Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4471844x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 augustus 2013 om 14:56:
Hoe lang was je pauze? Speed zit er iig zeker weten niet in.

Mijn pauze was geen 3 maanden maar wel meer als 1.5 maand. Dan zou ik op 600 mg toch aardig de pan uit moeten vliegen
Waarschuw beheerder
+13
Uitspraak van Mooiboy030 op dinsdag 27 augustus 2013 om 14:54:
Ik had er in totaal 3 op over een tijd van 6 uur maar vond er niks aan. Op het ene moment voelde ik niks en soms een beetje vaag

En je had niet zoiets na 1 a 1,5 pil van laat ik het maar opgeven voor vandaag?
Heel handig, stug door blijven vreten! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op dinsdag 27 augustus 2013 om 15:29:
En je had niet zoiets na 1 a 1,5 pil van laat ik het maar opgeven voor vandaag?
Heel handig, stug door blijven vreten! (Y)

Ik had er alleen maar goeie verhalen over gehoord en voelde me wel een beetje van de kaart maar niet zoals het zou moeten dus denk nog steeds dat er speed in zat.
Ik heb nog nooit bewust speed op maar iemand zei dat je er heel helder van word en dat voelde ik me ook wel.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Mooiboy030 op dinsdag 27 augustus 2013 om 15:37:
Ik heb nog nooit bewust speed op maar iemand zei dat je er heel helder van word en dat voelde ik me ook wel.

Kan natuurlijk niet oordelen of dit bij jou ook het geval was/is maar: als je serotonine teveel opgebruikt is kan xtc er voor zorgen dat er grotendeels alleen maar dopamine benut/verbruikt wordt. M.a.w. ipv lekker waus/verliefd voel je je alleen maar helder/onrustig/opgefokt etc. Persoonlijk lijkt het mij ook sterk dat er een batch met androids is waar speed in zit maar 100% zeker weet ik dat ook niet...
Waarschuw beheerder
+5
Iemand enig idee?

Gaan we weer :frusty:
Elke pil valt anders, altijd! Oorzaken terug te vinden met de zoek functie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sydney op dinsdag 27 augustus 2013 om 16:33:
Gaan we weer :frusty:
Elke pil valt anders, altijd! Oorzaken terug te vinden met de zoek functie

Ik snap dat elke anders valt en dat het aan de situatie ligt maar kan geen kwaad om te vragen of iemand hier misschien iets vanaf weet.
Maar ga ze binnekort nog wel een keertje proberen kijken wat er gebeurt
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Mooiboy030 op dinsdag 27 augustus 2013 om 16:42:

Volgende week?
Waarschuw beheerder
+26
Voor het geval hier producenten meelezen. Ik zou graag een rechthoekige pil op de markt zien verschijnen met een blauwe kleur en een grote P als opdruk. In de volksmond noemen we hem dan de parkeerschijf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinaasappelsap op dinsdag 27 augustus 2013 om 16:52:
Voor het geval hier producenten meelezen. Ik zou graag een rechthoekige pil op de markt zien verschijnen met een blauwe kleur en een grote P als opdruk. In de volksmond noemen we hem dan de parkeerschijf.

Haha, even wachten
Waarschuw beheerder
donateur

:lol: Klopt precies dan
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Mooiboy030 op dinsdag 27 augustus 2013 om 16:42:
Ik snap dat elke anders valt en dat het aan de situatie ligt maar kan geen kwaad om te vragen of iemand hier misschien iets vanaf weet.

Je frituurt je serotonine receptoren gewoon naar de eeuwige jachtvelden :lol:

Als je elke anderhalve maand 600mg naar binnen knalt vind ik het nog gek dat je er WAT van voelde, en je dacht dat er speed in zat, maar je hebt nooit speed op.. Wtf, speed is iets heel anders..? Androids zijn schone pillen met hoge inhoud, ik kan je suggereren dit eens door te lezen: http://drugsforum.info/xtc-mdma/vraagje-over-xtc-mdma-t5550.html

Misschien begrijp je dan hoe MDMA werkt, en waarom langere pauzes zo belangrijk zijn.

En als je zoveel feesten pakt dat je om de anderhalve maand MDMA nodig denkt te hebben, accepteer dan het feit dat de werking sterk achteruit gaat ivm tolerantie of wissel af met andere drugs :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
600 mg is ook het hoogste wat ik ooit naar binnen heb gegooid normaal denk ik tussen de 200 en 350.
Maar kijk naar hoeveel festivals mensen gaan je kan me niet vertellen dat ze zich allemaal aan de 3 maanden regel houden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LPM. op dinsdag 27 augustus 2013 om 17:28:
En als je zoveel feesten pakt dat je om de anderhalve maand MDMA nodig denkt te hebben, accepteer dan het feit dat de werking sterk achteruit gaat ivm tolerantie of wissel af met andere drugs :)

Tolerantie dat heb je, gewenning dat krijg je.

Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Mooiboy030 op dinsdag 27 augustus 2013 om 17:50:
600 mg is ook het hoogste wat ik ooit naar binnen heb gegooid normaal denk ik tussen de 200 en 350.
Maar kijk naar hoeveel festivals mensen gaan je kan me niet vertellen dat ze zich allemaal aan de 3 maanden regel houden.

niet iedereen gebruikt elk feestje..
Waarschuw beheerder
+3

Weet je hoe vaak jouw vraag hier voorbij komt? Vandaar ook de vermoeide reacties van iedereen :')

Bijna alle mensen die elk feest aan de MDMA gaan die voelen minder/bijna niets maar die accepteren dat/hebben er schijt aan.

Respecteer MDMA, en je space respecteert jou.
Waarschuw beheerder
Oke baas ik vraag wel niets meer :)
thx anyway
Waarschuw beheerder
+2
De paarse granaat werd niet herkend.. heel vreemd. Wilde hem laten opsturen maar omdat ik hem al eens geconsumeerd heb zal hij dan niet geaccepteerd worden. De gevaarlijke pillen krijgen op dit moment voorrang om getest te worden. Als laatste gingen ze nog zoeken in de database van de afgelopen twee weken en daar stond de paarse handgranaat toch tussen met iets wat grotere afmetingen maar wel ook met een schuine breeklijn dus dat moet hem wel zijn. Uitslag: 175 mg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mooiboy030 op dinsdag 27 augustus 2013 om 16:49:
Nee volgende indoor festival is pas in october

Dat is een prima pauze.

parkeerschijf

Awesome. ^^

3 maanden

Dat is wel heeeel erg lang. Kan geen kwaad natuurlijk.

Uitspraak van Mooiboy030 op dinsdag 27 augustus 2013 om 18:32:

Vragen is niet verkeerd, maar in dit geval had een beetje research antwoord kunnen geven op je vragen. Je mag zelf ook wel wat moeite doen. (:
Waarschuw beheerder
+3
Hoorde van iemand dat ze niet goed zijn en dat er speed in zou zitten

Bullshit.
Waarschuw beheerder
Hoe zit het met mensen die 5 HTP slikken. Dat maakt serotonine sneller aan toch? Ben wel nieuwschierig hoe dat zit?
Waarschuw beheerder
Mijn excussus hier voor, ben niet zo thuis in forums, maar lag aan een gerelatireerde vraag waarop ik reageerde.
Waarschuw beheerder
+11-2
Uitspraak van nikitabeauty op dinsdag 27 augustus 2013 om 23:22:
Mijn excussus hier voor, ben niet zo thuis in forums, maar lag aan een gerelatireerde vraag waarop ik reageerde.

Best ontopic hoor, stel dat dit topic sesamstraat was, dan is 5HTP zon karakter wat af en toe eens zijn hoofd om de hoek steekt zeg maar.
Waarschuw beheerder
Hier is nu een nieuwe druk van de granaten te vinden, deze lijken aan de ene kant ook wel ietwat rozig van kleur. Moeten wel gewoon hoog gedoseerd zijn, maar ben benieuwd heb er nog geen officiële testuitslagen van. Iemand die ook al van deze snoepjes gehoord heeft en er eventueel wat meer van af weet?
Waarschuw beheerder
+1-6
heb ze genomen op mysteryland maar echt kut pillen moest er aleen maar van kotsen

Waarschuw beheerder
+13-2
Uitspraak van LPM. op woensdag 28 augustus 2013 om 10:54:
stel dat dit topic sesamstraat was, dan is 5HTP zon karakter wat af en toe eens zijn hoofd om de hoek steekt zeg maar.

[img width=333 height=250]http://www.puzzelpuzzels.nl/imatjes/oscar-in-zijn-vuilnisbak_4fb3c31e8fd4e-p.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nikitabeauty op dinsdag 27 augustus 2013 om 23:22:

maakt niet uit hoor :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LPM. op woensdag 28 augustus 2013 om 10:54:
Best ontopic hoor, stel dat dit topic sesamstraat was, dan is 5HTP zon karakter wat af en toe eens zijn hoofd om de hoek steekt zeg maar.

dat heb je echt wel perfect verwoord haha xd
Waarschuw beheerder
+4-4
Uitspraak van Swennergy op woensdag 28 augustus 2013 om 12:23:
heb ze genomen op mysteryland maar echt kut pillen moest er aleen maar van kotsen

Die pil moest ook van jou kotsen denk ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swennergy op woensdag 28 augustus 2013 om 12:23:

Je vrat ze zeker per stuk op ;)
Zijn prima p'tjes hoor..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+5
Wat als er geen ptjes zouden zijn...

Zou er dan een zieke witte M vs bruine M strijd zijn?

Dat witte M je meer een space geeft en bruine M voor energie en praten zorgt?
Of dat je van de ene wel moet kotsen en van de andere niet?

Wat een lading onzin altijd over de verschillende pillen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mooiboy030 op dinsdag 27 augustus 2013 om 18:32:
thx anyway

Je bent jezelf goed populair aan het maken in meerdere topics zie ik wel ;)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van nikitabeauty op dinsdag 27 augustus 2013 om 22:56:
Hoe zit het met mensen die 5 HTP slikken. Dat maakt serotonine sneller aan toch? Ben wel nieuwschierig hoe dat zit?

Ik raad t niet aan, eens 's nachts wakker geworden door schokkende benen en oncontroleerbaar trillen. Hele nare ervaring.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van nikitabeauty op dinsdag 27 augustus 2013 om 22:56:

2 dagen voor gebruik 1 pil voor het slapen, de nacht na het gebruik en die daarna en de dip is er niet tot nauwelijks.
Geen idee of dit per persoon kan verschillen, en hou je aan de maandelijkse stops qua gebruik want als je om de 2 weken gebruikt en 5htp gebruikt dat kan niet goed voor je zijn ;)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Joeyraver op woensdag 28 augustus 2013 om 20:05:
2 dagen voor gebruik 1 pil voor het slapen, de nacht na het gebruik en die daarna en de dip is er niet tot nauwelijks.
Geen idee of dit per persoon kan verschillen

Als ik voor gebruik aan de 5htp ga, kun je me de maandags en dinsdags echt afdragen,
kater word echt 10x erger.

Gebruik 5htp vaak de nacht na xtc gebruik, de maandags en dinsdags,

Waarschuw beheerder
Ik had er in totaal 3 op over een tijd van 6 uur maar vond er niks aan

600mg is ook geen reet aan, zware overkill.........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op donderdag 29 augustus 2013 om 10:47:
Als ik voor gebruik aan de 5htp ga, kun je me de maandags en dinsdags echt afdragen,
kater word echt 10x erger.

Gebruik 5htp vaak de nacht na xtc gebruik, de maandags en dinsdags,

Verschilt dus per persoon haha
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Joeyraver op donderdag 29 augustus 2013 om 12:40:
Verschilt dus per persoon haha

daarom vermeld ik 't ja :P
Waarschuw beheerder
+4
Binnenkort komen er nieuwe opvolgers van de androids. Zullen vast wel weer dikke knallers zijn, maar ben zeer benieuwd naar het logo. Zal ff foto posten als ik ze heb.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DirtyDutch op donderdag 29 augustus 2013 om 17:57:
Binnenkort komen er nieuwe opvolgers van de androids. Zullen vast wel weer dikke knallers zijn, maar ben zeer benieuwd naar het logo. Zal ff foto posten als ik ze heb.

Dit heb ik ook vernomen in de wandelgangen. Ben ook benieuwd hoe ze eruit komen te zien. Wordt vast een vet logo!!
Waarschuw beheerder
Binnenkort komen er nieuwe opvolgers van de androids

rotterdam terror corps logo zou wel cool zijn :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Party-addicT op donderdag 29 augustus 2013 om 19:02:
rotterdam terror corps logo zou wel cool zijn

BMW logo lijkt me ook wel een keer grappig :D
Waarschuw beheerder
dat zou ook wel lache zijn idd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op donderdag 29 augustus 2013 om 19:07:
BMW logo lijkt me ook wel een keer grappig :D

Volgens mij heeft iemand die hier weleens gepost maar dan in andere kleuren. Een belgische pil als ik mij niet vergis.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C11H15NO2 op donderdag 29 augustus 2013 om 21:10:
Volgens mij heeft iemand die hier weleens gepost maar dan in andere kleuren. Een belgische pil als ik mij niet vergis.

Weet je nog ongeveer in welke periode dit was?
Ik kan me er niks van herinneren :p
Waarschuw beheerder
[img width=1024 height=826 cacheid=0015e2350031f585173f420d1a02dd3fa2]http://i40.tinypic.com/1zq3u6a.png[/img]

Heeft iemand ervaring of info over dit exemplaar? Het lijkt een soort heel dun omega-tekentje op de voorkant.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+4-2

Hopen op nu gewoon weer normale 160-180 mg dingen :)
Waarschuw beheerder
Komen er ook al opvolgers van de supermans aan?