Partyflock

Forumonderwerp · 876756

Waarschuw beheerder
WAARom lopen meisjes met grijze joggingbroeken die 10 maten te groot zijn op straat ik bedoel je draagt zoeits zelfs niet in huis het is gewoon zon grote afknapper om een meisje daarin te zien lopen WAAROM.. wat brengt iemand op het idee om er zo bijtelopen ik begrijp het niet meisjes willen toch altijd verzorgt en sexy eruit zien waarom ...WAAROM?:S

Waarschuw beheerder
t zit gewoon fijn!
en waar kan je je eigenlijk druk om maken.. :vaag:
tis maar een broek haha
Waarschuw beheerder
donateur
whaha, ik kan me er niet druk om maken :) maar ik lach wél ff in mn vuistje as ik 'r iem in zie rondlopen :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 11:16:
Misschien komen ze wel van een sport en zijn ze op weg naar huis. Een vriendin van mij heeft wel en zo'n broek aan als ze van voetbal komt of van haar werk. Verder ziet ze er altijd verzorgt en netjes uit.

Precies, dat kan ook! en vaak zie je ook wel of ze van sporten komen of wat dan ook dan zie je ze vaak niet echt met make-up, maar als ze het aantrekken omdat ze het mooi vinden hebben ze vaak ook (veel) make-up op. Als ik naar me werk ga en heb geen zin om iets leuks aan te doen dan trek ik mijn Grijze joggingbroek aan niemand die het ziet want heb toch werkkleding aan!

Waarschuw beheerder
wat is nou de grapmeisjes doen het helemaal niet aan omdat ze van sport komen maar gewoon als ze naar school gaan of met der vriendinnetjes naar de stad.....en dat begrijp ik nou niet ....owk je heb geen zin netjes te gaan geen probleem maar trek dan een joggingbroek aan die gewoon strak om je billen zit en die er mooi uitziet en niet zon grijz ding die 10 maten te groot is echte afknapper .......

maar ik zal me mond verder houden anders gaan sommige meisjes weer lopen huilen

HavE FuN (K)

Waarschuw beheerder
Is 1 ding heel duidelijk: Totaal GEEN Stijl :D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 21:41:
Precies, dat kan ook! en vaak zie je ook wel of ze van sporten komen of wat dan ook

nee, dit zijn complete joggingpakken
Begrijp goed dat topicopener wil uitleggen dat dit mode is, afgekeken van Antilliaanse hangjongeren
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 22:56:
owk je heb geen zin netjes te gaan geen probleem maar trek dan een joggingbroek aan die gewoon strak om je billen zit en die er mooi uitziet en niet zon grijz ding die 10 maten te groot is echte afknapper .......

JIJ vind het niet mooi, maar denk je dat HUN ermee zitten?

Dit soort meisje trekken dit aan omdat ze dit mooi vinden en dat hun eigen style is, denk je dan niet dat er dan ook andere mannen zijn die die style OOK mooi vinden?

Vergis je niet; deze dames zijn lang niet allemaal vrijgezel hoor, net als dat niet elke sexy geile vrouw elke man kan krijgen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op maandag 29 mei 2006 om 23:24:
denk je dan niet dat er dan ook andere mannen zijn die die style OOK mooi vinden?

maar die zitten niet op partyflock ;p
Waarschuw beheerder
donateur
De bil is de hoeksteen van de samenleving.
Als die niet netjes getoond wordt dan verliezen veel mannen met macht hun doel in het leven.
hierdoor krijg je chaos en anarchie.
dus ik adviseer: hoge boetes op dragen van joggingsbroeken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op dinsdag 30 mei 2006 om 09:02:
De bil is de hoeksteen van de samenleving.
Als die niet netjes getoond wordt dan verliezen veel mannen met macht hun doel in het leven.

:respect:

hahaha... :roflol:

Waarschuw beheerder
Sportfriek citeer 30 mei 2006 09:02

donateur! De bil is de hoeksteen van de samenleving.

EINDELIJK IEMAND DIE WEET HOE DE WERELD WERKT!
:respect:

Waarschuw beheerder
Ja valt mij ook weleens op :/ Vreselijk en geen gezicht ! Vaak hebben ze er ook nog eens hele afgetrapte schoenen bij aan of zelfs hakken..
Dan denk ik ook "god kijk eens in de spiegel" 8-)

Wilt natuurlijk niet kwijt dat je er heus niet elke dag mooi en leuk uit hoeft te zien en je heus wel eens je lekkere maar oh zo lelijke broek aan mag doen..

Maar goed, ze moeten het zelf maar lekker weten maar no way dat ik zo de straat op ga ;).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 12:17:
"god kijk eens in de spiegel"

en wat ziet god dan?
hoe ziet god eruit?

O:)

Waarschuw beheerder
Waarom moet een vrouw er altijd als een geil lust object uitzien?? slaat nergens op..

Als ik in mijn trainingsbroek over straat wil dan doe ik dat.. er valt dan nog te fantaseren over zullen we maar zeggen, als ik half naakt ga lopen dan is er voor niemand meer iets te raden...
Waarschuw beheerder
Wat boeit jou dat nou? Ik geloof ook niet dat jij er altijd pico bello uitziet zoals de dames het het liefst zouden zien, of wel soms?:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:27:
staan die meiden nou echt s'ochtend voor de spiegel met deze outfit met de gedachte van 'ja, dit is leuk..dit wordt hem'.....kan ik me niets bij voorstellen.

Misschien, misschien ook met de gedachte: vandaag trek ik deze maar aan OMDAT IK DAAR GEWOON ZINNNN AAN HEB!

:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 02:25:
WAARom lopen meisjes met grijze joggingbroeken die 10 maten te groot zijn op straat ik bedoel je draagt zoeits zelfs niet in huis het is gewoon zon grote afknapper om een meisje daarin te zien lopen WAAROM.. wat brengt iemand op het idee om er zo bijtelopen ik begrijp het niet meisjes willen toch altijd verzorgt en sexy eruit zien waarom ...WAAROM?

omdat die stomme hockeykutjes .. (hier in breda dan) allemaal met die tegrote broek aanlopen en dan nog de hele dag hoor je op school.. ohh ik zie er niet uit vandaag en dan de meelopers van de opperkakker beweren allemaal nee je ziet er goed uit..

ieksss ik walg daarvan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mag je dan wel zn broek op zondag aan na een zware zaterdag..? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van `Mandy op dinsdag 30 mei 2006 om 15:21:
mag je dan wel zn broek op zondag aan na een zware zaterdag..?

als je binnen blijft, de gordijnen dicht doet en de deur op slot dan mag dat vast wel van de TO... :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het niets... :no:
hooguit voor in huis...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evelien...* op dinsdag 30 mei 2006 om 15:33:
als je binnen blijft, de gordijnen dicht doet en de deur op slot dan mag dat vast wel van de TO

geruststelling weer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 23:19:
Uitspraak van nancytjuh op maandag 29 mei 2006 om 21:41:
Precies, dat kan ook! en vaak zie je ook wel of ze van sporten komen of wat dan ook

nee, dit zijn complete joggingpakken

Nou als ik van sporten kom heb ik geen compleet joggingpak aan maar een joggingbroek met een truitje ofzo.

Waarschuw beheerder
i(L) mooie kontjes!
Waarschuw beheerder
Ik zie ze anders nooit! Lelijke dingen trouwens..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op maandag 29 mei 2006 om 02:34:
Mooi toch, dan weten ze zeker dat ze niet zo'n oppervlakkige penis als jij aan de haak slaan

--> :yes: agree!!!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 17:45:
ik vind dat alle meisjes er elke dag mooi uit moeten zien zeker nu de zomer eraan komt!

kijk thuis zijn kleren overbodig....maar buiten, buiten moet ieder meisje een verleiding zijn

WAAROM?......DAAROM!

:O

"MOET" ieder meisje een verleiding zijn??? wij moeten helemaal niks :9 :looser:

en zoals gezegd ... veel mannen zien er ook niet dagelijks verleidelijk uit :no:

ik vind die broeken wel leuk!! denk dat deze broeken gedragen worden omdat... :

- het lekker zit
- meisjes/vrouwen niet elke dag willen tutten, gewoon ff een day-off
- meisjes/vrouwen niet elke dag kont-glurende-mannen willen aantrekken ;)
- en ... om mannen te pesten :[ :cheer:

lekker puh!!

* gevonden op profiel van partyflock lid: Michel_Angelo:

Beroep: ik ga naar school

--> en dat is nodig ook :X

Waarschuw beheerder
ik ga naar school...en dat is nodig ook ..probeer je me daar nou mee te dissen ofzo?

als jij zegt dat je dat LEUKE broeken vind dan zijn wij al uitgepraat dan weet ik al genoeg:x...gehghe LOL

maar een day off je doet nou net alsof julie het zo zwaar hebben...maar blijkbaar jij wel ik leef erg met je mee!;)

en wtf kontglurende mannen jij kijkt zekrr de andere kant op als er een lekkere man voorbij komt

Trouwes 95% van de chicks hierzo die tegen mij ingaat en zegt dat die grijze joggingbroek van 10 maten te groot zo mooi is is toch zo oerlelijk en heeft zon lelijke reet dat zelfs al trekken ze wat fatsoenlijks aan dan kijken we er nog niet naar ......doe dus maar niet alsof JIJ het zo zwaar heb met mannen die je allemaal nakijken want volgens mij als jij op straat loopt en er kijkt een man je na dan moet je BLij zijn:cheer:

ciaoOo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evelien...* op maandag 29 mei 2006 om 18:41:
ik zorg er altijd voor dat ik eerder wakker ben, ga mezelf ff snel opmaken en wallen wegwerken en ga er dan weer naast liggen...

LOL
Waarschuw beheerder
tis wel zo dat meisjes met veeeeeeeeeeel te grote broeken vaak al een veeeeeeel te grote kont hebben, en t zo verbergen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind het ook afgrijzelijk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I5h4nti op woensdag 31 mei 2006 om 11:23:
tis wel zo dat meisjes met veeeeeeeeeeel te grote broeken vaak al een veeeeeeel te grote kont hebben, en t zo verbergen

haha(y)

vind 10 maten te groot er dus echt niet uitzien!! moet idd wel een beetje fatsoenlijk zitten!maar das mijn mening

:flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ach ze moeten zelf weten wat ze dragen...ik zit thuis ook weleens in een afgeragde trui of trainingsbroek...:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 11:11:
doe dus maar niet alsof JIJ het zo zwaar hebt

eeej ... no offense ;)

je moet toch wel een btje beter lezen, want ik schrijf namelijk:

Uitspraak van melodiii. op woensdag 31 mei 2006 om 07:06:
denk dat deze broeken gedragen worden omdat...

dus ik speculeer wat de reden zou kunnen zijn, ik zeg toch duidelijk "denk" :) dus wat daaronder staat, gaat niet over mij, maar zijn mijn speculaties :yes: daarnaast zeg ik alleen maar dat is ze "leuk" vindt, niet supermooi ofzo en zeg ook nergens dat ik ze draag :D

en dat je naar school gaat is idd nodig, voor de maatschappij etc. blablabla :yes: ik heb ook netjes mijn studie afgemaakt en is alleen maar goed dat er nog steeds mensen naar school gaan :flower:

en als laatste, ik probeer alleen maar in te gaan op jouw vraag:

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 02:25:
WAAROM.. wat brengt iemand op het idee om er zo bijtelopen ik begrijp het niet meisjes willen toch altijd verzorgt en sexy eruit zien waarom ...WAAROM?

ik denk mee :yes: had ook alleen kunnen zeggen: "niet/wel leuk" maar dan ben ik niet helemaal ontopic :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar een day off je doet nou net alsof julie het zo zwaar hebben...maar blijkbaar jij wel ik leef erg met je mee!

Zoo moeilijk ook weer niet maar makkelijk is wat anders... :)

Trouwes 95% van de chicks hierzo die tegen mij ingaat en zegt dat die grijze joggingbroek van 10 maten te groot zo mooi is is toch zo oerlelijk en heeft zon lelijke reet dat zelfs al trekken ze wat fatsoenlijks aan dan kijken we er nog niet naar ......

Ik zeg niet dat het mooi is maar het zit wel erg lekker! als je tenminste niks te doen heb of moet werken.

Uitspraak van melodiii. op woensdag 31 mei 2006 om 07:06:
ik vind die broeken wel leuk!! denk dat deze broeken gedragen worden omdat... :

- het lekker zit
- meisjes/vrouwen niet elke dag willen tutten, gewoon ff een day-off

Mee eens..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet precies wat voor broeken je bedoeld, daar krijg je echt zo'n pamper reet van :s en vaak dragen ze er ook nog gewoon puntschoenen onder en een net shirtje op.

Iedereen moet het zelf ook maar weten :yes:

Waarschuw beheerder
ok idd ik lees niet goed.... al dat gelees ook ik word er gestoord van doe de laatste twee weken niet anders met al die kutexamens...:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 16:48:
doe de laatste twee weken niet anders met al die kutexamens...

--> succes iig :flower:
examens sucks, maar hoort erbij helaas :/

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 16:48:
ok idd ik lees niet goed.... al dat gelees ook ik word er gestoord van doe de laatste twee weken niet anders met al die kutexamens...

Good luck! :yes: :flower:

Waarschuw beheerder
Omdat het misschien wel lekker zit?!?!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 17:45:
maar buiten, buiten moet ieder meisje een verleiding zijn

heb een vriend dus ik hoef dat niet b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 18:32:
Hahaha jaah he ver-schrik-ke-lijk.! Hoe durven ze.

:bloos: sorry (f)

;)
Waarschuw beheerder
hahah denk verder als je ze ziet lopen met zown broek aan, fantaseer erover hoe ze eruit zien zonder broek.
Waarschuw beheerder
Ik vind het echt zwaar sexy...en strak topje er op en zo een kant slipje er boven uit :kwijl:.......(ben zo blij dat ik in adam woon , mag ik dit gelukkig veel meemaken )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !Snowy! op woensdag 31 mei 2006 om 18:35:
Ik vind het echt zwaar sexy...en strak topje er op en zo een kant slipje er boven uit .......(ben zo blij dat ik in adam woon , mag ik dit gelukkig veel meemaken )

JEEEH eindelijk iemand die het leuk vind! :roflol: :respect: niet dat ik het vaak aanheb. maar is wel leuk om te lezen! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !Snowy! op woensdag 31 mei 2006 om 18:35:
.......(ben zo blij dat ik in adam woon , mag ik dit gelukkig veel meemaken )

En ik dacht dat ze der alleen in helmond zo dom der bij lopen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rick ;) op woensdag 31 mei 2006 om 21:03:
En ik dacht dat ze der alleen in helmond zo dom der bij lopen

nee hoor hier in Utrecht ook heeel veel!

Waarschuw beheerder
Ik vind joggingbroeken eigenlijk wel sexy bij een leuke meid. :)