Partyflock

Forumonderwerp · 877392
183 volgers · 4411198x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
-6
Hallo mensen. Wat zijn momenteel de lekkerste XTC snoepjes? En ook niet heel lastig te vinden in midden Nederland.

150/200mg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+4
donateur
Uitspraak van Haha. op maandag 1 december 2014 om 11:28:
Hallo mensen. Wat zijn momenteel de lekkerste XTC snoepjes? En ook niet heel lastig te vinden in midden Nederland.

Lees eerst n stuk voor je gaat spammen..
een paar berichten terug is nog antwoord gegeven op precies dezelfde vraag
Waarschuw beheerder
+1
[albumelement=84148719]{element is niet toegankelijk} 

1ste batch heineken getest op 212mg (rechts)
2,3?? batch heineken moet nog getest worden (links)
Spreiding zou nog +- 220-180 mg zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van EuforieAddicted op maandag 1 december 2014 om 12:30:
1ste batch heineken getest op 212mg (rechts)
2,3?? batch heineken moet nog getest worden (links)

Ze hebben wel moeite om de kleur een beetje mooi te houden zie ik. Zag het ook al bij de goudstaven .
Waarschuw beheerder
-17
Ik heb tot nu toe de Heineken en battery ( + en - ) gebruikt en die waren echt super !! Voor volgendekeer ligt de goldstaaf klaar is die aan te raden ?
Waarschuw beheerder
+15-1
Uitspraak van babii--c op maandag 1 december 2014 om 14:34:
Ik heb tot nu toe de Heineken en battery ( + en - ) gebruikt en die waren echt super !! Voor volgendekeer ligt de goldstaaf klaar is die aan te raden ?

voor jou als pas 16-jarige niet :D
over goudstaaf staat sowieso genoeg in dit topic
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Haha. op maandag 1 december 2014 om 11:28:

150/200mg

meest voorkomende snoepjes momenteel die rond de 200 liggen zijn de Heineken en Oranje plusminus. (Oranje batterijen, Oranje + -, Oranje magneten) Zal persoonlijk de Oranje plusminus aanraden want met de laatste geruchten die hoor over de heinekens (uitslagen van 160mg mdma.hcl omgerekend naar nederlandse waarden 128mg mdma) Is dit precies hetzelfde verhaaltje geworden als met de goldbars. Al zijn de latere batches van de paarse plusminus ook wat lager uitgevallen als ik me niet vergis. Verder hier in het noorden van het land ook aanbod in ninja turtle's (groene en blauwe) Deze zijn 160-180mg volgens mij. Wat ik je kan aanraden is eerst even kijken naar de lever mogelijkheden van de lokale supplier('s), en dan vervolgens even je lijst van verschillende mogelijkheden hier op het topic zetten. Het is namelijk naar mijn ervaring zo dat het niet super makkelijk is om elk Pilletje wat je maar wilt zo makkelijk te krijgen. En 150mg en 200mg mdma is een redelijk verschil dat wou ik ook nog even kwijt (:
Waarschuw beheerder
+4

Heb je nu partyflock sinds je 10e? :')
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van Make the most of it op maandag 1 december 2014 om 10:26:
Deze geeft met behulp van kleuren aan wat erin zit. paars = xtc, rood = speed.
Het buisje werd paas/rood. Vandaar mijn conclusie.

Zou bij iets matig conclusiefs als zo'n test, zeker als je vermoed dat deze 2 substanties bevat, altijd de tablet alsnog naar een testcentrum brengen. Vooral na zo'n uitslag kun je mensen juist informeren, niet obv je kleurentest je. Just my opinion though..

Uitspraak van EuforieAddicted op maandag 1 december 2014 om 12:30:
Spreiding zou nog +- 220-180 mg zijn.

Testen gaan dat uitwijzen, beloftes koop je geen brood voor (Y)

Uitspraak van thisismypf op maandag 1 december 2014 om 21:34:
Voor de 2e x afgekeken met een huisgenoot. Het blijft een vette serie!

:)

Uitspraak van C&c. uptempo is the tempo op maandag 1 december 2014 om 16:27:
Wat ik je kan aanraden is eerst even kijken naar de lever mogelijkheden van de lokale supplier('s), en dan vervolgens even je lijst van verschillende mogelijkheden hier op het topic zetten. Het is namelijk naar mijn ervaring zo dat het niet super makkelijk is om elk Pilletje wat je maar wilt zo makkelijk te krijgen. En 150mg en 200mg mdma is een redelijk verschil dat wou ik ook nog even kwijt (:

(Y)

Waarschuw beheerder
Een vriend van me had 2 snoepjes laten testen.
De geel groene hello kitty op 130mg mdma schoon
En rode mario mushroom op 140mg mdma schoon:)
Prima dingen! Beter als die 200plus dingen pff:p
Mja das mijn mening.;)
Waarschuw beheerder
+1

Meisie meisie toch!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van keepsmiling op zaterdag 11 oktober 2014 om 18:04:
Witte boksbeugel getest op 181mg

heb je een bron hiervan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 1 december 2014 om 21:46:
ou bij iets matig conclusiefs als zo'n test, zeker als je vermoed dat deze 2 substanties bevat, altijd de tablet alsnog naar een testcentrum brengen. Vooral na zo'n uitslag kun je mensen juist informeren, niet obv je kleurentest je. Just my opinion though..

Mee eens, ikzelf heb deze nog nooit gebruikt, een vriend van me wel. Ik houd t liever bij de 'bekende' ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C&c. uptempo is the tempo op maandag 1 december 2014 om 16:27:
meest voorkomende snoepjes momenteel die rond de 200 liggen zijn de Heineken en Oranje plusminus.

Ik ga op speurtocht. Hopelijk zijn ze niet heel lastig te vinden. ;)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Kaaskoekje op maandag 1 december 2014 om 13:31:
Ze hebben wel moeite om de kleur een beetje mooi te houden zie ik. Zag het ook al bij de goudstaven .

Inderdaad maar als de inhoud kwalitatief blijft geen probleem voor mij ;-)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van TERROR op zaterdag 29 november 2014 om 11:06:
Iemand ervaring met deze paarse buddha's? Gekartelde rand, dun, buddha voorop, kruis achterop. Is 2cb en zou 18mg bevatten

[img cacheid=0016222000323e0d0a4ee7aa width=1024 height=576]http://i62.tinypic.com/2lcbpnb.jpg[/img]

Ik heb deze gehad en het was 2cb.
Waarschuw beheerder
+1-5
Uitspraak van EuforieAddicted op dinsdag 2 december 2014 om 15:31:
Getest?

Ik heb ze zelf geprobeerd en in mijn geval was het absoluut 2-cb.

Ik heb ze niet naar een testcentrum gebracht.
Waarschuw beheerder
Foto's van de witte klavers?
Waarschuw beheerder
Lees iets over witte boksbeugel... ook iets bekend over roze? Gok iig dat het een boksbeugel is.. ga ff fototje probere
Waarschuw beheerder
-4

awel ik ga je zeggen. stevige dingens zijn het.helemaal weg :p
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Stone island 030 op woensdag 3 december 2014 om 19:48:
Wel jammer als de ´´heineken drukkers´´ gepakt zijn, zij leverdere toch altijd kwalitatief gezien goede pillen....

das waar en daar hou ik van. maar zoals ik al zij het duurt niet lang en start een andere op.
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Wel jammer als de ´´heineken drukkers´´ gepakt zijn

Dat staat er toch niet?

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 3 december 2014 om 22:02:
Dat staat er toch niet?

Dat klopt , hij bedoelt denk ook "stel dat" dan zou het wel jammer zijn.
Waarschuw beheerder
+1
Wel jammer als de ´´heineken drukkers´´ gepakt zijn, zij leverdere toch altijd kwalitatief gezien goede pillen....

Laten we hopen van niet he.
Waarschuw beheerder
-16
Uitspraak van eniesee op maandag 1 december 2014 om 15:45:
voor jou als pas 16-jarige niet :D
over goudstaaf staat sowieso genoeg in dit topic

vind ik ook eigenlijk.is geen gewone pil. :p :D is goed voor op gemak thuis met vrienden.maar voor uit te gaan zou ik het niet doen.smijten je meteen buiten in de discotheek als je hard aan het gaan bent.
Waarschuw beheerder
+4
Net groene heineken getest. 190 mg, spreiding zat momenteel al op 168-226.

Waarschuw beheerder
+3

Zijn niet de heineken drukkers denk ik
Waarschuw beheerder
-7
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 december 2014 om 19:26:
Zijn niet de heineken drukkers denk ik

volgens mij zijn er meer ze die heinekens drukken.
Waarschuw beheerder
+5
Hi

Does anybody know any thing about "Orange Bitcoins". I have a picture here. Any help greatly apprecaited.

[img width=1024 height=1365 cacheid=0016228800323e9668bccfcf1a02e4edd4]http://www.anony.ws/i/2014/12/04/BTCExamples.jpg[/img]
[img width=1024 height=1365 cacheid=0016228900323e970edcd6ea1a02e4edd4]http://www.anony.ws/i/2014/12/04/BTC.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-5
Hallo allemaal. Wie is bekent met deze pillen
Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 december 2014 om 01:50:
Uitspraak van Unit1402 op donderdag 4 december 2014 om 23:12:Hallo allemaal. Wie is bekent met deze pillen
Welke ??
Uitspraak van LeonieHardcore op donderdag 4 december 2014 om 18:48:spreiding zat momenteel al op 168-226.
Bijna 40 mg..wel beetje veel..zowiezo altijd kwartjes voor mij nij deze :p

Bijna 40mg? , denk dat je bedoeld 58mg.. :p

Uitspraak van chemical-love op woensdag 3 december 2014 om 23:11:
vind ik ook eigenlijk.is geen gewone pil. :p :D is goed voor op gemak thuis met vrienden.maar voor uit te gaan zou ik het niet doen.smijten je meteen buiten in de discotheek als je hard aan het gaan bent.

Dan zou ik toch maar eens een amdere discotheek/ feesten gaan zoeken.

Ben nog nooit ergens eruit gegooid, en ik kan je vertellen dat ik er niet bepaald normaal bij loop..( spreek dan denk ik niet voor mij alleen)

Kijk dat de beveiliging wel eens gek kijkt okee, maar iemand er daarom uitgooien..
Kunnen ze na 1 uur al meer als 50% eruit gooien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C&c. uptempo is the tempo op vrijdag 5 december 2014 om 11:41:
http://www.mindzone.info/aktuelles/pillenwarnungen/

weet niet of al veel mensen bekend zijn met deze site maar hier kun je goeie informatie en uitslagen zien van ontzettend veel soorten.
mocht de zoekfunctie niks opleveren wellicht dit wel.

Bedankt voor de toevoeging.

Jammergenoeg vind ik nergens een pagina in mooi nederlands, deze is voor de duitse, franse en italiaanse broeders onder ons ^ ^

http://www.danno.ch/drugchecking/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3-1
donateur
Testuitslag van de witte heisenberg: 159mg
spreiding was niet bekend
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 november 2014 om 18:54:
Gisteren de rode bugattis genutigd. Wat een knallers :-)

Het kan mij niet sterk genoeg wezen. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chemical-love op donderdag 4 december 2014 om 19:40:
volgens mij zijn er meer ze die heinekens drukken.

Ik zeg jou het zijn niet de heineken drukkers
Waarschuw beheerder
Idd zijn niet de heineken drukkers, we kunnen ze gewoon nog allemaal bij de drukker halen jwt.
Waarschuw beheerder
+4
donateur
Morgen goudstaafjes ik ben reuze benieuwd... eerste keer sinds 1,5 jaar weer :') met een kwartje beginnen lijkt me handig? Iemand?
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van M. :') op vrijdag 5 december 2014 om 20:54:
met een kwartje beginnen lijkt m

(y)

Bijpakken kan altijd nog :)
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van ? op vrijdag 5 december 2014 om 21:05:
Bijpakken kan altijd nog :)

Ja precies. Niet zoals vroeger er gelijk 1 inrammen en wel zien hoe je er bij ging lopen pfff :X :Vaag:

Waarschuw beheerder
+1-1
met goudstaafje zal ik maar met een kwartje beginnen ja , vooral na zo'n lange tijd niks te hebben gehad :lol: