Hoop je!
Ja, dat hoop ik inderdaad. Daarom komt ie ook op de testbank om zekerheid te krijgen. Op de vraag waarom 200 pk? Omdat de meeste die ik gesproken heb met een gechipte V6 ook rond de 200 pk zitten.
Ik zeg niet dat je geen gelijk hebt, maar bij lage snelheden merk je het verschil minder, volgens mij.
Nu ik een V6 rij, merk ik wel degelijk het verschil ook bij laag toerental. Nou was dit trouwens ook een standaard TT.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 13:11:
Hoezo??? Heb ik 3 jaar gedaan!
Hoezo nu niet meer? Heb je je 5-serie verkocht? De angel eyes die ik heb zijn trouwens niet de kant en klare die je zo koopt bij bijv. NL Power maar is een inbouw set en een stuk feller.

Wat je mening over de Lexus lampen betreft, mee eens =)
Om over een Pheaton W12 nog maar te zwijgen...
Een mooie wagen, maar de Phaeton en de R32 heeft niks meer te maken met een Calibra en is ook niet vergelijkbaar. Een Calibra Turbo kun je ook richting de 275 pk krijgen, maar om dit nog te gaan vergelijken met een R32...
Bij 80%-90% van de Calibra's is die stroomlijn inmiddels verneukt door allerlei spoilertjes en ander plastic wat er op geplakt is...
Daar ben ik het mee eens, ik heb dit zelf niet gedaan met mijn V6. Hij is alleen 60 mm verlaagd rondom en er hoeft verder geen spoiler spul op.