Partyflock

Forumonderwerp · 877392
183 volgers · 4410266x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 25 februari 2015 om 17:30:
Lijkt logisch, maar juist in de landen met, bepalingen richting welke drug dan ook, die toleranter zijn vs landen die een stricter beleid hebben, zie je een afname in frequentie van gebruik en incidenten. Dus dat is nog maar zeer de vraag, of je daarmee meer verslaving (sowieso niet iets wat je snel ziet bij xtc) en misbruik zal zien.
Lijkt dus een logisch gevolg, maar is dat zeker niet!

Ik weet het niet, heb m;n twijfels daar gewoon over. Vind het eerlijk gezegd ook een lastig onderwerp
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trippie op woensdag 25 februari 2015 om 23:38:
Bruinachtig.

Nou ik zou ze als ik jou was ff weg brengen naar een Test centrum,
ken alleen de paarse / oranje +-
Waarschuw beheerder
Nee klopt het zijn oranje geen bruinachtige mijn fout.
Waarschuw beheerder
+1-3
Deze? Oranje +- (batterij) afkomstig van Android drukker als ik me niet vergis. De opvolger/update van de paarse +-!

[img width=700 height=585 cacheid=0016291e003245f71a61c62c1a02e5d9a9]http://i58.tinypic.com/9vavf7.jpg[/img]

[img width=612 height=816 cacheid=0016291f003245f8e91ae7e71a02e5d9a9]http://i58.tinypic.com/90rak0.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
vandaag ff met schildpadje naar tc... iemand al resultaten?
Waarschuw beheerder
@ appelboom zoals het er nu uit ziet zijn dat de opvolgers ja. Maar kan net zo goed namaak zijn. Je weet het nooit zeker als je ze niet laat testen. En waren een paar pilletjes in de foto niet genoeg of moet je je hele voorraad showen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Raver op donderdag 26 februari 2015 om 10:46:
@ appelboom zoals het er nu uit ziet zijn dat de opvolgers ja. Maar kan net zo goed namaak zijn. Je weet het nooit zeker als je ze niet laat testen. En waren een paar pilletjes in de foto niet genoeg of moet je je hele voorraad showen?

Die oranje zijn idd de opvolgers van die paarse, is n paar maanden geleden hier al uitgebreid besproken...
van die oranje komt voorlopig geen nieuwe opvolger meer (de vorm van die paarse, maar dan in t oranje zijn namaak)
foto is gwn afkomstig van internet lijkt me...
Edit: foto van de namaak [img width=307 height=279]http://www.pillreports.net/images/fullsize/34416.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wie weet er een recente druk va pillen die rond de 130/140 gedoseerd zijn?

Boksbeugels en chupa chups zijn de enige? Lijkt mij sterk. Zoek er wat voor me schatje....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 februari 2015 om 11:09:
pillen die rond de 130/140 gedoseerd zijn?

Geloof dat Shell's en hello kitty's ook zoiets zijn, maar weet t niet zeker. Dr zijn er idd vast nog wel meer in omloop ja, gwn ff aan je suppliers vragen welke die kunnen krijgen;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raver op donderdag 26 februari 2015 om 10:46:

Bovenste foto was van internet. Ben namelijk niet thuis. Onderste foto stond nog ergens in mijn gallerij(september ofzo)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 26 februari 2015 om 10:50:
Die oranje zijn idd de opvolgers van die paarse, is n paar maanden geleden hier al uitgebreid besproken...
van die oranje komt voorlopig geen nieuwe opvolger meer (de vorm van die paarse, maar dan in t oranje zijn namaak)
foto is gwn afkomstig van internet lijkt me...

Als je dan na maakt. Oké. Maar dit is wel echt een hele bedroevende namaak. Ene kant dik andere kant dun.
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met rode mariotjes? Het is gewoon het hoofd van mario in het rood, strak gedrukt. Zoekfunctie leverde mij niks op
Waarschuw beheerder

Blauwe ananasjes, nog niet getest, heb die een keer op de kop getikt maar vind ze toch net iets aan de hoge kant voor in 1 keer. En een halve is weer moeilijk te doen door de vorm. Dus die liggen stof te verzamelen, haha!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van dösdat! op donderdag 26 februari 2015 om 10:06:
vandaag ff met schildpadje naar tc... iemand al resultaten?

de groene van mij kwam op 77 mg en was zuiver
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3
donateur
Haha die kunnen nou wel echt in 1x. Als ze een euro'tje het stuk zijn best prima.. meestal zijn die hoger gedoseerde (in dit geval kun je daar ook een 130mger mee bedoelen, maar ook de 200mger) toch wel relatief goedkoper uiteindelijk.
Ook wel weer logisch op zich.

Waarschuw beheerder
+1-16
Drugsgebruikers gaan voor eeuwig naar de hel!
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 februari 2015 om 15:52:

Jou mama ook ?!?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 februari 2015 om 15:52:

Niemand gaat voor eeuwig naar de hel. Hel is er niet om te 'straffen' maar om te leren. Waarom denk je dat iedereen HELp noemt. 't is de laatste middel. Maar goed, het gaat hier over pillen en niet over religie.
Waarschuw beheerder
+1

Boksbeugels en chupa chups zijn de enige? Lijkt mij sterk. Zoek er wat voor me schatje....

Gele warner bros dacht ik ook!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joeyraver op donderdag 26 februari 2015 om 17:18:
Gele warner bros dacht ik ook!

gele is 180/200 ofzoiets dacht ik, weet het niet meer precies, geen 130 in ieder geval want stond van 1/3 op mn kop :')
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 26 februari 2015 om 11:25:
Geloof dat Shell's en hello kitty's ook zoiets zijn, maar weet t niet zeker. Dr zijn er idd vast nog wel meer in omloop ja, gwn ff aan je suppliers vragen welke die kunnen krijgen;)

Mijn suppliers hebben vrijwel allemaal hetzelfde aanbod. En laagste tot nu toe was 100mg. Dat is dan weer net te weinig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wel jammer dat die drukker van de plus minus opgerold zijn. Neem aan dat het alleen de drukker was en niet de grote mensen achter het hele gebeuren. Hoop snel weer iets uit die hoek te zien. Zijn er verder nog nieuwe tabletten op komst? :D
Waarschuw beheerder
Gele ups spreiding staat op 160/272
Lekker grote spreiding..
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van M.L op donderdag 26 februari 2015 om 18:57:
Gele ups spreiding staat op 160/272
Lekker grote spreiding..

Klopt maar die van 160 worden geloof ik niet in NL verkocht en die van 272 zijn maar één batch. Het overgrote deel van de UPS zijn 234-238 geloof ik, maar ook dan lekker met een halfje beginnen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raver op donderdag 26 februari 2015 om 18:50:
Neem aan dat het alleen de drukker was en niet de grote mensen achter het hele gebeuren.

jep
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raver op donderdag 26 februari 2015 om 18:50:
Wel jammer dat die drukker van de plus minus opgerold zijn. Neem aan dat het alleen de drukker was en niet de grote mensen achter het hele gebeuren. Hoop snel weer iets uit die hoek te zien. Zijn er verder nog nieuwe tabletten op komst? :D

Al vaker. Die 20.000L van een tijdje terug in Eindhoven was ook van hun. Waar de ene opgerold wordt schiet de andere als een paddenstoel uit de grond.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van klopdokter op donderdag 26 februari 2015 om 19:02:
Klopt maar die van 160 worden geloof ik niet in NL verkocht en die van 272 zijn maar één batch. Het overgrote deel van de UPS zijn 234-238 geloof ik, maar ook dan lekker met een halfje beginnen..

Zo ver boven de 200?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van appelboom op donderdag 26 februari 2015 om 19:12:
Zo ver boven de 200?

Kan best kloppen hoor, heb 2 keer echt goed gevlogen op een halve.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op donderdag 26 februari 2015 om 17:26:
gele is 180/200 ofzoiets dacht ik, weet het niet meer precies, geen 130 in ieder geval want stond van 1/3 op mn kop :')

Ik heb eens een resultaat gepost, getest op 155. Dus idd hoger
Waarschuw beheerder
+2
Ik was nog rijker dan ik dacht ,kwam vd week in mijn voorraad nog groene partyflocks tegen ( hmmmm)
Waarschuw beheerder
thx... weinig zeg... voelde als meer vorige week,,, zal uitslag posten
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van klopdokter op donderdag 26 februari 2015 om 19:02:

vandaag met een gele UP naar TC geweest(uitslag 210mg)
de spreiding is idd 160/272mg en der is maar 1 Batch
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TERROR op donderdag 26 februari 2015 om 12:20:
Iemand bekend met rode mariotjes? Het is gewoon het hoofd van mario in het rood, strak gedrukt. Zoekfunctie leverde mij niks op

Heb ze ook, niets over kunnen vinden, lid geworden hier voor ;) Ben wat skeptisch, kan ze hier in de stad alleen op donderdags laten testen. Bij geen nieuws breng ik ze volgende week weg.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lala Love op donderdag 26 februari 2015 om 22:37:
niets over kunnen vinden

Alleen eentje in t geel op pillreports;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lala Love op donderdag 26 februari 2015 om 23:55:
wel met warning maar snap niet waarom

Omdat pillreports volk niet t allerslimste is:p n moderator daar heeft niet goed gelezen en denkt dat t om deze gaat:
http://www.saferparty.ch/tl_files/images/download/file/Warnungen_PDF_2014/Methylon_verkauft_als_MDMA_Juni_2014.pdf
Maar k neem aan dat jij deze hebt: http://pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=34184 alleen dan in n andere kleur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van luckypunk op donderdag 26 februari 2015 om 22:36:
1 Batch

Hoe weet je dit? Hoezo maar 1 batch, ze gaan toch al sinds december rond. Lijkt me sterk dat er dan nog maar 1 batch gedrukt is. Toch? :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
iemand enige informatie over rode zonnetjes?
[img width=901 height=1598 cacheid=001629320032461250c935c11a02e5dbe4]http://i62.tinypic.com/25rpi4n.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van appelboom op donderdag 26 februari 2015 om 08:31:
Deze? Oranje +- (batterij) afkomstig van Android drukker als ik me niet vergis. De opvolger/update van de paarse +-!

Ben wel benieuwd hoe mooi de nieuwe opvolgers de groene tripadvisors en oranje lego mannetje eruit zien ... de blauwe adidas was rete goed vond ik...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mrgrey op vrijdag 27 februari 2015 om 09:58:
Ben wel benieuwd hoe mooi de nieuwe opvolgers de groene tripadvisors en oranje lego mannetje eruit zien ... de blauwe adidas was rete goed vond ik...

Ik hoop ook dat er uit deze hoek toch iets nieuws komt na het oprollen van de tikker. Zou iemand hier met connecties dat weten? Hint! Hint! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op vrijdag 27 februari 2015 om 10:51:
Zou iemand hier met connecties dat weten?

Mensen zonder ook nog wel. Ja er komt iets nieuws alleen nog niet bekend wanneer, ze schijnen zich n tijdje gedeisd te willen houden. Wat wel begrijpelijk is eigenlijk
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op vrijdag 27 februari 2015 om 10:51:
Ik hoop ook dat er uit deze hoek toch iets nieuws komt na het oprollen van de tikker. Zou iemand hier met connecties dat weten? Hint! Hint! ;)

Haha wat ik zeg dit weekend de opvolgers ( eindelijk )
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mrgrey op vrijdag 27 februari 2015 om 11:26:
Haha wat ik zeg dit weekend de opvolgers ( eindelijk )

Hahaha heb je betere connecties dan ik;p
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Raver op vrijdag 27 februari 2015 om 06:34:
Hoe weet je dit? Hoezo maar 1 batch, ze gaan toch al sinds december rond. Lijkt me sterk dat er dan nog maar 1 batch gedrukt is. Toch? :p

Lijkt mij ook sterk & call bullshit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mrgrey op vrijdag 27 februari 2015 om 09:58:

Als we jou moeten geloven komt er dus iets nieuw van die kant?? Eerst zien dan geloven maar inderdaad, die blauwe adidasjes zijn gekke snoepen, opperbeste knallers :-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raver op vrijdag 27 februari 2015 om 06:34:

denk dat het is, dat er geen afwijkingen in afmetingen zijn in alle batches ds dat het testcentrum dit ziet als 1 batch.