Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van El-Capie op maandag 14 april 2014 om 22:25:
Sterkte? Zuiverheid bedoel je zeker?

Dit is inderdaad het geval bij pure MDMA, maar bij XTC wordt vanuit testcentra altijd de waarde vermeld hoeveel mg MDMA er zuiver in zit.


Klopt, maar dan kan de pil wel duidelijk sterker gevoeld worden als er in de ene pil 200mg zuivere mdma zit en in een andere pil 200mg minder zuivere mdma aangezien het aantal mg zuivere mdma telt.
Uitspraak van El-Capie op maandag 14 april 2014 om 22:25:
Sterkte? Zuiverheid bedoel je zeker?

Dit is inderdaad het geval bij pure MDMA, maar bij XTC wordt vanuit testcentra altijd de waarde vermeld hoeveel mg MDMA er zuiver in zit.


Maar idd word er bij een testcentrum het aantal mg van een pil gegeven en niet de zuiverheid.
Uitspraak van Tommeh :rot: op maandag 14 april 2014 om 22:49:
Klopt, maar dan kan de pil wel duidelijk sterker gevoeld worden als er in de ene pil 200mg zuivere mdma zit en in een andere pil 200mg minder zuivere mdma aangezien het aantal mg zuivere mdma telt.


Not sure if serious?
Ik zou het even uitleggen aan de hand van een voorbeeldje:
Stel er zit 200 mg MDMA in een pil met een zuiverheid van 70%, dan krijg jij bij een testcentrum de uitslag dat er 200 * 0,7 = 140 mg zuivere MDMA in een pil zit.

Dus wat jij zegt gaat niet op dus.
Uitspraak van Tommeh :rot: op maandag 14 april 2014 om 21:54:
Word hierbij ook door jou gedacht aan de sterkte van de mdma of telt dit in jou ogen niet mee? ;)


Uitspraak van El-Capie op maandag 14 april 2014 om 22:25:
Dit is inderdaad het geval bij pure MDMA, maar bij XTC wordt vanuit testcentra altijd de waarde vermeld hoeveel mg MDMA er zuiver in zit.


dit dus
drugs in het algemeen heeft veelal met je gemoedstoestand te maken en hoe deze beinvloed word door het middel wat je neemt.
de ene keer eet ik er 1 of 2 en ben ik een tijdje zoet en de andere keer eet ik er 4 en knal ik niet zo heftig door.
maar mdma die meer space is dan de andere is gewoon bullshit mdma is en blijft mdma.

maarja deze discussie is al zo vaak langsgekomen
Uitspraak van Hamkaastosti op maandag 14 april 2014 om 15:57:
is als het goed is al best een oudje speciaal voor silkroad toen kwam na de schedels als ik het goed heb of in ieder geval uit dezelfde hoek.


Ja die silkroads , zonde dat ik er daar uiteindelijk nooit eentje van heb kunnen toevoegen... Werd me wel beloofd maar helaas...
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 13676, 11843, 7805}
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2014 om 19:45:
ach weetje nevermind heb al spijt dat ik hier uberhaupt een vraag heb gesteld


Laatst vroeg ik hier ook om advies, uiteindelijk alleen maar negativiteit helaas.
Uitspraak van J. frisman op maandag 14 april 2014 om 23:17:
maar mdma die meer space is dan de andere is gewoon bullshit mdma is en blijft mdma.

M'n oom zegt toch altijd tegen me dat de pillen van vroeger beter waren, waren lager gedoseerd en had er altijd maar 1 hooguit 2 nodig.

Volgens hem(Ik weet niet hoe alles precies werkt!)zijn er in de afgelopen jaren meerdere bestandsdelen van de mdma illegaal geworden, of is er nu moeilijker aan te komen.

Oftewel er zit een verschil tussen de mdma van nu en hoe het begon.(Volgens hem, en hij weet waar hij over praat.)
Lees hier nu een tijdje mee en heb nog niet heel veel geplaatst maar zie al veel dezelfde vragen en dus ook antwoorden voorbij komen. Als je de zoekfunctie gebruikt en even een paar minuten aan je zoekopdracht besteed heb je vaak het antwoord al en zijn de meeste vragen een beetje onnodig lijkt mij. Maar goed zoals hierboven al verteld is, mdma blijft mdma dus er lijkt mij weinig verschil in pillen te zitten en heeft het meer met je gemoedstoestand te maken.
Vandaag als het goed is een paar 4-fmp/4-fa tabletten binnen ben benieuwd naar het effect :-).
Tevens laatst ook een paar speedtabletten gekregen met een dolfijn dr op, ook wel benieuwd naar dat effect , nog nooit gehad dus mooi wat uit te proberen de komende tijd hahah
Uitspraak van :[ ;D MarcoTerreur :rot: op dinsdag 15 april 2014 om 09:21:
M'n oom zegt toch altijd tegen me dat de pillen van vroeger beter waren, waren lager gedoseerd en had er altijd maar 1 hooguit 2 nodig.


Vroeger was alles beter! De jeugd van tegenwoordig trekt op niets, dat schreven de Grieken 2000 jaar geleden ook al
Uitspraak van :[ ;D MarcoTerreur :rot: op dinsdag 15 april 2014 om 09:21:
Oftewel er zit een verschil tussen de mdma van nu en hoe het begon.(Volgens hem, en hij weet waar hij over praat.)


Vroeger zat er gewoon een lagere dosering in de pillen. Dat sommige mensen tegenwoordig 200mg in 1x naar binnengooien waar ze vroeger 90mg naar binnen gooiden. Ja dan zit er idd wel verschil in ja. Maar dat ligt niet aan de mdma ;)
Ik heb al aardig wat rond gezocht op het net maar kon deze nog niet vinden. Ben ze overigens wel in het blauw tegen gekomen.. weten jullie iets meer over deze spiderman/superman apparaten?
ik snap je maar vroeger was 1 zon 90mg pil genoeg voor een hele dag stuiteren volgens m'n oom.
en als ik een halve pil pak wat ook ongeveer 90mg is voel ik er amper wat van.
Uitspraak van :[ ;D MarcoTerreur :rot: op dinsdag 15 april 2014 om 09:21:
Volgens hem(Ik weet niet hoe alles precies werkt!)zijn er in de afgelopen jaren meerdere bestandsdelen van de mdma illegaal geworden, of is er nu moeilijker aan te komen.

Oftewel er zit een verschil tussen de mdma van nu en hoe het begon.(Volgens hem, en hij weet waar hij over praat.)


Ik ben waarschijnlijk van dezelfde generatie als je oom en toch weet je oom niet waar hij over praat of haalt dingen door elkaar. MDMA = MDMA, hoe het toen en nu gemaakt word/werd maakt niet uit & met welke bestanddelen, het eindproduct is nu nog steeds hetzelfde als toen. Ja vroeger namen de meeste maar 1 a 2 pillen en gingen daar heerlijk op, ten eerste omdat die achterlijke hoeveelheden van 200 mg er niet inzaten en vooral ook omdat ze in het begin 25,= gulden per stuk kostten.
Uitspraak van daapkaakie op dinsdag 15 april 2014 om 11:20:
Ik heb al aardig wat rond gezocht op het net maar kon deze nog niet vinden. Ben ze overigens wel in het blauw tegen gekomen.. weten jullie iets meer over deze spiderman/superman apparaten?


ik weet wel dat ze in veel kleuren zijn opt moment.
Vlooienbal had een rode ingeleverd dacht ik, van die super/Spider man. Maar nog geen uitslag gezien
Uitspraak van :[ ;D MarcoTerreur :rot: op dinsdag 15 april 2014 om 11:23:
en als ik een halve pil pak wat ook ongeveer 90mg is voel ik er amper wat van.


Pure tolerantie.
Uitspraak van :[ ;D MarcoTerreur :rot: op dinsdag 15 april 2014 om 11:23:
en als ik een halve pil pak wat ook ongeveer 90mg is voel ik er amper wat van.


Dat zegt meer over jou dan over 'vroeger'.
Als ik een halfje doe ga ik nog steeds fantastisch!
ja dat zei hij dus ook dat ze wat prijziger waren, zal het dat wel zijn
Uitspraak van :[ ;D MarcoTerreur :rot: op dinsdag 15 april 2014 om 13:48:
ja dat zei hij dus ook dat ze wat prijziger waren, zal het dat wel zijn


Dat en de tolerantie. De meeste hadden vroeger geen budget om elk weekend helemaal uit hun naad te gaan van meerdere pillen en konden op die manier ook blijven genieten van pillen met een gemiddelde van 80 - 120mg. Nu is het 'normaal' om per weekend 300mg te consumeren waardoor de 'magic' heel snel verdwenen is wat anderen dan weer toeschrijven aan de MDMA die nu minder is dan vroeger (wat dus bullshit is).

Waarschijnlijk was jij dat je begon met drinken al van 4 a 5 biertjes aangeschoten of lam, ga een jaar lang drinken en je komt na 4 a 5 biertjes pas een beetje op gang. Is de alcohol van tegenwoordig dan 'minder' dan de alcohol zoals die vroeger werd gemaakt?
Uitspraak van House + Pirkies op dinsdag 15 april 2014 om 13:59:
Waarschijnlijk was jij dat je begon met drinken al van 4 a 5 biertjes aangeschoten of lam, ga een jaar lang drinken en je komt na 4 a 5 biertjes pas een beetje op gang. Is de alcohol van tegenwoordig dan 'minder' dan de alcohol zoals die vroeger werd gemaakt?


Mooi gesproken haha.
Mensen zoeken naar de oorzaak waar het dan toch aan ligt dat de pillen niet goed werken, en snappen niet dat de fout bij hun zelf ligt..
 
Uitspraak van :[ ;D MarcoTerreur :rot: op dinsdag 15 april 2014 om 11:23:
en als ik een halve pil pak wat ook ongeveer 90mg is voel ik er amper wat van.

Uitspraak van :[ ;D MarcoTerreur :rot: op donderdag 10 april 2014 om 15:46:
Intotaal heb ik ongeveer 20x xtc gebruikt en zon 5x pep. (nog nooit gemixt trouwens.)


En dat in 9 maanden toch? :facepalm:
Uitspraak van :[ ;D MarcoTerreur :rot: op dinsdag 15 april 2014 om 09:05:
Laatst vroeg ik hier ook om advies, uiteindelijk alleen maar negativiteit helaas.


Het idee dat ik hier soms een beetje heb:

Welke pil is goed? ZOEKFUNCTIE
Iemand advies? ZOEKFUNCTIE
Ik had een bepaald gevoel bij deze pil, maar bij die andere niet? ZOEKFUNCTIE

Oke, sommige vragen zou je ff kunnen zoeken. Maar genoeg mensen die niet bekend zijn met partyflock en/of pillen in het algemeen.
Zou t goed begrijpen als hun het niet eens durven te vragen :lol:

Beetje flauw die reacties af en toe..
Uitspraak van House + Pirkies op dinsdag 15 april 2014 om 13:59:
Dat en de tolerantie.


Plus het feit dat je de omstandigheden waarin het vroeger gebruikt werd nooit meer tegen zult komen. feesten waren simpelweg nieuw, de hele house-scene was nieuw. XTC was nieuw als drug en ga zo nog maar even door. Dat draagt natuurlijk allemaal bij aan de "magische ervaring" zoals die toen was :)
Uitspraak van House + Pirkies op dinsdag 15 april 2014 om 13:59:
Dat en de tolerantie. De meeste hadden vroeger geen budget om elk weekend helemaal uit hun naad te gaan van meerdere pillen en konden op die manier ook blijven genieten van pillen met een gemiddelde van 80 - 120mg. Nu is het 'normaal' om per weekend 300mg te consumeren waardoor de 'magic' heel snel verdwenen is wat anderen dan weer toeschrijven aan de MDMA die nu minder is dan vroeger (wat dus bullshit is).

Waarschijnlijk was jij dat je begon met drinken al van 4 a 5 biertjes aangeschoten of lam, ga een jaar lang drinken en je komt na 4 a 5 biertjes pas een beetje op gang. Is de alcohol van tegenwoordig dan 'minder' dan de alcohol zoals die vroeger werd gemaakt?


Oof, spot on!

Uitspraak van - Den= op dinsdag 15 april 2014 om 19:52:
Plus het feit dat je de omstandigheden waarin het vroeger gebruikt werd nooit meer tegen zult komen. feesten waren simpelweg nieuw, de hele house-scene was nieuw. XTC was nieuw als drug en ga zo nog maar even door. Dat draagt natuurlijk allemaal bij aan de "magische ervaring" zoals die toen was :)


Also :yes:
Uitspraak van daapkaakie op dinsdag 15 april 2014 om 11:20:
Ik heb al aardig wat rond gezocht op het net maar kon deze nog niet vinden. Ben ze overigens wel in het blauw tegen gekomen.. weten jullie iets meer over deze spiderman/superman apparaten?


Lijken niet echt lekker :p. Zou ze maar ff laten testen ;).
Als je gewoon vanaf je eerste keer gebruik goed inleest hoeveel er in een snoepje zit en dan gewoon lekker een kwartje van die zware shit neemt, dan kun je 2 jaar later nog altijd op een kwartje heerlijke avonden beleven.
Mensen willen altijd meer en meer, dan sta je binnen de kortste keren zo strak als een kanon. Het zullen een feestje of 15/20 verder zijn in 2 jaar, en dat is "wetenschappelijk gezien" nog aan de hoge kant, maar een kwartje witte bugatti is nog steeds perfect. Het lijkt alsof je meer nodig hebt omdat je de dosering leert kennen, net als bij wiet en iedere drug eigenlijk, vooral sos een goed voorbeeld. Altijd op jacht naar dat gevoel van de eerste keer i.p.v. het niveau waar je op zit eerst volledig uit te pluizen eer dat je jezelf upgrade.

Denk dat vooral mensen die hersenkrakende middelen zoals LSD en DMT en andere hallucinerende middelen gebruiken dit wel snappen. De eerste keer is woooow en aaahhh. maar gaande weg wordt het "ohw zo werkt het leven en dit dat zus zo". Probeer dat maar eens op je XTC trip in je achterhoofd te houden :)

Zegje weer gedaan, hoop dat iemand er iets aan heeft, P'z!
Ik heb me nooit kunnen vermaken op een kwartje. Kreeg dan altijd zo'n net niet space. Halfjes kwamen veel lekkerder door. Is natuurlijk persoonsgebonden.
Uitspraak van - Den= op dinsdag 15 april 2014 om 19:52:
Plus het feit dat je de omstandigheden waarin het vroeger gebruikt werd nooit meer tegen zult komen. feesten waren simpelweg nieuw, de hele house-scene was nieuw. XTC was nieuw als drug en ga zo nog maar even door. Dat draagt natuurlijk allemaal bij aan de "magische ervaring" zoals die toen was


Ik ben het live-voorbeeld daarvan :)

Uitspraak van House + Pirkies op dinsdag 15 april 2014 om 13:59:
konden op die manier ook blijven genieten van pillen met een gemiddelde van 80 - 120mg.


True that. Ik heb niet veel pillen laten testen, maar ik heb ooit een keer een pil laten testen op 125mg begin jaren 90.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2014 om 16:34:
Uitspraak van :[ ;D MarcoTerreur :rot: op dinsdag 15 april 2014 om 11:23:en als ik een halve pil pak wat ook ongeveer 90mg is voel ik er amper wat van.
Uitspraak van :[ ;D MarcoTerreur :rot: op donderdag 10 april 2014 om 15:46:Intotaal heb ik ongeveer 20x xtc gebruikt en zon 5x pep. (nog nooit gemixt trouwens.)
En dat in 9 maanden toch? :facepalm:


Ja, lomp genoeg wel.
Nu is het ook tijd voor 2-3maanden pauze.
Nu ook al 4 weekenden achter elkaar wat gepakt, dit weekend zelfs pillen, pep en coke.
Uitspraak van :[ ;D MarcoTerreur :rot: op dinsdag 15 april 2014 om 23:00:
Nu ook al 4 weekenden achter elkaar wat gepakt, dit weekend zelfs pillen, pep en coke.


JUNK
nope, toevallig 4 weekenden feesten gehad.
naast feesten of afters gebruik ik niks.
Uitspraak van :[ ;D MarcoTerreur :rot: op dinsdag 15 april 2014 om 23:05:
nope, toevallig 4 weekenden feesten gehad.
naast feesten of afters gebruik ik niks.


WEEKEND JUNK
nee maar effe serieus, je kan toch ook een feessie gewoon geen drugs gebruiken ofwa?
en als je dat niet kan, gewoon feessie minder pakken?
laatste aanpassing
Uitspraak van :[ ;D MarcoTerreur :rot: op dinsdag 15 april 2014 om 23:05:
nope, toevallig 4 weekenden feesten gehad.
naast feesten of afters gebruik ik niks.


Op je 18e zo flink naar de gallemiezen gaan.. Fijn leven!
Vraagje. Iemand bekend met blauwe andriods ??
Kan er namelijk niks over vinden op internet.
Uitspraak van itsmagic' op dinsdag 15 april 2014 om 23:08:
nee maar effe serieus, je kan toch ook een feessie gewoon geen drugs gebruiken ofwa?
en als je dat niet kan, gewoon feessie minder pakken?


HardcoreXL wel nuchter geweest laatste keer, had het wel naar m'n zin ook gezellige groep.
Maar dan mist er toch iets extra's
laatste aanpassing
Ik heb niks te klagen, in het weekend ga ik graag feesten.
Het gaat goed op school, ben altijd op tijd op me werk hoe weinig of niet ik heb geslapen.

Weekenden zijn ervoor gemaakt om un feeske te vieren, maar nu 4 weekenden aan een stuk 40-50 of zelfs 72u(na MoH) wakker te blijven merk ik wel al wat dat ik nu 2-3maandjes ff normaal moet gaan doen.
Uitspraak van :[ ;D MarcoTerreur :rot: op dinsdag 15 april 2014 om 23:11:
HardcoreXL wel nuchter geweest laatste keer, had het wel naar m'n zin ook gezellige groep.
Maar dan mist er toch iets extra's


Snap dat mis gevoel wel, en dit is volledig persoonsgebonden wat ik je nu vertel, maar neem de volgende keer weer eens een avond alleen maar drank. Niet weinig maar goed doorgaan.
Kon me gewoon niet meer herrineren dat je op drank toch nog zo hard kan gaan. het is allemaal je mind-set. Veel mensen vertellen dat je traag wordt etc. Tuurlijk dat is waar maar overdrijven is ook een vak.

Vanaf dat moment dacht ik gewoon weer van.. het kan dus wel zonder xtc.

Maarja dit is dus bij iedereen wel anders denk ik.
HardcoreXL ook geen alcohol op.
Maar ik zal is keer weer feest aan het bier gaan. :)

Ik kan m'n eerste feesten nuchter nog goed herinneren helemaal geweldig en na m'n zin.
En op HardcoreXL werd ik gewoon sjagie dat ik zo snel moei werd, en vond het toch wat minder gaaf als vroeger.
Uitspraak van :[ ;D MarcoTerreur :rot: op dinsdag 15 april 2014 om 23:18:
Ik heb niks te klagen, i


Nee omdat je hier laatst advies vroeg ;P
Junk is natuurlijk een grapje
Maar je snapt zelf mn boodschap wel toch ?
Doe gewoon kalm aan,
Uitspraak van annelot123 op dinsdag 15 april 2014 om 23:10:
Vraagje. Iemand bekend met blauwe andriods ??


Zijn hier wel voorbij gekomen, weet niet of er uitslagen over waren moet je ffetjes zoeken!
Uitspraak van itsmagic' op dinsdag 15 april 2014 om 11:45:
Vlooienbal had een rode ingeleverd dacht ik, van die super/Spider man. Maar nog geen uitslag gezien


Helemaal vergeten .. ga er v/d week toch langs, post het hier wel.
Uitspraak van ltsMitch# op woensdag 16 april 2014 om 00:43:
Je bent net 18? Hoe kan je over 'vroeger' praten...


feesten afgaan doe ik al wel 2 jaar dat is voor mij "vroeger"
Je grootste probleem gaat dan toch echt zijn dat je de standaard zo hoog heb gelegd, nu al.
Bij een feest een kwartje ofzo zal het niet meer doen voor je omdat je al meer gewend bent en graag terug gaat naar die staat, of juist verder..
Paar biertjes en een 2cb'tje zorgen ook voor een top effect, wel van je pad af maar niet op je serotonine :D

En het seizoen staat voor de deur, ik wens je veel succes met 2-3 maanden niks doen, hehe!
Volgens mij greep 2cb ook aan op je serotonine, of heb ik t nu mis? Weliswaar stukken minder dan MDMA dat doet.
Uitspraak van - Den= op dinsdag 15 april 2014 om 19:52:
Plus het feit dat je de omstandigheden waarin het vroeger gebruikt werd nooit meer tegen zult komen. feesten waren simpelweg nieuw, de hele house-scene was nieuw.


Als er iets minder is geworden in vergelijking met vroeger dan zijn het de feesten wel, overgereguleerde overbetaalde locaties van tegenwoordig zijn lang niet zo leuk als ´vroegah´ Sporthallen Zuid, Graan Silo, Afrika hal enz. enz. Als ik een tip mag geven om een meer magische ervaring te beleven op MDMA dan is het om een illegaal feest op te zoeken of doe je eerste keer MDMA lekker op Ruigoord Solstice of Landjuweel.

En heel erg wat Festival_feest zegt: begin rustig, hou dat aan, ontdek hoe je het kan sturen, wat je valkuilen zijn (te lang zitten bijv.) en je kan er nog heel lang van genieten.