Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4451395x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+2
Is er iemand bekend met 'SEX' pillen??

Zijn redelijk klein, licht roze van kleur en er staat groot SEX ingedrukt.
Werd gewoon verkocht als XTC.

Ik kan er nergens iets over vinden, dus hopelijk weet hier iemand er iets over...
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van Timbojames op woensdag 3 april 2013 om 22:35:
Is er iemand bekend met 'SEX' pillen??

Ik ben wel bekend met de blauwe ovale variant :lol:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van P P op woensdag 3 april 2013 om 22:40:
daar zit 100mg geilheid in O:)

Uitspraak van NuMbEr [#1] op woensdag 3 april 2013 om 22:42:
Ik ben wel bekend met de blauwe ovale variant :lol:

Haha, gelukkig waren dit soort reacties HELEMAAL niet te verwachten!

Waarschuw beheerder
Zijn ze nu bezig met iets nieuws uit de Nintendo-hoek of niet? Poosje geleden had ik dit hier gehoord en gisteren ook nog gehoord van iemand ...

Waarschuw beheerder
+6-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 april 2013 om 01:44:
Zijn ze nu bezig met iets nieuws uit de Nintendo-hoek of niet? Poosje geleden had ik dit hier gehoord en gisteren ook nog gehoord van iemand ...

Ik bel ze ff, momentje...
Waarschuw beheerder
+5
Spreek ik met mr nin tendo
Nee met mr nin ja
Waarschuw beheerder
+3
Hallo met wie
Ha Wie met Lo
...
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Maikel.H op donderdag 4 april 2013 om 09:18:
Spreek ik met mr nin tendo

Ja zeker.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 april 2013 om 01:44:

Prachtig, wandelgangen verhalen. Wat heb je gehoord dan, ben benieuwd ! Nog niks gehoord over opvolgers, maar ze zullen vast wel iets nieuws introduceren voor het nieuwe seizoen! Vol verwachting......

Waarschuw beheerder
Dat ze met iets nieuws bezig zijn, dat is ook alles wat ik gehoord heb. Moest ik weten wat, zou ik het toch niet vragen! Grtz
Waarschuw beheerder
donateur
Stel je doet een lange party (eventueel nog met after), hoeveel mg neem je dan in totaal? Ik weet dat het verschilt per persoon maar wat zijn gemiddelden? Laten we zeggen wanneer je 10 uur aan het feesten bent. Op een gegeven moment moet de m toch niks meer doen? Ik kan meestal wel 2 uur gaan op een halve p (een met 200mg m). Je gaat echter sneller bijpakken. Probeer eigenlijk de grens vast te stellen.
Waarschuw beheerder
Als ze daadwerkelijk met iets nieuws bezig zijn ben ik echt wel benieuwd wat dan de stempel wordt!
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van ericafterdark op donderdag 4 april 2013 om 12:50:
Laten we zeggen wanneer je 10 uur aan het feesten bent.

10 uur feesten betekend (voor mij) niet gelijk 10 uur spacen. Dat werkt voor mij gewoon niet, 2 tabletten van ongeveer 200 miligram vindt ik gewoon het max want daarna is er niets leuks meer aan.. Alleen maar wankelen op me poten en vaag zijn. Niet echt de beste staat om ergens los te gaan op een feest. Maar dit is persoonlijk, ik raad het je aan om gewoon lekker de laatste 4 tot 6 uur lekker te spacen. En meer mdma betekend niet meer plezier!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Raver op donderdag 4 april 2013 om 12:55:
10 uur feesten betekend (voor mij) niet gelijk 10 uur spacen. Dat werkt voor mij gewoon niet, 2 tabletten van ongeveer 200 miligram vindt ik gewoon het max want daarna is er niets leuks meer aan.. Alleen maar wankelen op me poten en vaag zijn. Niet echt de beste staat om ergens los te gaan op een feest. Maar dit is persoonlijk, ik raad het je aan om gewoon lekker de laatste 4 tot 6 uur lekker te spacen. En meer mdma betekend niet meer plezier!

Precies. Wat is voor een volwassen persoon een beetje de limiet zodat het leuk blijft. Tot nu toe heb ik eigenlijk nooit meer dan 400mg op een party genomen, 2 goede p's.
Waarschuw beheerder
-2
Meer is ook niet slim! Mijn max is ook 400mg en dan verplicht ik het mezelf in meer dan 6 uur te nuttigen en niet zoals een achterlijke megool 400 mg wegwerken in 4 uur
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van ericafterdark op donderdag 4 april 2013 om 12:57:
Precies. Wat is voor een volwassen persoon een beetje de limiet zodat het leuk blijft. Tot nu toe heb ik eigenlijk nooit meer dan 400mg op een party genomen, 2 goede p's.

Uitspraak van Raver op donderdag 4 april 2013 om 13:01:
Meer is ook niet slim! Mijn max is ook 400mg en dan verplicht ik het mezelf in meer dan 6 uur te nuttigen en niet zoals een achterlijke megool 400 mg wegwerken in 4 uur

Volgens mij is 400mg al aan de (te) hoge kant... sterke pillen doseren met kwartjes tot je merkt dat de euforie van de x wegebt lijkt mij de beste manier.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van gambler85 op donderdag 4 april 2013 om 13:17:
kwartjes

Het is wel een veilige manier ook, maar halvies is voor mij beter dan kwartjs.
Waarschuw beheerder
donateur
Ok, ik ga het eens proberen met kwartjes Nintendo's dit weekend. Heb een pauze van 3 maanden gehad, kan er weer tegenaan.
Waarschuw beheerder
+1-1
Stel je doet een lange party (eventueel nog met after), hoeveel mg neem je dan in totaal?

Op festivals deed ik meestal als ik binnen kwam rond de 60mg, 4uur later nog es, en dan 2,5 nog es, schat ik zo,

Ik pak meestal bij als ik voel dat de x wat begint uit te werken, vind dat golvende gevoel altijd tof!
Maatjes van me pakken al na 2/3 uur bij omdat ze constant in de eerste euforie willen blijven,

Mijn ervaring is daarmee echter dat ik aan 't einde van 't feest echt kats vdk ben, en me er de volgende dag ook nog es niks van herinner. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gambler85 op donderdag 4 april 2013 om 13:17:
olgens mij is 400mg al aan de (te) hoge kant...

Is het eigenlijk ook al.

Bij een feest van 10 uur begin ik gewoon wat later met de X.
Waarschuw beheerder
Stel je doet een lange party (eventueel nog met after), hoeveel mg neem je dan in totaal?

Heb zelf een keer op Loveland festival + Loveland after 2,5 gele triforce gepakt verspreid over de hele dag en nacht volgens mij zit je dan ook ergens tussen de 400mg en 450mg. (weeg zelf 63 kg)
was voor mij toch wel de max, werd wat te vaag en wat te zweverig :P

Denk dat 300mg tot 350mg ook wel genoeg moet zijn voor een lang feestje van 10-12 uur.
is de dinsdag dip ook een stuk beter te verdragen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ericafterdark op donderdag 4 april 2013 om 13:44:
Ok, ik ga het eens proberen met kwartjes Nintendo's dit weekend. Heb een pauze van 3 maanden gehad, kan er weer tegenaan.

Laat ff weten hoe het was! (ook qua tijdsdosering, indien mogelijk :p)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 april 2013 om 13:51:
Is het eigenlijk ook al.

Bij een feest van 10 uur begin ik gewoon wat later met de X.

Same over here! Eerst ff de podia's bekijken en foto's maken :D
Waarschuw beheerder
Stel je doet een lange party (eventueel nog met after), hoeveel mg neem je dan in totaal? Ik weet dat het verschilt per persoon maar wat zijn gemiddelden? Laten we zeggen wanneer je 10 uur aan het feesten bent. Op een gegeven moment moet de m toch niks meer doen? Ik kan meestal wel 2 uur gaan op een halve p (een met 200mg m). Je gaat echter sneller bijpakken. Probeer eigenlijk de grens vast te stellen.

Ik vind het zelf nogal verschillen of je een outdoor of indoor feestje hebt, bij een outdoor feest pak je veel sneller bij omdat je DENKT dat je niks voelt, tenminste dat heb ik bij mezelf gemerkt.
Ik gebruik op een festival van 10uur ongeveer 2 P'tjes van ong 200 mg.
Waarschuw beheerder
+3
Mortal Kombats binnen. Zien der zeker netjes uit.
Gaan genuttigd worden op Masters. Laat na dat weekend wel weten wat ik er van vond.

Ben benieuwd wat er uit de hoek van Nintendo's gaat komen. (het blijven beauty's) :p
Waarschuw beheerder
+1
iemand ervaring met groen/grijze oogjes? er blijkt 180mg in te zitten maar kan ze voor de rest nergens vinden.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van - Kevin op donderdag 4 april 2013 om 17:33:
Mortal Kombats binnen. Zien der zeker netjes uit.

ik ben ook zeer benieuwd naar deze. Schijnen hele goede pillen te zijn, als ik zo alle ervaringen lees.
Waarschuw beheerder
+2
hoeveel mg neem je dan in totaal?

Ik ben in 3 jaar tijd steeds meer gaan gebruiken. Niet per dosis, maar de tijd tussen de pillen is wel steeds korter. De eerste keren stuiterde ik makkelijk een hele nacht op 1 pil van 140 mg, nu stuiter ik op die hoeveelheid nog net zo hard, maar is ie na 1,5 - 2 uur uitgewerkt. Vier pillen in een nacht knaag ik dan wel weg....
Wat dat betreft vind ik 6-apb fantastisch, daar ga ik gewoon weer 4-5 uur op 1 pil van 125 mg. Daarna reloaden met x is helemaal fantastisch :-p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Iemand ervaring met roze aapjes? Paul frank logo? Ik had al wel gevonden dat de spreiding tussen de 100 en 140 mg zat.
Vriendin heeft deze nu. Ik weet dat de gele toen ook super fijn waren en dat ik er langer op ging dan andere pillen (3 uur ipv. 2 uur)
Thnx alvast
Waarschuw beheerder
-1
Ik ben benieuwd naar de groene paul frank (rond, een breeklijn), en dan ook in vergelijking met blauwe spookjes.
Waarschuw beheerder
Ik probeer niet langer dan 7 uur te space. dus als een feest om 7.00 uur is afgelopen begin ik om 24.00 uur. In die tijd gebruik ik ongeveer 2 ptjes. De 1e keer meer de andere keer minder. Heb wel geleerd om rustiger aan te doen. Bij mij werkt het beter om met kwartjes bij te vulllen dan halfjes. Met halfjes ben ik te snel te ver vdk. Dan voel ik me wel gewoon lekker, maar sta eigenlijk alleen maar stil en een beetje te wouse.

Waarschuw beheerder
+1
Mortal kombats vs Nintendos moet de mk nog uittesten.

[img width=1024 height=765 cacheid=0015913f0030f04b91ade03b1a02daf6e2]http://www.freebits.nl/images/472image.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 april 2013 om 16:00:
Mortal kombats vs Nintendos moet de mk nog uittesten.

[img width=1024 height=765 cacheid=0015913f0030f04b91ade03b1a02daf6e2 cacheid=0015913f0030f04b91ade03b1a02daf6ed]http://www.freebits.nl/images/472image.jpg[/img]

Ik ben ook zeer benieuwd naar de MK. Nintendo blijft HEERLIJK!

Waarschuw beheerder
-5
Ging pauze inlassen maar denk dat ik dit toch niet vol zal houden dus binnen 2 - 3 weken zullen deze zeker uitgetest zijn ^^
Waarschuw beheerder
+7
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 april 2013 om 16:18:
Ging pauze inlassen maar denk dat ik dit toch niet vol zal houden dus binnen 2 - 3 weken zullen deze zeker uitgetest zijn ^^

Jammer, man! Probeer de verleiding eens te weerstaan, dan wordt het ook weer wat specialer als je dan eindelijk een avondje 'los' mag gaan. Plus dat het natuurlijk voor je lichaam ook geen kwaad kan. (:

Waarschuw beheerder
-6
Als jullie weggaan en jullie pauzeren, dan is het feest toch lang niet zo vet dan als je x of m consumeert? Drink je dan mss veel alcohol ofzo ... Ik drink praktisch geen alcohol. Heb het karakter gewoon niet, ofwel moet ik thuisblijven en niet uitgaan dan lukt het me wel om van x of m te blijven. Dan is enkel pep het probleem.
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 april 2013 om 16:30:
Heb het karakter gewoon niet, ofwel moet ik thuisblijven en niet uitgaan dan lukt het me wel om van x of m te blijven. Dan is enkel pep het probleem.

Misschien moet je dan toch maar eens gaan nadenken over het feit of je een drugsprobleem hebt.
Waarschuw beheerder
Ik moet ook nog de mktjes uitproberen, zal op free festival gaan gebeuren. Nintendos heel goed bevallen dus ben benieuwt
Waarschuw beheerder
+6-12
Mortal kombats vs Nintendos

Dat winnen de Mortal Kombats natuurlijk :yes:

Waarschuw beheerder
Zou u willen geloven, maar betwijfel het :-)
Waarschuw beheerder
+1-4
moet de mk nog uittesten

Dat wordt eerst testen dus ;)

Ra ra ra van wie zijn die minnetjes :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NuMbEr [#1] op vrijdag 5 april 2013 om 18:27:
Dat wordt eerst testen dus ;)

Ra ra ra van wie zijn die minnetjes :roflol:

Voilà heb er plusje bijgezet :-) de mk zulle ook zeer goed zijn! Enige verschil is dat de Nintendos beetje hoger gedoseerd zijn, en dat kleine verschil merk je volgens mij ook niet :-) en dat is alles wat ik erover zeg want zullen hier veel mensen die discussie kotsbeu zijn ^^
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 april 2013 om 16:30:
Als jullie weggaan en jullie pauzeren, dan is het feest toch lang niet zo vet dan als je x of m consumeert? Drink je dan mss veel alcohol ofzo ... Ik drink praktisch geen alcohol. Heb het karakter gewoon niet, ofwel moet ik thuisblijven en niet uitgaan dan lukt het me wel om van x of m te blijven. Dan is enkel pep het probleem.

Feesten met drugs is leuker dan feesten zonder drugs, dat ben ik met je eens. Ik feest ook nagenoeg nooit zonder drugs, maar ik pak ook maar een paar feestjes per jaar. Dat is natuurlijk nogal een verschil met iedere maand een paar keer of zelfs ieder weekend feesten. Het is gewoon niet goed om zo vaak en zo kort op elkaar shit te gebruiken, dat weet je zelf ook wel. Ik drink elke week wel een paar biertjes, maar dat beschouw ik niet als overdreven veel. Het is niet zo dat ik aan alcohol nuttig wat jij aan drugs gebruikt, niet iedereen gebruikt dezelfde hoeveelheden. Ik denk dat je in moet gaan zien dat je best wel veel gebruikt en dat het wellicht verstandig is om te minderen. Ik kan me voorstellen dat dit lastig is als je vrienden hetzelfde doen als jij. Dit bericht plaats ik overigens niet om jou zwart te maken of wat dan ook, maar puur omdat ik het beste met de mensen (in dit geval ben jij dat) hier voor heb.

Waarschuw beheerder
+2
Je hebt echt volledig gelijk! Moet wel zeggen dat ik bijna enigste van me vrienden ben die "regelmatig" gebruik. Had komaf gemaakt met de die dien regelmatig gebruikten omdat ik dacht dat ik zo veel ging minderen. Ik besef dit zelf ook zoals je zei, maar het zit in me hoofd. Het zal, moet echt minderen! Na bassleader ga ik het echt proberen volhouden en levensstijl aanpassen.
Waarschuw beheerder
+6-1
is toch niet zo moeilijk man. Je kan toch gewoon 2 maanden zeggen nee ik hoef niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van zeropulse op vrijdag 5 april 2013 om 19:55:
is toch niet zo moeilijk man. Je kan toch gewoon 2 maanden zeggen nee ik hoef niet?

Voor u mss wel, maar komt goed zal wel lukken
Waarschuw beheerder
Ik zit momenteel even aan de Diclofenac en vroeg me af of dit nog van belang is als je X neemt ? Van X worden je bloedvaten wat wijder en van diclofenac wordt je bloed wat dunner wat samen de kans op een maagbloeding kan vergroten (bron:http://www.jellinek.nl/informatie-over-alcohol-drugs/xtc/xtc-en-medicijnen/pijnmedicatie-xtc/), maar verder kan ik er niks bijzonders over terugvinden.
Iemand meer info hierover ? Zou morgen (ASOT) graag wat X nemen (max ca 200mg).
laatste aanpassing