uit schroeien (N).
Geheid dat als je die in een club neemt, ook na 2 1/2 uur (duurt lang voordat ze op top zijn) naar de grond gaat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 december 2008 om 21:23:
En mensen, kijk aub uit voor RODE DAVIDSSTERREN!
Het vermoeden bestaat dat dit een "cocktailpil" is...alles door mekaar en in een P'tje gemikt.
Daar ga je letterlijk kapot aan, bloed en bloed heet (erger dan mcpp)....je voelde bij wijze van je nieren je bast uit schroeien .
Geheid dat als je die in een club neemt, ook na 2 1/2 uur (duurt lang voordat ze op top zijn) naar de grond gaat.

Komen er nu ook al zulke dingen op de markt :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op woensdag 24 december 2008 om 21:25:
Komen er nu ook al zulke dingen op de markt

Ja :/
Gisteren gehaald (vandaag overigens keihard weer teruggebracht), EZ Mecke erop en werd donkerpaars. Gewoon puntjegaaf paars.....maar blijkbaar was M dus niet het enige bestandsdeel.
Gisteravond 10 uur 1 geprobeerd....vandaag om een uurtje of 15.00 waren de stuiters pas verdwenen. Eerst krijg je het bloed en bloedheet, daarna (pas na een paar uur) koud-warm-koud.
De ergste dingen die ik ooit gezien heb, en dat zegt wat :)

Waarschuw beheerder
ik durf het te beweren

De spreekwoordelijke uitzondering die de regel bevestigd.....

Van die rode sterren is helemaal klote zeg, zal er van de week eens eentje wegbrengen. Heel benieuwd wat daar dan in zit.

Waarschuw beheerder
Paarse hartjes, en ik ben er nu 1 aan het uittesten.. ben benieuwd..:lol:

Waarschuw beheerder
niet zo groot doen heej :)

als je de prijs laag wilt houden zul je in de buidel moeten tasten,
dus of groot doen, of ontzettend veel betalen voor een paar knakkers.
maja ons nederland is nogal een gierig volkje....
terwijl we zo welvarend zijn.
ff tientje voor moquito neerleggen geen probleem.
maar 10 euro voor een pil is toch echt te duur....
vandaar die klote handel momenteel. niemand mag klagen want als er wel goeie te scoren zijn
zijn we te beroerd ervoor te dokken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 december 2008 om 22:21:
Paarse hartjes, en ik ben er nu 1 aan het uittesten.. ben benieuwd

geniet ervan!

Waarschuw beheerder
iemand ervaring, of weet iemand de inhoud van roze/oranje rolex (ronde)
staat wel iets van op pillreports maar te weinig om te zeggen wat er in zit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 december 2008 om 23:24:
geniet ervan!

Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed..:lol:

Ik moet echt moeite doen om dit goed te kunnen typen :X

Waarschuw beheerder
Heerlijke kerstavond voor mijO:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 december 2008 om 23:32:
Heerlijke kerstavond voor mijO:)

haah voor mij niet, morgen werken