Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
­ Nederland
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
GCode en Feerstra bedankt voor jullie reactie
Vannacht de witte Bugatti's getest. Moet er eigenlijk nog een keer een wegbrengen naar het TC, erg benieuwd naar resultaat. Zijn wel echt goeie klappers!
Uitspraak van debaron op zondag 13 april 2014 om 01:49:
iemand bekend met deze? werd verkocht als "rond de 140"

Misschien even uit het zakje halen? :)
 
Artiest {SHOWLIST artist 39929, 73283, 87730, 109879}
Gisteren op rebirth nog een oude lading lambos naar boven gehaald. Grrrr wat een klappers :-) binnenkort maar weer eens wat in gaan slaan voor het festival seizoen
 
Uitspraak van debaron op zondag 13 april 2014 om 01:49:
iemand bekend met deze? werd verkocht als "rond de 140"




Waarom is er 1/8e uit?
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2014 om 20:26:
Waarom is er 1/8e uit?


Omdat t pacman is :D
Ik ga binnenkort gele bitcoins uitproberen, hoor van veel mensen dat ze goed zijn en begin daarom rustig met een kwartje.
Maar er is 1 jongen die de hele tijd zegt dat het slechte pillen zijn waarvan je van alles krijgt.. Moet ik hierdoor bang zijn of niet?
Uitspraak van nhmdp234 op zondag 13 april 2014 om 21:00:
dat het slechte pillen zijn waarvan je van alles krijgt


wtf zou je kunnen krijgen van pillen dan?

een kater misschien
Uitspraak van itsmagic' op zondag 13 april 2014 om 21:05:
wtf zou je kunnen krijgen van pillen dan?

een kater misschien


Nou, hij zegt dat je er dood van gaat haha.. Ik vind het echt onzin dat hij dat zegt, maar word er toch wel een klein beetje bang van
Uitspraak van itsmagic' op zondag 13 april 2014 om 21:05:
wtf zou je kunnen krijgen van pillen dan?

een kater misschien


Energie, kaakspanning, grote pupillen, warm :)
Uitspraak van nhmdp234 op zondag 13 april 2014 om 21:09:
Nou, hij zegt dat je er dood van gaat haha.. Ik vind het echt onzin dat hij dat zegt, maar word er toch wel een klein beetje bang van


Uitspraak van nhmdp234 op zondag 13 april 2014 om 21:09:
Nou, hij zegt dat je er dood van gaat haha.. Ik vind het echt onzin dat hij dat zegt, maar word er toch wel een klein beetje bang van


Hoe oud ben je is de vraag nu.
Iemand ervaring met blauw/groene bluetooth pillen? kan er helemaal niks over vinden... Heb helaas geen foto
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 13676, 11843, 7805}
Uitspraak van tb op zondag 13 april 2014 om 22:45:
Iemand ervaring met blauw/groene bluetooth pillen? kan er helemaal niks over vinden... Heb helaas geen foto


Weet je zeker dat ze bluetooths heten?

Laatst was ik op zoek naar groene eiken bleken het groene canadezen te zijn. :|
laatste aanpassing
Kijk anders eens op pillreports en zoek dan op kleur of vorm. Misschien dat de pil inderdaad een andere naam heeft
ik heb net testcentrum gebeld, voor die oranje granaat,

uitslag 262 mg,

kreeg ook allemaal vragen, want ze willen een waarschuwing uit laten gaan van deze pil omdat ie zo hoog gedosseerd is,
laatste aanpassing
Uitspraak van itsmagic' op maandag 14 april 2014 om 14:00:
ik heb net testcentrum gebeld, voor die oranje granaat,

uitslag 262 mg,

kreeg ook allemaal vragen, want ze willen een waarschuwing uit laten gaan van deze pil omdat ie zo hoog gedosseerd is,


Hahaha sterkte met alle PB's die je nu gaat krijgen ;-) nee 262 is idd wel abnormaal hoog. Vind zelf de groene androids, groene partyflock , bitcoins en supermans wel prima doseringen rond de 200. Dan knal je hem wel lekker als je hele pakt. 262 denk ik dat je voorbij het 3e melkwegstelsel spaces
 
Uitspraak van itsmagic' op maandag 14 april 2014 om 14:00:
uitslag 262 mg,


Jezus, wat sick!
Uitspraak van itsmagic' op maandag 14 april 2014 om 14:00:
voor die oranje granaat,

uitslag 262 mg,


Nice! Ik heb ze gekocht als zijnde 260mg dus dat klopt wel aardig :) Zijn ook wel moeilijk groot die krengen.
Uitspraak van Koning Teun op maandag 14 april 2014 om 14:35:
Vind zelf de groene androids, groene partyflock , bitcoins en supermans wel prima doseringen rond de 200. Dan knal je hem wel lekker als je hele pakt. 262 denk ik dat je voorbij het 3e melkwegstelsel spaces


het zou voor mij een ideale dosis zijn op een kwartje van te pakken, wat ook wel mogelijk is met die grootte :P
maar ik heb m voor de verzameling!
laatste aanpassing
262 voor een granaat, die zal wel binnen komen als een bom :P
262? eerst zien dan geloven..
Uitspraak van :beer:_''MLVN''_:beer: op maandag 14 april 2014 om 15:15:
262? eerst zien dan geloven..


Is wel echt zo. Heb ook zo 1 liggen voor de verzameling. Werd geadverteerd aks 260-270mg :)

Uitspraak van itsmagic' op maandag 14 april 2014 om 14:00:
oranje granaat


is als het goed is al best een oudje speciaal voor silkroad toen kwam na de schedels als ik het goed heb of in ieder geval uit dezelfde hoek.
 
vraagje over ervaring met bugatti's.. zijn deze heel anders dan dominos?
hoorde dat je er minder 'zweverig' 'vaag' door wordt?
laatste aanpassing
Uitspraak van Hamkaastosti op maandag 14 april 2014 om 15:57:
is als het goed is al best een oudje speciaal voor silkroad toen kwam na de schedels als ik het goed heb of in ieder geval uit dezelfde hoek.


Ja deze komen vanuit dezelfde hoek. Eerst waren deze 250 bommen genoemd. Bommetje als logo en 250 vanachter. Inhoud:250mg.
Later werden deze dan handgranaten met verhoogde inhoud van 260-270mg :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2014 om 15:59:
vraagje over ervaring met bugatti's.. zijn deze heel anders dan dominos?
hoorde dat je er minder 'zweverig' 'vaag' door wordt?


Bijde zelfde werkzame stof mdma ligt puur aan hoe je je voelt die dag en in welke setting je gebruikt als je al zo denkt als je een bepaalde pil gaat eten zal dat dus totaal anders uitpakken als je verwacht.
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2014 om 15:59:
vraagje over ervaring met bugatti's.. zijn deze heel anders dan dominos?
hoorde dat je er minder 'zweverig' 'vaag' door wordt?

Nee, nee, nee, nee een beetje van nee en ook wat nee.
 
Uitspraak van JSKI op maandag 14 april 2014 om 17:28:
Nee, nee, nee, nee een beetje van nee en ook wat nee.


zyn dat niet teveel nee's?! bedankt voor je serieuze opmerking trouwens heb ik veel aan
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Hamkaastosti op maandag 14 april 2014 om 16:08:
Bijde zelfde werkzame stof mdma ligt puur aan hoe je je voelt die dag en in welke setting je gebruikt als je al zo denkt als je een bepaalde pil gaat eten zal dat dus totaal anders uitpakken als je verwacht.


weet wel dat het ook effect heeft met hoe je je voelt etc maar met de ene pil is de werking net iets anders dan met de ander soms. het viel me dus op dat ik met dominos elke keer minder scherp/wazig zag toen ik hard ging, dit heb ik eerder met andere pillen niet gevoeld vandaar dat ik het me afvroeg. hoorde ook dat die bugatti's 'anders' krachtig waren, wou alleenmaar ervaring van anderen weten :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2014 om 17:55:
zyn dat niet teveel nee's?! bedankt voor je serieuze opmerking trouwens heb ik veel aan

Nee.
 
Uitspraak van JSKI op maandag 14 april 2014 om 18:05:
Nee.


ok.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2014 om 17:55:
zyn dat niet teveel nee's?! bedankt voor je serieuze opmerking trouwens heb ik veel aan

Was je eerste opmerking maar niet serieus :lol:
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2014 om 18:02:
het viel me dus op dat ik met dominos elke keer minder scherp/wazig zag toen ik hard ging, dit heb ik eerder met andere pillen niet gevoeld vandaar dat ik het me afvroeg. hoorde ook dat die bugatti's 'anders' krachtig waren, wou alleenmaar ervaring van anderen weten


Dus omdat jij verschillende effecten hebt bij pillen is dat het wetenschappelijke bewijs dat er andere mdma in pillen zit?
 
Uitspraak van Carlaaaaaaaa op maandag 14 april 2014 om 19:31:
Dus omdat jij verschillende effecten hebt bij pillen is dat het wetenschappelijke bewijs dat er andere mdma in pillen zit?


dat zeg ik toch niet?
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2014 om 19:35:
dat zeg ik toch niet?


Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2014 om 15:59:
vraagje over ervaring met bugatti's.. zijn deze heel anders dan dominos?
hoorde dat je er minder 'zweverig' 'vaag' door wordt?


Hiermee wek je anders wel het idee dat je gelooft dat ze verschillend zijn.
 
ach weetje nevermind heb al spijt dat ik hier uberhaupt een vraag heb gesteld
Uitspraak van Carlaaaaaaaa op maandag 14 april 2014 om 19:31:
wetenschappelijke bewijs


Dus als iemand iets zegt als: "ik hoorde van mensen... dit dat...". Dan is het al wetenschappelijk bewijs?

Uitspraak van Hamkaastosti op maandag 14 april 2014 om 16:08:
Bijde zelfde werkzame stof mdma ligt puur aan hoe je je voelt die dag en in welke setting je gebruikt als je al zo denkt als je een bepaalde pil gaat eten zal dat dus totaal anders uitpakken als je verwacht.


Precies dat dus D.Lovez. Het ligt natuurlijk ook aan de dosis.
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2014 om 18:02:
het viel me dus op dat ik met dominos elke keer minder scherp/wazig zag toen ik hard ging


Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2014 om 18:02:
hoorde ook dat die bugatti's 'anders' krachtig waren


Dat komt natuurlijk omdat er in de ene pil meer space mdma zit dan in de andere :rot:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van :beer:_''MLVN''_:beer: op maandag 14 april 2014 om 15:15:
262? eerst zien dan geloven..


Niet eerst voelen dan geloven? ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2014 om 19:45:
ach weetje nevermind heb al spijt dat ik hier uberhaupt een vraag heb gesteld

Lekker simpel om te vluchten als je ergens op wordt aangesproken.
 
Uitspraak van JSKI op maandag 14 april 2014 om 20:15:
Lekker simpel om te vluchten als je ergens op wordt aangesproken.


luister ik ben hier niet om te discusseren
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2014 om 20:16:
luister ik ben hier niet om te discusseren


Waarom doe je dat dan ?
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2014 om 18:02:
weet wel dat het ook effect heeft met hoe je je voelt etc maar met de ene pil is de werking net iets anders dan met de ander soms. het viel me dus op dat ik met dominos elke keer minder scherp/wazig zag toen ik hard ging, dit heb ik eerder met andere pillen niet gevoeld vandaar dat ik het me afvroeg. hoorde ook dat die bugatti's 'anders' krachtig waren, wou alleenmaar ervaring van anderen weten :)


Mdma = mdma tuurlijk is er verschil tussen of je 100 mg pakt of 200 mg maar dat ligt aan de dosis.
Verder heeft je gemoedstoestand er mee te maken natuurlijk maar verder maakt het geen zak uit.
Uitspraak van J. frisman op maandag 14 april 2014 om 20:44:
Mdma = mdma tuurlijk is er verschil tussen of je 100 mg pakt of 200 mg maar dat ligt aan de dosis.
Verder heeft je gemoedstoestand er mee te maken natuurlijk maar verder maakt het geen zak uit.


Word hierbij ook door jou gedacht aan de sterkte van de mdma of telt dit in jou ogen niet mee? ;)
Even laten zien dat je grote hoeveelheden heb die waarschijnlijk niet alleen voor eigen gebruik is? ;)@Nick Grolsch
Uitspraak van Tommeh :rot: op maandag 14 april 2014 om 21:54:
Word hierbij ook door jou gedacht aan de sterkte van de mdma of telt dit in jou ogen niet mee? ;)


Sterkte? Zuiverheid bedoel je zeker?

Dit is inderdaad het geval bij pure MDMA, maar bij XTC wordt vanuit testcentra altijd de waarde vermeld hoeveel mg MDMA er zuiver in zit.