Partyflock

Forumonderwerp · 877392
183 volgers · 4410098x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op donderdag 4 september 2014 om 12:11:
hahahha, wel weer een tof item voor in de verzameling + bij behorende verhaal :P

Nou idd hahaha
Waarschuw beheerder
-2
Ik heb een vraag ik kreeg laatst groene klavertjes 4 in me hand gedrukt en die had ik genomen en ging er best lekker op (van een betrouwbaar iemand). maar mijn vraag is ik kan er niks over vinden weet iemand meer van deze pilletjes?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van SpaceBassface op donderdag 4 september 2014 om 17:39:
Ik heb een vraag ik kreeg laatst groene klavertjes 4 in me hand gedrukt en die had ik genomen en ging er best lekker op (van een betrouwbaar iemand). maar mijn vraag is ik kan er niks over vinden weet iemand meer van deze pilletjes?

Heb er zel 1 laten testen op 137 mg, maar de spreiding was toen nog niet bekend iig.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van mda op donderdag 4 september 2014 om 01:42:
on topic: zijn er zichtbare kenmerken bekend van de batch gold bars die een lagere dosering dan voorheen zouden bevatten? Groter, kleiner, platter, dunner, andere kleur, vaag stempel of iets dergelijks?

Schijnt dat bij de 2e druk de opdruk van de 199,9 mg beter te lezen is maar dat ze wel iets makkelijker afbrokkelen / wat brosser zijn.
Waarschuw beheerder
+2-2
donateur
Uitspraak van Ed Cetera op maandag 1 september 2014 om 22:44:
Kwam pas tabletten tegen met inhoud 400mg citraat (met L-tryptofaan), mss goede optie:

http://www.lucovitaal.nl/index.php?/Stress-rustgevend/magnesium.html

Je kan je L-tryptofaan beter los (de magnesium is dan niet echt meer noodzakelijk) na het feest nemen, en je magnesiumcitraat vooraf, dus eh...ja zelf vind ik het niet zo'n goede optie to be honest :)
Tabletten van 200mg/stuk doseert makkelijk op 200/400/600, die van 400, moet je dan eigenlijk alweer 1,5 van nemen, das dan ook weer onhandig geneuzel (je moet al breken met je XTC tabletten, toch godver niet ook nog met je vitamines/mineralen :P )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+5-1
Gister wat mooie p'tjes tegengekomen:

[img width=1024 height=1408 cacheid=001618d500323434bc2f48611a02e3d938]http://www.plaatjesdump.nl/upload/cf4c1dd8af2f46a81790dffb35bd7967.jpeg[/img]

zaterdag maar eens even testen.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Kaaskoekje op donderdag 4 september 2014 om 19:52:
Heb er zel 1 laten testen op 137 mg, maar de spreiding was toen nog niet bekend iig.

Heb trouwens niks kunnen vinden over deze pillen dat verbaast me weet je misschien hoe dit komt (nieuwe druk ofzo)

Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van tecitw op donderdag 4 september 2014 om 23:05:
Even het filmpje bovenaan de pagina kijken:
http://nl.drugfreeworld.org/real-life-stories/ecstasy.html

Mensen denken niet meer na....

The fuck?! Inderdaad... Heb veel negatieve dingen gelezen over xtc maar dit slaat alles.. Beetje overdreven. Xtc dat versneden is met lsd en heroïne?? En mensen die meer als 300 euro de week aan xtc uitgeven?? Er zijn mensen die overdrijven maar dit slaat wel echt alles. Stakkers.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Ameno op donderdag 4 september 2014 om 23:03:
Gister wat mooie p'tjes tegengekomen:

Zijn dit rode bugatti's ? haha of Paarse kan aan mij of me oude laptopje liggen. Bovenkant van de foto zeg ik ja het zijn rode maar de onderkant lijkt me juist weer paars ;-)
Waarschuw beheerder
-1

Moet niet gekker worden pillen met methamf. en idd heroine en lsd mooie real-life stories haha ;-)
Maby hebben ze echt zo veel gebruikt dat ze het ook echt gaan geloven dat het er allemaal ingedaan wordt.
Beetje jammer is het wel dit soort onzin (voorlichting)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Dr.Pepper a.k.a MaXxtc op vrijdag 5 september 2014 om 00:15:
Zijn dit rode bugatti's ? haha of Paarse kan aan mij of me oude laptopje liggen. Bovenkant van de foto zeg ik ja het zijn rode maar de onderkant lijkt me juist weer paars

zijn inderdaad de rode Bugatti's. Komt door de licht inval denk ik, of omdat die camera uit hetzelfde jaartal komt als jou laptop ;) erg scherp is de foto iig niet! Ziet wel goed de witte M brokjes zitten.
Waarschuw beheerder
+7-2
Uitslag Nespresso: 133mg MDMA.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van SpaceBassface op donderdag 4 september 2014 om 23:04:
Heb trouwens niks kunnen vinden over deze pillen dat verbaast me weet je misschien hoe dit komt (nieuwe druk ofzo)

Dik een maand geleden kreeg ik ze in de handen, maar weet niks over de oplage of verspreiding.. +/- 140 mg werd mij gezegd.Hele mooie druk wel :D
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Dr.Pepper a.k.a MaXxtc op vrijdag 5 september 2014 om 00:24:
en idd heroine en lsd mooie real-life stories haha ;-)

ik had deze zomer amerikanen op bezoek, voor hen is er een verschil tussen MDMA/molly/XTC en "moonrocks". MDMA wilden ze wel, maar molly; nee dat betrouwden ze niet. Moonrocks zou het beste zijn (volgens hen).
Ze brachten me zelf al aan het twijfelen door hun volharding maar al die dingen zijn eigenlijk gewoon hetzelfde.
Pillen hebben wel een iets slechtere reputatie ginder omdat er veel rommel tussen zit.
Moonrocks had ik zelf nog nooit van gehoord, dat blijken gewoon grote brokken MDMA te zijn...

Ik heb hen uiteindelijk gewoon goudstaafjes gevoerd en ze waren er toch wel tevreden van :)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Ameno op vrijdag 5 september 2014 om 08:49:
zijn inderdaad de rode Bugatti's. Komt door de licht inval denk ik, of omdat die camera uit hetzelfde jaartal komt als jou laptop ;) erg scherp is de foto iig niet! Ziet wel goed de witte M brokjes zitten.

haha oke ;-) heb je al na testcentrum gebracht ? en hoeveel mg zit er in hoorde namelijk dat wel flinke jonges zijn ;-)
Waarschuw beheerder
-1

“Op een houseparty zag ik dat een jongen die zich met XTC had volgepropt, uren achter elkaar bleef herhalen: ‘Ik ben een sinaasappel, schil me niet, ik ben een sinaasappel, schil me niet.’ Een andere jongen dacht dat hij een vlieg was en bleef maar met zijn hoofd tegen het raam bonzen.”—Liz

Haha, dit is echt te grappig :D. Als dit niet geacteerd is, zijn het stuk voor stuk idioten die niet weten wat ze innamen.
Waarschuw beheerder
-1
Die site is gewoon een groot propaganda verhaal waar de dingen die daar gezegd worden totaal niet kloppen.

En dan die "real life stories :')":

"Ik kreeg mijn eerste joint op de speelplaats op school. Ik ben nu een heroïneverslaafde en ik heb zojuist mijn achtste poging om af te kicken achter de rug.”– Christian
Waarschuw beheerder
-1
[img width=1024 height=768 cacheid=001615e8003230e4807463a41a02e3da78]http://i60.tinypic.com/jj4ug8.jpg[/img]

Uitslag 70mg MDMA en een spoor van MDA
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Kaaskoekje op vrijdag 5 september 2014 om 09:12:
Dik een maand geleden kreeg ik ze in de handen, maar weet niks over de oplage of verspreiding.. +/- 140 mg werd mij gezegd.Hele mooie druk wel :D

Ja maar ben niet eens met mooie druk ze zijn heel bros, maar voor de rest prima ptjes
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Denna op vrijdag 5 september 2014 om 13:36:
[img width=1024 height=768 cacheid=001615e8003230e4807463a41a02e3da78 cacheid=001615e8003230e4807463a41a02e3da92]http://i60.tinypic.com/jj4ug8.jpg[/img]

Uitslag 70mg MDMA en een spoor van MDA

Vind het zo jammer dat ze mda niet willen kwantificeren
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van itsmagic' op vrijdag 5 september 2014 om 14:08:
Vind het zo jammer dat ze mda niet willen kwantificeren

Ja klopt, maar ik neem aan dat het verwaarloosbaar is
Waarschuw beheerder
+1-1
Die site is gewoon een groot propaganda verhaal waar de dingen die daar gezegd worden totaal niet kloppen.

En dan die "real life stories :')":

"Ik kreeg mijn eerste joint op de speelplaats op school. Ik ben nu een heroïneverslaafde en ik heb zojuist mijn achtste poging om af te kicken achter de rug.”– Christian

vind ik ook belachelijk! ik ben nog niet verslaaft aan heroine en nog nooit gebruikt. rook ik elke dag joints?nee zeer lang geleden.maar was er ook eerst aan begonnen.ik gebruik af en toe en voor mij is alles een genotsmiddel voor uittegaan.om beetje los te komen en met vrienden te amuseren.ik kan alleen maar een gouden tip geven! gebruikt drugs!maar misbruik het nooit ;-)
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Uitspraak van Denna op vrijdag 5 september 2014 om 14:33:
Ja klopt, maar ik neem aan dat het verwaarloosbaar is

Lijkt me ook anders was het wel gemeld dat het de 'hoofdcomponent' was. En een spoor zegt genoeg; een niet significante hoeveelheid dus. Dan maakt een getal ook niet meer uit. Meer dan 5mg zal het niet zijn.

Maar als bezitter van wat MDA zeg ik ook dat het irritant is dat het soms wel, soms niet wordt gedaan. Heb wel 2x percentage uitslag gehad nl. Maar ook net zo vaak niet.

That said, voor die tablet maakt de kwantificering idd niet uit als een spoor gemeld wordt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-3
Uitslag rode rolling stone 73 mg, kreeg geen spreiding mee. Best bedroevend dit, was mij 200 mg beloofd.. Waren voor dit weekend bedoeld, maar ga maar wat anders halen want dit is niks! Ik zag hier nog een uitslag van 206 mg, zou betekenen dat de spreiding 73-206 mg is. Beter wegblijven van deze dingen!
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Of dat de 206 niet klopt ;)
Je kunt er natuurlijk gewoon 2 of 3 nemen maarja hey als je wat anders wilt halen voor dit weekend moet je dat doen he.
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 5 september 2014 om 16:11:
Of dat de 206 niet klopt ;)
Je kunt er natuurlijk gewoon 2 of 3 nemen maarja hey als je wat anders wilt halen voor dit weekend moet je dat doen he.

Ja en dan straks lekker (laten we uitgaan van het ergste scenario) met 600mg in je kanis rondlopen :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Ook wel weer waar. Maar ligt er wel aan hoe betrouwbaar je die 206 acht, heb m niet zien langskomen (ligt aan mij) maar ja als het geen betrouwbaar iemand is, het kan flink aangedikt zijn. Maar je hebt wel gelijk ja als de spreiding wel echt zo groot is kan het verkeerd uitpakken idd.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 5 september 2014 om 16:17:
Ook wel weer waar. Maar ligt er wel aan hoe betrouwbaar je die 206 acht, heb m niet zien langskomen (ligt aan mij) maar ja als het geen betrouwbaar iemand is, het kan flink aangedikt zijn. Maar je hebt wel gelijk ja als de spreiding wel echt zo groot is kan het verkeerd uitpakken idd.

Ze worden als 200 mg geadverteerd iniedergeval, weet niet zeker of die uitslag van 206 echt is. Maar het is iniedergeval ronduit gevaarlijk! Voor hetzelfde geld zijn er van de 5 die ik heb gehaald 2 rond de 100 mg en 3 rond de 200 mg, zie dat maar is te doseren?
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Kickstarter op vrijdag 5 september 2014 om 08:59:

ideale hoeveelheid en leuk voor in het flippoboek
Waarschuw beheerder
-1
Hoeveel drukken goldbars zijn er nu? 4? Ik zelf heb goldbars die heel hard zijn gedrukt en alles duidelijk te lezen is. Ze breken schoon. Weet iemand welke druk dit is en/of hoeveel mg er in deze druk zit?
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van HC4P(e)ter op vrijdag 5 september 2014 om 19:05:
Hoeveel drukken goldbars zijn er nu? 4? Ik zelf heb goldbars die heel hard zijn gedrukt en alles duidelijk te lezen is. Ze breken schoon. Weet iemand welke druk dit is en/of hoeveel mg er in deze druk zit?

Denk wel wat meer eerlijk gezegd.. Zou zelf niet weten welke batch je nu hebt eigenlijk. Verwacht gewoon een van de laatste, lijkt me sterk dat je een van de eerste batches hebt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Iemand bekend met blauwe (zonne)brillen? Zoekfunctie levert niets op. Zou vermoedelijk 4fmp in zitten.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van 2Crew-Blue op vrijdag 5 september 2014 om 20:22:
Iemand bekend met blauwe (zonne)brillen? Zoekfunctie levert niets op. Zou vermoedelijk 4fmp in zitten.

Zoek eens even in het 4fa topic, ik vind genoeg namelijk.
Waarschuw beheerder
-1

Heb je een foto ervan?
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Wasbeer 2.0 op vrijdag 5 september 2014 om 17:07:
Maar het is iniedergeval ronduit gevaarlijk! Voor hetzelfde geld zijn er van de 5 die ik heb gehaald 2 rond de 100 mg en 3 rond de 200 mg, zie dat maar is te doseren?

Point al taken bij wat picoaliso al zei hoor, gaf hem toch gelijk?!

Maar het is iniedergeval ronduit gevaarlijk!

Het is vooral gevaarlijk als die 206 wel echt is. Als die gelogen is, en ze allemaal rond de 70 liggen, -in dat geval- , is het natuurlijk geenzins gevaarlijk.

Ze worden als 200 mg geadverteerd iniedergeval,

Tja, 200 is de nieuwe 140, dat weten we allemaal!
Maar goed as said, ik snap je, dus haal wat anders. Maar heb je niet gewoon nog wat anders liggen joh?

Uitspraak van keepsmiling op vrijdag 5 september 2014 om 17:19:
ideale hoeveelheid en leuk voor in het flippoboek

Eens!

Uitspraak van Wasbeer 2.0 op vrijdag 5 september 2014 om 19:38:
Verwacht gewoon een van de laatste, lijkt me sterk dat je een van de eerste batches hebt.

Ligt er net aan van wie je ze koopt natuurlijk en hoe lang die ze had liggen en hoe actief die is met "doorschuiven". Valt weinig zinnigs over te zeggen, niet veel meer dan op uiterlijke kenmerken iig.

Marquis bij de hand? 4F wordt geel, MDxx donkerblauw/paars/zwart

Uitspraak van DR.DA op vrijdag 5 september 2014 om 20:57:
Zoek eens even in het 4fa topic, ik vind genoeg namelijk.

Hmm, ging dat niet over de, overigens ook net nieuwe, -rode-, brillen?
Waarschuw beheerder

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=33681
Waarschuw beheerder
+1-1
Zouden rond de 200mg moeten liggen, ze zijn iets groter dan de +-. ik breng er na het weekend 1 na het TC. en zal hier uiteraard een week later mijn uitslag posten. ( gaat over de rode bugatti's)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-1
Ik wil even inhaken op het verhaal rond de rode rolling stones, ik heb al aardig wat snoepjes weggewerkt
(ja ik doe het verstandig en red me nog prima met 1,5 op een heel feest) maar die uitslag van 73mg lijkt me stug.

Afgelopen decibel had ik ze voor t eerst op en ben me toch een partij hard gegaan, heb aan 1 genoeg gehad,
dus ben benieuwd wat eruit andere testen komt.

Hierbij de beloofde foto:

[img width=900 height=1600 cacheid=001618ee0032344c2a92a3ee1a02e3ddc7]http://i58.tinypic.com/14dhp43.jpg[/img]

bruto wegen die krengen 497mg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-3
goldbars nu ook in alkmaar gevonden
Waarschuw beheerder
-4
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 6 september 2014 om 00:51:
Point al taken bij wat picoaliso al zei hoor, gaf hem toch gelijk?!

Was ook niet specifiek naar jou bedoelt :P

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 6 september 2014 om 00:51:
Tja, 200 is de nieuwe 140, dat weten we allemaal!
Maar goed as said, ik snap je, dus haal wat anders. Maar heb je niet gewoon nog wat anders liggen joh?

Paar blauwe WB's en nog een losse goldbar volgens mij, dus komt wel goed!

Uitspraak van De_Jager op zaterdag 6 september 2014 om 11:13:
Ik wil even inhaken op het verhaal rond de rode rolling stones, ik heb al aardig wat snoepjes weggewerkt
(ja ik doe het verstandig en red me nog prima met 1,5 op een heel feest) maar die uitslag van 73mg lijkt me stug.

Afgelopen decibel had ik ze voor t eerst op en ben me toch een partij hard gegaan, heb aan 1 genoeg gehad,
dus ben benieuwd wat eruit andere testen komt.

Hierbij de beloofde foto:

[img width=900 height=1600 cacheid=001618ee0032344c2a92a3ee1a02e3ddc7]http://i58.tinypic.com/14dhp43.jpg[/img]

bruto wegen die krengen 497mg

Bruto gewicht zegt helemaal niks he.. Kan ook zijn dat de M die erin is gestopt gewoon van zeer lage kwaliteit is en je daardoor een lage uitslag krijgt. Who knows? Ik post hier alleen mijn uitslag en geef een waarschuwing af dat er een erg grote spreiding opzit. Helaas mogen we hier geen TC's meer noemen anders kon je het wel gaan navragen. Kan ook goed van een andere batch zijn die jij hebt genomen!
Waarschuw beheerder
+2-1
Heb laats een Rode Bacardi gekregen van een meissie op een hardcorefeest (in Aken), en ben wel benieuwd wat erin zit.
Iemand die me hier iets over kan vertellen? Ongeveer 6mm dik en in doorsnee.

[img width=640 height=480 cacheid=001618f400323451da8599e41a02e3debf]http://i57.tinypic.com/2d13348.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=001618f50032345237a46e581a02e3debf]http://i62.tinypic.com/68yfic.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
+1-1
dat zijn kletsers geloof me
Waarschuw beheerder
lap,
juist mijn laatste bitcoin genomen, het gaat wel een feestje worden.