Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
­ Nederland
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Ik ga vanavond de groene heineken kratjes proberen gewoon thuis met mijn vriendengroep. heb hiervoor alleen oranje granaten en rollingstones gehad. Zijn de heineken een beetje goed?
Uitspraak van VXIMMXIV op vrijdag 12 december 2014 om 18:09:
Ik ga vanavond de groene heineken kratjes proberen gewoon thuis met mijn vriendengroep. heb hiervoor alleen oranje granaten en rollingstones gehad. Zijn de heineken een beetje goed?


Knallers voor een thuissetting :-P
Is iemand bekend met roze redbull xtc?
Ik zou wel eens een feestje willen bouwen met mijn vriendin. Welk snoepje kunnen we dan het beste gebruiken?
laatste aanpassing
Uitspraak van Starlikemoi op zaterdag 13 december 2014 om 11:54:
Ik zou wel eens een feestje willen bouwen met mijn vriendin. Welk snoepje kunnen we dan het beste gebruiken?

Een van de vele schone pillen die tegenwoordig in omloop zijn.

Adidas Originals[/quote]

staan op www.mdmateam.com aangegeven rond de 200mg. Maar dit is meestal niet al te nauwkeurig maar denk dat ze rond de 180 komen. De tijd zal het leren
Plus de poppers glijd het wat makkelijker om het een beetje schoon te houden van te voren de slang van de douche kop er ff goed doorheen rossen!!:-)
Hallo, kent iemand deze pillen? Ik zelf heb ze niet gekocht maar een vriendin van me kwam er opeens mee aanzetten. Ik vind het alleen rare pillen, kan er zo 1, 2, 3 ook niks over vinden. En er is haar verteld dst er 250mg mdma in zit, waar ik ook zo mn twijfels over heb.
Iemand met meer informatie erover?
Uitspraak van Heisenberg op zondag 14 december 2014 om 11:10:
Hallo, kent iemand deze pillen? Ik zelf heb ze niet gekocht maar een vriendin van me kwam er opeens mee aanzetten. Ik vind het alleen rare pillen, kan er zo 1, 2, 3 ook niks over vinden. En er is haar verteld dst er 250mg mdma in zit, waar ik ook zo mn twijfels over heb.
Iemand met meer informatie erover?


Blauwe y'tjes zijn eerder voorbij gekomen. 190-210 Ongeveer dacht ik. Moet je even 6 of 7 pagina's terug kijken.
Uitspraak van Starlikemoi op zaterdag 13 december 2014 om 11:54:
Ik zou wel eens een feestje willen bouwen met mijn vriendin. Welk snoepje kunnen we dan het beste gebruiken?


Winegums :honger:
Uitspraak van Bazzer op zondag 14 december 2014 om 13:59:
Iemand bekend met witte eco's? Ronde vorm met eco erop


Zijn over hier ook al zo een ronde witte dingen gespot met WIFI op.
laatste aanpassing
Iemand de burgerkings al in handen gehad? Kan ze nergens vinden
Uitspraak van Dennesz op maandag 15 december 2014 om 08:52:
Iemand de burgerkings al in handen gehad? Kan ze nergens vinden


Schijnt n speciale druk voor de export te zijn
Uitspraak van Dennesz op maandag 15 december 2014 om 08:52:
Iemand de burgerkings al in handen gehad? Kan ze nergens vinden


jammergenoeg export, 250mg snoep voor export, onbegrijpelijk...
Uitspraak van mdmazing84 op maandag 15 december 2014 om 09:06:
Schijnt n speciale druk voor de export te zijn


Klopt
Er is wel een vage site waar je ze vandaan kan halen. Maar dat vertrouw ik niet zo. Zonde dat zulke voor de export zijn
die paarse battatijtjes waren wel goed 190mg,je schijnt ze ook in het oranje te hebbuhh
Uitspraak van 070xtas op maandag 15 december 2014 om 12:19:
die paarse battatijtjes waren wel goed 190mg,je schijnt ze ook in het oranje te hebbuhh


Echt?!
Dat wist nog niemand hier..
Uitspraak van Marlie op maandag 15 december 2014 om 13:42:
wil je meedoen aan dit onderzoek?


Done. Heb 'm net ingevuld.
Wel een rare vraag met die 5 boxen.

'Denk aan iets wat je zou willen voorkomen in de toekomst. In andere woorden, denk aan een lastige taak of verplichting die je tegen denkt te komen in de toekomst.' ????????????????
Ook hier witte eco
Uitspraak van Marlie op maandag 15 december 2014 om 13:42:
onderzoek


Ik heb 'm ingevuld! Inderdaad rare vraag over die lastige taak/verplichting. Heb het behalen van mijn propedeuse maar ingevuld...
iemand recente ervaringen met de blauwe louis vuitton pillen. Vindt op forums alleen maar oude ervaringen
Uitspraak van xxxxxxx op dinsdag 16 december 2014 om 09:43:
iemand recente ervaringen met de blauwe louis vuitton pillen. Vindt op forums alleen maar oude ervaringen


Die pillen zijn oud dus de ervaringen ook, testen is de boodschap want dit logo is gekend voor rotzooi.
Die adidasjes zien er strak uit! Hoop dat ik ze ook kan bemachtige
Uitspraak van EuforieAddicted op dinsdag 16 december 2014 om 10:04:
Die pillen zijn oud dus de ervaringen ook, testen is de boodschap want dit logo is gekend voor rotzooi.


thnx voor je antwoord dan ga ik maar toch voor de rode rollingstones
De oranje domino naar t TC! Nu wachten op uitslag
 
Uitspraak van kuuze op dinsdag 16 december 2014 om 17:35:
De oranje domino naar t TC! Nu wachten op uitslag


Kan je een foto posten van de oranje domino ?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 december 2014 om 18:56:
Kan je een foto posten van de oranje domino ?


http://www.eve-rave.ch/Forum/viewtopic.php?f=52&t=37272 hier is een link naar een foto. Ik weet nog niet hoe ik foto's moet posten :/
Uitspraak van eemie op maandag 1 december 2014 om 21:04:
Heb je nu partyflock sinds je 10e? :')


Haha ja idd :')
Uitspraak van gekkaa op zondag 14 december 2014 om 11:40:
Blauwe y'tjes zijn eerder voorbij gekomen. 190-210 Ongeveer dacht ik. Moet je even 6 of 7 pagina's terug kijken.


Bedankt! Ja ik kan alleen op mijn mobiel op dit moment en ik vind het beetje onoverzichtelijk op mobiel dus kijk niet zo ver terug haha. Iig bedankt :)
Uitspraak van kuuze op dinsdag 16 december 2014 om 22:45:
http://www.eve-rave.ch/Forum/viewtopic.php?f=52&t=37272 hier is een link naar een foto. Ik weet nog niet hoe ik foto's moet posten :/


Dat opstaande randje zat er bij de witte domino's niet op. Ben benieuwd naar de uitslag.
Fijn dat je hem hebt ingevuld. dankjewel!
Uitspraak van xxxxxxx op dinsdag 16 december 2014 om 09:43:
iemand recente ervaringen met de blauwe louis vuitton pillen. Vindt op forums alleen maar oude ervaringen


Lees in een ander topic net dit:
Uitspraak van Bermuda op dinsdag 16 december 2014 om 22:56:
Vandaag 2cb blauwe Louis Vuitton weten te bemachtigen heb mee gekregen 18mg van de week langs de Tc gaan

Dus @ xxxxxx Kortom, of het resultaat daarvan en de post die er op volgt op dit forum afwachten (als je vindt dat je in de positie bent om dat te vertrouwen) en anders zelf naar het TC gaan er mee. 2C-B lijkt iig een goede mogelijkheid dat dat er in zit, als je dit zo leest. Dus als je in de veronderstelling bent dat je XTC hebt gekocht; zeker laten testen, want het kan wel eens wat anders zijn. 2C-B is verder prima spul, maar het dient je wel verkocht te worden als zijnde 2C-B en niet als zijnde XTC (Y)
En ja...je avond gaat er toch...letterlijk wat anders uit zien, met zo'n tabletje op, tenminste, als er dus inderdaad 2C-B in zit.

Suc6 ;)
laatste aanpassing
Heeft iemand hier heel toevallig ervaring/test van de gele plusmin? Schijnt net nieuw te zijn en kan er niets over vinden.
Uitspraak van L@rs op woensdag 17 december 2014 om 22:47:
Heeft iemand hier heel toevallig ervaring/test van de gele plusmin? Schijnt net nieuw te zijn en kan er niets over vinden.


Opvolgers van de oranje +/- zijn blauwe adidas..

Heb je miss een foto van die gele +/- , wellicht bedoel je een snoepje die misschien een andere benaming heeft.
Uitspraak van Birk010 op donderdag 18 december 2014 om 05:34:
Opvolgers van de oranje +/- zijn blauwe adidas..


Adidas zouden opvolgers van de bugattis zijn, niet van de plusminus
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 18 december 2014 om 08:34:
Adidas zouden opvolgers van de bugattis zijn, niet van de plusminus


Bugattis, plus minus (batterijen), domino,... komen allemaal dezelfde richting uit met uitzondering van heinekens, WB's,...
laatste aanpassing
Uitspraak van L@rs op woensdag 17 december 2014 om 22:47:
Heeft iemand hier heel toevallig ervaring/test van de gele plusmin? Schijnt net nieuw te zijn en kan er niets over vinden.


Gele LI-ons zullen het zijn zeker ?? Rond pil met Li-on + ?
Een ontzettend goeie dag iedereen,

Nu heb ik wel eens verhalen gehoord dat als je een pil verpoederd, en in een vloeite slikt dat het mdma beter word opgenomen aangezien het oppervlakte vergroot is. Nu is mijn eigenlijke vraag, Zijn er manieren om xtc beter of langer of sneller te laten werken? genoeg experts op dit forum lijkt me dus mocht iemand iets weten met voorbaat dank.

~C&c