Partyflock

Forumonderwerp · 877323

dan nog niet helemaal kapot...!
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 9 juni 2006 om 17:54:
maar met te weinig slaap (nachten overslaan, elke nacht 3 uurtjes....) trek je het niet hoor vriend.....als je denkt van wel neem je jezelf mooi in de maling

nee ok, dat is waar je houd zoiets niet lang vol, maar je kan het zolang mogenlijk rekken tot je op bent toch :woop:

Mwah beetje een junkerige gedachte :D

Maar ieder zn ding.. ieder zn ding.. hoop alleen voor je dat je het onder controle kan houden (y)

Het leven is 70% van de tijd ook leuk zonder drugs, en gebruiken op zn tijd maakt het allemaal iets specialer
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 9 juni 2006 om 18:05:
Mwah beetje een junkerige gedachte :D

Maar ieder zn ding.. ieder zn ding.. hoop alleen voor je dat je het onder controle kan houden (y)

Het leven is 70% van de tijd ook leuk zonder drugs, en gebruiken op zn tijd maakt het allemaal iets specialer

lol ik bedoel ook niet dat ik continu van de kaart ben, ik bedoel dat als ik gebruik dat ik het dan ook gelijk goed doe en geen half werk aflever.:woop: Het leven is zoiezo leuk, ook zonder drugs.

Oke prima ik heb niks gezegd hehe, ik raak een beetje in de war door alle pepjunkies hier! Of zal het door het weer en combinaties komen?
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 9 juni 2006 om 18:15:
Of zal het door het weer en combinaties komen?

Het kan ook komen door duitsland die net 2-1 maakt..:D
goed vaag!! wat denk je zelf!!
Hoe voel jij je als je 5 dagen wakker bent... ??

Veeeeeettt Stoer :jaja:

Get the fuck outta here...!!

Ik ben nog nooit 5 dagen wakker geweest, maar jij bent wel een voorbeeld voor de mensen hier op Partyflock!!!

De meisjes staan nu vast in rijen op je te wachten nu je dit kan!!

Mensen hartelijk applaus voor Kees!!!:roflol:
kees weet hoe het moet!
na 5 dagen voel ikme nog goed.....pas als ik geslapen heb krijg ik een probleem....
Denk niet dat ik dat kan, en wil. Wat moet je dan in hemelsnaam wel niet naar binnen werken?

Na 1 nachtje doorgaan ben ik al blij dat ik op een gegeven moment lekker mn bedje in kan.

Mij niet gezien...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 11:47:
dan nog niet helemaal kapot...!

wel waus.

enige wat ik dan echt merk is dat mn ogen beginnen te trekken en rood/droog worden .. das echt zoooo kut .. verder kan af en toe 1 of 2 nachtjes overslaan best .. maar meer niet :P krijg dat op mn werk niet uitgelegd :P
Hoe voel jij je als je 5 dagen wakker bent...??

.................anders

kiplekker (Y)

hoe langer ik wkkr ben des te meer plezier ik heb:jaja:

als je goed eet er bij moet wel lukke denk ik
maja aanslag op je leven :P
Ontzettend wazig en vaag in m'n kop, heel apart om dan de dagelijkse huiselijke taken te verrichten :vaag: Maar tis niet echt stimulerend voor het geheugen zeg maar o:)
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 12:04:
maja aanslag op je leven :p

altijd al fan geweest van de maja cultuur......Wat relaxt... gek hè dat die gasten nog bestaan :jaja:

.....of bedoelde je soms
majo aanslag op je lever :p

in dat geval moet je verder zeker gezond eten om te overleven... :jaja:
Waarom zou je 5 dagen wakker blijven:S
je gaat je er alleen maar slechter door voelen
oké één nachtje kan opzich nog wel op z'n tijd maarja om nou te zeggen dat het goed voor je is :nosmile:

maja aanslag op je leven

Daar moet je schijt aan hebben.

Leeft maar 1 x
Uitspraak van Psychisch op vrijdag 9 juni 2006 om 17:08:
idd, het moet is afgelopen zijn met dat geslaap.

Slapen kan je heel lang als je tussen 6 plankjes ligt, maarre zolang wakker hoeft voor mij ook niet meer...
steeds lekkerder
gister was ik 4 nachten wakker, en ben vanmorgen 3 uurtjes gaan slapen
had er geen zin in, maar 1 long trok het niet meer, die is al vaker kapot gegaan
maar als ik niet blow, voel ik me na een week wakker, zwaar relaxed, t langste wat ik wakker ben geweest heb ik niet geteld, maar wel een paar weken (op een paar uurtjes outgaan na)
maar toen voelde ik me echt alles behalve relaxed, en deed ik het niet voor de lol
t langst zonder drugs is een week, en alleen fruit en groente, en aminozuren
toen tripte ik nog harder als van paddo's
Hoe voel jij je als je 5 dagen wakker bent...??

Kan er niet echt de juiste woorden voor vinden, maar ik funtioneer normaal, ben scherp en alleen aan m'n ogen zou je kunnen zien dat er iets niet klopt :9
laatste aanpassing
nog nooit gehad
maar denk dat ik aardig moe ben dan :P

Zombiestand, emotieloos, zuchtend & steunend fysiek en mentaal wrak. Hoeft voor mij niet meer.
laatste aanpassing

na een lijntje extra gaan we er weer voor
1x 7 dagen doorgeknalt maar nooooooit meer:vaag::vaag::vaag:
13 dagen is voor mij het langst, totaal niet geslapen, maar na 13 dagen was de pep op :S

Zwaar naar de klote :o maar dat hoeft voor mij allemaal niet meer
laatste aanpassing
Uitspraak van HARDCORETEKNO op vrijdag 28 juli 2006 om 15:07:
13 dagen is voor mij het langst, totaal niet geslapen, maar na 13 dagen was de pep op

voor mij 11 :S

er was nog meer dan genoeg pep maar ik was zwaar verrot (N)

haha
ook al heb je voldoende pep..na 3 nachten wakker ben je echt wel gesloopt. Doorgaan kan altijd wel, maar je moet jezelf afvragen hoeveel zin dat nog heeft. Je hebt maar 1 lichaam, en je kunt hem dus ook maar 1 keer verkloten. En waarom zou je....is het dat 4e t/m ??? nachtje wakker nou echt waard ?? :S
laatste aanpassing
de laatste tijd blijf ik me ineens maar goed voelen :D
en ik heb vakantie dus wat let me?

:cheer:

5 dagen wakker das knap goed bezig (y) hoor...!
als je voor de 10 gaat ben je echt wel stoer :vaag:

:X

valt best mee ... alleen van die knipperende schaduwen overal maakt je para :D maar goed dat went ook :D

ja moet ook nie wakker blijve weetje wel, ga dan slape ofzow

vijf dagen wakker??? heb je tenminste nog wat aan je vakantie toch?? slapuh ken wel weer als je moet werken!!!

na 5 nachten wakker is het wel zo`n beetje gebeurt jah

volgens mij ga je dan hallicuneren
Weet niet? nooit geprobeerd.