Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 9 juni 2006 om 17:54:maar met te weinig slaap (nachten overslaan, elke nacht 3 uurtjes....) trek je het niet hoor vriend.....als je denkt van wel neem je jezelf mooi in de maling
nee ok, dat is waar je houd zoiets niet lang vol, maar je kan het zolang mogenlijk rekken tot je op bent toch
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 9 juni 2006 om 18:05:Mwah beetje een junkerige gedachte
Maar ieder zn ding.. ieder zn ding.. hoop alleen voor je dat je het onder controle kan houden
Het leven is 70% van de tijd ook leuk zonder drugs, en gebruiken op zn tijd maakt het allemaal iets specialer
lol ik bedoel ook niet dat ik continu van de kaart ben, ik bedoel dat als ik gebruik dat ik het dan ook gelijk goed doe en geen half werk aflever. Het leven is zoiezo leuk, ook zonder drugs.
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 12:04:maja aanslag op je leven
altijd al fan geweest van de maja cultuur......Wat relaxt... gek hè dat die gasten nog bestaan
.....of bedoelde je soms
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 12:04:majo aanslag op je lever
in dat geval moet je verder zeker gezond eten om te overleven...
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 12:04:maja aanslag op je leven
Daar moet je schijt aan hebben.
Leeft maar 1 x
steeds lekkerder
gister was ik 4 nachten wakker, en ben vanmorgen 3 uurtjes gaan slapen
had er geen zin in, maar 1 long trok het niet meer, die is al vaker kapot gegaan
maar als ik niet blow, voel ik me na een week wakker, zwaar relaxed, t langste wat ik wakker ben geweest heb ik niet geteld, maar wel een paar weken (op een paar uurtjes outgaan na)
maar toen voelde ik me echt alles behalve relaxed, en deed ik het niet voor de lol
t langst zonder drugs is een week, en alleen fruit en groente, en aminozuren
toen tripte ik nog harder als van paddo's
gister was ik 4 nachten wakker, en ben vanmorgen 3 uurtjes gaan slapen
had er geen zin in, maar 1 long trok het niet meer, die is al vaker kapot gegaan
maar als ik niet blow, voel ik me na een week wakker, zwaar relaxed, t langste wat ik wakker ben geweest heb ik niet geteld, maar wel een paar weken (op een paar uurtjes outgaan na)
maar toen voelde ik me echt alles behalve relaxed, en deed ik het niet voor de lol
t langst zonder drugs is een week, en alleen fruit en groente, en aminozuren
toen tripte ik nog harder als van paddo's
Uitspraak van [PPT] Arjen de op vrijdag 9 juni 2006 om 14:55:dan begin ik pas te leven
whaha ja idd
na 5 dagen (4 nachten) heb ik t meestal wel gehad
Uitspraak van HARDCORETEKNO op vrijdag 28 juli 2006 om 15:07:13 dagen is voor mij het langst, totaal niet geslapen, maar na 13 dagen was de pep op
voor mij 11
er was nog meer dan genoeg pep maar ik was zwaar verrot (N)
ook al heb je voldoende pep..na 3 nachten wakker ben je echt wel gesloopt. Doorgaan kan altijd wel, maar je moet jezelf afvragen hoeveel zin dat nog heeft. Je hebt maar 1 lichaam, en je kunt hem dus ook maar 1 keer verkloten. En waarom zou je....is het dat 4e t/m ??? nachtje wakker nou echt waard ??
laatste aanpassing
is 8 ook goed
Weet niet? nooit geprobeerd.