Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Birk010 op vrijdag 3 oktober 2014 om 05:40:
Dus al de wat bekender forum namen van hier posten dat hun een uitslag hebben van 237 dan moeten we dat vertrouwen omdat ze 9 van de 10x eerlijk erover zijn?

Ik hou liever de test centra's aan, die zullen er niet om gaan liegen.


Waarom kom je hier dan?
Uitspraak van Birk010 op vrijdag 3 oktober 2014 om 05:40:
Dus al de wat bekender forum namen van hier posten dat hun een uitslag hebben van 237 dan moeten we dat vertrouwen omdat ze 9 van de 10x eerlijk erover zijn?

Ik hou liever de test centra's aan, die zullen er niet om gaan liegen.


Funny volg het gesprek gaat hier over pillreports.....
Uitspraak van WarnerBrotherHemp op vrijdag 3 oktober 2014 om 10:17:
Funny volg het gesprek gaat hier over pillreports.....


Specifiek over t eerste report van iemand, waarin uitslagen staan die niet overeenkomen met wat de testcentra zeggen ;)
Uitspraak van Bermuda op woensdag 1 oktober 2014 om 00:17:
Heb roze chupa chups weten te bemachtigen ff morgen langs de TC gaan


Daar ben ik heel benieuwd naar!

Een vriend van mij had ze al gehad hij zei dat ze rond de 140 mg moesten zijn.
Uitspraak van dutchtt000 op vrijdag 3 oktober 2014 om 12:20:
Een vriend van mij had ze al gehad hij zei dat ze rond de 140 mg moesten zijn.


Heeft die vriend niet destijds rode gehad? Die zijn rond de 130. Zijn de roze niet zo nieuw dat dat haast niet kan ?
laatste aanpassing
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 3 oktober 2014 om 12:32:
Heeft die vriend niet destijds rode gehad? Die zijn rond de 130. Zijn de roze niet zo nieuw dat dat haast niet kan ?


Dat waren inderdaad rode. Ik las het verkeerd zie nu pas dat Bermuda roze chupa chupps had gezegd...
Bedankt :)
laatste aanpassing
Uitspraak van dutchtt000 op vrijdag 3 oktober 2014 om 12:53:
Dat waren inderdaad rode. Ik las het verkeerd zie nu pas dat Bermuda roze chupa chupps had gezegd...
Bedankt :)


Nee deze zijn roze nieuwe druk denk rond de 130mg net als de rode heb ook eentje naar de Tc gebracht volgende week uitslag
laatste aanpassing
Uitspraak van Denna op donderdag 25 september 2014 om 16:15:
Iemand bekend met deze witte granaten? Heb met de zoekfunctie niets kunnen vinden. Ze zijn stevig gedrukt en schijnen 180-200mg te zijn. Heb er net 1 weggebracht naar TC dus volgende week vrijdag heb ik de uitslag.



Net gebeld voor de uitslag. 120mg MDMA. Beetje jammer want had meer verwacht.
Uitspraak van dutchtt000 op vrijdag 3 oktober 2014 om 12:53:
Ik las het verkeerd zie nu pas dat Bermuda roze chupa chupps had gezegd...


;) Daarom had ik wat accenten gelegd in mijn post met de dik gedrukte letters ;) Is iets wat iedereen over het hoofd kan zien, maar meen dat de roze wel redelijk nieuw zijn en de rode..ja die kan ie al goed gehad hebben :)

Uitspraak van Denna op vrijdag 3 oktober 2014 om 13:39:
120mg MDMA. Beetje jammer want had meer verwacht.


Dat is dan jammer idd. Vind het zelf wel een mooie dosis. Als de prijs naar 200mg exemplaren dan snap ik wel dat je meer had verwacht en dan teleurgesteld bent idd. Op zich is het wel een praktische dosis (voor veel mensen).
Weet iemand Überhaupt hoe die groene Heineken's
eruit zien?
Ja ze zijn groen, maar ..rond, ovaal, vierkant, logo etc etc...
laatste aanpassing
 
Groene Heineken's hier ook aanwezig
zal morgen ff een mooie foto van posten, ze zien er wel echt dik uit !
Vind het nou niet echt een mooi ptje om eerlijk te wezen,

enne kleurstof van de androids gebruikt?
Uitspraak van Denna op woensdag 17 september 2014 om 21:04:
Had er laatst 1 getest. 70 mg MDMA en een spoor van MDA.
Vorige week nog 1 weggebracht, dus aankomende vrijdag de uitslag van die.


Hier ook de uitslag binnen. 70mg MDMA en ook sporen van MDA. Maar ze kunnen niet zeggen hoeveel MDA. Het is wel een stofje die een hallucinerende werking heeft. Ze zei dat dit er niet in hoorde te zitten.
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Uitspraak van Denna op vrijdag 3 oktober 2014 om 13:39:
Net gebeld voor de uitslag. 120mg MDMA. Beetje jammer want had meer verwacht.


Op zich een prima dosis om dan zo in 1 keer te nemen als je rond de 80kg weegt lijkt me zo. 1,5mg per kg lichaamsgewicht.
Uitspraak van Bart1981 op vrijdag 3 oktober 2014 om 17:27:
Op zich een prima dosis om dan zo in 1 keer te nemen als je rond de 80kg weegt lijkt me zo. 1,5mg per kg lichaamsgewicht.


Daarom;

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 3 oktober 2014 om 13:41:
Op zich is het wel een praktische dosis (voor veel mensen).


Uitspraak van azeks op vrijdag 3 oktober 2014 om 18:11:
net een bieretiket
Misschien is dat wel de bedoeling he....


Lijkt net alsof ze daarvoor er Heineken op hebben gezet idd, maar dat gaat wat ver om dat te denken idd, ver gezocht! Maar lijkt wel zo!

Uitspraak van WarnerBrotherHemp op vrijdag 3 oktober 2014 om 17:03:
maar swat als ze 200 bevatten all good.

Al zit er 160 in, laten we blij zijn dat er mensen zijn die de druk aankunnen ergens die dingen te drukken en dat ze ook nog een leuk kleurtje en printje (of dit specifieke 'merkje' je nou aanstaat of niet) geven. Vele voorgaande jaren waren er alleen (oké bijna alleen), maar ronde tabletten. Dat is tegenwoordig toch al anders. Vind ze wel leuk om te zien! :)
Iemand info over blauwe met een whatsapp logo ? Heb zoek functie gebruikt maar kon niks vinden.. Heb ze aangeboden gekregen maar eerst afgeslagen want ik kende ze niet.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 3 oktober 2014 om 15:01:
Zo:



Wow, wat is daar fout gegaan? Heb deze trouwens ook weleens in een andere kleur gezien.
Maar goed, gaat om de inhoud natuurlijk, hoewel de voorpret natuurlijk bij het uiterlijk van het tabletje al begint.

Uitspraak van WarnerBrotherHemp op vrijdag 3 oktober 2014 om 17:03:
vond die golds dan iets indrukwekkender en zoals de batterijen origineler


Eensch.
 
Zoals beloofd hierbij de foto van de Groene Heineken's



Fout gegaan ? Ik kan geen fout ontdekken.. !
Uitspraak van Kickstarter op vrijdag 3 oktober 2014 om 18:41:
hoewel de voorpret natuurlijk bij het uiterlijk van het tabletje al begint.


Dan hadden ze beter bier moeten kiezen :D

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 oktober 2014 om 20:24:
Fout gegaan ? Ik kan geen fout ontdekken.. !


Ik ook niet..

..en uiteindelijk is het toch een omhulsel. ;)

Al kan ik me verder prima vinden in dat het deel is van de voorpret :yes:
vind het wel mooie dingen geworden! zat eerst ook ff te kijken van wat is dit !
Als ze het maar goed doen toch !!!
Zo'n vormpje lijkt mij niet makkelijk vreten.
Uitspraak van Fedde le Gabber op vrijdag 22 augustus 2014 om 20:43:
Kijk eerst maar is wat je kan krijgen en kom daarna vragen stellen. En als je domino´s een don´t vind heb je je niet bijzonder goed ingelezen...


wat een achterlijk antwoord op een hele normale vraag. Geef dan geen commentaar !!
Ik heb geen foto en ik heb ze nog niet gezien. Maar kan iemand mij iets vertellen over pillen met de volgende beschrijving: rond, grijs, 3 x'jes.

Ik kan er geen terug vinden met deze beschrijving op het internet. Misschien kan ik morgen een foto laten zien.
Uitspraak van Teggie op vrijdag 3 oktober 2014 om 21:30:
Zo'n vormpje lijkt mij niet makkelijk vreten.


Ook moeite met aardappels?

Uitspraak van Gizmo010 op vrijdag 3 oktober 2014 om 21:53:
wat een achterlijk antwoord op een hele normale vraag. Geef dan geen commentaar !!


Toch staat en valt het bij wat je kunt krijgen hoor. En de domino's zijn gewoon prima dingen geweest..dus misschien klinkt het geschreven als zodanig wat bot, maar in feite klopt het gezegde wel.
Uitspraak van teun2000 op vrijdag 3 oktober 2014 om 22:26:
Ik heb geen foto en ik heb ze nog niet gezien. Maar kan iemand mij iets vertellen over pillen met de volgende beschrijving: rond, grijs, 3 x'jes.

Ik kan er geen terug vinden met deze beschrijving op het internet. Misschien kan ik morgen een foto laten zien.


Rode/roze variant van jouw omschrijving: http://pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=33901
160mg
Voor zekerheid gewoon langs testcentrum gaan, kost niks om te laten testen, alleen je sample ben je kwijt als ze m opsturen
Ik vind ze zeker wel tof die Heineken's :yes: !!
Ben benieuwd naar de komende uitslagen (f)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 oktober 2014 om 20:24:
Zoals beloofd hierbij de foto van de Groene Heineken's


God o god moet je het er nog dikker bovenop leggen dat je een dealert bent?
Uitspraak van picoalisoo op zaterdag 4 oktober 2014 om 08:30:
God o god moet je het er nog dikker bovenop leggen dat je een dealert bent?


Gasten zijn zowizo dom bezig, popo's zijn fanatiekers van forums al deze en zoeken maar al te graag de bron van snoepjes...
hey gasten, gisteren 2 soorten pilletjes verkregen.
De ene had ik al van gehoord (witte mitsu's) maar die andere... Bruine tolletjes ofzo?
Ze hebben idd wel de vorm van een tol... Al iemand iets van gehoord?
Gisteren geprobeerd en zijn geen stuikers maar je zit wel"goed" zou ik zeggen, eerder een dansbol.
Ik weet juist niet hoe ik een foto kan toevoegen, anders kan ik die eens plaatsen...
laatste aanpassing


Dikke foto van de Heineken :) Vind ze echt bruut eruit zien!

Foto is van internet, ik heb ze niet in me bezit. Geen pm's aub :)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 oktober 2014 om 20:24:


zien er lekker uit :)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 oktober 2014 om 11:32:
Er isinderdaad niks fout maar als je van de domino
Kant bent dan zie je alles fout van de concurrenten !!


Domino kant heeft gewoon originelere druks zoals de batterijen. Een biermerk promoten kan iedereen, maar als ze net als de golds weer 5 a 6 x gelijkuitziende batches met verscheidene mdma waarden gaan drukken hou ik het liever op een snoepje van de dominodrukkers.
Moeilijk slikken??????
Uitspraak van Nico op zaterdag 4 oktober 2014 om 09:34:
hey gasten, gisteren 2 soorten pilletjes verkregen.
De ene had ik al van gehoord (witte mitsu's) maar die andere... Bruine tolletjes ofzo?
Ze hebben idd wel de vorm van een tol... Al iemand iets van gehoord?
Gisteren geprobeerd en zijn geen stuikers maar je zit wel"goed" zou ik zeggen, eerder een dansbol.
Ik weet juist niet hoe ik een foto kan toevoegen, anders kan ik die eens plaatsen...


zullen wel bruine diamantjes zijn
Uitspraak van Nico op zaterdag 4 oktober 2014 om 09:34:
hey gasten, gisteren 2 soorten pilletjes verkregen.
De ene had ik al van gehoord (witte mitsu's) maar die andere... Bruine tolletjes ofzo?
Ze hebben idd wel de vorm van een tol... Al iemand iets van gehoord?
Gisteren geprobeerd en zijn geen stuikers maar je zit wel"goed" zou ik zeggen, eerder een dansbol.
Ik weet juist niet hoe ik een foto kan toevoegen, anders kan ik die eens plaatsen...


Uitspraak van WarnerBrotherHemp op zaterdag 4 oktober 2014 om 11:36:
Domino kant heeft gewoon originelere druks zoals de batterijen. Een biermerk promoten kan iedereen, maar als ze net als de golds weer 5 a 6 x gelijkuitziende batches met verscheidene mdma waarden gaan drukken hou ik het liever op een snoepje van de dominodrukkers.



Precies, de laatste Gold Bars die ik gehad zijn 100% zeker een stuk minder.5 stuks naar binnen gewerkt, terwijl 3 stuks normaal mijn max is.
laatste aanpassing
Uitspraak van ? op zaterdag 4 oktober 2014 om 12:24:


Hmmm... Best grappig, 20 jaar geleden. Tssss....
Een deftig antwoord was beter geweest maar kom...
Uitspraak van Nico op zaterdag 4 oktober 2014 om 13:03:
Hmmm... Best grappig, 20 jaar geleden. Tssss....
Een deftig antwoord was beter geweest maar kom...


Wil je zeggen dat het niet zo is dan?
Hier ook de groene Heineken's weten te bemachtigen. Zijn gwn top pillen qua uiterlijk (ook geen fouten ontdekt).

Wij in Nederland zijn te verwend zeg ik altijd.

Nu nog wachten op de testuitslag donderdag :D