Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4435032x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
hij gaat hier weer lekker op het forum.:)

Waarschuw beheerder
In de buurt van Hilly beetje goed spull te krijgen?
Waarschuw beheerder
Wat een zooitje joh!
Doe dat soort dingen eens lekker privé, + met de kerst in aantocht hebben vrij weinig mensen even 3000eutjes beschikbaar.

2000 voor 1,50 p/s?
Kan toch ook niet! Wat is dit voor iets "geks".
Voor zo'n hoeveelheid is de prijs nauwelijks in verhouding.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 december 2008 om 20:39:
In de buurt van Hilly beetje goed spull te krijgen?

Ja.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
niks staat meer inverhouding op het moment

wees blij als je uberhaupt iets goed kan kopen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feyenoord4ever op dinsdag 9 december 2008 om 21:28:
niks staat meer inverhouding op het moment

wees blij als je uberhaupt iets goed kan kopen

Daar kan ik me zeker in vinden...

Wanneer die rakkers echt 138mg bevatten, zullen ze zeker voor die prijs weggaan.
Voor deze tijd van het jaar zijn dat uitzonderlijk goede pillen, en we kunnen wel wachten tot het misschien goedkoper wordt, maar wie weet hoe lang je dan nog moet wachten :nosmile:

Maargoed, eerst maar even aantonen (op wat voor manier dan ook) dat het om "echte 138'ers" gaat ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 december 2008 om 21:34:
"echte 138'ers

zal niet meevallen op dit moment:)

zeg niet dat ze er niet zullen zijn,maar heel moeilijk te vinden.
Waarschuw beheerder
heb grijs/paarse D&G'tjes ze hebben paarse spikkels, het logo is hetzelfde als op de foto hieronder.. iemand ervaring hiermee??
[img cacheid=0000e8390001e58160aa192d1a0263e221]http://www.pillreports.com/images/fullsize/10360.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mitsu's waren een slordige 6 weken geleden nog voor 1,75 als je op een hoeveelheid zat voor jezelf en je vrienden. Maargoed, de euro wordt steeds minder waard etc. etc.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Dennisverhoef op dinsdag 9 december 2008 om 20:30:
Dealerpraat overduidelijk dus. :P

Heel verstandig inderdaad om je als grote dealer te profileren op een openbaar forum als PF (Y)

Zou idd vooral neerzetten dat je er wel 2000 levert á 1,50 de stuk :)

Als bindmiddel, keta en MDMA in een verhouding 1:1:1 (en dat redt je niet want meer bindmiddel nodig) gemixed worden dan krijg je dus een pil van 450mg. Dat is bijna een gevulde koek.

Hehe, zijn wel zware tabletten dan ja..

Ach ja, ik hou een paar gr. M voor mezelf, kom ik voorlopig mee uit :D
Waarschuw beheerder
hahahaha, wat een enorme onzin weer hier zeg :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Betercore op dinsdag 9 december 2008 om 22:46:
hahahaha, wat een enorme onzin weer hier zeg

ik vind dat altijd wel leuk om te lezen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 9 december 2008 om 21:50:
Als bindmiddel, keta en MDMA in een verhouding 1:1:1 (en dat redt je niet want meer bindmiddel nodig) gemixed worden dan krijg je dus een pil van 450mg. Dat is bijna een gevulde koek

Dat is wijsneuspraat. Verhoudingen gaan in hoeveelheid mol. Niet in gewicht.
Bovendien als je cellulose als bindmiddel gebruikt, kan je in gewicht minder bindmiddel nodig hebben dan MDMA als je een drukpers hebt die krachtiger is dan 10 kilonewton.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennisverhoef op dinsdag 9 december 2008 om 20:30:
Uitspraak van La Vida Loca... op dinsdag 9 december 2008 om 20:23:
is gelijk per 2000 afnemen anders kan ik heel pf toe gaan sturen
prijs is 1.5 p.s

Waarom zou je dit gelijk hier zo openbaar neerzetten kneem aan dat dit in een privébericht stond dan ben je echt een tjappie echt zo iemand die ze mond niet kan houden en alles doorlult....
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 december 2008 om 23:02:
Waarom zou je dit gelijk hier nog openbaarder neerzetten ben je ook een tjappie....

jij ben echt een mongool!!!!!!!! lees je eigen posten eens op het ghb topic :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 december 2008 om 23:02:
Waarom zou je dit gelijk hier nog openbaarder neerzetten ben je ook een tjappie....

Ik vond de wanhopige reactie grappig :)
Die moet echt nodig zijn troep kwijt. Ik snap die partyflock dealertjes niet. Zo openlijk via internet alles handelen. Politie die zo mee kan lezen.
Dealen heeft soweiso al een redelijke pakkans. Maar als je je er toch aan waagt, doe het dan niet op deze manier. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Betercore op dinsdag 9 december 2008 om 22:46:
hahahaha, wat een enorme onzin weer hier zeg

haha erg lach wekkend dit komt nog eens in de krant

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennisverhoef op dinsdag 9 december 2008 om 22:59:
Bovendien als je cellulose als bindmiddel gebruikt, kan je in gewicht minder bindmiddel nodig hebben dan MDMA

Kan wel zijn, maar blijft een hele flinke tikkel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 december 2008 om 23:04:
Uitspraak van Jannetjuh op dinsdag 9 december 2008 om 23:02:

jij ben echt een mongool!!!!!!!! lees je eigen posten eens op het ghb topic

Kzie geen enkele vergelijking sukkel ik zet nergens iets neer wat anderen tegen mij in een prive bericht sturen. Ga jezelf opknopen ofzo kneusje!
Waarschuw beheerder
Bovendien als je cellulose als bindmiddel gebruikt, kan je in gewicht minder bindmiddel nodig hebben dan MDMA.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 december 2008 om 23:07:
Kan wel zijn, maar blijft een hele flinke tikkel.

Daar heb je wel gelijk in. Hij heeft ook een aparte vorm, namelijk een hartje en inderdaad de vorm ook niet echt mee.
Maar ach, slikbaar zal zo'n pil wel zijn. Mits goed gedrukt is hij nog steeds kleiner dan een paracetamol pil.

Maar een erg sterk verhaal is het wel met die keta erbij :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jah en dan? Ik geef alleen informatie over de G die hier in omloop is voor andere mensen die pm is voor als mensen meer info willen. Dus wat wil je nou zeggen, je voelt jezelf wel wat he anoniem achter je schermpie:lol:
Waarschuw beheerder
Van die paarse pildingessen in hartvorm, kreeg ik trouwens wel lichte hallucinaties.
Weet niet of het kwam omdat ik keihard ging. (Per ongeluk 1,5 genomen)
Had er 1 op, en beet een halfje af voor een vriend en toen kwam weer een helft in mn mond dus dom geweest.

Maar lichte hallucinaties, rond 2 uur na inname.
Bijvoorbeeld in de waan dat ik aan het roken was, en dus steeds zat te hijsen aan niks. (en nog genieten ook van die fictieve sigaret/joint, wat ik op dat moment ook dacht)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 december 2008 om 23:22:
Jah en dan? Ik geef alleen informatie over de G die hier in omloop is voor andere mensen die pm is voor als mensen meer info willen. Dus wat wil je nou zeggen, je voelt jezelf wel wat he anoniem achter je schermpie:lol:

Die 2000 pillen aanbieden was zeker puur informatief. Yeah (H)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 december 2008 om 23:07:
Verhoudingen gaan in hoeveelheid mol.

Haha, en dit is geen wijsneuspraat wil je zeggen?
Verhouding kan je in alles uitdrukken, gewicht/gewicht, mol/mol, volume/volume.
donateur
Het gaat idd om het feit dat met 138 of 140 mg mdma, en 150mg keta voor een effect en dan ook nog bindmiddel om de boel bij elkaar te houden, dat je dan inderdaad wel een vrij zware, niet standaard, tablet aan het persen bent.

Als producent zal je wel het vaakst de mol nodig hebben, maar verder is uitdrukken per gewicht natuurlijk ook prima.. met je eens (Y)

haha erg lach wekkend dit komt nog eens in de krant

:lol:, vast niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennisverhoef op dinsdag 9 december 2008 om 23:36:
Die 2000 pillen aanbieden was zeker puur informatief. Yeah

Die 2000 pillen die je kreeg aangeboden door iemand anders hebben er niks mee te maken dat ik informatie geef over een G die in omloop is dus wat wil je met je zin...... ik bied niks aan lees maar goed;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je voelt jezelf wel wat he anoniem achter je schermpie

hahah jantje toch :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 9 december 2008 om 21:50:
Heel verstandig inderdaad om je als grote dealer te profileren op een openbaar forum als PF (Y)

Zou idd vooral neerzetten dat je er wel 2000 levert á 1,50 de stuk :)

was inderdaad een reactie op een prive bericht van iemand die denkt dat 140ers nog voor 35 ct te krijgen zijn.

Uitspraak van Dennisverhoef op dinsdag 9 december 2008 om 23:05:
Ik vond de wanhopige reactie grappig :)
Die moet echt nodig zijn troep kwijt. Ik snap die partyflock dealertjes niet. Zo openlijk via internet alles handelen. Politie die zo mee kan lezen.
Dealen heeft soweiso al een redelijke pakkans. Maar als je je er toch aan waagt, doe het dan niet op deze manier. :P

welke wanhopige reactie? die van jou, dat je meteen pb t in de hoop iets te kunnen scoren en lukt dat niet
dan zet je alles maar op forum neer....
je voelt jezelf wel wat he anoniem achter je schermpie:lol:

is ook zo, hij voelt zn eigen ook heel wat, en omdat ie niks kan scoren moet een ander ook maar de lul zijn.

Uitspraak van Dennisverhoef op dinsdag 9 december 2008 om 23:15:
Daar heb je wel gelijk in. Hij heeft ook een aparte vorm, namelijk een hartje en inderdaad de vorm ook niet echt mee.
Maar ach, slikbaar zal zo'n pil wel zijn. Mits goed gedrukt is hij nog steeds kleiner dan een paracetamol pil.

Maar een erg sterk verhaal is het wel met die keta erbij :P

leer eens niet te oordelen over zaken die je niet gezien hebt. als iets jou sterk lijkt wil nog niet zeggen dat dat niet kan, alleen maar omdat jij niks voor elkaar kan krijgen zielepoot
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 december 2008 om 00:23:
was inderdaad een reactie op een prive bericht van iemand die denkt dat 140ers nog voor 35 ct te krijgen zijn.

Dat dacht ik helemaal niet, ik wou gewoon kijken hoe je ging reageren :)
Yeah domme mensen op de kast jagen 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 9 december 2008 om 23:47:
Haha, en dit is geen wijsneuspraat wil je zeggen?

Pillen drukken is een chemisch proces. En in de chemie wordt standaard in mol gerekend, daarna pas omgerekend naar gewicht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennisverhoef op woensdag 10 december 2008 om 00:44:
Pillen drukken is een chemisch proces.

Haha, gast, ik heb vorige week nog KCl tabletten gedrukt.
Wat heb je er aan om zo interessant te doen, als je er niet genoeg vanaf weet om écht interessant te doen?
Het drukken zelf is totaal geen chemisch proces, maar eerder fysisch.
Grote kracht op kleine deeltjes, niks chemisch aan.

Molgewicht heb je iets aan als je stoffen met elkaar wilt laten reageren, niet als je een beetje poeder in een matrijs gooit en een pilletje drukt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennisverhoef op woensdag 10 december 2008 om 00:42:
Dat dacht ik helemaal niet, ik wou gewoon kijken hoe je ging reageren :)
Yeah domme mensen op de kast jagen 8)

je ziet nu zelf wel hoe lomp je bent heh.
k noem je naam nog niet eens en reageert al dus aangesproken ben/voel je je wel.

Uitspraak van Dennisverhoef op woensdag 10 december 2008 om 00:44:
Pillen drukken is een chemisch proces

jij denkt zeker met je anus!!!

en kap met je achterlijke pbtjes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op dinsdag 9 december 2008 om 23:25:
Van die paarse pildingessen in hartvorm, kreeg ik trouwens wel lichte hallucinaties.
Weet niet of het kwam omdat ik keihard ging. (Per ongeluk 1,5 genomen)
Had er 1 op, en beet een halfje af voor een vriend en toen kwam weer een helft in mn mond dus dom geweest.

Maar lichte hallucinaties, rond 2 uur na inname.
Bijvoorbeeld in de waan dat ik aan het roken was, en dus steeds zat te hijsen aan niks. (en nog genieten ook van die fictieve sigaret/joint, wat ik op dat moment ook dacht)

dr is maar 1 druk van deze. en ze zijn er nog geen 3 maanden, dus zullen dezelfde wel zijn
donkerpaars en hartvorm is langgerekt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 10 december 2008 om 00:58:
Haha, gast, ik heb vorige week nog KCl tabletten gedrukt.
Wat heb je er aan om zo interessant te doen, als je er niet genoeg vanaf weet om écht interessant te doen?
Het drukken zelf is totaal geen chemisch proces, maar eerder fysisch.
Grote kracht op kleine deeltjes, niks chemisch aan.

Molgewicht heb je iets aan als je stoffen met elkaar wilt laten reageren, niet als je een beetje poeder in een matrijs gooit en een pilletje drukt.

klinkt wel heel simpel hoe jij het zegt, gewoon uitvoeren.
Het is ook een fysisch proces inderdaad, er is veel kracht en warmte nodig om de moleculen met elkaar te laten reageren.
Je moet de juiste verhouding stoffen toch weten?
Dat moet je berekenen. Bij jou zijn die aantallen waarschijnlijk al gegeven. XTC-tabletdrukkers moeten dat zelf uitrekenen.

Ik wil het best voordoen als je wilt.

C11H15NO2.HCL + 3 C6H10O5 -> C11H15NO2.HCL.3 C6H10O5

Molverhouding gewoon 1 staat tot 3. Voor 1 MDMA-deeltje zijn 3 cellulose deeltjes nodig.
Molgewicht MDMA.HCL = 218,51
Molgewicht cellulose = 68,14

die 68,14 moet je nog maal 3 doen. Geen rekenmachine bij de hand, maar dat is de verhouding tijdens een perfect verlopen reactie

Je moet het wel degelijk scheikundig bekijken grote vriend, alleen misschien jij niet ;)

Deed het even uit mijn blote hoofd dus het kan dat de reactie niet helemaal kloppend is. Maar er is wel degelijk scheikunde nodig bij het drukken van pillen grote vriend :)

En het kan zijn dat ik een foutje heb gemaakt in de formule, het is al laat en ik hou me niet zo bezig met het drukken van tabletten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ghehe dennis
Waarschuw beheerder
Blauwe dolfijntjes en bruin/grijze Motorolas..

Maar zou liever andere hebben :)

Waarschuw beheerder
*koekeloert stiekum of de rust al een beetje is wedergekeerd*

Uitspraak van Dennisverhoef op woensdag 10 december 2008 om 01:10:
Het is ook een fysisch proces inderdaad, er is veel kracht en warmte nodig om de moleculen met elkaar te laten reageren.
Je moet de juiste verhouding stoffen toch weten?
Dat moet je berekenen. Bij jou zijn die aantallen waarschijnlijk al gegeven. XTC-tabletdrukkers moeten dat zelf uitrekenen.

Ik wil het best voordoen als je wilt.

:no:

Zullen we het gewoon maar weer over "Wat voor pillen zijn dr nu bij jullie in de buurt" hebben?
Waarschuw beheerder
vanacht lekker doorgehaald mensen :)

heerlijk die discussies hier
aantal witte kruizen hier nog steeds, en waarschijnlijk van de week Mercedesen iemand hier ervaringen mee ??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 december 2008 om 00:23:
140ers nog voor 35 ct

hihihihi

Maar wat Koos al zegt, die discussies hier zijn ook wel vermakelijk. Je komt er de dag zeker wel mee door (Y) :D
Waarschuw beheerder
heb blauwe mitsus gehad 161mg echt lkkr gegaan gister..
Waarschuw beheerder
3 cellulose deeltjes

Cellulose deeltjes?
Cellulose is een polymeer, dus er bestaat niet zoiets als een deeltje cellulose, dat heet dan gewoon glucose (druivensuiker).

Je post slaat trouwens sowieso helemaal nergens op, MDMA dat zou moeten reageren met cellulose. Dan is het toch geen MDMA meer, of wel?

Tabletten drukken is ook vrij simpel, als je de juiste stoffen gebruikt en weet waar je mee bezig bent. Net zo makkelijk als een spijker in een plankje slaan. :yes:
Zeker voor XTC, waar je niet aan allerlei eisen voor gehaltespreiding, breukvastheid, uiterlijk etc hoeft te voldoen.
Misschien een nutteloze discussie, maar van die zelfbenoemde experts zoals jou, die een beetje interessant lopen doen, DAT zorgt er nou voor dat er altijd ongelukken gebeuren, mensen verkeerd worden voorgelicht en zo. :no:
Waarschuw beheerder
Als bindmiddel, keta en MDMA in een verhouding 1:1:1 (en dat redt je niet want meer bindmiddel nodig) gemixed worden dan krijg je dus een pil van 450mg. Dat is bijna een gevulde koek

Bovendien als je cellulose als bindmiddel gebruikt, kan je in gewicht minder bindmiddel nodig hebben dan MDMA als je een drukpers hebt die krachtiger is dan 10 kilonewton.

ohjah:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op woensdag 10 december 2008 om 12:20:
De regenboogjes, zit daar nog zoveel MCPP in of zijn die al veranderd?

geef toch nix er zijn hier nog genoeg mensen die opzoek zijn naar McPP:lol: