Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4443115x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjeiks op woensdag 24 oktober 2012 om 19:24:
Heey anno1987, ik heb bijna geen zin meer om dit topic te lezen vanwege al die onzin die jij erop zet..

Waarom zeik je alles en iedereen af? En waarom moet je de dingen zo VERDUIDELIJKEN?

Ik vraag me af of je niet een typfout heb gemaakt met het aanmaken van je account, moet het niet anno1997 zijn?

Groetjess

Idd wtf kom eens met iets nuttigs! :s
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
+2
Aangezien het ondoenlijk is om hier alle onzin uit te halen (het is gewoon te veel) laten we het nu staan, maar vanaf nu en hier weer on topic.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Trip eend op woensdag 24 oktober 2012 om 07:11:
Ik vraag me ook af of er verschil zit in de spreiding getest bij de berijder of bij kentron. Waarschijnlijk wel aangezien dit 2 verschillende instanties zijn. Iemand die daar meer info over heeft?

Je hebt inlevercentra en een testend laboratorium. Een aantal jaren geleden was de situatie in ieder geval zo dat er slechts één testend laboratorium was. Inmiddels is dat een ander laboratorium geworden. Waarschijnlijk is er destijds tijdelijk overlap geweest, dwz dat er zowel monsters naar het oude lab gingen, als naar het nieuwe. Hoe de situatie nu is, weet ik niet precies. Het is iig goed denkbaar dat er weer maar één testend laboratorium is. Het zouden er allicht ook twee kunnen zijn. Kentron en de Brijder zijn idd twee verschillende inleverpunten, maar deze inleverpunten testen niet zelf, de monsters worden door gestuurd. Het kan goed dat dat nog steeds naar één en hetzelfde testend laboratorium is. Dit is het meest waarschijnlijk zelfs.

Wel kan ieder inleverpunt zelf eigen databases erop nahouden, naast dat ze wekelijks de resultaten terugkrijgen van het testende laboratorium (of evt. meervoud hiervan in het geval er nu toch 2 actief testende laboratoria zijn). Het testende lab zal landelijke resultaten beheren en daar gegevens van door communiceren, samen met het testresultaat van het daadwerkelijk ingestuurde monster. (dwz de uitslag van de ingestuurde pil is die van het monster, de spreiding is gebaseerd op dat monster en eerder geteste monsters van hetzelfde ogende en afmetende tablet)
Verder zullen er wel meerdere inleverpunten zijn die zo hun eigen databases bijhouden voor de regio die zij 'bedienen'. Ik weet dat Entrepotdok in A'dam iig een vervente bijhouders zijn van hun eigen databases..en daar ook regelmatig uit raadpleegt als er bezoekers komen met een veel voorkomende tablet. Dan wordt er in de eigen DB gekeken voor zover ik heb ervaren, en niet in de landelijke..
Deels zal die eigen DB ook een reflectie zijn van de landelijke, maar wrsch. niet altijd precies overeenkomen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 25 oktober 2012 om 01:25:
Aangezien het ondoenlijk is om hier alle onzin uit te halen (het is gewoon te veel) laten we het nu staan, maar vanaf nu en hier weer on topic.

Volgens mij is iedereen weer toe aan het weekend:p

Waarschuw beheerder
-6
(permanent verbannen)
Uitspraak van D.XTC :xtc: op donderdag 25 oktober 2012 om 00:43:
Idd wtf kom eens met iets nuttigs! :s

Ik had toch de PF's gedropt ;)./ Als dat niet nuttig is ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
er zit wel verschil in bruuklijn in de pf ?
ik heb er sommige waar die recht is en bij andere lijkt het meer op een kruis .
zijn er al meerdere drukke geweest ?

Waarschuw beheerder
Ook wel benieuwd naar die PFjes!
Prijzen zullen wel het zelfde zijn als je Redbulls, defqons etc toch?

Zie er hier wel wat uitslagen.. Alleen nog niks over op pillreports gezien?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:xtc:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2012 om 11:51:

bij mij waren de Pfjes duurder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 oktober 2012 om 17:04:
Wat zijn nou de beste pillen gemiddeld getest? Volgens mij de Paarse PF :D

ik kan vanavond bellen voor me uitslag van de paarse PFjes ;-) ben erg benieuwd !! ik zal ze morgen ochtend wel meteen hier even posten

Waarschuw beheerder
+1-4
(permanent verbannen)

Ik ga niet op pill reports posten, moet je er mee, :'). mischien nog beter ook aangezien het om een partyflock logo gaat, krijg je al die kut amerikanen hier :lol:. Zie al helemaal een artikel in de krant ofso :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henkie! op woensdag 24 oktober 2012 om 20:17:
Keuze uit: oranje redbull, paarse partyflock of de gele ferrari

Gele ferrari en wat een luxe probleem trouwens :lol: .
Zit zelf als een gek rond te bellen om ook maar iets te regelen dit weekend :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gabber Tom op donderdag 25 oktober 2012 om 14:13:
Gele ferrari en wat een luxe probleem trouwens .
Zit zelf als een gek rond te bellen om ook maar iets te regelen dit weekend

Inderdaad zeg! Top 3 van het moment zeg maar. Gele Ferrari is zo top, lijkt me erg sterk dat die andere twee beter zijn
:')

Waarschuw beheerder
+1

Denk dat iedereen te lui is om wat op pillreports aan te maken haha. Prijzen zijn ongeveer tzelfde als de defqons, redbulls zijn wel wat goedkoper!

Artiest Ivnnn
Waarschuw beheerder
iemand een fototje van die paarse PFjes?
Waarschuw beheerder
Hier iemand welles roze sprookjes gehad ?? werd me aangeboden...ma ken ze niet... Blauwe wel ma roze nog nooit gehad iemand ervaring ermee?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2012 om 15:35:
iemand een fototje van die paarse PFjes?

paar pagina's terug

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rave<_>dave op donderdag 25 oktober 2012 om 16:46:
roze sprookjes

Roze sp(R)ookjes?

Waarschuw beheerder
Zijn ze niet rood-roze ?
Waarschuw beheerder
ja kan kloppen sprookjes whaha XD kwam tel me telfoon denk moest spookjes zijn...

Waarschuw beheerder
+9
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2012 om 17:21:
Roze sp(R)ookjes?

sexy!!
ik heb al ff geen nieuwe spookjes meer voor bij zien komen:)
heb een paar nieuwe partyflockjes!!
heb er meteen een leuke foto van gemaakt.
ook een met verschillende terverglijking kwa grote van die dingen.
[img width=524 height=579 cacheid=0012ee170030490fb45e8f1b1a02d66e77]http://www.freebits.nl/images/758IMG_0108.jpg[/img]
[img width=524 height=565 cacheid=0012ee18003049108d5db1c11a02d66e77]http://www.freebits.nl/images/674IMG_0110.jpg[/img]

En een goeie maat van me heeft deze voor mij kunnen regelen voor de verzameling!(Y)
[img width=454 height=455 cacheid=0012ee1900304911ca494d8a1a02d66e77]http://www.freebits.nl/images/729IMG_0111.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2012 om 21:07:
Klopt, 1e batch speakers hadden een gemiddelde van 220...

Maak dat de kat maar wijs:gaap:

Uitspraak van [W.P.C] :xtc: op donderdag 25 oktober 2012 om 11:58:

bij mij waren de Pfjes duurder

Dat komt waarschijnlijk omdat er meer mdma in de PF zit dan de defqons&redbulls:)

mdmable, heerlijke foto's!

Net gebeld naar het Testcentrum Maliebaan te Utrecht voor de uitslag, en die luid: 197mg !!!:bounce:
Waarschuw beheerder
Een reactie op mijn eigen bericht van vorige week.. Ik heb de pf'jes ook bij de Jelinek laten testen en daar komen ze uit op 205.212 mg... beetje vreemd dat die van vorige week lager uit de verf kwamen..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NuMbEr [#1] op donderdag 25 oktober 2012 om 18:29:
Dat komt waarschijnlijk omdat er meer mdma in de PF zit dan de defqons&redbulls:)

Heel gek dat ze binnenkort weer gaan dalen in prijs..
Gehoord van een waterbron (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NuMbEr [#1] op donderdag 25 oktober 2012 om 18:29:
Maak dat de kat maar wijs:gaap:

Miauw! Klopt wel van die speakers, hakten erin als een achterlijke:')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quadriffis op donderdag 25 oktober 2012 om 20:50:
speakers

De speakers waren echt superpillen !
Deze gaven een geweldig effect en kleurenspektakel gegarandeerd bij wat hogere inname :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2012 om 19:02:
Heel gek dat ze binnenkort weer gaan dalen in prijs..
Gehoord van een waterbron (Y)

Had ook niet anders verwacht vd ''betweter'':facepalm:

Uitspraak van Levensgenieter71 op donderdag 25 oktober 2012 om 20:12:
Miauw! Klopt wel van die speakers, hakten erin als een achterlijke:')

Dat waren zeker toppers, maar waren geen 220mg gem.:)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Heeft iemand ervaring met Roze rolexjes?
En dan bedoel ik niet jaren geleden ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gabber Tom op donderdag 25 oktober 2012 om 14:13:
Gele ferrari en wat een luxe probleem trouwens :lol: .
Zit zelf als een gek rond te bellen om ook maar iets te regelen dit weekend :P

Ach ja sinds ik verzamel zie ik bijna elke week nieuwe pillen voorbij komen. Uiteindelijk hou je van de beste een aantal achter om lekker zelf van te snoepen. :')
Denk dat ik voor de paarse pf ga, gemiddeld 210mg spreekt me wel aan.
Deze keer maar wel in halfjes/driekwartjes portioneren. :')
Waarschuw beheerder
donateur
PAarse pfjes, jammie jammie, eens even om me heen kijken,

Ik heb ff een totaal andere vraag, een maat van me kwam met 'herbal ecstasy' aanzetten, de zogenoemde MDN-x . Vergelijkbaar met de energie en euforie van xtc en sos... klinkt te goed om waar en legaal te zijn, kon er weinig over vinden via google, iemand ervaring mee?

Was van plan uit te proberen gewoon aankomende zaterdag met uitgaan ofzo. Iemand wat goeie informatie hier over en de werkduur ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2012 om 20:54:
De speakers waren echt superpillen !
Deze gaven een geweldig effect en kleurenspektakel gegarandeerd bij wat hogere inname

Correct! Moet zeggen kan max 2,5 hebben , maar je komt idd wel op een laag in je bewustzijn dat alle input erg prettig is:')
Waarschuw beheerder
Ben echt benieuwd wat Speakers zo speciaal maakte.. Die brachten een gevoel bij mij teweeg waar geen ander snoepje tot nu toe aan kan tippen. Iemand een idee?

De tientallen die ik nu dan nog heb; koester ik dan ook.
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2012 om 21:07:
Klopt, 1e batch speakers hadden een gemiddelde van 220...

Waren volgens mij 200 gemiddeld hoor, met uitschieters tot 222 o.i.d, met 220 gemiddeld zouden er wel uitslagen van 230-240-250 moeten zijn. Maar het waren inderdaad goede snoepjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op donderdag 25 oktober 2012 om 23:00:
Ik heb ff een totaal andere vraag, een maat van me kwam met 'herbal ecstasy' aanzetten

Als het dezelfde is die ik in de smartshop haalde (de sterkste variant, naam ben ik kwijt) dan is t rommel, met een aantal man gedaan en iedereen kreeg hoofdpijn en werd lam. Hoop voor jou dat t anders uitpakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pimthunder op vrijdag 26 oktober 2012 om 10:21:
Als het dezelfde is die ik in de smartshop haalde (de sterkste variant, naam ben ik kwijt) dan is t rommel, met een aantal man gedaan en iedereen kreeg hoofdpijn en werd lam. Hoop voor jou dat t anders uitpakt.

Inderdaad, is helemaal niets aan. Ik denk zelfs slechter voor de gezondheid dan real xtc, mits met mate genomen natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Obama op donderdag 25 oktober 2012 om 23:05:
Ben echt benieuwd wat Speakers zo speciaal maakte..

Vieze mdma is het antwoord ;-)
Een beetje restproduct is nooit verkeerd voor het gevoel, voor je lichaam is het niet geheel gezond.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pimthunder op vrijdag 26 oktober 2012 om 10:21:

Uitspraak van Levensgenieter71 op vrijdag 26 oktober 2012 om 11:03:
Inderdaad, is helemaal niets aan. Ik denk zelfs slechter voor de gezondheid dan real xtc, mits met mate genomen natuurlijk.

Jep. Nou nee ik zei al tege me kamaraad van, als je teveel van verwacht wordt het natuurlijk helemaal niks. Zo te zien moet ik dus een extra paracetemolletje mee nemen :lol: Bedankt voor de reacties.
Waarschuw beheerder
+4
Uitslag Paarse Partyflock
206 Mg !!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nero.apa op vrijdag 26 oktober 2012 om 11:34:
Een beetje restproduct is nooit verkeer

Waar doel je op?