Partyflock

Forumonderwerp · 877392
183 volgers · 4410432x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van 4-FMPim op zondag 1 september 2013 om 14:32:
Zijn het deze?

Deze zijn het zeker niet, Die komen uit een ander hoek..
Waarschuw beheerder
+1-3
Nintendo drukkers na-apen of?
Waarschuw beheerder
+2
Vandaag de paarse handgranaten binnen. Nette druk en breuklijn op achterkant. Deze week even laten testen.
[img width=723 height=480 cacheid=0015e2960031f6022d6b38d31a02dd4a57]http://s22.postimg.org/64pzyygfl/DSC0014_Small_Small.jpg[/img]]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van zeropulse op zondag 1 september 2013 om 19:06:
Nintendo drukkers na-apen of?

Iedereen is bekend met de pillen die uit de nintendo hoek komen. Het succes ligt aan de grote aantallen die er worden gedrukt en verspreid, en een daarbij behorende constante kwaliteit van pillen van rond de 190-200 mg. Dat er pillen komen/zijn met een mario logo of naam heeft verder vrij weinig te maken met het na-apen van de nintendo drukker..
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
+1
Nou in principe heeft het wel met na-apen te maken, niet om de pilinhoud etcetra, maar in het uiterlijk is er toch echt wel ergens afgekeken dan, me dunkt
Waarschuw beheerder
+4
donateur
Uitspraak van P P op maandag 2 september 2013 om 05:14:
Nou in principe heeft het wel met na-apen te maken, niet om de pilinhoud etcetra, maar in het uiterlijk is er toch echt wel ergens afgekeken dan, me dunkt

Als de drukkers niet oppassen krijgen zij straks nog een claim aan de broek van de 'echte' uitvinders van mario en nintendo......
Alle drukkers zijn na-apers, immers ze gebruiken bestaande logo's van bekende producten en merken.....
Waarschuw beheerder
+2-1
Na-apen of niet, het is niet echt origineel. Er zijn al verschillende symbooltjes uit de mario-reeks gebruikt voor tabletten. Het is niet echt vernieuwend, dat lijkt me duidelijk. Maar goed, we zijn natuurlijk ook wel redelijk verwend.. Maar dat hebben de producten dan weer aan zichzelf te danken haha.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chemical-love op zondag 1 september 2013 om 13:12:
10euro das duur.was erveel volk?vroeger was het er goed.

Ja zat bomvol! Was wel speciaal editie en is maar 1 keer in maand niet meer. Wel meer Fransen dan Belgen

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Pepsi. op maandag 2 september 2013 om 07:09:
Als de drukkers niet oppassen krijgen zij straks nog een claim aan de broek van de 'echte' uitvinders van mario en nintendo......
Alle drukkers zijn na-apers, immers ze gebruiken bestaande logo's van bekende producten en merken.....

Is toch al tijdje zo dat ze zwaardere boetes en straffen kunnen geven door het gebruiken van logos zonder toestemming ...
Waarschuw beheerder
-1
Hallo allemaal,

Ik volg de drugs / pillentopic al een poosje maar heb me net geregistreerd omdat ik met de volgende vraag zit. Het is mij groene bullets xtc aangeboden alleen kan ik er niks over vinden op het internet zijn jullie er bekend mee?

Mvg,
Waarschuw beheerder
Hier, omgeving Leiden, nog steeds groene androids. Ben benieuwd naar die gele (mario) bullets!!
Waarschuw beheerder
-1
Groene androids heb ik gehad echt top spul!! Mijn dealer zegt dat groene bullets opvolgers zijn van nitendo's dus vandaar dat ik geïnteresseerd ben omdat ik nitendo's echt top vond.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 september 2013 om 10:29:
Ja zat bomvol! Was wel speciaal editie en is maar 1 keer in maand niet meer. Wel meer Fransen dan Belgen

ja is altijd zo wat geweest die fransen.maar wel vangers.hehehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van akathejunkie op zondag 1 september 2013 om 22:28:
Vandaag de paarse handgranaten binnen. Nette druk en breuklijn op achterkant. Deze week even laten testen.
]

Nette p'tjes! Ik ben ook erg benieuwd naar de exacte uitslag. Kan er namelijk ook aankomen, moeten volgens de bron wel hoog gedoseerd zijn. maar wel iets lager als de supermannen. Iemand had op het forum gezet dat ze +-170mg zouden bevatten, maar of dit dezelfde tabletten betreft is dan maar de vraag!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op maandag 2 september 2013 om 05:00:
Iedereen is bekend met de pillen die uit de nintendo hoek komen. Het succes ligt aan de grote aantallen die er worden gedrukt en verspreid, en een daarbij behorende constante kwaliteit van pillen van rond de 190-200 mg. Dat er pillen komen/zijn met een mario logo of naam heeft verder vrij weinig te maken met het na-apen van de nintendo drukker..

Wat pepsi zegt doelde ik meer op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 september 2013 om 10:36:
Is toch al tijdje zo dat ze zwaardere boetes en straffen kunnen geven door het gebruiken van logos zonder toestemming ...

Haha goede grap!

Althans, ik neem aan dat je een grapje maakt.
Waarschuw beheerder
-3
Nou denk niet dat het een grap is, want je mag niet een merknaam of logo van een product voor wat voor doeleinden dan ook gebruiken.

http://www.kvk.nl/ondernemen/intellectueel-eigendom/merken/inbreuk-op-uw-merk/
Waarschuw beheerder
+13
Uitspraak van P P op maandag 2 september 2013 om 16:11:
Nou denk niet dat het een grap is, want je mag niet een merknaam of logo van een product voor wat voor doeleinden dan ook gebruiken.

http://www.kvk.nl/ondernemen/intellectueel-eigendom/merken/inbreuk-op-uw-merk/

Gelukkig mag je wel XTC Produceren.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Mooiboy030 op maandag 2 september 2013 om 16:37:
Gelukkig mag je wel XTC Produceren.P Pvolgen:

Daar gaat het toch niet om? Ik heb even een bron gezocht bij een uitspraak van iemand! ;)
Waarschuw beheerder
Het gaat erom dat er nog een extra strafbaar feit bovenop komt, dus bovenop de productie, distributie, opslag etc van xtc, ook nog een copyrightschending.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P P op maandag 2 september 2013 om 16:11:

Productie van XTC daar gaat het OM over.
Als je het merkenrecht schendt, dan begint een bedrijf een proces tegen jou. Dit is dus niet iets wat het OM doet.
Om die reden zal het niet straf verzwarend werken. Lijkt mij dan hoor.

Ben overigens wel benieuwd wat er mogelijk is wanneer deze mensen veroordeeld worden voor de productie van XTC. Of de bedrijven die een copyright op een logo hebben gevestigd, ook daadwerkelijk een proces kunnen beginnen bij de rechter vanwege schending van dit copyright.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Daarentegen maak je wel weer reclame voor ze :D nintendo is een prima merk door het logo :D
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Paradijsvogel op maandag 2 september 2013 om 18:57:
Daarentegen maak je wel weer reclame voor ze :D nintendo is een prima merk door het logo :D

[sarcasme] Weet inderdaad zeker dat nintendo (het bedrijf) zijn 627,4miljoen omzet afgelopen kwartaal aan de witte nintendo's te danken heeft. [/sarcasme]
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met deze pillen, mario 1up mushroom

http://www.pillreports.com/images/fullsize/32189.jpg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 september 2013 om 12:38:
Deze nacht in lagoa (Belgische discotheek) paarse triforce gespot nog :p ging die zo effe 10€ vrage. Heb Gwn bij me bommetje m kristal (200mg) gehouden

Volgens mij zijn dat zeer normale prijzen daar, die discotheek is bijna aan de franse grens toch..
iig praten ze daar niet meer NL aangezien ik daar ook wel eens geweest ben..
Wel een heerlijke Frans kelder sfeertje daarzo Techno Techno :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op maandag 2 september 2013 om 19:29:
Volgens mij zijn dat zeer normale prijzen daar, die discotheek is bijna aan de franse grens toch..

zijn dat de normale prijzen?10euro ik durf dat niet vragen.in tijden van crissis.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chemical-love op maandag 2 september 2013 om 20:16:
zijn dat de normale prijzen?10euro ik durf dat niet vragen.in tijden van crissis.

Ze betalen daar zo 10/15 voor een pil!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pappel op maandag 2 september 2013 om 17:35:
Ben overigens wel benieuwd wat er mogelijk is wanneer deze mensen veroordeeld worden voor de productie van XTC. Of de bedrijven die een copyright op een logo hebben gevestigd, ook daadwerkelijk een proces kunnen beginnen bij de rechter vanwege schending van dit copyright.

Vaak wordt er niet eens bekend gemaakt om welke pillen het gaat en welk logo etc. In reportages en nieuws uitzendingen op tv wordt het ook bijna niet gemeld alleen als de openbare gezondheid van mensen in het geding is, bijv. pillen met pmma en andere troep.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joeyraver op maandag 2 september 2013 om 21:01:
Ze betalen daar zo 10/15 voor een pil!

super.ja is lang geleden dat ik er nog geweest ben.dan ga ik er wel eens heen :P
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van blondyeex op maandag 2 september 2013 om 19:23:
Iemand bekend met deze pillen, mario 1up mushroom

http://www.pillreports.com/images/fullsize/32189.jpg

zoekfunctie

Waarschuw beheerder
kan het kloppen dat die nieuwe batch van de supermans iets minder dik zijn dan de oude batch? Dat ze lichter van kleur waren wisten we al..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 2 september 2013 om 23:28:
kan het kloppen dat die nieuwe batch van de supermans minder dik zijn dan de oude batch? Dat ze lichter van kleur waren wisten we al..

klopt

Waarschuw beheerder
+1
Ben benieuwd naar de opvolger van de Androids. Heeft iemand toevallig al een foto van die bullets?

Waarschuw beheerder
+1
Je word trouwens in NH/ZH dood gegooit met de bekende extreem zware klappers (180-220).
Dit terwijl 120-150 ook een chille dosis is maar dat aanbod is nergens meer te vinden heb ik het idee.
Welke ptjes hebben een inhoud van 120-150? Spookjes, bentleys, usbtjes?
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 september 2013 om 09:39:
Je word trouwens in NH/ZH dood gegooit met de bekende extreem zware klappers (180-220).
Dit terwijl 120-150 ook een chille dosis is maar dat aanbod is nergens meer te vinden heb ik het idee.

Te veel om op te noemen, zoek maar op pillreport. Zware klappers 180+ zijn vaak ook verkooppraatjes hoor..

Waarschuw beheerder
+1

Bentleys sowieso.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op dinsdag 3 september 2013 om 10:30:
Te veel om op te noemen, zoek maar op pillreport. Zware klappers 180+ zijn vaak ook verkooppraatjes hoor..

Ik kom in ieder geval alleen maar de dure / hoog gedoseerde dingen tegen uit android en superman hoek. Terwijl ik zelf wat lager gedoseerde prettiger vind...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1

Oranje heineken sterren had ik die waren rond de 150-160 maar geen idee of ze nog in omloop zijn

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Koos-matroos op maandag 2 september 2013 om 19:29:

Normale prijs is 5 tot 7 euro ... Is niet zo heel ver van me. Maar is tegenwoordig de trend hier om in discotheken/festivals 10€ te vragen.

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 september 2013 om 12:17:
Normale prijs is 5 tot 7 euro ... Is niet zo heel ver van me. Maar is tegenwoordig de trend hier om in discotheken/festivals 10€ te vragen.

Hier in Amsterdam kan je ook zo 10€ vragen aan een Toerist of als je merkt dat iemand echt wil of nodig heb!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 september 2013 om 09:34:
Ben benieuwd naar de opvolger van de Androids. Heeft iemand toevallig al een foto van die bullets?

Wacht er dus ook op...

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 september 2013 om 12:23:
Wacht er dus ook op...

Zoals zovelen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mooiboy030 op dinsdag 3 september 2013 om 11:00:
Oranje heineken sterren had ik die waren rond de 150-160 maar geen idee of ze nog in omloop zijn

Oranje ster bedoel je gewoon? Die zaten ook gewoon op 177 schoon getest.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 september 2013 om 10:40:
Ik kom in ieder geval alleen maar de dure / hoog gedoseerde dingen tegen uit android en superman hoek. Terwijl ik zelf wat lager gedoseerde prettiger vind...

Breek je hem door de helft, + kwartje.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op dinsdag 3 september 2013 om 12:53:
Breek je hem door de helft, + kwartje.

(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op dinsdag 3 september 2013 om 12:53:
Oranje ster bedoel je gewoon? Die zaten ook gewoon op 177 schoon getest.

Die van mij zat ergens rond de 137 geloof ik, het is alweer even geleden :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ? op dinsdag 3 september 2013 om 13:17:
Die van mij zat ergens rond de 137 geloof ik, het is alweer even geleden :p

Kan zijn dat we het over anderen hebben dan, ik had ze vorige jaar zomer.
Waarschuw beheerder
+3
donateur
[albumelement=83675280]
Haha kerkmuziek ^^
Waarschuw beheerder
+1
voor het housen de kerk in