Partyflock

Forumonderwerp · 877392
183 volgers · 4410392x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van RawManiac op maandag 1 september 2014 om 21:41:
IIk heb dat dus ook. Wat helpt is gewoon geen kauwgom nemen en dat spulleke bij de apotheek halen. Hoofdpijn kan heel je feest verpesten.

En als je toch best wel spanning in je kaken hebt, kun je beter op een snoepje zuigen ofz dan kauwgom nemen, vind ik dan :P

Witroze smintjes <3
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van itsmagic' op maandag 1 september 2014 om 22:17:
Witroze smintjes <3

Dat zijn de aardbei smintjes toch?
Goddelijk tijdens een avondje X!
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2014 om 19:37:
De blauwe warner brothers zijn schone p'tjes toch? Heb er via de zoekfunctie al wel wat over gelezen, maar niet zo veel en niet erg bevestigend. Iemand die toevallig er al iets meer vanaf weet of meer testuitslagen? Op pillreports stond wel een nette spreiding.

Zijn schoon! Hier meer info:
http://pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=33649
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van El-Capie op maandag 1 september 2014 om 22:24:
Dat zijn de aardbei smintjes toch?
Goddelijk tijdens een avondje X!

Pff, ik kreeg er laatst voor het eerst wat van een bekende, moest daar meteen aan denken :lol:

Volgende keer gaan ze zeker mee haha. Duurt alleen nog zo lang :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op maandag 1 september 2014 om 22:17:
En als je toch best wel spanning in je kaken hebt, kun je beter op een snoepje zuigen ofz dan kauwgom nemen, vind ik dan :P

Witroze smintjes <3

Goed idee, of je duim op je gehemelte leggen en je mond gewoon laten hangen. Werkt kort.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Spector45 op maandag 1 september 2014 om 19:29:
Vanmiddag te horen gekregen van me dealer dat er goldbars in omloop zijn met pmma.
Iemand die dit kan bevestigen hier?

Uitspraak van picoalisoo op maandag 1 september 2014 om 19:33:
Bullshit verhaal, ben afgelopen week nog langs een TC geweest en die kwamen gewoon met de bekende nette uitslag.

Niet dat ik je niet geloof hoor.

Maar lees regelmatig hier dat mensen zeggen dat je met een bekend ptje, een grote kans heb dat ze niet meer getest worden en dat je ze moet crushen en dan moet inleveren..
Wellicht heeft spector (ze dealer) het hier misschien wel over een nieuwe druk van de goldbars..

Als ik dan van de info moet uitgaan die hier meerdere malen is geplaatst, dan zou het dus toch geen kwaad kunnen om dit na tegaan ipv het onmogelijk te verklaren.

Wil niet zeggen dat het niet klopt maar uitsluiten is een ander verhaal.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van RawManiac op maandag 1 september 2014 om 23:48:
Goed idee, of je duim op je gehemelte leggen en je mond gewoon laten hangen. Werkt kort.

Hoor dit vaker, nou zij een vriend van mij dat als hij er last van heb, hij zijn tong zachtje tegen de bovenkant van ze gehemelte duwt en dat het dan vanzelf stopt.

Helaas denk ik er zelf nooit aan op het moment :(
Waarschuw beheerder
+2-3
http://postimg.org/image/6ksxpk8a1/

Uitslag van EnergyControl van 176mg en 159mg voor de goldbars en de 227 voor de +- die online waren geplaatst op pillreports kloppen dus wel, zijn nu ook online gepubliceerd door EnergyControl zelf.

In Nederland zou je dan 148mg en 134mg voor de goldbars hebben en 191mg voor de +- als uitslagen te horen krijgen.

Uitspraak van ElDalton op zaterdag 30 augustus 2014 om 17:40:
Zijn die gele Rolls royce van 195 mg ongeveer wat of niet ?

Zoals hierboven te zien zijn ze getest op 205mg bruto netto komt dat neer op 172mg dus dat zijn goede units.
Alleen zit je nog wel met het verhaal of je de dikke of de dunne hebt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-3
Goldbar getest op 176mg en 159mg. En de paarse +- op 227mg. Interessante ontwikkeling.
Waarschuw beheerder
+3-3
Uitspraak van Kickstarter op dinsdag 2 september 2014 om 13:42:
Goldbar getest op 176mg en 159mg. En de paarse +- op 227mg. Interessante ontwikkeling.

Dat zijn bruto uitslagen die ze overal in Europa gebruiken, in Nederlandse cijfers zou dat uitkomen op 148mg en 134mg voor de goldbars en 191mg voor de +-.
Waarschuw beheerder
+6-3
nou Michel brand los :roflol:
Waarschuw beheerder
+1-3
Uitspraak van keepsmiling op dinsdag 2 september 2014 om 19:27:
nou Michel brand los :roflol:

Haha echt he! Vind het ook maar verrassend stil hier..
Waarschuw beheerder
+2-4
Zit in de bak he. Gepakt
Waarschuw beheerder
-1
OK, ik begrijp dat "michel" een bekend verschijnsel is hier. Kan iemand mij kort uitleggen wie/wat michel is, zonder dat te laten ontaarden in een rel/discussie? Laat ik mijn vraag anders stellen: kan iemand mij kort uitleggen wie/wat michel volgens sommigen is?

On topic: hoe herken ik de latere batch van de Gold Bar, waarvan nu vermoedens ontstaan dat het gehalte MDMA lager ligt? Er ligt er hier één te wachten op een mooie gelegenheid en ik wil erg graag weten wat erin zit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-9
Uitspraak van mda op woensdag 3 september 2014 om 01:12:
waarvan nu vermoedens ontstaan dat het gehalte MDMA lager ligt? Er ligt er hier één te wachten op een mooie gelegenheid en ik wil erg graag weten wat erin zit.

Hoe meer MDMA hoe meer witte spikkels.. Hoe minder MDMA hoe egaler gekleurd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Baas op woensdag 3 september 2014 om 01:30:
Hoe meer MDMA hoe meer witte spikkels.. Hoe minder MDMA hoe egaler gekleurd.

Linker of rechter ??
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van picoalisoo op dinsdag 2 september 2014 om 13:47:
Dat zijn bruto uitslagen die ze overal in Europa gebruiken, in Nederlandse cijfers zou dat uitkomen op 148mg en 134mg voor de goldbars en 191mg voor de +-.

Dus als ik het goed heb is de spreiding van de gold bars 134-203mg? En de +/- een spreiding van 178-191mg?

69mg verschil goldbars en 13mg verschil +/-..
Groot verschil.
Waarschuw beheerder
+4-3
Uitspraak van mda op woensdag 3 september 2014 om 01:12:
OK, ik begrijp dat "michel" een bekend verschijnsel is hier. Kan iemand mij kort uitleggen wie/wat michel is, zonder dat te laten ontaarden in een rel/discussie? Laat ik mijn vraag anders stellen: kan iemand mij kort uitleggen wie/wat michel volgens sommigen is?

Michel is/was een drukker die hier op het forum verkondigden dat hij drukten, die zijn producten aanbood via zijn facebook account om iedereen te laten weten wat hij had, die foto's plaatsten waar 1000den units op stonden met de gps informatie in de metadata. Zo'n beetje de grootste idioot die hier rondliep/rondloopt. Mijn mening over hem is enigzins getekend doordat die units van hem in het begin 180mg bevatten en later nog maar 70mg, heeft een festival vol gezeik opgeleverd omdat ik op zoek ben gegaan naar andere units en dit niet erg soepel verliep.

Uitspraak van Birk010 op woensdag 3 september 2014 om 04:34:
Dus als ik het goed heb is de spreiding van de gold bars 134-203mg? En de +/- een spreiding van 178-191mg?

Als je alle batches meeneemt in je berekening wel, maar ik denk dat ze de 200mg niet meer redden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-7
Oh ja lekker vertouwd zo een spaanse tc die kunnen net een paar maanden testen haha en die kunnen zoveel zeggen , er staat ook al helmaal nergens over bruto of netto uitslag dat maak jij er natuurlijk van , dat wil je iedereen wijs maken
die vage site klopt niks van ,

heb meer vertrouwen in de nederlandse tc"s die al jaren testen en waar de uitlslagen van de goldbars 189-203 en van de plus min 178-188 is denk dat deze uitslagen een stuk betrouwbaarder zijn ,
Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van gruiz op woensdag 3 september 2014 om 10:00:
Oh ja lekker vertouwd zo een spaanse tc die kunnen net een paar maanden testen haha en die kunnen zoveel zeggen die vage site klopt niks van ,

De organisatie bestaat sinds 1997 en de en plaatsen ze de uitslagen vanaf 2010 dus ik weet niet waar jij die paar maanden vandaan haalt? Is hetzelfde als Saferparty en DIMS, alledrie door de overheid gesteunde organisatie met als doelstelling het reduceren van drugs misbruik, enkel plaatsen Saferparty en Energycontrol hun uitslagen online. Dus ik zie niet in wat hier "vaag" aan is?

Al de organisaties hebben hun gebreken mbt uitslagen, Saferparty en Energycontrol geven geen spreiding waar DIMS hun uitslagen na de eerste ronde vasthouden en geen bekende pillen meer innemen ipv door te blijven testen. Maar hierin kunnen ze elkaar wel goed aanvullen zoals nu gebleken.

er staat ook al helmaal nergens over bruto of netto uitslag dat maak jij er natuurlijk van , dat wil je iedereen wijs maken
die vage site klopt niks van ,

Als je omrekent naar de Nederlandse test methode kom je bij de +- uit op een uitslag die bijna gelijk staat aan de spreiding die in Nederland bekend is wel een beetje toevallig vind je niet? Ook is er ooit een mail hier opgedoken dat Saferparty bruto test, weet alleen niet meer wie dit geplaatst heeft. Maargoed anders vragen we toch een gerenomeerd lid om een mail te sturen en het antwoord hier neer te zetten? Denk dat er vast wel enkele gegadigden te vinden zijn om dit op te bruto netto verhaal op te helderen. Maar mocht het netto zijn waar ik niet van uit ga dan nog haal je de Nederlandse spreiding niet en kunnen we die nu wel als "oud" beschouwen vind je niet?

heb meer vertrouwen in de nederlandse tc"s die al jaren testen en waar de uitlslagen van de goldbars 189-203 en van de plus min 178-188 is denk dat deze uitslagen een stuk betrouwbaarder zijn ,

Dat denk ik niet, de Nederlandse uitslagen zijn een gebaseerd op de eerste druk aangezien er daarna niks meer kan worden weggebracht. Is natuurlijk makkelijk zat als drukker om enkele weken voor het uitbrengen van de units er zelf een paar in te leveren om een spreiding neer te zetten en na 1 of 2 drukken te zakken met het aantal MG.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-2
Oh ja lekker vertouwd zo een spaanse tc die kunnen net een paar maanden testen haha en die kunnen zoveel zeggen

Zou ik ook zeggen als ik jou was ;). Grappig dat dit niet werd beweerd toen de Domino's ook laag werden getest in het buitenland.
Maar goed, zal wel weer een 'schoonheidsfoutje' zijn en natuurlijk weer binnenkort de opvolger.

heb meer vertrouwen in de nederlandse tc"s

Uitspraak van picoalisoo op woensdag 3 september 2014 om 10:37:
de Nederlandse uitslagen zijn een gebaseerd op de eerste druk aangezien er daarna niks meer kan worden weggebracht. Is natuurlijk makkelijk zat als drukker om enkele weken voor het uitbrengen van de units er zelf een paar in te leveren om een spreiding neer te zetten en na 1 of 2 drukken te zakken met het aantal MG.

Dit dus.
Waarschuw beheerder
-6
Uitspraak van picoalisoo op woensdag 3 september 2014 om 08:54:
Michel is/was een drukker die hier op het forum verkondigden dat hij drukten, die zijn producten aanbood via zijn facebook account om iedereen te laten weten wat hij had, die foto's plaatsten waar 1000den units op stonden met de gps informatie in de metadata. Zo'n beetje de grootste idioot die hier rondliep/rondloopt. Mijn mening over hem is enigzins getekend doordat die units van hem in het begin 180mg bevatten en later nog maar 70mg, heeft een festival vol gezeik opgeleverd omdat ik op zoek ben gegaan naar andere units en dit niet erg soepel verliep.

sorry hoor ..... hier word altijd een beetje vaag gedaan over degene
ken de man niet goed en ga er niet verder op in maar een ding is zeker ... zeker geen hoog blablabla gehalte
denk dat een aantal daar een voorbeeld aan kunnen nemen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+5-4
Uitspraak van blondcouple op woensdag 3 september 2014 om 15:37:
sorry hoor ..... hier word altijd een beetje vaag gedaan over degene
ken de man niet goed en ga er niet verder op in maar een ding is zeker ... zeker geen hoog blablabla gehalte
denk dat een aantal daar een voorbeeld aan kunnen nemen

Begrijp geen snars van wat je zegt
Waarschuw beheerder
+5-1
Uitspraak van blondcouple op woensdag 3 september 2014 om 17:26:
nee .... vreemd !

Ik snap dat je sarcastisch bent, maar zo vreemd is 't niet. Je bent nou niet bepaald duidelijk.
Waarschuw beheerder
+3-2
Uitspraak van itsmagic' op woensdag 3 september 2014 om 17:15:
Begrijp geen snars van wat je zegt

inderdaad. Wat wil je nou duidelijk maken?
Waarschuw beheerder
+1-5
Uitspraak van zeropulse op woensdag 3 september 2014 om 18:27:
inderdaad. Wat wil je nou duidelijk maken?

wat ik duidelijk wil maken is .... dat altijd een beetje vreemd gedaan word over deze gast en word nu afgedaan als de grootste idioot
maar deze gast komt wel degelijk zijn woord altijd nakomt en ik in ieder geval geen slechte ervaringen heb
dat wilde ik even duidelijk maken !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 28 juli 2014 om 19:54:
[img width=987 height=954 cacheid=0016139400322e4306d7e0021a02e330f1 cacheid=0016139400322e4306d7e0021a02e3d444]http://i60.tinypic.com/d6r9.jpg[/img]

Blauwe supermans schijnt een nieuwe druk te zijn, vergeleken met de oude supermans lijkt het helemaal nergens op.
zijn ook erg dun

Deze hadden een uitslag van 63mg Mdma...

Nou kwam een vriend van mij ermee dat hij blauwe supermans kon regelen ( Jaja, ik weet dat ze niet gedrukt meer worden.)

De kleur is even fel, alleen zijn ze naar mijn mening dikker dan die hier boven.

[img width=800 height=650 cacheid=001618b100323406abd7d5a11a02e3d444]http://i59.tinypic.com/2j0cevp.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van blondcouple op woensdag 3 september 2014 om 18:41:
wat ik duidelijk wil maken is .... dat altijd een beetje vreemd gedaan word over deze gast en word nu afgedaan als de grootste idioot
maar deze gast komt wel degelijk zijn woord altijd nakomt en ik in ieder geval geen slechte ervaringen heb
dat wilde ik even duidelijk maken !

Los van de laatste uitslagen van zijn tony montana's bedoel je?
Waarschuw beheerder
+3-2
Uitspraak van picoalisoo op woensdag 3 september 2014 om 19:26:
Los van de laatste uitslagen van zijn tony montana's bedoel je?

:lol:
Blondcouple zijn vriendjes van Michel Pico :lol:
Waarschuw beheerder
+2-6
Uitspraak van keepsmiling op woensdag 3 september 2014 om 19:35:
:lol:
Blondcouple zijn vriendjes van Michel Pico :lol:

tony montana´s weet ik niet .... en vriendjes is een groot woord
geef alleen mijn mening dat hij toch in mijn ogen niet de grootste idioot is die hier rondloopt ... en dat het zeker niet allemaal blablabla is en voor de rest laat ik het hierbij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van blondcouple op woensdag 3 september 2014 om 19:48:
tony montana´s weet ik niet ....

De laatste batch bevatten volgens mij nog geen 100mg terwijl 180-200 beloofd was ;-)

Waarschuw beheerder
Is iemand bekend met Gele Buddha 's ? Ze zijn rond, ongeveer een centimeter in doorsnee en zachtgeel van kleur. Duidelijke afdruk van een buddha en op de achterkant een breeklijn met een R teken omcirkelt.

(Zoekfunctie al gebruikt en staat ook niet op PR.)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van picoalisoo op woensdag 3 september 2014 om 20:03:
De laatste batch bevatten volgens mij nog geen 100mg terwijl 180-200 beloofd was

51 tot 170 mg de tony montana
Waarschuw beheerder
+6-2
Nom
[img width=1024 height=768 cacheid=001618b50032340b750d5b631a02e3d51f]http://i57.tinypic.com/t98tnq.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Birk010 op woensdag 3 september 2014 om 19:11:
Nou kwam een vriend van mij ermee dat hij blauwe supermans kon regelen ( Jaja, ik weet dat ze niet gedrukt meer worden.)

De kleur is even fel, alleen zijn ze naar mijn mening dikker dan die hier boven.

Een vriend van me heeft deze ook en is er erg over te spreken. Ben ook benieuwd hoeveel er in die nieuwe druk zit.
Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op woensdag 3 september 2014 om 21:33:
Een vriend van me heeft deze ook en is er erg over te spreken. Ben ook benieuwd hoeveel er in die nieuwe druk zit.

Nieuwe druk zou ik het niet noemen, eerder nep druk. Gasten waar het origineel vandaan komt maken ze allang niet meer volgens mijn dealert.
Waarschuw beheerder
+2
Hou toch op man. Noem ze maar op, de facebook duimpjes, de tony montana's stuk voor stuk allemaal VEEL lager getest dan werd opgegeven.
Door 10+ verschillende (waaronder gerenommeerd leden) leden getest; waar van i ker een paar op hun woord geloof.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van zeropulse op woensdag 3 september 2014 om 21:38:
Hou toch op man. Noem ze maar op, de facebook duimpjes, de tony montana's stuk voor stuk allemaal VEEL lager getest dan werd opgegeven.
Door 10+ verschillende (waaronder gerenommeerd leden) leden getest; waar van i ker een paar op hun woord geloof.

Ja waren meer praatjes dan de juiste mg's, heb zelf de witte tony getest op 77 mg en zo bros als wat!

Michel kon net zo goed een advertentie plaatsen in de krant want hij liep er echt mee tekoop. Als het waar is dat hij gepakt is heeft die het lang vol gehouden haha
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Joeyraver op woensdag 3 september 2014 om 21:53:
Michel kon net zo goed een advertentie plaatsen in de krant want hij liep er echt mee tekoop.

Dat deed hij op facebook :lol:
Waarschuw beheerder
Ok, dank allen voor de toelichting over deze man. Ik begrijp dat de meningen kunnen verschillen. Alle inbreng geeft mijn iig een goed beeld. Het was niet mijn bedoeling om de discussie te doen oplaaien, dus laten we dit onderwerp ajb laten voor wat het is.

on topic: zijn er zichtbare kenmerken bekend van de batch gold bars die een lagere dosering dan voorheen zouden bevatten? Groter, kleiner, platter, dunner, andere kleur, vaag stempel of iets dergelijks?
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van mda op donderdag 4 september 2014 om 01:42:
on topic: zijn er zichtbare kenmerken bekend van de batch gold bars die een lagere dosering dan voorheen zouden bevatten? Groter, kleiner, platter, dunner, andere kleur, vaag stempel of iets dergelijks?

Ik weet niet wat de dikte van de eerste 2 batches was of het gewicht maar die in spanje waren 3,7 en 4mm dik.
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van P P op woensdag 3 september 2014 om 20:40:
inclusief glitters :lol:

hahahha, wel weer een tof item voor in de verzameling + bij behorende verhaal :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op donderdag 4 september 2014 om 12:11:
hahahha, wel weer een tof item voor in de verzameling + bij behorende verhaal :P

Haha ja die heb ik ook nog!
Waarschuw beheerder
+3
[img width=1024 height=579 cacheid=001618be00323419c48ae8ca1a02e3d6d2]http://i.epvpimg.com/JHztg.jpg[/img]
[img width=1024 height=579 cacheid=001618bf0032341aefe3bdb81a02e3d6d2]http://i.epvpimg.com/ZcKQe.jpg[/img]

Deze 2 ook gemachtigd voor qbase 0_0