Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4449454x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+3
Wat een lachertje ;) whaha

Eene verloopt mk
De ander nintendo
Concurrente ??
Ga zo door vermaak me wel ;)

Waarschuw beheerder
+8-4
Uitspraak van the0ne op vrijdag 12 april 2013 om 15:45:
Vertrouwen is natuurlijk wel beetje weg voor sommige.

Inderdaad, denk dat ik ook maar stop met Nintendo's kopen, volgende feestje MK's! Die zijn gelukkig als enige nog te vertrouwen, want in het verleden hebben zij nog nooit lagere uitslagen gehad dan beloofd. Niet met de Q's, defqons en pfs. Thanks voor je argument.

zo en nu ga ik genieten van het weekend!!

Fijn weekend allemaal! Jij ook Nummer #1!
Waarschuw beheerder
+7
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 april 2013 om 15:49:
zo en nu ga ik genieten van het weekend!!

Snel alle Nintendo's opeten? :lol:
Waarschuw beheerder
+3
Of er nou 200 of 175 mg in me Nintendo zit.. Ik ga er heerlijk op! :D
Binnekort de MK testen. Ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
+2-5
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 april 2013 om 15:30:
Dit is onzin, dat weet je zelf ook wel. Ik heb een uitslgag van 211 gehad. Tevens is er altijd een hogere spreiding gegeven en kenelijk ben jij de eerste die een lagere spreiding meekrijgt.

Ja… jij ja… daar ga je al , jij als hoofd lid van het promoteam van de Nintendo’’s wil natuurlijk keihard volhouden dat er 200mg in zit !! en dan zelf vooraan staan als het gaat om andere ptjes zwart te maken en met vingers te wijzen

Maar de realiteit is dat er van de Nintendo”s geen uitslag boven de 179mg bekend is bij de TC ,

Dus mensen breng je Nintendo”s weg naar de TC en dan hoor je het vanzelf wel

en geniet van je weekend he ;-)
Waarschuw beheerder
+4
donateur
Jezus wat kunnen mensen moeilijk doen om een 'logo'

Wees gewoon eens blij met het brede aanbod wat je hebt, ik persoonlijk heb geen voorkeur en pak wat voor handen ligt, of het nou een micky mouse, hartje, defqon of nintendo of mk is. Maakt allemaal geen flikker uit.
Een goeie dealer komt altijd van zijn spul af, ongeacht logo. Dus hou nu eens op met het verheerlijken van de uitslagen en post eens eerlijk.

Niemand heeft hier wat aan valse uitslagen. Ik gebruik dit forum al een tijdje om toch redelijk betrouwbare informatie uit te halen maar met bepaalde types die hier posten ga ik nu toch steeds meer aan reacties twijfelen.

We mogen in onze handjes wrijven met zoveel aanbod, sprak gister weer m'n Amerikaanse kennis, die moet via een ingewikkeld Tor netwerkje op Silk road met onbetrouwbare bitcoints zijn pillen kopen voor 25 per stuk waar er vaak niet meer dan 100mg in zit. Het is sowieso de vraag of de pillen ooit aankomen.
Waarschuw beheerder
+1-1
Zie ff door de bomen het bos niet meer. Heb voor morgen (masters) nog wat nintendo's 1st batch liggen maar heb ook de MK's liggen. Wil het liefste gewoon de sterkste natuurlijk, iemand (betrouwbare) tips :p? Was van plan nintendo's mee te nemen maar als die echt zo'n stuk lager uitvallen ga ik denk ik toch maar voor de MK's
Waarschuw beheerder
+2-5
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 april 2013 om 15:30:
Dit is onzin, dat weet je zelf ook wel. Ik heb een uitslgag van 211 gehad

En nogmaals ik zou je graag willen geloven hoor maar , maar ik geloof eerder toch het landelijk database van de Test Centra’s … Dan een lid van de promo team van de Nintendo’s

En daar staat toch echt een spreiding van 167 tot 179 kan er ook niks aan doen ( of is het misschien weer een foutje haha )

Waarschuw beheerder
+4-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 april 2013 om 15:49:
Die zijn gelukkig als enige nog te vertrouwen, want in het verleden hebben zij nog nooit lagere uitslagen gehad dan beloofd. Niet met de Q's, defqons en pfs

Hier nog wat ondersteuning voor je argument dat ze zakken in inhoud:

Kenmerken van de pil:

Logo: Partyflock
Kleur: Blauw
Diameter: 9.1 mm
Breedte: 5.1 mm
Gewicht: 380 mg
Inhoud: 54% MDMA.HCl (het equivalent van 205 mg MDMA.HCl of 173 mg MDMA base)

XTC-tablet 1

Product: MDMA (152mg)
Type: tablet
Vorm: rond
Logo: voorzijde ‘DefqonY’ – achterzijde ‘DANCE’
Kleur: blauw
Gewicht: 318 mg
Diameter: 8,1 mm
Dikte: 5,4 mm

Bronnen voor wie het niet geloofd:
http://www.vitalsounds.be/Home/Nieuws/tabid/461/articleType/ArticleView/articleId/539/Hoog-gedoseerde-ecstasy-pillen-in-omloop.aspx
http://www.vitalsounds.be/Home/Nieuws/tabid/461/articleType/ArticleView/articleId/463/categoryId/7/Hooggedoseerde-XTC-tabletten-op-de-markt.aspx
Waarschuw beheerder
+7-1
Jongens ff serieus.
De mk.zijn mooie ptjes
rond de 190/200
de nintendo mooie ptjes
190/200 zoiets ook
Wees blij met de keuze

En bart.
Volgens mijn ben jij dan hoofd promo team mk ??
Weet niet ?
Wrm gaan jullie gelijk wijzen ??
Zijn beide strakke ptjes dus kap met dit gezever weez eerlijk !

Heb namelijk met eigen oren uitslag
Mk:197
Nintendo 192
tehoren gekregen ;) have à nice day and nice weekend!!

Voor mensen die dit weekend op masters zijn volgassssss rammeeeee whooppp;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard. op donderdag 11 april 2013 om 02:24:
kristallen voor jou (y)

Haha oke! Vrienden van me zeiden al dat het leuk spul is. Thanks voor de tip :)
Waarschuw beheerder
-6
Uitspraak van rave<_>dave op vrijdag 12 april 2013 om 16:19:
En bart.
Volgens mijn ben jij dan hoofd promo team mk ??
Weet niet ?

Ik ben eerlijk , ik vind het alleen triest dat mensen meteen alles gaan ontkennen als ik iets met me eigen ogen heb gezien !!

Ik wil alleen maar zeggen dat ik gister langs de TC ben geweest om 2 ptjes weg te brengen
En ik post hier me uitslagen die ik heb gekregen om deze met jullie te delen…

Ik ben niks aan het promoten ik kom alleen met keiharde feiten over de Nintendo” en de Mortals

ik heb namelijk zowel de Nintendo ‘s als de Mortals in me bezit en ik vind het allebei prachtige ptjes

en nu trek ik de conclusie dat de Mortals nou eenmaal iets sterker zijn !!

van verschil zal ik natuurlijk geen moer van merken …
Waarschuw beheerder
+2-1
Citeren is.lastig op me telefoontelefoon ;)
@bartje
Heel vaag dat jij enkel de waarheid post als meerdere mensen waaronder ik dus die uitslagen kregen van tc.
Vooderrest hou ik nog steeds van je hoor ;) ookal probeer je hier de boel optenaaie je bent toch een sgatje hoor ;) nou nog meer teliegen ? En anders vreet je lekker je mktjes op aankomend weekend net zo lekker als een nintendotje hoor ;)
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 april 2013 om 15:22:
Uitspraak van Bartjegr op vrijdag 12 april 2013 om 09:53:De spreiding van de Nintendo’s zat op 167 tot 179 gemiddeld 175mg is deze spreiding recent aangepast ..weet iemand dat ?
En is dit dan alleen bekend bij Jellinek Amsterdam ?
Ook in Utrecht gister deze spreiding gehoord.
Dat iedereen zegt dat het 200+ tabletten zijn is marketing, maar niet strikt gelogen.
Als je zo'n 210 a 220 mg aan MDMA kristal van gemiddeld 80% dan zal de werkzame en geteste inhoud dus op ongeveer 170 / 180 liggen...

hey dave,

ik ben niet de enige hoor , en er zullen vast wel meer gaan volgen
Waarschuw beheerder
+1-1
gelukkig hou je nog van me hahah !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 april 2013 om 16:17:
Bronnen voor wie het niet geloofd:
http://www.vitalsounds.be/Home/Nieuws/tabid/461/articleType/ArticleView/articleId/539/Hoog-gedoseerde-ecstasy-pillen-in-omloop.aspx

Mooi om te zien 'zware pillen' en dat sommige van ons er 3 weg tikken op een avond :D
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van Bartjegr op vrijdag 12 april 2013 om 16:42:
van verschil zal ik natuurlijk geen moer van merken …

Waarom zit je er dan zo op te vitten ? Je komt anders wel heel hard uit de hoek he .
Ik hou er nog sterk men twijfels op. Volgens jou worden alle voorgaande testverslagen van gekende forumleden allemaal van tafel gegooit ?
Hou je toch gewoon effe serieus kerel.
De meeste forumgangers weten gewoon dat die spreiding niet kan kloppen.
Ik geloof er in ieder geval geen zak van. Dat de nintendos ondertussen gezakt zijn wil ik zeker geloven. Ik ben niet naief maar die maximale uitkomst van 179 kan gewoon niet kloppen.
Waarschuw beheerder
+1-5
Ga lekker langs het test centra , met je Nintendo dan zie je het vanzelf wel !
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
+2
stelletje jankerts hier, ga ff oorlog voeren om niks!

Ga gewoon ontopic! (Y)
Waarschuw beheerder
+2
Echt hè, wat een mafkezen. Niet te geloven, haha.
Waarschuw beheerder
+9-2
Jullie sijn allemaal bitches. Nintendos en Partyflocks sit sowiesoo 250mg in mijn dealer sei dat en ik geloof hem want hij heb keigoeie spul.
Waarschuw beheerder
+4-3
Uitspraak van Bartjegr op vrijdag 12 april 2013 om 15:21:
Misschien is het niet helemaal duidelijk,

Maar er heeft überhaupt nooit 200mg in de Nintendo’s gezeten want daar is niks terug te vinden in de database van de TC

Hahaha doe normaal man, omdat jij als infantiele Mortal Kombat verkoper dat een beetje rondschreeuwt hier en die zaaddealer van een number1 meeschreeuwt heeft opeens iedereen die hier ooit een uitslag van de Nintendo's heeft gepoost gelogen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van JSKI op vrijdag 12 april 2013 om 19:39:
Jullie sijn allemaal bitches. Nintendos en Partyflocks sit sowiesoo 250mg in mijn dealer sei dat en ik geloof hem want hij heb keigoeie spul.

Ik nam je bijna serieus..

Waarschuw beheerder
+1
haha even een concurrentie strijd gaande op Partyflock tussen de Nintendo's en MK's. De helft hier praat met eigenbelang en is dus sowieso niet serieus te nemen.

Alsof m'n avond nou echt daadwerkelijk beter is geweest omdat ik pillen van 190 mg had, ipv pillen van 175mg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op vrijdag 12 april 2013 om 19:39:

:lol:
Waarschuw beheerder
+1-4
kreeg laatst een partijtje gele snoepjes in de vorm van een B aangeboden, iemand hier bekend mee??? vond ze er persoonlijk wat apart uitzien voor een snoepje.......
Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van NuMbEr [#1] op vrijdag 12 april 2013 om 15:12:
De spreiding van de Nintendo’s zat op 167 tot 179 gemiddeld 175mg is deze spreiding recent aangepast ..weet iemand dat ?
En is dit dan alleen bekend bij Jellinek Amsterdam ?

Hebben de testcentra niet verschillende resultaten? want neem aan dat niet iedereen hier onder liegt ?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 januari 2013 om 13:15:
Edit: Uitslag van 206 mg schoon! Spreiding hadden ze (nog) niet

Uitspraak van MaikelvB op woensdag 2 januari 2013 om 19:32:
Net terug van tripje naar testservice. Had Nintendo eerste batch en wit spookje mee. Nintendo werd herkend: 169-213 (169 moet 196 zijn maar staat nog fout in het systeem), gemiddeld 200 mg.
Wit spookje werd niet herkend en is opgestuurd, volgende week vrijdag krijg ik de uitslag!

Uitspraak van Nero.apa op vrijdag 16 november 2012 om 09:47:
+1

Uitslag van de Nintendo voor mij was 211MG mdma, rustig aan doen zijn heel sterk de rest van het verhaal als je belt ken je wel ;-)

Uitspraak van Eend op vrijdag 23 november 2012 om 18:16:
Uitslag witte nintendo: 206mg

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2012 om 21:02:
gister uitslag gehad van nintendo 190mg , brijder haarlem

Uitspraak van Nintendo ® op donderdag 29 november 2012 om 18:46:
Zojuist uitslag gehad van mijn ingeleverde Nintendo: 213 MG MDMA

Overigens vernomen dat de 2e batch er aan komt!

Uitspraak van Midi-030 op donderdag 29 november 2012 om 19:47:
Toeval.. De mijne heeft ook 213!
de tijd zal het leren ;)

snel ff alle gevonden waardes van de nintendo's batches niet in acht genomen.

Partyflock niet opgezocht maar deze zijn na genoeg hetzelfde.
Waarschuw beheerder
+1
Promoot hier niks maar de waardes die de laatste paar dagen gepost worden zijn wel erg veel lager dan die van een poosje terug.

Waarschuw beheerder
+5-2
(permanent verbannen)
iedereen die zijn nintendo's of mortal kombats zat zijn mag ze gratis bij mijn opvangtehuis voor ongewenste pillen brengen!!:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Mr B ! op vrijdag 12 april 2013 om 22:25:
kreeg laatst een partijtje gele snoepjes in de vorm van een B aangeboden, iemand hier bekend mee??? vond ze er persoonlijk wat apart uitzien voor een snoepje.......

[img cacheid=001592150030f13960acecc1 width=455 height=412]http://www.plaatjesdump.nl/upload/ab63d6715fa1fb3f8e145dfb8d3b934c.png[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Mr B ! op vrijdag 12 april 2013 om 22:25:

Deze?

Uitspraak van An-apple-a-day-keeps-the-docter-away op woensdag 10 april 2013 om 10:28:
Inhoud 90 Mg's Mdma.

[img width=455 height=412 cacheid=001592150030f13960acecc11a02db0c3e]http://www.plaatjesdump.nl/upload/ab63d6715fa1fb3f8e145dfb8d3b934c.png[/img]

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier worden ze verkocht als 100 mg.

Bentleys idd

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 12 april 2013 om 22:34:
iedereen die zijn nintendo's of mortal kombats zat zijn mag ze gratis bij mijn opvangtehuis voor ongewenste pillen brengen!!:lol:

Das zeker da :-)

Waarschuw beheerder
+2
Kijk uit met number one groen/grijs zit pmma in!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van zeropulse op vrijdag 12 april 2013 om 22:25:
Hebben de testcentra niet verschillende resultaten? want neem aan dat niet iedereen hier onder liegt ?

Er is volgens mij al meerdere malen gezegd dat er een landelijke database is voor de resultaten . .

Is het antwoord niet veel simpeler?
Ik heb zelf gemerkt dat een latere batch Nintendo's een fractie dikker is dan de eerste batch.
Aangezien de testcentra ook de pillen herkennen aan de hand van de afmetingen kan het toch zo zijn dat de verschillende spreidingen bij verschillende batches horen?

Mijn Ferrari werd ook niet herkend in de computer terwijl 1 van de laatste batches was.

De spreiding van 196-213 zou dan bij de dunnere batches Nintendo's horen en de spreiding van 167 tot 179 bij de latere dikkere batches.

Mogelijkheid?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 april 2013 om 00:58:
Kijk uit met number one groen/grijs zit pmma in!

Da was vroeger of zijn er nieuwe gevallen ?
Waarschuw beheerder
-2
Iemand hiermee bekend? Zijn heel lichtgroen... Logo (als überhaupt al op staat) = onherkenbaar. 5mm diameter, 3mm hoog. Geen breeklijn. Vrij poreus...

[img width=400 cacheid=001592a10030f1cdc05fe2c11a02db1e53]http://fotodump.net/OLCVCww.jpg[/img]
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 april 2013 om 05:12:
Had dit al gelezen, maar gaat over poedervorm toch? Of is het echt in de nr 1's ?

Men maakt nooit bekend waar het in zit. Dit is om een aantal redenen:

1. Om te voorkomen dat men zich met andere pillen "veilig" waant
2. Om te voorkomen dat drukkers een "veilig" logo gaan kiezen.

Er valt inderdaad wel iets te voor te zeggen om het wèl bekend te maken, maar de algemene stelregel is en blijft toch: LATEN TESTEN. Alleen dán weet je vrijwel zeker dat je veilige pillen hebt.

Waarschuw beheerder
Duidelijk genoeg :-)
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Akastos op zaterdag 13 april 2013 om 02:01:
Iemand hiermee bekend? Zijn heel lichtgroen... Logo (als überhaupt al op staat) = onherkenbaar. 5mm diameter, 3mm hoog. Geen breeklijn. Vrij poreus...

[img width=400 cacheid=001592a10030f1cdc05fe2c11a02db1e53 cacheid=001592a10030f1cdc05fe2c11a02db1ef7]http://fotodump.net/OLCVCww.jpg[/img]

Zijn dat niet de blackberry's?
Waarschuw beheerder
+1-1
Iemand hiermee bekend?

wat'n goor ding, waar heb je die gevonden :lol:
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van itsmagic' op zaterdag 13 april 2013 om 10:49:
wat'n goor ding, waar heb je die gevonden :lol:

Hij heeft vast dat net als een zetpil tenemen geprobeerd ma ging niet helemaal.goed vandaar die viese kleur
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van itsmagic' op zaterdag 13 april 2013 om 10:49:
waar heb je die gevonden

Dat zijn de "deze had ik nog ergens liggen" pillen 8)

Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Joeyraver op zaterdag 13 april 2013 om 10:26:
Zijn dat niet de blackberry's?

Nee, dat zijn de blackberries niet, de blackberries zien er zo uit:
[img width=1024 height=768]http://imgffs.com/i/fwIRM.jpg[/img]
[img width=1024 height=768]http://imgffs.com/i/rL9U0.jpg[/img]

Ik kan echt niets uitmaken van het logo, zou ze maar laten testen voor je die gebruikt!
Waarschuw beheerder
+6-2
Uitspraak van Bartjegr op vrijdag 12 april 2013 om 13:15:
Volgens het systeem van de test centra hebben de Nintendo’s helemaal nooit op 200mg gestaan !!

En dat vind ik raar , ze passen nooit binnen 2 maanden een spreiding aan , dit doen ze pas na een half jaar ofzo

Onzin, heb vrijwel van iedere batch nintendos een weggebracht, en laagste uitslag die ik terug heb gekregen was 197mg :)
Klinklare onzin wat je nu dus roept ;)

Waarschuw beheerder

Lijkt wel een groene rontonde.
Als het die is is die van 3 jaar terug ofzo.
En dat was rommel. Dus haal maar andere voor de Zekerheid