Partyflock

Forumonderwerp · 876756

Waarschuw beheerder
WAARom lopen meisjes met grijze joggingbroeken die 10 maten te groot zijn op straat ik bedoel je draagt zoeits zelfs niet in huis het is gewoon zon grote afknapper om een meisje daarin te zien lopen WAAROM.. wat brengt iemand op het idee om er zo bijtelopen ik begrijp het niet meisjes willen toch altijd verzorgt en sexy eruit zien waarom ...WAAROM?:S
Waarschuw beheerder
Kweet t niet? misschien vinden hun t zelf wel mooi? Ik draag t iig nie kvind t lelijk.

Waarschuw beheerder
,,Ik heb er ook 1 en hij zit heeeerlijk?
,,Waarom loopt bijna heel rotterdam er wel mee de jongens dan en waarom zouden meisjes ze niet kunne dragen?

,,En meiden wille er niet altijd sexy uitzien ofzo das tog bullshit:P

,,Haha k zal je vertelle heb um nu weer aan heerlijk voor in huis en als k ff snel ergens heen moet draag k um ook hoor schijt aan ;)

Waarschuw beheerder
ehmzzzzzzzz....zit hier in een 3 maten te grote Diesel jeans (new hedgy)....lekker baggy....slippertjes aan....sexy truitje....nix mis mee....lekkerrrrrrrrrr

Waarschuw beheerder
vind joggingbroeken geen gezicht om er mee over straat te lopen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 15:00:
ehmzzzzzzzz....zit hier in een 3 maten te grote Diesel jeans (new hedgy)....lekker baggy....slippertjes aan....sexy truitje....nix mis mee....lekkerrrrrrrrrr

Zo is het :D

Waarschuw beheerder
donateur
Grijs is zooooooooooooooo 2003!
Een beetje moderne zelfrespecterende meid moet toch op z'n minst wel met paars-met-gele-stippen lopen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 00:47:
Grijs is zooooooooooooooo 2003!
Een beetje moderne zelfrespecterende meid moet toch op z'n minst wel met paars-met-gele-stippen lopen

haha okay en waar mag jij van wezen..?
De modepolitie ;P

Waarschuw beheerder
donateur
:P

Waarschuw beheerder
Waarom? Ik zou zeggen, vraag het zo'n meisje een keer als je haar voorbij ziet lopen..

Waarschuw beheerder
heb ze zelf ook..zitten lkkr en wat geef ik er een fuck om als ik op straat loop met zo'n broek???

Waarschuw beheerder
nee guus die mag niet mee doen want hij is niet grijs ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 13:43:
haha okay en waar mag jij van wezen..?
De modepolitie

Hahahaha :P
Waarschuw beheerder
omdat jonggingbroeken zoooo lekker zitten daarom :jaja:
maar 10 mate te groot is niej lekker neej :/
je kunt er tog gewoon mee de straat op hehe, zal mij een zorg weze of ze me sexy en verzorgd vinde ofni :\

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kick!
Waarschuw beheerder
donateur
NOG erger dan kniebroeken. :nee:

Zulks vind ik dus veel mooier (en vrouwelijker, maar dat wordt vast weer als ouderwetse praat gelezen):

[img width=218 height=400 cacheid=0013cfec0023fee7755bd22c1a017406ec]http://www.showtimedanceshoes.com/images/dancewear/Vikki-venus-top-and-skirt_h.jpg[/img]

:P

Waarschuw beheerder
ik draag alleen in huis trainingbroeken ..geld dat ook
Waarschuw beheerder
donateur
Je draagt ze zelfs niet in huis??

jewel! En je hoeft er toch niet altijd helemaal perfect uit te zien, soms heb je er gewoon even schijt aan en heb je geen zin om er helemaal piekfijn bij te lopen!

Alsof jullie mannen er altijd zo lekker charmant bij lopen!

Waarschuw beheerder
ik vind dat vrouwen allemaal naakt moeten lopen!

belachelijk dat ze kleren dragen zeg!
laatste aanpassing