Partyflock

Forumonderwerp · 877392
186 volgers · 4466650x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van The Bishop op zaterdag 27 juli 2013 om 11:37:
Hier bij TC geweest voor groene android. spreiding hadden ze daar van 160 tot 210 haha.. Maar de diktes verschilden ook veel qua mm, mijne zat qua dikte er tussen in.

Is dan van de laatste batch(es) denk ik?
Waarschuw beheerder
Hoe kun je weten van welke batch 't is? ze zien er precies hetzelfde uit...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pilsem op zaterdag 27 juli 2013 om 14:32:
Hoe kun je weten van welke batch 't is? ze zien er precies hetzelfde uit...

Zoals hij zegt zat er dikte verschil in. Denk dat je er dan vanuit kan gaan dat "dikker = meer"
Waarschuw beheerder
+1
donateur
160 tot 210

ALS dit waar is dan zitten we met 2 hoeken opgescheept die ons eerst 200mg voorschotelen en daarna denken ze ach laten we er maar 50mg minder in gooien merken ze toch niet.

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Pepsi. op zaterdag 27 juli 2013 om 15:13:
ALS dit waar is dan zitten we met 2 hoeken opgescheept die ons eerst 200mg voorschotelen en daarna denken ze ach laten we er maar 50mg minder in gooien merken ze toch niet.

Is al langer bekend. Gewoon genoeg van de 1e batch kopen, al ben ik met schone pillen van 160MG ook dik tevreden.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 juli 2013 om 15:31:
Gewoon genoeg van de 1e batch kopen, al ben ik met schone pillen van 160MG ook dik tevreden.

Ik denk iedereen wel, mits ze ook als 160MG verkocht worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fedde le Gabber op vrijdag 26 juli 2013 om 21:45:
What? ... vind dit wel heel moeilijk om te geloven hoor

Hondwn ruiken echt sterk, vergis je er niet in!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ? op zaterdag 27 juli 2013 om 15:59:
Ik denk iedereen wel, mits ze ook als 160MG verkocht worden.

Dit dus, als ik pil neem van 200 - 210 en ik ga ervan uit dat het er in zit en ik breek ze door midden wat ik altijd doe ga ik dus uit van 100. Als er nou opeens 140-160 in zit heb ik nog maar halfjes van 70-80, nou is 30 mg verschil niet meteen erg groot maar het kan net het beetje verschil zijn bij de inslag, of de treshold.
Waarschuw beheerder
+2-1
Ik ben er ondertussen achter, ze worden al 2 jaar getest op 180mg. Stabiele leverancier dus :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op zaterdag 27 juli 2013 om 15:13:

Ik weet niet meer exact wat de MM's waren qua dikte, maar daar zat een verschil in wat er bij hun is gebrach van enkele mm's. Mijne viel er qua dikte er tussen in, dus gingen ze er vanuit dat die zwaarder was dan 160 maar minder dan 210 :)
Het nadeel is alleen dat ze niet meer door het lab getest worden omdat hij al bekend was in het systeem, hierdoor moet ik er maar vannuit gaan dat die rond de 180 ofzo is haha, maar nu weet ik dat ik bij een pil van 160 mg een halve kan nemen, heb ik van 210mg nog nooit gedaan, ik weet niet wat 25mg meer harder inslaat bijv :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+2-3
Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op zaterdag 27 juli 2013 om 20:25:
Hahaha krijg net een pm van AVL: ''kom niet stoer doen vriend''

Haha, dankjewel dat je dit wil delen man, vind ik echt tof
...
Waarschuw beheerder
+1-1
Groene androits te MAF voor woorden
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van bonzai01 op zondag 28 juli 2013 om 08:34:
Groene androits te MAF voor woorden

Same story here! Die androids knallen echt lekker!:D
Waarschuw beheerder
+1
Zo hee, wat was welcome to the future gister geweldig, ik heb gevlogen op thugfucker.
Heb zelf ook groene androids thuis. Het grotere deel heeft een dubbele breeklijn, die breeklijnen heel dicht bij elkaar. En een klein deel heeft maar een enkele. Maakt dit nog een verschil? Of is het gewoon allemaal zelfde batch en beetje rare druk ofzo? Foto kan ik evt maken indien gewenst.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op zondag 28 juli 2013 om 10:44:
Heb zelf ook groene androids thuis. Het grotere deel heeft een dubbele breeklijn, die breeklijnen heel dicht bij elkaar. En een klein deel heeft maar een enkele. Maakt dit nog een verschil? Of is het gewoon allemaal zelfde batch en beetje rare druk ofzo?

nee maakt geen verschil,
heb een tijdje terug hiero ook een foto gepost van wat androids die echt raar gedrukt waren
Waarschuw beheerder
+1-1
Tomorrowland wat een feest!
maakte me bij het binnengaan nog zorgen of er drugshonden zouden zijn... geen 1 te zien, ben zelfs niet gefouilleerd geworden :)

uitendelijk de dag doorgekomen op 1,5 Nintendo en een halve superman, wat een knallers zeg!

wel jammer van het noodweer tijdens de set van Armin ban Buuren. had er de hele dag naar uit gekeken...
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op zondag 28 juli 2013 om 10:44:
Heb zelf ook groene androids thuis. Het grotere deel heeft een dubbele breeklijn, die breeklijnen heel dicht bij elkaar. En een klein deel heeft maar een enkele. Maakt dit nog een verschil? Of is het gewoon allemaal zelfde batch en beetje rare druk ofzo? Foto kan ik evt maken indien gewenst.

Gewoon een druk fout, inhoud blijft hetzelfde.

Waarschuw beheerder
+1-1
Blauwe loves zijn hier , oranje sterren , bentleys , facebook likejes..
Waarschuw beheerder
+1-3
Uitspraak van Truus1988 op zaterdag 27 juli 2013 om 22:02:
Ik ben er ondertussen achter, ze worden al 2 jaar getest op 180mg. Stabiele leverancier dus :)

Wat wordt al 2 jaar getest op 180mg?
Waarschuw beheerder
+9-4
Pretty awkward vannacht. Had een superman op, ging buiten een rondje lopen, zag er topfit uit (sort of), miste de helft van mn kleren en dan kom ik een bekende tegen die ik echt al 2 jaar niet had gezien. Fuck, probeer dan maar eens een logisch verhaal te verzinnen waarom je er zo bij loopt.
Waarschuw beheerder
+1
Nog even over de hondjes. Ik was een keer op Obsession Outdoor en had daar ook twee pillen in mijn onderbroek verstopt. Die hond gaf geen kick... dus denk dat het grootste gedeelte van die beestjes inderdaad ook af gaat op zenuwachtig gedrag e.d.

Was vrijdag trouwens op Tomorrowland en heb geen hondjes gezien!
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 juli 2013 om 17:33:
Kheb ook een partijtje binnen gekregen donderdag waarvan er ook een paar zoon gesloopte achterkant hebben.

Same, best veel fout gedrukte. Niks mis met de kwaliteit daarentegen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nero.apa op zondag 28 juli 2013 om 16:14:
Wat wordt al 2 jaar getest op 180mg?

Pillen :lol:

Uitspraak van Anooniempje op zondag 28 juli 2013 om 17:35:
Nog even over de hondjes. Ik was een keer op Obsession Outdoor en had daar ook twee pillen in mijn onderbroek verstopt. Die hond gaf geen kick... dus denk dat het grootste gedeelte van die beestjes inderdaad ook af gaat op zenuwachtig gedrag e.d.

Was vrijdag trouwens op Tomorrowland en heb geen hondjes gezien!

Dat had ik vorig jaar bij Qlimax. 2 honden bij de ingang waarvan er 1 kwam snuffelen bij me kruis niets aan de hand en kon doorlopen. Ik had de 3 pillen ook niet speciaal verpakt gewoon in een gripzakje.
Waarschuw beheerder
+4-3
Wat maken veel zich altijd druk om honden, dan moet je maar niets meenemen!
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 juli 2013 om 12:53:
Blauwe loves zijn hier , oranje sterren , bentleys , facebook likejes..

Dus?

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Nussbarr op zondag 28 juli 2013 om 11:26:
-1 citeer28 juli 2013 11:26Tomorrowland wat een feest!
maakte me bij het binnengaan nog zorgen of er drugshonden zouden zijn... geen 1 te zien, ben zelfs niet gefouilleerd geworden :)

uitendelijk de dag doorgekomen op 1,5 Nintendo en een halve superman, wat een knallers zeg!

wel jammer van het noodweer tijdens de set van Armin ban Buuren. had er de hele dag naar uit gekeken...

Controle was een lachertje had me pep al op voor ik binnen was en dan begonnen met halve Superman , halve android en nog eens halve android. Enkel jammer dat villain de muziek stopte op de q dance was gezellig aan het plonsen :p

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 juli 2013 om 23:35:
Ik ook de zaterdag nog nooit problemen gehad met binnengaan :p komt wel goed

Zoals ik zei ^^
Waarschuw beheerder
+13
Uitspraak van Mr.Polska op zondag 28 juli 2013 om 21:25:
Dat had ik vorig jaar bij Qlimax. 2 honden bij de ingang waarvan er 1 kwam snuffelen bij me kruis niets aan de hand en kon doorlopen. Ik had de 3 pillen ook niet speciaal verpakt gewoon in een gripzakje

Er zijn twee soorten drugshonden: actieve en passieve drugshonden. Actieve drugshonden worden gebruikt voor doorzoeken containers, huizen, auto's, etc. Passieve drugshonden worden voornamelijk ingezet op plekken met veel mensen. Een drukke hond is dan niet gewenst, want dit kan de menigte doen schrikken. Passieve drugshonden gaan naast de verdachte zitten als ze verdovende middelen hebben geroken. Het aanleren van deze passieve melding vereist een langere training dan een actieve melding.

In principe kan elke hond elke drug ruiken, maar dat betekent niet dat er iets met de waarneming wordt gedaan. De hond van de buren kan uitstekend ruiken dat iemand een zakje wiet bij zich heeft, maar de hond is er niet op getrained om iets met die informatie te doen. Een hond die uitsluitend getrained is op cocaïne zal niet reageren bij het ruiken van cannabis.

Voor een drugshond is het speuren naar drugs niets meer dan het doen van een trucje: ik ruik iets en ik weet dat ik dan zus of zo moet reageren. Drugshonden worden getrained op een aantal specifieke, veel voorkomende drugsgeuren, zoals cocaïne, cannabis en heroïne.

Synthetische drugs zijn voor een drugshond lastiger te herkennen dan organische drugs. Let op, er staat lastiger, niet onmogelijk! Exotische synthetische middelen hebben een dusdanig afwijkend geurstempel, dat ze vrijwel niet door een drugshond herkend worden. Een drugshond die op alle drugs aanslaat bestaat niet. In de training wordt gekozen om de hond te trainen in de meest gangbare middelen. Het heeft weinig praktisch nut om een hond te trainen op het herkennen van 2CB of PCP.

Honden slaan eerder te vaak aan dan te weinig. Het is niet onmogelijk dat ze ook aanslaan bij het ruiken van een geur die ze weliswaar niet kennen, maar die wel voldoet aan een bepaald verdacht profiel. Het inpakken van drugs heeft betrekkelijk weinig zin. Een minuscuul spoor is al voldoende voor de hond. Bij het inpakken laat je altijd geursporen achter, of je moet in staat zijn om iets 100% luchtdicht in te pakken en vervolgens ook geheel schoon te maken.

En de vraag waar het allemaal om draait: staan er op feesten nu wél of geen drugshonden? Ja, ze zullen er allicht staan, maar dit betekent niet dat alle honden ook per sé drugshonden zijn. Drugshonden zijn geen goedkope honden om in te zetten. Drugshonden kunnen ook maar een beperkte tijd achtereen ingezet worden. Na verloop van tijd verliest de hond focus.

Een veel gehoorde opmerking is dat een hond 'gek' zou worden als hij bij de ingang zou staan tussen zoveel mensen met drugs. Dit is niet waar. De hond is getrained om te focussen. Hond loopt langs de rij, ruikt iets, gaat zitten, begeleider pakt de persoon eruit, hond loopt door. Bij een ingang van een feest zal hij allicht overal en nergens signalen vandaan krijgen, maar hij zal zich richten op de taak die hij door zijn begeleider krijgt aangewezen.

Voor zover ik kan oordelen zijn de eerste vijf alinea's feiten. De laatste twee alinea's over de inzet op feesten bevatten ook zaken die ik niet hard kan maken, maar die mijns inziens wél heel plausibel zijn.

Als afsluiter een leuk stukje wat illustreert dat een hond gewoon 'blind' doet wat hij geleerd heeft!
Bron: unity forum

Nu schijnt het ook zo te zijn dat zo,n hond even zijn werk kan doen en dan rust moet hebben. Het is geen geurcomputer die 8 uur achter elkaar werkt
Hier bij TC geweest voor groene android. spreiding hadden ze daar van 160 tot 210

Uitspraak van NuMbEr [#1] op vrijdag 19 juli 2013 om 15:05:
Wh*t the f*ck?!
Dat is wel een extreem hoge spreiding :nosmile:

Uitspraak van the0ne op vrijdag 19 juli 2013 om 15:33:
Wow lekker onbetrouwbaar snoepie dus, had ik niet verwacht uit die hoek. Belachelijke spreiding.

Uitspraak van NuMbEr [#1] op vrijdag 19 juli 2013 om 15:58:
Zeker onbetrouwbaar!

Had een spreiding van 170-200+ verwacht

Uitspraak van gruiz op zaterdag 20 juli 2013 om 14:44:
Wat een spreiding idd Pff , het is wel lachwekkend om te zien dat alle lage uitslagen vanuit die hoek allemaal fouten zijn van de TC's ! dit gebeurt voor de rest echt bij niemand , alleen vanuit die zogenaamde vertrouwde hoek haha , zo kan iedereen het wel

Uitspraak van DirtyDutch op zaterdag 20 juli 2013 om 15:22:
Jammer nu kunnnen we er dus niet echt meer op vertrouwen dat alle batches uit die hoek rond hetzelfde aantal milligrammen zit.

:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van concas op vrijdag 26 juli 2013 om 18:41:
Weet je toevallig of die superman eenzelfde soort inslag heeft als partyflock?

Als ik je zo hoor over Partyflocks, dat ze snel en hard inslaan, ook al heb ik die PF's nooit gehad, kan ik je wel zeggen dat ik zelf heb ervaren dat die supermans erg langzaam opkomen en met tussen poses, vergeleken met andere soorten vind ik deze toch het rustigst opkomen. Het zijn wel sterk gedosseerde pillen, maar kon ze voor mijn gevoel handelen, terwijl ik meer moeite heb met andere lichtere pillen (Witte Etnies +- 170 mg).

Maar goed, het zou ook aan je lichaam kunnen liggen op dat moment, of wat hoeveel je hebt gegeten / gedronken. Bij mij wel.
Waarschuw beheerder
+1
Zaterdag de blauwe superman uitgeprobeerd, echt geweldige pillen zeker voor herhaling vatbaar!!
Waarschuw beheerder
Hey iemand hier toevallig al de paarse granaten getest?

Waarschuw beheerder
Tijdens elke space ben ik ontzettend misselijk, weet iemand hier iets tegen ?
Waarschuw beheerder
+1
Opletten dat je niet teveel water drinkt. Houd je aan 1-2 glazen per uur. Cola wil soms helpen maar het kan het ook erger maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 juli 2013 om 19:32:

Misschien een lagere dosia proberen
Waarschuw beheerder

ik ben het hierbij met N-DJ eens, door teveel water kan je behoorlijk kut gaan voelen
Waarschuw beheerder

Kan eigenlijk van alles zijn, zoals hierboven vermeld word, hoe ziet je dosering eruit? Welke pil? Eet je genoeg? Gebruik je medicatie?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van N-DJ op maandag 29 juli 2013 om 19:34:
Opletten dat je niet teveel water drinkt. Houd je aan 1-2 glazen per uur. Cola wil soms helpen maar het kan het ook erger maken.

Joo thanks!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raver op maandag 29 juli 2013 om 23:22:
Misschien een lagere dosia proberen

Naja ik had het zelfs met een kwartje Nintendo..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joeyraver op maandag 29 juli 2013 om 23:36:
Kan eigenlijk van alles zijn, zoals hierboven vermeld word, hoe ziet je dosering eruit? Welke pil? Eet je genoeg? Gebruik je medicatie?

M'n gebruik verschilt altijd, soms sterke soms minder sterke. Ja voor zover ik weet eet ik genoeg en nee geen medicatie !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 30 juli 2013 om 01:14:
M'n gebruik verschilt altijd, soms sterke soms minder sterke. Ja voor zover ik weet eet ik genoeg en nee geen medicatie !

Misselijk zijn is ook gewoon iets wat erbij hoort. Sommige mensen kunnen er helemaal extreem slecht tegen en gaan altijd over hun nek. Misschien moet je dit gewoon een keer proberen (overgeven dus). Het schijnt helemaal niet zo vervelend te zijn en dan ben je er vaak vanaf.

Ik ben zelf ook altijd misselijk. Ga dan vaak gewoon even zitten en mezelf wijsmaken dat ik niet misselijk ben. Dan ebt het vaak weer weg... Verder niks aan te doen. Hoort erbij. Ik weet dan tenminste dat het zijn werk gaat doen :p

Een dextro kan nog wel eens helpen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iedereen reageert er anders op he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anooniempje op dinsdag 30 juli 2013 om 01:20:
Misselijk zijn is ook gewoon iets wat erbij hoort. Sommige mensen kunnen er helemaal extreem slecht tegen en gaan altijd over hun nek. Misschien moet je dit gewoon een keer proberen (overgeven dus). Het schijnt helemaal niet zo vervelend te zijn en dan ben je er vaak vanaf.

Ik ben zelf ook altijd misselijk. Ga dan vaak gewoon even zitten en mezelf wijsmaken dat ik niet misselijk ben. Dan ebt het vaak weer weg... Verder niks aan te doen. Hoort erbij. Ik weet dan tenminste dat het zijn werk gaat doen :p

Een dextro kan nog wel eens helpen!

Haha zal het gaan proberen, thanks! :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van concas op vrijdag 26 juli 2013 om 18:41:
eenzelfde soort inslag

Nee dat zou ik niet durven zeggen, ik weet wel dat ze rond de 200 zitten, misschien ietjes meer.

Waarschuw beheerder
Iemand un idee hoeveel in de paarse granaten moet zitten? Ik kan nog geen testuitslag vinden en wil deze van ut weekend zelf gaan proberen,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 juli 2013 om 12:37:
Partyflocks, dat ze snel en hard inslaan

Duidelijk weer een voorbeeld van dat het bij iedereen anders werkt, ik had namelijk bij partyflocks dat ik de inslag heel rustig vond.