Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4443475x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X&M op dinsdag 23 oktober 2012 om 17:27:
Heeft iemand al wat testresultaten terug van de paarse pf'jes?

As.donderdag bel ik voor mijn geteste Paarse PF, zal het dan gelijk posten..
Waarschuw beheerder
Als het echt zoveel is slaat het totaal nergens op..
Veel te duur in productie. Veel te hoge prijzen dus op straat.

Ook gewoon belachelijk.. Buitenlanders en jonge mensen die voor het eerst gaan doen en die misschien 100/150mg gewend zijn, gaan gewoon kapot.. Veel mensen zullen hierdoor in het ziekenhuis belanden! Mensen beseffen niet dat zo'n ''skull'' dezelfde hoeveelheid MDMA kan bevatten als normaal 3 pillen dat zouden hebben..

Ik hou het lekker op die redbulls! perfect als je een halve per keer neemt..
Of natuurlijk de nieuwe partyflocks :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier zijn gelukkig zijn de partyflockjes ook al.

Vandaag bij het testcentrum geweest: 206 - 212 :kwijl:

Heerlijk pilletje lijkt me!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Crim3 op dinsdag 23 oktober 2012 om 07:52:
doodkopje

zo'n pil hoort ook nog in mijn verzameling.

Waarschuw beheerder
-8
(permanent verbannen)
Uitspraak van Trip eend op dinsdag 23 oktober 2012 om 22:27:
206 - 212

iemand anders melde 192-202.. goed genoeg dus...
Toch vind ik bijv gele tri forcejes ff wat agressiever.. maar die kater is ook bizar.. als je 2 van die op heb dan weet je me god niet meer wat je aan het doen bent en waren met een hele groep een WEEK! later nog steeds KAPOT!!! seriously WTF
, vind die PFjes vriendelijker voor de geest :P.
Van 1 pf merkte ik gek genoeg niet zo heel veel... toch 3 maanden nix gebruikt, kan er waarsch goed tegen ofso... ik had wel VEEEL melk gedronken die dag.....
Kater vind ik ook veeeeel minder van die PF pil dan van gele tri force. scheelt enorm.

Volgende keer drop ik gewoon in 1x 250mg en dan klaar.. dat bijdoseren word je alleen verrot van dag er na, dat merk ik er wel van.. vooral die vieze droge maag is ranzig... en verneukte suikerspiegel is ook altijd om te huilen (vaak boven 300mg)
Vond trouwens die Witte speakers ook wel extreem ziek ziek, iig zwaarder effect dan die PF pillen.

Blauwe defqons vond ik trouwens slecht (inslag na 2,5 uur?? Euhhh wtf).

Wil toch nog ff de verhalen horen van de PF pillen, wil weten of die ook zon langdradig effect hebben met langzame opkomst.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-2
Hoe zit het met de testuitslagen van de red bulls?
Iemand vroeg mij namelijk of het waar was dat er 20mg amfetamine in zit?

Paarse snoepies (y)
Waarschuw beheerder
+10
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 23 oktober 2012 om 22:44:
Toch vind ik bijv gele tri forcejes ff wat agressiever

Jaja nu weten we dat wel.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Leootje op dinsdag 23 oktober 2012 om 23:03:

Volgens mij waren de uitslagen hier allemaal schoon?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 22 oktober 2012 om 22:32:
Als je die troep op je pillen hebt moet je ze echt wegflikkeren ze zitten gvd niet voor niets verpakt in speciale luchtdichte zakjes, of loop je er de hele dag mee rond in je broekzak open en bloot
Als je er dan voor kiest om toch zo lekker onnozel te blijven HF with it

om hier even op terug te komen:

heb ze altijd in luchtdichte zakjes gedaan. Ze waren echter op en toen hebben ze ongeveer 2 maanden in een opgerold plastic zakje gezeten, die weer in een dichte brillenkoker lag. Het ziet er ook niet echt uit als schimmel. Er is geen 'extra laag' opgekomen zegmaar, het ziet er meer uit als een verkleuring. Wat me verder opvalt is dat alleen de logo's bruin geworden zijn, de rest is nog gewoon geel.

En over die comment dat het geen goede MDMA is: lul niet stom, gewoon netjes geteste ferarri's op 190-220
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rainbowpuke op dinsdag 23 oktober 2012 om 23:34:
het ziet er meer uit als een verkleuring

Uitspraak van Le Norco op maandag 22 oktober 2012 om 18:40:
dat is een teken dat de MDMA niet volledig puur is.. dan reageert hij verder.

Geloof Le Norco nou maar. Nog niet uitgereageerde MDMA. Period. Als je het niet gelooft ook prima. Ik hoef ze niet op te vreten, wat allemaal geen gevaar oplevert.

Maar goed. (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
verkeerd gelezen. Wat houdt 'nog niet uitgereageerde' mdma in? Ben niet thuis in de scheikunde etc.

Waarschuw beheerder
Hier ook paarse partyflocks (Y) Prima ptjes en zijn mooi gedrukt ook, gelukkig nog genoeg van!

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Leootje op dinsdag 23 oktober 2012 om 23:03:

Weet niet waar deze onzin vandaan wordt gehaald? Zijn alleen maar schone uitslagen voorbij gekomen en wordt ook niks bijgestopt op t moment. Gewoon prima ptjes dus (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2012 om 02:36:
red bulls

Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2012 om 02:36:
prima ptjes dus (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 23 oktober 2012 om 22:44:
iemand anders melde 192-202..

Ik vraag me ook af of er verschil zit in de spreiding getest bij de berijder of bij kentron. Waarschijnlijk wel aangezien dit 2 verschillende instanties zijn. Iemand die daar meer info over heeft?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Levensgenieter71 op woensdag 24 oktober 2012 om 09:00:
Het kan erger: dat ze nu ook JOUW nummer hebben

Ik weet wel zeker dat ze zijn nummer hebben. En dat hij wellicht opgeroepen wordt voor verhoor. Nederlands is het telefoontapland per uitstek en er zijn bepaalde iemanden die ik ken die hetzelfde hebben meegemaakt. :lol:

Ooohhh dat wordt een zware tijd.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Technoasis op woensdag 24 oktober 2012 om 09:10:
Ik weet wel zeker dat ze zijn nummer hebben. En dat hij wellicht opgeroepen wordt voor verhoor. Nederlands is het telefoontapland per uitstek en er zijn bepaalde iemanden die ik ken die hetzelfde hebben meegemaakt

Hahahaha ja idd. Ik schrik wel van de straffen die worden opgelegd.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 oktober 2012 om 10:31:
alleen smsen dus

Nee dat tappen ze niet natuurlijk? :lol:

Als je het helemaal goed aan wil pakken koop elke week een nieuwe telefoon en flikker je oude weg, wat ben je nou kwijt/... 20 euro per week ofso, maar dat is eerder weggelegd voor die mega handelaren

Rot toch op man, als je af en toe iets haalt voor eigen gebruik hoef je echt niet bang te zijn. Ga je toch niet met telefoons voor lopen zeulen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van H tot Z op woensdag 24 oktober 2012 om 10:45:
Rot toch op man, als je af en toe iets haalt voor eigen gebruik hoef je echt niet bang te zijn. Ga je toch niet met telefoons voor lopen zeulen?

Nou ja rot op:'(

Twijfel daaraan. Politie ook actief op PF. Ken gevallen waar de gewone gebruiker echt een extreme straf kreeg voor 10 pillen, en een aantekening natuurlijk. Maar om inderdaad iedere week een nieuwe telefoon aan te schaffen gaat ook wat ver..
Waarschuw beheerder
+4
Nee dat tappen ze niet natuurlijk?

SMS-en hebben ze nog liever, dan hoeven ze geen uren telefoongesprekken door te luisteren.

igen gebruik hoef je echt niet bang te zijn

Inderdaad, maar ze kunnen je wel oproepen om te getuigen tegen een dealer.

:facepalm: en eerste bericht op pf :facepalm: .-,-

Misschien kan Sjardie hem iets aanbieden onder z'n nieuwe account.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Levensgenieter71 op woensdag 24 oktober 2012 om 10:52:
Politie ook actief op PF.

Klopt maar ze gaan echt de gewone gebruiker niet achterna hoor. Zelfs als je gepakt wordt op een feest wordt je soms zo weg gestuurd, denk je dat ze dan uren gaan inversteren in iemand met 10 schijfjes? :no:

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 oktober 2012 om 10:58:
ben je een mongol of wa? een signaal kunnen ze direct traceren

En bij sms niet denk je? dat is geen signaal denk je? :D Daarnaast is sms vaak nog makkelijker voor ze!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op woensdag 24 oktober 2012 om 11:02:
SMS-en hebben ze nog liever, dan hoeven ze geen uren telefoongesprekken door te luisteren.

Ja precies!

Dat zou wellicht kunnen, maar ze zullen zich voornamelijk richten op voorraad of heterdaad.

Waarschuw beheerder

Zwijgrecht :D
Waarschuw beheerder
+1

godsamme Zwolle wel echt fakie hoofdstad bij uitstek op de flocks :lol:
Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2012 om 11:24:
Zwijgrecht

Klopt. Maar als ze je telefoonnummer hebben, ze horen je praten tegen de dealer, ze hebben alles SMS-en, dan is het enige dat je nog vol kunt houden dat jij niet degene bent die je hoort en SMSjes gestuurd heeft. Dus ja, dan ben je onschuldig.

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 oktober 2012 om 11:20:
mensen die denken dat je sms kan aftappen

Ja, al je SMS-en zijn door de politie te achterhalen. En nee, de politie heeft geen toestemming van de provider nodig. Met je grote muil!. Ik werk in de telecom en IT en kom dagelijks in telefoon/internetcentrales. Er is een aparte stijl gereserveerd voor de politie voor oa tappen van gesprekken en SMS-en. Ik heb even een foto gemaakt van het desbetreffende deel van een centrale waar ik toevallig vandaag ben met daarop het gereserveerde gedeelte voor de politie (2 van rechts bovenste 3 modules). Dus als je de volgende keer een van-horen-zeggen verhaal hier neerplempt, maak het dan zo dat je niet voor lul staat.

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 oktober 2012 om 11:20:
BS loopt te lullen, annoying prick

[img width=1024 height=768 cacheid=0012dd81003043e1321f57ab1a02d66142]http://i49.tinypic.com/20r7kuc.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Technoasis op woensdag 24 oktober 2012 om 11:49:
Ja, al je SMS-en zijn door de politie te achterhalen. En nee, de politie heeft geen toestemming van de provider nodig. Met je grote muil!. Ik werk in de telecom en IT en kom dagelijks in telefoon/internetcentrales. Er is een aparte stijl gereserveerd voor de politie voor oa tappen van gesprekken en SMS-en. Ik heb even een foto gemaakt van het desbetreffende deel van een centrale waar ik toevallig vandaag ben met daarop het gereserveerde gedeelte voor de politie (2 van rechts bovenste 3 modules). Dus als je de volgende keer een van-horen-zeggen verhaal hier neerplempt, maak het dan zo dat je niet voor lul staat.

Ben blij dat jij de energie hebt om er op in te gaan want ik heb het niet :D
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Van H tot Z op woensdag 24 oktober 2012 om 12:01:
Ben blij dat jij de energie hebt om er op in te gaan want ik heb het niet

Ach, tegen zoveel domheid kun je toch niet op. Op het moment dat iemand een SMS stuurt is hij direct opvraagbaar door de politie. Op het moment dat iemand belt, gaat de recorder lopen. De recherche kan het zelfs zo in stellen dat ze een melding krijgen op het moment dat er gebeld wordt of een SMS verstuurd wordt. Uit de gesprekken of positiebepaling met GSM masten kan de politie dan direct actie ondernemen om iemand te arresteren, mocht dat nodig zijn. Ze weten alles.

Nederland is wat tappen betreft echt nog makkelijker dan de VS: http://nl.wikipedia.org/wiki/Telefoontap
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Technoasis op woensdag 24 oktober 2012 om 12:09:
Op het moment dat iemand een SMS stuurt is hij direct opvraagbaar door de politie. Op het moment dat iemand belt, gaat de recorder lopen. De recherche kan het zelfs zo in stellen dat ze een melding krijgen op het moment dat er gebeld wordt of een SMS verstuurd wordt. Uit de gesprekken of positiebepaling met GSM masten kan de politie dan direct actie ondernemen om iemand te arresteren, mocht dat nodig zijn. Ze weten alles

Inderdaad. A4tjes vol met smsjes leggen ze voor je neus. Whatsapp, msn, partyflock alles! Het grappige is dat het ook weinig zin heeft steeds die nieuwe prepaid nr's. Ze kopen een nieuwe tel, sturen hun ehele lijst een sms: ey dit is mn nieuwe nummer. De sco2 hoeft maar één van die nr's uit die lijst ook te tappen ( en de kans is zeeeer groot dat ze dat doen) en ze hebben het nieuwe nummer ook weer, ze leggen verband met een ander nummer die ineens niet meer wordt gebruikt en hoppa ze zijn er weer. Zo kunnen ze alles blijven volgen en dat zullen ze ook doen.

maar wat mijn punt was en blijft dat je als kleine afnemer een zeer gering risico loopt om op die manier gepakt te worden. De rechter ziet ze aankomen met taps e.d. om iemand te veroordelen die in het weekend een grammetje of weet ik veel wat heeft gekocht :D
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Van H tot Z op woensdag 24 oktober 2012 om 12:14:
Whatsapp, msn, partyflock alles

Dat is niet helemaal correct. Whatsapp en Skype zijn behoorlijk versleuteld. Heel veel internetverkeer is versleuteld. Daarnaast is het heel erg moeilijk om zinvolle informatie te filteren, omdat internetverkeer in pakketjes wordt verstuurd en een tap levert AL het internetverkeer op dat verstuurd wordt tussen IP adressen en dat is nogal wat. Ga dan maar eens de interessante data filteren. Maar het kan inderdaad wel en gebeurt ook steeds meer.

Waar je je achter kunt verschuilen is door te zeggen dat jij de SMS niet verstuurd hebt en dat het telefoongesprek niet jouw stem is. Uiteraard weet de politie ook wel dat je zit te lullen, maar je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Uitspraak van Van H tot Z op woensdag 24 oktober 2012 om 12:14:
De rechter ziet ze aankomen met taps e.d. om iemand te veroordelen die in het weekend een grammetje of weet ik veel wat heeft gekocht

Dat klopt, maar als ze een dealer in het vizier hebben, kun jij als kleine klant wel opgeroepen worden om te getuigen. Ik ken iemand hier op PF die dit zelf heeft meegemaakt. Indien die er over mee wil discussieren zal hij zich wel melden.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Technoasis op woensdag 24 oktober 2012 om 12:25:
Dat is niet helemaal correct. Whatsapp en Skype zijn behoorlijk versleuteld. Heel veel internetverkeer is versleuteld. Daarnaast is het heel erg moeilijk om zinvolle informatie te filteren, omdat internetverkeer in pakketjes wordt verstuurd en een tap levert AL het internetverkeer op dat verstuurd wordt tussen IP adressen en dat is nogal wat. Ga dan maar eens de interessante data filteren. Maar het kan inderdaad wel en gebeurt ook steeds meer.

Skype weet ik niet, maar whatsapp wel eensvoorbij zien komen. Ping daarin tegen is stuk moeilijker voor justitie. Toen met die rellen in Engeland gaf Blackberry ook niet zomaar die gegevens van diegene die opriepen tot rellen. Terwijl dat toch redelijk ernstig was maar ze hebben zich er met succes tegen verzet.

Waar je je achter kunt verschuilen is door te zeggen dat jij de SMS niet verstuurd hebt en dat het telefoongesprek niet jouw stem is. Uiteraard weet de politie ook wel dat je zit te lullen, maar je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Dat is lastig, zul je toch moeten verklaren wie dat dan wel was. beetje het zelfde als je geflitst wordt en zegt dat jij dat niet was, moet je toch aangeven wie dan wél in jouw auto reed.

Dat klopt, maar als ze een dealer in het vizier hebben, kun jij als kleine klant wel opgeroepen worden om te getuigen. Ik ken iemand hier op PF die dit zelf heeft meegemaakt. Indien die er over mee wil discussieren zal hij zich wel melden.

Ik geloof ook wel dat dat kan maar het zal niet heel vaak gebeuren. Liefst pakken ze hem gewoon onderweg of ergens binnen waar die flink wat op zak heeft.

Waarschuw beheerder
Hoe zit dat met het whatsapp dan? Ook zo gevoelig?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Van H tot Z op woensdag 24 oktober 2012 om 12:29:
whatsapp

Is een tijd niet versleuteld geweest, maar nu ongeveer een jaar wel.

Dat is lastig, zul je toch moeten verklaren wie dat dan wel was

Nope, hoeft niet.

Liefst pakken ze hem gewoon onderweg of ergens binnen waar die flink wat op zak heeft.

Vandaar ook de telefoontap, ze proberen hem te pakken zodra er een transactie plaats gaat vinden.
Waarschuw beheerder
Dus als je de volgende keer een van-horen-zeggen verhaal hier neerplempt, maak het dan zo dat je niet voor lul staat.

Top dat we een kenner als mede-flocker hebben. En mooie foto:')
Waarschuw beheerder
+5
*bakt meer popcorn*
Waarschuw beheerder
Ja idd, heb je nog meer van die interessante politie/aftap achtige info technoasis?:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet je bijvoorbeeld ook hoe je het kunt weten dat je wordt afgeluisterd? :P

Waarschuw beheerder
+2
Ja, al je SMS-en zijn door de politie te achterhalen. En nee, de politie heeft geen toestemming van de provider nodig. Met je grote muil!.

Sorry technoasis maar ik ben het niet met je eens.
Het is niet omdat er een aparte stijl is gereserveerd zoals jij zegt dat zomaar alle sms en en telefoongesprekken kunnen worden achterhaald.

Hier in Belgie zit het zo :

De politie kan enkel met een bevelschrift van de onderzoeksrechter gegevens opvragen. Nooit de inhoud, enkel wie wanneer en naar naar welk nummer heeft gebeld of gsmst.

De inhoud van smsen worden redelijk snel verworpen door de providers.
Hier kan men niet zo makkelijk aankomen en ook niet met een rechtzaak.
De inhoud kan alleen bekend gemaakt worden als er sprake is van een zeer ernstig misdrijf.

Hier is moord bijvoorbeeld niet bijgerekend.Het gaat hier onder andere om geld witwassers op grote schaal en dat soort dingen.
Voordat je de inhoud mag aftappen moet er een zwaar onderzoek gevoerd worden.
Dit gebeurt niet met iemand die 1000 pillen per week verkoopt.Tenzij dat men sterke bewijzen heeft om een zeer groot netwerk op te rollen.
Die bewijzen heb je natuurlijk ook niet zomaar

Er kan natuurlijk wel beslist worden om je smsen en telefoongesprekken op te nemen en te bewaren gedurende een bepaalde periode. Maar dit in uitzonderlijke gevallen en met een bevel van de onderzoeksrechter.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Ik werk in de telecom en IT en kom dagelijks in telefoon/internetcentrales. Er is een aparte stijl gereserveerd voor de politie voor oa tappen van gesprekken en SMS-en.

Jij bent zeker de agent die hier tapt. ;)
Waarschuw beheerder
+2
Maak anders even een aparte topic aan over aftappen et cetera. Holy moly..