Partyflock

Forumonderwerp · 877392
186 volgers · 4464064x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+2-1
Vrijdag de androids halen, van het weekend door wat vrienden laten testen. Zelf ga ik pas weer aan de tabletten als ik bij Pandemonium ben, eventjes een tijd pauze. Pauze is nooit verkeerd (Y)
Waarschuw beheerder
+3-3
Blauwe Supermans op 202mg getest bij testcentrum. Blijven lekkere snoepjes, maar tegenwoordig zitten alle snoepjes al snel tegen de 200mg aan.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van krekelaar op woensdag 17 juli 2013 om 23:04:
Blauwe Supermans op 202mg getest bij testcentrum. Blijven lekkere snoepjes, maar tegenwoordig zitten alle snoepjes al snel tegen de 200mg aan.

eigelijk helemaal niet nodig
Waarschuw beheerder
-1
Gegroet allen,

Ik heb nog paars/roze partyflocks liggen, nu weet ik dat de laatste keer dat ik ze nam er een dubbele breeklijn op zat.
Die ik nu nog heb liggen hebben één enkele breeklijn, kan iemand mij vertellen of dat het nog steeds om dezelfde partyflocks gaat die destijds rond de 200mg MDMA bevatten ?

Zijn er überhaupt batches geweest waar geen MDMA in zat bij de roze/paarse partyflocks?
Waarschuw beheerder
-1
Iemand bekend met deze paarse sterren?

[img width=1024 height=768 cacheid=0015dc970031ef02ef12b4e51a02dcb17a]http://www.freebits.nl/images/431P1050214b.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op woensdag 17 juli 2013 om 20:13:
Hoe vaak gebruik je?

1 a 2 keer om de 2 a 3 maanden :)

Alleen deze laatste maand heb ik wat meer gebruikt dus tijd voor een lange pauze.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+6
Uitspraak van krekelaar op woensdag 17 juli 2013 om 23:04:

Uitspraak van Raver op woensdag 17 juli 2013 om 23:09:
eigelijk helemaal niet nodig

200mg is veel ja maar het is wel heel makkelijk te doseren :) gewoon halfjes pakken, hele androids of supermans zou ik niet aan beginnen.

en je hoeft niet meer zoveel pillen meer mee naar binnen te smokkelen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gele bentley's? Iemand ervaring mee? uitgesneden B'tje, zouden rond de 140mg moeten zitten,
Kon ze op PR niet vinden :(
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van RefIex op vrijdag 19 juli 2013 om 09:03:
Gele bentley's? Iemand ervaring mee? uitgesneden B'tje, zouden rond de 140mg moeten zitten,

90mg dacht ik zo dat ze waren
zijn hier wel een paar x voorbij gekomen, moet je effe zoeken met de zoekfunctie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+6-1
Testuitslag van Lamborghini binnen. 165 Mg MDMA met een spreiding van 135 - 204.
Waarschuw beheerder
+4-1
Uitspraak van Slight Raver op vrijdag 19 juli 2013 om 14:09:
Testuitslag van Lamborghini binnen. 165 Mg MDMA met een spreiding van 135 - 204.

Wh*t the f*ck?!
Dat is wel een extreem hoge spreiding :nosmile:

Beloofd niet veel goeds voor de mg inhoud vd supermans aangezien die van dezelfde makers komen...
Waarschuw beheerder
-2
Had afgelopen weekend nog is een pilletje geprobeerd, na een pauze van 1,5 jaar...
Had wel al 150 mg fluor op, maar ik was me daar toch eens een xtje vaag van :)
Was trouwens zo'n Superman !!! Voelde me wel aardig super iig...
Waarschuw beheerder
+3-1

Wow lekker onbetrouwbaar snoepie dus, had ik niet verwacht uit die hoek. Belachelijke spreiding.
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Avonturier op woensdag 10 juli 2013 om 23:42:
emand bekend met witte Tony Montana's met een enkele breeklijn?

die zijn nep
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Joeyraver op donderdag 11 juli 2013 om 01:00:
raag het al capone even, die weet precies wat er in zit alleen moet je er dan 70mg afhalen dat vergat die erbij te vertellen.
Vorige week kwam hardstylelover met een uitslag dacht 112mg?

dat zijn die met 2 breeklijnen die met 1 zijn helemaal nep
Waarschuw beheerder
+5-1
Uitspraak van the0ne op vrijdag 19 juli 2013 om 15:33:
Wow lekker onbetrouwbaar snoepie dus, had ik niet verwacht uit die hoek. Belachelijke spreiding.

Zeker onbetrouwbaar!

Had een spreiding van 170-200+ verwacht net zoals bij de nintendo's maar dit slaat echt alles.

En dan micheljansen/slimmevogel een oplichter noemen :roflol:

Waarschuw beheerder
+2

90mg, komen van de drukker van de nintendos, lambo's en supermans ;)
Waarschuw beheerder
De 135 was toch discutabel? Was erna iemand die ook had getest en die gaf aan dat 135 nirt bekent was bij testcentrum
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 juli 2013 om 16:46:
90mg, komen van de drukker van de nintendos, lambo's en supermans ;)

ik snap er de reet niet meer van.zijn er dan toch oplichters:-)

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van chemical-love op vrijdag 19 juli 2013 om 18:40:
ik snap er de reet niet meer van.zijn er dan toch oplichters:-)

Die drukkers drukken niet alleen zware (200mg) pillen, maar ook een minder zwaardere variant (90mg)

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 juli 2013 om 18:56:
Die drukkers drukken niet alleen zware (200mg) pillen, maar ook een minder zwaardere variant (90mg)

mooi toch, 90mg is een goede hoeveelheid om in een keer naar binnen te gooien, geen gezeik meer met halfjes :)

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 juli 2013 om 18:57:
mooi toch, 90mg is een goede hoeveelheid om in een keer naar binnen te gooien, geen gezeik meer met halfjes :)

Ja zeker, niet iedereen heeft nood aan 200mg pillen en dan nog te sukkelen met halfjes/kwartjes :)

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 juli 2013 om 18:58:
Ja zeker, niet iedereen heeft nood aan 200mg pillen en dan nog te sukkelen met halfjes/kwartjes :)

geen lange wachtrijen op de wc's meer omdat iemand zn pilletjes niet krijgt doorgebroken :p

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 juli 2013 om 18:59:
geen lange wachtrijen op de wc's meer omdat iemand zn pilletjes niet krijgt doorgebroken :p

niet meer perongeluk het halfje nemen in plaats van het kwartje :p
Waarschuw beheerder
-1
Welke snoepjes zijn aan te raden met een inhoud van 90-100 mg als inhoud? Heb wat vriendinnen die niet zo groot zijn en niet veel wegen.

Paarse lambo's zijn veel te sterk voor ze.. en breken heeft geen zin, aangezien ik daar aan dus niet kan zien hoeveel mg er in zit.
Waarschuw beheerder

Ik bijt ze gewoon af,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raver op vrijdag 19 juli 2013 om 19:51:
Ik bijt ze gewoon af,

(y), is ook het makkelijkste, maar veel mensen proberen ze perfect te verdelen :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 juli 2013 om 18:57:

vind ik ook.een mooi gedrukte pil of mooie vorm van pil.vind ik zonde om in kwartjes te delen.gewoon in een keer binnen gooien. :p hepla! :-) en mensen die er rotzooi ingooien in de pil.moesten ze doodstraf geven:-)
amuseren mag.maar met geen levens spelen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 juli 2013 om 20:04:
(y), is ook het makkelijkste, maar veel mensen proberen ze perfect te verdelen :p

Sommige mensen slikken veel medicatie en hebben zn pillensnijder. Daar kun je echt perfecte halfjes mee maken.
Waarschuw beheerder
-2

ja ook al.ik al geweten een jongen beet een stuk van zijn pil.die pil was zo hard dat ie een stuk van zijn tand beet
Waarschuw beheerder
+3-2
donateur
Uitspraak van zeropulse op vrijdag 19 juli 2013 om 17:42:
De 135 was toch discutabel? Was erna iemand die ook had getest en die gaf aan dat 135 nirt bekent was bij testcentrum

Jep, dat kan ik me nog wel herinneren ja, er was een lid naar het test centrum gegaan omdat die de 135 niet vertrouwde en heeft navraag gedaan en het was toen in iedergeval niet bekend. Het is zeer lastig om te geloven wie de waarheid spreekt tenzij je natuurlijk zelf gaat, dat is nog steeds de enige juiste optie om alle twijfel weg te nemen

Maar met alle respect. iemand met 15 forum berichten geloof ik niet direct op z'n woord, een spreiding van dermate grootte wantrouw ik.

Waarschuw beheerder
+3-5
Heb ook mijn twijfels bij de uitslag en de spreiding. Spreiding van 170-200 die hier werd gepost is een stuk geloofdwaardiger dan. Ik denk dat dit de echte spreiding is:
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juli 2013 om 20:39:
ik ben ook wel naar een tc geweest, maar daar was het wel 170 - 202 mg lijkt me sterk dat er echt 135 mg bij zitten..

Zal hier bij kentron nog is na gaan vragen! Denk dat het gewoon iemand is die de lamborghinis een slechte naam wil geven, want uit die hoek zijn altijd prima ptjes gekomen met een spreiding van 180-200.

Komen uit dezelfde hoek als nintendos, lamborghinis, supermans inderdaad en zijn 90-100 mg netto. Prima ptjes verder!

Uitspraak van FreakOpMuziek op vrijdag 19 juli 2013 om 19:30:
Welke snoepjes zijn aan te raden met een inhoud van 90-100 mg als inhoud? Heb wat vriendinnen die niet zo groot zijn en niet veel wegen.

Paarse lambo's zijn veel te sterk voor ze.. en breken heeft geen zin, aangezien ik daar aan dus niet kan zien hoeveel mg er in zit.

Zie hierboven!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 juli 2013 om 22:18:
Denk dat het gewoon iemand is die de lamborghinis een slechte naam wil geven, want uit die hoek zijn altijd prima ptjes gekomen met een spreiding van 180-200.

ken best een foutje wezen,
was dat toen niet het geval met de redbulls ofzo, ?

edit-
ik heb hier toevallig nog een lambo liggen, misschien heb ik binnenkort wel effe tijd, om een ritje testcentrum te maken,
gooi ik ook meteen een android af, ben wel benieuwd of de spreidig gelijk is gebleven
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op vrijdag 19 juli 2013 om 22:24:
ken best een foutje wezen,
was dat toen niet het geval met de redbulls ofzo, ?

edit-
ik heb hier toevallig nog een lambo liggen, misschien heb ik binnenkort wel effe tijd, om een ritje testcentrum te maken,
gooi ik ook meteen een android af, ben wel benieuwd of de spreidig gelijk is gebleven

heb je ze al genomen?lambo. de androids zijn naar het schijnt goede. als ik hoor draait het testcentrum op volle toeren:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chemical-love op vrijdag 19 juli 2013 om 22:31:
heb je ze al genomen

jup, prima ptjes
maar voor mij niet een handige dosis, aangezien een halfje net te veel is, en een kwartje te weinig,
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raver op vrijdag 19 juli 2013 om 20:20:
Sommige mensen slikken veel medicatie en hebben zn pillensnijder. Daar kun je echt perfecte halfjes mee maken.

kun je beter bijten, soms brokkelt die helemaal kapot met zo'n pillensijder, is ook zo zonde haha
Waarschuw beheerder
-7
Mijn Superman was 200mg getest.. niets over spreiding gehoord
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+9
Uitspraak van S-MAN op vrijdag 19 juli 2013 om 23:12:
Mijn Superman was 200mg getest.. niets over spreiding gehoord

Wat een toeval ook dat het net bij je naam en plaatje past.
Welkom trouwens, ik zie dat je ook nog maar pas lid bent bij pf!
Waarschuw beheerder
-7
Dank je! En de film is ook pas geleden uit.. Probeer de film te promoten op pf ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JL op vrijdag 19 juli 2013 om 22:44:
brokkelt

heb ik nooit last van gehad
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S-MAN op vrijdag 19 juli 2013 om 23:58:
Dank je! En de film is ook pas geleden uit.. Probeer de film te promoten op pf ;-)

alles voor superman.met zen allen naar de movie ;-)
Waarschuw beheerder
+1-1
Morgen is het weer tijd voor de roden vingers! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bombie015 op zaterdag 20 juli 2013 om 01:39:
Morgen is het weer tijd voor de roden vingers! :D

groene joh
Waarschuw beheerder
+2-3
Uitspraak van NuMbEr [#1] op vrijdag 19 juli 2013 om 15:05:
Wh*t the f*ck?!
Dat is wel een extreem hoge spreiding :nosmile:

Whaha als het in je straatje past om een nieuw lid te geloven is het wel mogelijk? :lol:
Pleurt op man, je dacht laat ik is een nieuw accountje aanmaken en op mijzelf gaan reageren? :facepalm:
Nee gozert die bullshit gaat er bij niemand in :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S-MAN op vrijdag 19 juli 2013 om 23:58:

oh zeg er eens wat goeds over dan alsjeblieft, want als filmpromotor laat je het een beetje afweten momenteel ;-)

Waarschuw beheerder
+2-5
(permanent verbannen)
als iemand nog wat superman zoekt hier moet je zijn
hoort dagen niks van ze op pf en ja daar zijn ze weer

Uitspraak van Nero.apa op zaterdag 20 juli 2013 om 04:49:
Whaha als het in je straatje past om een nieuw lid te geloven is het wel mogelijk? :lol:
Pleurt op man, je dacht laat ik is een nieuw accountje aanmaken en op mijzelf gaan reageren? :facepalm:
Nee gozert die bullshit gaat er bij niemand in :nee:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 juli 2013 om 22:18:
Heb ook mijn twijfels bij de uitslag en de spreiding. Spreiding van 170-200 die hier werd gepost is een stuk geloofdwaardiger dan. Ik denk dat dit de echte spreiding is: Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juli 2013 om 20:39:ik ben ook wel naar een tc geweest, maar daar was het wel 170 - 202 mg lijkt me sterk dat er echt 135 mg bij zitten..
Zal hier bij kentron nog is na gaan vragen! Denk dat het gewoon iemand is die de lamborghinis een slechte naam wil geven, want uit die hoek zijn altijd prima ptjes gekomen met een spreiding van 180-200.

Uitspraak van RefIex op vrijdag 19 juli 2013 om 09:03:Gele bentley's? Iemand ervaring mee? uitgesneden B'tje, zouden rond de 140mg moeten zitten,
Komen uit dezelfde hoek als nintendos, lamborghinis, supermans inderdaad en zijn 90-100 mg netto. Prima ptjes verder!

Uitspraak van FreakOpMuziek op vrijdag 19 juli 2013 om 19:30:Welke snoepjes zijn aan te raden met een inhoud van 90-100 mg als inhoud? Heb wat vriendinnen die niet zo groot zijn en niet veel wegen.

Zie hierboven!

Uitspraak van Pepsi. op vrijdag 19 juli 2013 om 20:29:
Jep, dat kan ik me nog wel herinneren ja, er was een lid naar het test centrum gegaan omdat die de 135 niet vertrouwde en heeft navraag gedaan en het was toen in iedergeval niet bekend. Het is zeer lastig om te geloven wie de waarheid spreekt tenzij je natuurlijk zelf gaat, dat is nog steeds de enige juiste optie om alle twijfel weg te nemen

Maar met alle respect. iemand met 15 forum berichten geloof ik niet direct op z'n woord, een spreiding van dermate grootte wantrouw ik.

Waarschuw beheerder
+2-2
(permanent verbannen)

volgens mij heeft deze man toch al meer dan ander half jaar een profiel