Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4424732x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HCklotskopNL op zondag 13 juli 2014 om 15:18:
Hallo weet er iemand toevallig hoeveel mg de gele supermans zijn?
Kan namelijk niks op pilreports vinden er over.

alvast vriendelijk bedankt

Dat was een klein batch eind 2013 geloof. Zijn meerdere malen voorbij gekomen en ik heb een test gezien waar ze als 135mg uitkwamen.

http://www.drogen-info-berlin.de/htm/hochdosierte_mdma_pillen.html

Verder gewoon een goede pil!
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met deze "DNA"?
[img width=540 height=960 cacheid=001610e700322b1c03c5b0811a02e2e868]http://i59.tinypic.com/vo7bdh.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
iemand bekent met witte granaten van rond de 220mg
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van HCklotskopNL op zondag 13 juli 2014 om 15:18:
Hallo weet er iemand toevallig hoeveel mg de gele supermans zijn?
Kan namelijk niks op pilreports vinden er over.

alvast vriendelijk bedankt

Er zijn verschillende drukkers die met het superman logo werken tegenwoordig, erg verwarrend. De 'originele' van de superman/Domino crew bevatte 180. Nu zijn er andere in omloop met lagere inhoud.

Uitspraak van inactief op zondag 13 juli 2014 om 18:35:
iemand bekent met witte granaten van rond de 220mg

Zelfde verhaal geldt voor de granaten; meerdere drukkers werken met deze stempel dus je weet nooit zeker wat er in zit. Altijd je eigen gear laten testen.
Waarschuw beheerder
-4
Iemand meer gehoord over zogenaamd een nieuwe batch Wi-Fi's die mogelijk vervuild is? Gerucht gaat hier in de ronde, maar lijkt me vrij sterk..
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Kickstarter op zondag 13 juli 2014 om 19:22:
Er zijn verschillende drukkers die met het superman logo werken tegenwoordig

Komen toch gewoon allemaal van dezelfde drukker? en de spreiding, genomen van alle kleuren, is toch 220-140 mg?

behalve dan die met het spinnenweb achterop, < die komen uit het noorden en bevatten rond de 130.140 mg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op maandag 14 juli 2014 om 00:21:
Komen toch gewoon allemaal van dezelfde drukker? en de spreiding, genomen van alle kleuren, is toch 220-140 mg?

behalve dan die met het spinnenweb achterop, < die komen uit het noorden en bevatten rond de 130.140 mg

Er zijn ook nog ronde supermans.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carlaaaaaaaa op maandag 14 juli 2014 om 01:27:
Er zijn ook nog ronde supermans.

Nja goed, allemaal goed van elkaar te onderscheiden dus
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van itsmagic' op maandag 14 juli 2014 om 07:13:
Nja goed, allemaal goed van elkaar te onderscheiden dus

valt nog vies tegen, zijn namelijk ook gele supermans met logo wel bijna hetzelfde maar dan weer een diepere breeklijn op de achterkant. Stond op saferparty.

Uitspraak van Smikkelmikkel op zondag 13 juli 2014 om 22:55:
Iemand meer gehoord over zogenaamd een nieuwe batch Wi-Fi's die mogelijk vervuild is?

Altijd weer van die verhalen van horen zeggen omdat ergens iemand teveel heeft genomen en gelijk de schuld ergens anders wil neerleggen, zelfde verhaal met mensen die "dingen" in hun drankjes hebben gekregen als ze teveel hebben gezopen en de verantwoordelijkheid niet willen nemen:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van picoalisoo op maandag 14 juli 2014 om 09:19:
valt nog vies tegen, zijn namelijk ook gele supermans met logo wel bijna hetzelfde maar dan weer een diepere breeklijn op de achterkant. Stond op saferparty.

Ahhh okay! Dat wist ik niet, bevat wel mdma ?
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van itsmagic' op maandag 14 juli 2014 om 00:21:

Nee, de originele supermans worden al lang niet meer gemaakt. Er zijn zeker wel 5 verschillende soorten driehoekige in omloop.
De domino is ook al nagemaakt.. Logisch dat er zo snel wordt gewisseld van stempel.

Spreiding van de Goldbars is trouwens 189 - 202 mg. Van de +-, die overigens 'magneten' worden genoemd bij het lab, is nog geen spreiding van bekend.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Kickstarter op maandag 14 juli 2014 om 12:07:
Nee, de originele supermans worden al lang niet meer gemaakt. Er zijn zeker wel 5 verschillende soorten driehoekige in omloop.
De domino is ook al nagemaakt.. Logisch dat er zo snel wordt gewisseld van stempel.

Spreiding van de Goldbars is trouwens 189 - 202 mg. Van de +-, die overigens 'magneten' worden genoemd bij het lab, is nog geen spreiding van bekend.

Domino nagemaakt ja ?

Goldbars eindelijk weer een nette spreiding!

Waarschuw beheerder
-2
4fa pillen zijn schaars aan het worden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juli 2014 om 13:47:

En wat wil je daarmee zeggen?
Waarschuw beheerder
-1
Ja dat wel, zal zo even kijken naar de uitslag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juli 2014 om 13:47:

zijn wat mensen opgepakt ja uit dat circuit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op maandag 14 juli 2014 om 14:38:
zijn wat mensen opgepakt ja uit dat circuit

Waar heb je dat gelezen dan?

Waarschuw beheerder
-1
Dat ze door de mand zijn gevallen
Waarschuw beheerder
Weet iemand of de nijntjes ook van die 4fmp kant is want dan worden die ook schaars ?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Bermuda op maandag 14 juli 2014 om 17:35:
Weet iemand of de nijntjes ook van die 4fmp kant is want dan worden die ook schaars ?

Dat zou best zo kunnen zijn hoorde het ook van
Een bron
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ElDalton op vrijdag 11 juli 2014 om 11:49:
Halloooo, iemand bekend met oranje visjes ? (Jackpots of loterijtjes aangezien het soortvan die vis van de Staatsloterij moet voorstellen) maat van me had ze gekocht maar kan er nergens iets over vinden

[img width=1024 height=576]http://i61.tinypic.com/6i49r4.jpg[/img]

[img width=1024 height=576]http://i62.tinypic.com/i4086a.jpg[/img]

Oranje visjes zijn hier ook gespot..
iemand enige ervaring ermee? Of weet iemand hoeveel mg ze bevatten.
Waarschuw beheerder
+1-4
Uitspraak van Birk010 op maandag 14 juli 2014 om 20:54:
Oranje visjes zijn hier ook gespot..
iemand enige ervaring ermee? Of weet iemand hoeveel mg ze bevatten.

Twee maten van me hebben ze zaterdag gebruikt, waren wel redelijk maar niet top, denk zo'n 160 of 180 mg... Spreiding geen idee...
Waarschuw beheerder

volgens mij wel idd dus wees er maar zuinig op voor je het weet zijn ze er niet meer ;-)
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van ElDalton op maandag 14 juli 2014 om 20:59:
wel redelijk maar niet top, denk zo'n 160 of 180 mg

Hoezo zijn we verwend ? 160-180mg noemen we nog maar 'redelijk':D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recreant op maandag 14 juli 2014 om 22:25:
Hoezo zijn we verwend ? 160-180mg noemen we nog maar 'redelijk':D

Hahaha, capabel zijn ze, +200mg kunnen we top noemen
Waarschuw beheerder

Nijntjes komen daaro ook vandaan ja,

Maar we zullen het wel zien,
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kickstarter op zondag 13 juli 2014 om 19:22:
Er zijn verschillende drukkers die met het superman logo werken tegenwoordig, erg verwarrend. De 'originele' van de superman/Domino crew bevatte 180

Ik en een paar kameraden hadden een paar 'neppe' met veel minder erin. 2.5 gehad over een dag, nauwelijks wat gevoelt.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van MasterAfwasser op woensdag 9 juli 2014 om 17:50:
http://www.blokker.nl/nl/blknl/handy-vitallity-pillensnijder (Y)

Doe maar niet kutten met een mes...beter voor je vingertjes

Oh bestaat zoiets, ideaal.

Weet iemand trouwens of ik genoeg zal hebben aan 3 capsules 4FMP van 120mg per stuk? Voor aankomende zaterdag, eerste keer 4FMP.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Rakadux op dinsdag 15 juli 2014 om 00:41:
Weet iemand trouwens of ik genoeg zal hebben aan 3 capsules 4FMP van 120mg per stuk? Voor aankomende zaterdag, eerste keer 4FMP.

Zou je ff eens goed gaan inlezen voor je zomaar iets in je mik gooit... Heb je blijkbaar niet gedaan aan je vraag te zien. Hier is genoeg informatie te vinden:

https://partyflock.nl/topic/1003202:4-fluor-amfetamine
Waarschuw beheerder

-.-"

Wat maikelvb hier boven zegt inderdaad!

Mijn advies dosering dan nog even kort, ik zou 1x 140mg doseren. Niet redosen.
Waarschuw beheerder

Maak je daarna gelijk even een trip report? Hahaha
Waarschuw beheerder
3 capsules 4FMP van 120mg per stuk

Uitspraak van itsmagic' op dinsdag 15 juli 2014 om 01:07:
ik zou 1x 140mg doseren

Hangt een beetje van het gewicht af, 150-170 is ook nog te doen als je iets zwaarder bent, en een redose van 50% na ca 3 uur is ook veel gedaan. Maar sowieso eerst even in lezen in het 4FA topic:

Uitspraak van MaikelvB op dinsdag 15 juli 2014 om 01:01:
https://partyflock.nl/topic/1003202:4-fluor-amfetamine

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recreant op dinsdag 15 juli 2014 om 08:35:
doen

Ja das wel, maar voor de eerste keer kun je maar beter voorzichtig doen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanceUp op zondag 13 juli 2014 om 15:20:
Zitten geloof ik in de 185-190 range, zijn wel zware super mannen in ieder geval.

iets minder gem 150 mg met een max van 161mg
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van keepsmiling op dinsdag 15 juli 2014 om 09:59:
iets minder gem 150 mg met een max van 161mg

Nah er komen weer allerlei uitslagen, beste zou dan nog zijn om het zeker te weten als je niet van verrassingen houdt, any way zijn ze niet *licht* in ieder geval.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Hey mensen, ik ben nieuw hier op't forum maar heb wel een vraagje...
Deze week heb ik de blauwe barclays getest.
De eerste dag voelde ik die goed opkomen en zat ik heel goed moet ik,zeggen.
's Morgens echter toen ik ging slapen ondervond ik een raar neveneffect...
Mijn armen en benen bewogen uit zichzelf, bijna oncontroleerbaar. Was net of ik stuipen had soms. Ik voelde ze zinderen en moest me constant uitrekken om dat gevoel kwijt te geraken!
Alleenstaand geval? Ik,denk het niet... Ik deed het samen met nog een vriend en vriendin... Ook zij merkten hetzelfde, echter in mindere mate!
De dag nadien nog eens proberen... Dan voelden we de snoepjes bijna niet opkomen maar hadden terug smorgens dat rare neveneffect!!
Iemand ervaring met dit?
Waarschuw beheerder
-3
2 dagen achter elkaar gebruiken.... :facepalm:
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Nico op dinsdag 15 juli 2014 om 12:02:
De dag nadien nog eens proberen... Dan voelden we de snoepjes bijna niet opkomen maar hadden terug smorgens dat rare neveneffect!!
Iemand ervaring met dit?

Bijna niet opkomen? Nee niet zo vreemd! Ik denk niet alleen nieuw op het forum, maar ook met de stoffen? Duidelijk niet ingelezen, als je de vraag zo op deze manier stelt.
Maargoed, zijn er niet alleen maar om vingertje te wijzen hier, je zou ook wat moeten opsteken hier..
Dat bewegen zullen wel soort spier trekkingen zijn, als je nog niet eerder gebruikt hebt is een hele barclay wel veel (ervan uitgaande dat je dat idd genomen hebt). Mocht het dan gaan uitwerken kun je dit soort dingen krijgen, opzich niet heel vreemd, maar misschien wat minder doseren de volgende keer (niet volgende dag uiteraard), maar laat er 3-4 maanden tussen bijv.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uhm, ik gebruik regelmatig mag ik wel zeggen.
En heb "slechts" een halve per keer genomen zodat we er 2 volledige op hadden tegen 's morgens.
Van alle soorten die ik al genomen heb (en dat zijn er toch al wat), is dit de eerste keer dat ik die stuiptrekkingen gekregen heb.
Is echt raar, zijn niet echt stuipen want we waren wakker en bij bewustzijn, maar gewoon opeens mijn voet bvb die schopte uit zichzelf!
En nee, ik zag geen spoken, ;-)
Waarschuw beheerder
+1-1
Blauwe barclays zaterdag geprobeerd begonnen met een hele, daarna nog 2 halfjes bijgepakt. Heerlijke ptjes!

Artiest {SHOWLIST artist 39929, 73283, 87730, 109879}
Waarschuw beheerder
+1-2
http://m.omroepbrabant.nl/?news/214121362/Drugslab+in+Hoogerheide+is+een+van+de+grootste+ooit+in+Nederland+gevonden,+vier+mannen+opgepakt.aspx

Is zowat naast de deur bij mij. Dat word miss wel een dipje op de markt!
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Sjpiener046 op dinsdag 15 juli 2014 om 12:29:
Blauwe barclays zaterdag geprobeerd begonnen met een hele, daarna nog 2 halfjes bijgepakt. Heerlijke ptjes!

Onmiddellijk een hele? Hmmm... Dat zie ik niet zo zitten... Je weet toch nooit dat er in dat ene pilletje juist iets meer inzit dan dat je verwacht?
Ik begin altijd met een halfje.
Maar heb zojuist enkele pagina's doorlezen en denk dat ik toch wat aan het overdrijven ben de laatste tijd... Is namelijk elk weekend van dat bij ons! En als ik hier af en toe lees om toch enkele maanden rust te laten tss de uitspattingen...
Mss best eens wat dimmen...
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 juli 2014 om 12:41:
http://m.omroepbrabant.nl/?news/214121362/Drugslab+in+Hoogerheide+is+een+van+de+grootste+ooit+in+Nederland+gevonden,+vier+mannen+opgepakt.aspx

Is zowat naast de deur bij mij. Dat word miss wel een dipje op de markt!

Ik zie 1 van de reacties eronder dat er staat daar gaan de dominotjes. Ik denk dit met mijn redenen te kunnen ontkrachten.

Weet iemand het wel??