Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4449872x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
-1
Iemand ervaring met roze heineken sterren? Heb er maar 1 vind t zonde om hem weg te brengen, ze zijn echt onwijs dun gewoon. Heb een foto geplaatst in het pillenverzameling topic!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Raver op dinsdag 2 april 2013 om 12:47:
Iemand ervaring met roze heineken sterren? Heb er maar 1 vind t zonde om hem weg te brengen, ze zijn echt onwijs dun gewoon. Heb een foto geplaatst in het pillenverzameling topic!

Geen breeklijn op de achterkant ?
Zijn 90 mg dan
Waarschuw beheerder
-1
Geen breeklijn nee,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! Duindorp 070S !! op maandag 1 april 2013 om 21:22:
weet iemand iets van oranje en groene tonnetjes moeten nieuwe zijn??

Ken alleen gabbertonnetjes van vroeger, en dat waren wit/blauwige en ongeveer zo dik als 2 snoepjes op elkaar.
Waarschuw beheerder
+2-13
Iemand ervaring met Nintendos? Hoeveel mg en gevoel erbij? Hoorde laatst goede verhalen over ze, in het midden van het land zijn ze nog niet echt in de omloop. Heb wel het gevoel dat de kwaliteit het laatste jaar weer is toegenomen.
Waarschuw beheerder
Zo zo, de eerste reacties zeker niet mis! Ga maar even de lokale economie hier ergens spekken om mijn verzameling te starten ;)
Waarschuw beheerder
+1-3
Uitspraak van ODaniels op dinsdag 2 april 2013 om 14:30:
Iemand ervaring met Nintendos? Hoeveel mg en gevoel erbij? Hoorde laatst goede verhalen over ze, in het midden van het land zijn ze nog niet echt in de omloop. Heb wel het gevoel dat de kwaliteit het laatste jaar weer is toegenomen.

Hoezo kijk je niet eens verder? Er zijn al 3 mensen aangesproken op hun kansloze gedrag door te gaan vragen over de ervaringen en gedachtes over de Nintendo's, en dan nu jij ookal? Mensen ik wil geen ruzie ofzo maar kijk eerst ff in t forum om jezelf moeite te besparen. En als je een beetje ervaringen heb met ptjes snap je zelf ookwel dat Nintendo's gewoon topppers zijn! Succes verder :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van ODaniels op dinsdag 2 april 2013 om 14:30:

Onder welke steen heb jij gelegen ? LOL, die dingen gaan al bijna een half jaar in de rondte :D
Waarschuw beheerder
+1-5
Uitspraak van Raver op dinsdag 2 april 2013 om 14:47:
Hoezo kijk je niet eens verder? Er zijn al 3 mensen aangesproken op hun kansloze gedrag door te gaan vragen over de ervaringen en gedachtes over de Nintendo's, en dan nu jij ookal? Mensen ik wil geen ruzie ofzo maar kijk eerst ff in t forum om jezelf moeite te besparen. En als je een beetje ervaringen heb met ptjes snap je zelf ookwel dat Nintendo's gewoon topppers zijn! Succes verder :)

Sorry voor het feit dat ik een baan heb en geen tijd om alles af te struinen... Als je niet wenst te reageren laat je het toch gewoon? En soms worden zaken met een dubbele bedoeling gepost... ;)
Waarschuw beheerder
+2-1
Ik bedoel t niet om je af te zeiken ofzo hoor :), ik kan ook niet ruiken dat je niet altijd tijd heb om een forum af te struinen.. Maar toevallig hoef je het forum niet af te struinen, misschien 6/7 posts omhoog en je ziet al reacties over de nintendos
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Recreant op dinsdag 2 april 2013 om 14:47:
Onder welke steen heb jij gelegen ? LOL, die dingen gaan al bijna een half jaar in de rondte :D

Als je wat ouder bent, en misschien nog 2 x per jaar een pilletje pakt, ben je er niet meer zo in thuis. Maar goed, ik zal beter gaan zoeken!
Waarschuw beheerder
-4
Uitspraak van Raver op dinsdag 2 april 2013 om 14:53:
Ik bedoel t niet om je af te zeiken ofzo hoor :), ik kan ook niet ruiken dat je niet altijd tijd heb om een forum af te struinen.. Maar toevallig hoef je het forum niet af te struinen, misschien 6/7 posts omhoog en je ziet al reacties over de nintendos

Geen probleem. Zoals gezegd, soms zoekt iemand net iets meer dan standaard info.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rivelle op zaterdag 30 maart 2013 om 19:25:
witte etnies of ook wel witte transformers genoemd. Ben wel nieuwsgierig naar mensen die deze al eens heb gehad.

Uitspraak van Raver op maandag 1 april 2013 om 09:09:
Witte etnies wel gespot op pillreports.com maar verder nooit wat van gehoord of gespot hier

Laatst has ik hier nog een uitslag gepost van 1 die ik had ingeleverd bij het testcentrum, prima dingen en bij die van mij zat 170mg mdma in.
Er is laatst nog een nieuwe batch van uitgebracht en die zijn ietsjes groter, er zou iets meer mdma inzitten ( iets van 15mg) maar ik heb de nieuwste batch nog niet getest.
Die nieuwe waren ook iets slechter gedrukt dus als je een beetje veel in een zakje had kreeg je al snel van die oneffen randjes van het tegen mekaar aan schuren.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van ODaniels op dinsdag 2 april 2013 om 14:52:
geen tijd om alles af te struinen

Daarvoor de zoekfunctie :D
Waarschuw beheerder
Nooit geweten dat die er was ;)
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van ODaniels op dinsdag 2 april 2013 om 18:37:
Nooit geweten dat die er was

Misschien inderdaad handig als de mods de start post aanpassen met de uitleg voor een zoek functie.
Scheelt moeite voor iedereen, de zoeker heeft vaak gelijk z'n antwoord en de rest hoeft geen overbodige berichten te lezen :)
Waarschuw beheerder
+13-3
Yo boys en bangas ik hoor dat er Nintendo's en Mortal Kombats zijn?
Kan iemand me vertellen hoeveel daarin zit? Ik ben namelijk een visstick dus ik kan niet zoeken in deze toppa :rot:

Waarschuw beheerder
+3-3
Uitspraak van JSKI op dinsdag 2 april 2013 om 18:54:
Kan iemand me vertellen hoeveel daarin zit? Ik ben namelijk een visstick dus ik kan niet zoeken in deze toppa :rot:

waaah wollah beter gebruik je die zoekfunctie jecko! :hyper:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Tsjuk op zaterdag 30 maart 2013 om 20:59:
Heb denk ander half jaar geleden een witte sonic een licht blauwe en een donker blauwe nike weg gebracht:
Nike's alle twee 20mg speed
En die sonic was ongeveer 100mg MDMA en iets van 17mg Speed ( precies aantallen weet ik niet ik ga niet zo ver terug scrollen (Y)
Heb het namelijk hier toen ook gepost met test nummers en telefoon nummer van het desbetreffende testcentrum :)

oke dan heb ik mijnzelf toch verkeerd laten informeren door een medewerker van novadic kentron. blijkt toch dat zo topic wel nutvolle informatie bevat
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van likeaboss op dinsdag 2 april 2013 om 21:00:
oke dan heb ik mijnzelf toch verkeerd laten informeren door een medewerker van novadic kentron. blijkt toch dat zo topic wel nutvolle informatie bevat

Het is wel zo dat speed pillen niet zo heel erg vaak voorkomen.
Maar zover jij geinformeerd ben , moet zeggen dat dat idd niet helemaal klopt ^^
Verder zou ik de mensen bij een testcentrum niet snel "tegenspreken" maar hier heb ik me eigen ervaring mee :P dus dan wel (F)

Die blauwe Faceboekjes ziet er erg tof uit trouwens (Y) mooi een paar in de verzameling weten toe te voegen :)
laatste aanpassing
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
+4-1
Uitspraak van ovori op dinsdag 2 april 2013 om 18:40:
Misschien inderdaad handig als de mods de start post aanpassen met de uitleg voor een zoek functie.

Is aangepast, nu maar hopen dat mensen het lezen voor ze hier iets plaatsen!
Waarschuw beheerder
+1-1
Nintendo's blijven m'n favorietjes! Onlangs ook wat Mortal draken gehaald, maar die breken niet zo lekker als de Nins.. Overigens had een maatje er een paar los in z'n broekzak gedaan....
Je wilt niet weten met wat voor rode vlek die rondliep op Awake haha..
Waarschuw beheerder
+1-7

Mortal Kombats rond de 200mg (http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=31287)
Party Flocks rond de 190mg (http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=31161)

Verder nog wel wat uitslagen hier voorbij zien komen waarbij volgens mij de Party Flocks soms iets lager uitkwamen maar geloof dat het redelijk in de buurt kwam met bovenstaande van pillreports :)
Waarschuw beheerder
+2-3
Uitspraak van gambler85 op woensdag 3 april 2013 om 10:21:
Mortal Kombats rond de 200mg (http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=31287)
Party Flocks rond de 190mg (http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=31161)

Verder nog wel wat uitslagen hier voorbij zien komen waarbij volgens mij de Party Flocks soms iets lager uitkwamen maar geloof dat het redelijk in de buurt kwam met bovenstaande van pillreports

Je meent het nog serieus ook, niet?
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van An-apple-a-day-keeps-the-docter-away op woensdag 3 april 2013 om 10:17:
Je wilt niet weten met wat voor rode vlek die rondliep op Awake haha..

Haha die "speciaal ontworpen bindmiddel van DTP is dus niet zo geweldig" :lol:
Wel simpel voor de beveiliging gewoon op zoek naar iemand met rode handen.
Waarschuw beheerder
-2

Heb zelf geen naar een tc gebrachtd maar weet wel dat die mktjes rond de 200 mg zijn, met zulke hoge doseringen maakt 10 of 20 milligram ook niets meer uit maarja dat is persoonlijk. En ja die nintendo;s ook rond de 190/200 mg.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van An-apple-a-day-keeps-the-docter-away op woensdag 3 april 2013 om 10:17:
maar die breken niet zo lekker als de Nins..

Die nintendos hebben echt een perfecte breeklijn, zal ook wel een beetje aan de vorm liggen. Maar ik bedoel een breeklijn van een redbull ofzo is alleen een streepje... Daaraan kan je alleen zien dat het het midden is. Maar die nintendo's hebben een lekker diepe breeklijn zelfs makkelijk met de hand te breken
Waarschuw beheerder
vraagje, wat betaald iedereen zo door het land heen voor die nintendo's ? Ben erg benieuwd naar omdat ik van verschillende dealers verschillende prijzen krijg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PoolcafeTheChurch op woensdag 3 april 2013 om 16:34:
vraagje, wat betaald iedereen zo door het land heen voor die nintendo's ? Ben erg benieuwd naar omdat ik van verschillende dealers verschillende prijzen krijg.

Ik heb nog geen Nintendo's in mijn bezit gehad, maar ik betaal altijd 2,50 per stuk.
Waarschuw beheerder
+4-1
Uitspraak van Digitalism op woensdag 3 april 2013 om 17:10:
Ik heb nog geen Nintendo's in mijn bezit gehad, maar ik betaal altijd 2,50 per stuk.

Huh ? Wat wil je hier nu mee zeggen ? :D Wat kost biefstuk ? Geen idee, ik betaal altijd 5 euro per kilo kipfilet :D
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Recreant op woensdag 3 april 2013 om 17:12:
Huh ? Wat wil je hier nu mee zeggen ? :D Wat kost biefstuk ? Geen idee, ik betaal altijd 5 euro per kilo kipfilet :D

Ik heb tot op heden voor elke pil dat bedrag betaalt, ongeacht het aantal milligram mdma wat de pil bevatte. Q'tjes, Defqons, Partyflocks et cetera. Naar mijn mening is mijn post dus wel degelijk relevant.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op woensdag 3 april 2013 om 17:18:
elke pil dat bedrag

Ok, het kwam op mij wat grappig over, that's all. 2,50 lijkt mij een goede prijs voor een Nintendo overigens, ik heb er meer voor betaald.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recreant op woensdag 3 april 2013 om 17:22:
Ok, het kwam op mij wat grappig over, that's all.

Bij nader inzien was mijn bericht ook wel wat onvolledig. No problem. (y)
Waarschuw beheerder
-2
Zit meestal rond de 2.10
ongeveer voor partyflock,Nintendo,mk enz..

Haal ze wel altijd tegelijk met wat andere vrienden scheelt een boel :p

Waarschuw beheerder
Hiero laatste keer 10 voor 50
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rave<_>dave op woensdag 3 april 2013 om 17:36:
Zit meestal rond de 2.10
ongeveer voor partyflock,Nintendo,mk enz..

Haal ze wel altijd tegelijk met wat andere vrienden scheelt een boel :p

Ik denk al.. €2,10 per stuk lijkt me sterk. Zulke prijzen heb ik alleen als ik er minimaal 100 haal
Waarschuw beheerder
+1-3
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 april 2013 om 17:56:
Hiero laatste keer 10 voor 50

Is redelijk duur nog, 10 voor 40 vindt ik meer toepasselijk
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Raver op woensdag 3 april 2013 om 18:23:
Ik denk al.. €2,10 per stuk lijkt me sterk. Zulke prijzen heb ik alleen als ik er minimaal 100 haal

;) halen meestal met 5/6 man tegelijk dus ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Goede prijzen hoor, ik betaal 5 euro per p. Of het nou Red Bull of Nintendo etc. is.
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van ericafterdark op woensdag 3 april 2013 om 18:37:
Goede prijzen hoor, ik betaal 5 euro per p. Of het nou Red Bull of Nintendo etc. is.

per stuk is dat ook een normale prijs hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Ok, dan word ik dus niet genaaid :)
Waarschuw beheerder
+3

P/S word er meestal 5,- gevraagd, het ligt er maar net aan hoeveel de dealer waar jij ze van koopt heeft ingeslagen, en vind 5,- ook een prima bedrag voor een leuke avond!
Waarschuw beheerder
+3

laatst heb ik 20 nintendo's voor €60,- weten te bemachtigen
maar heb ook al vaker €5,- voor een pilletje betaald als ik er bijvoorbeeld maar 5 kocht

de prijs maakt me uiteindelijk niet zo heel veel uit, als ik maar een zuiver pilletje krijg :)
vind €3,- tot €5,- best redelijk voor het plezier dat je aan zo'n ding beleefd :D
Waarschuw beheerder
+6-7
Zijn jullie na 7 jaar nog steeds niet uitgeluld over pillen? :|
Waarschuw beheerder
Ooh ja dan is het logisch