Partyflock

Forumonderwerp · 876538

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
er zijn veel mensen die over mij praten en dan op een negatieve manier

ik heb besloten om met dit topic duidelijk te maken wat ik heb gedaan in het verleden en ik hoop dat ik op deze manier kan bewijzen dat ik op de betere weg ben

ik ben zoon 3 jaar geleden van mij vrouw gescheiden

en daarna begon voor mij een hel ik kwam voor het eerst in aanraking met mijn eigen ziekte borderline waardoor ik dwangmatig moest/moet liegen

ik heb o.a gezegd dat mijn vader dood was en mijn zus terwijl dit niet zo was

mijn vader heb ik al vele jaren geleden dood gewaand daar hij degene is geweest die mij op mijn 13e heeft verkracht
en ik ken hem nu als de man waar ik zo nu en dan bij woon

mijn zus daarentegen heeft me altijd minachtend behandeld want ik studeerde niet en keek in haar ogen minachtend op de allochtone medemens waardoor ze me ook nog eens beschuldigde van neonazisme

dat zij dit overigens in alle toonaarden ontkent kan ik nix aan doen

maar dit zijn de hoofdredenen waardoor ik tot het gruwelijke besluit ik me kop ben gekomen om te dood ze laten zijn

ik kan het verleden niet terugdraaien want als dat kon had ik het wel gedaan ik kan alleen voorkomen dat dit soort excessen zich niet meer herhalen en ik ben de gene die levenslang zal moeten leven met de leugens die ik heb verspreid en dus eigelijk door niemand meer vertrouwd word

ik vraag niet om steun of begrip ik loop hier niet zielig te doen want uiteindelijk is ieder mens verantwoordelijk voor zijn eigen fouten

het enige at ik vraag is om je eens wat dieper te verdipen inde ziekte borderline zodat je misschien iets minder met een oordeel klaarstaat

en ik hoop dat ik met het openhartig vertellen over mijzelf ik anderen kan helpen met een soortgelijk probleem

voor ieder1 die dit leest een :knuffel:

ps: dit is slechts een grove samevatting van mijn leven voordat ik naar spanje vertrok en ook in spanje en ook daarna heb ik nog fouten gemaakt maar ik leer ondertussen van me fouten en zorg ervoor dat ik dezelfde fouten in ieder geval niet opnieuw maak
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 03:19:
dit leest een

:HUG: terug

Waarschuw beheerder
:aai:
Waarschuw beheerder
dank jullie voor jullie reactie

:knuffel:
Waarschuw beheerder
ik heb alles vanaf het begin meegemaakt toen hij bij mij zat vertelde hij dat over zijn zus ik was in diepe shok we zijn toen 4 uur gaan lopen om een luchtje te scheppen...
wat daarna door me heen ging toen ik zijn zus aan de telefoon had kon ik niet beschrijven woede emoties alles..
we hebben maanden geen contact meer gehad om dat ik het te moeilijk vond maar uiteindelijk geef ik hem nog 1 laatste kans om zich te bewijzen dat hij dit nooit van zijn leven meer doet en wil hem graag daar bij helpen en dat weet hij zelf ook.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaantjuhJazzlynn op zondag 28 mei 2006 om 03:31:
we hebben maanden geen contact meer gehad om dat ik het te moeilijk vond maar uiteindelijk geef ik hem nog 1 laatste kans om zich te bewijzen dat hij dit nooit van zijn leven meer doet

:knuffel:

Uitspraak van DaantjuhJazzlynn op zondag 28 mei 2006 om 03:31:
en wil hem graag daar bij helpen en dat weet hij zelf ook.....

ja dat weet ik dan ook heel erg in je te waarderen daantjuh en dat ik er nog lang niet ben weet ik ook en dat ik ook nog een hele lange weg te gaan heb weet ik ook maar samen met de hulp van vrienden zoals jij kom ik er wel en ja uiteindelijk moet ik het allemaal zelf doen maar die steuntjes in de rug maken het verschil(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 03:19:
ik kan het verleden niet terugdraaien want als dat kon had ik het wel gedaan ik kan alleen voorkomen dat dit soort excessen zich niet meer herhalen en ik ben de gene die levenslang zal moeten leven met de leugens die ik heb verspreid en dus eigelijk door niemand meer vertrouwd word

Het toegeven is al een grote stap de goed richting in. (y)
Zoek profesionele hulp voor je probleem als je die nog niet hebt.
Veel succes en een dikke :hug: terug.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 03:42:
Het toegeven is al een grote stap de goed richting in.
Zoek profesionele hulp voor je probleem als je die nog niet hebt.
Veel succes en een dikke terug.

heb al hulp

en dit is iets wat ik al langere tijd wilden doen alleen tot nu toe niet durfde omdat nu ieder1 kan lezen dat ik cker in het verleden een niet echt betrouwbaar persoon ben geweest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 03:45:
heb al hulp

Ok dan, ik hoop dat je er wat aan hebt.

Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 03:45:
en dit is iets wat ik al langere tijd wilden doen alleen tot nu toe niet durfde omdat nu ieder1 kan lezen dat ik cker in het verleden een niet echt betrouwbaar persoon ben geweest

Dat begrijp ik. Maar nu krijg je wel de kans om je leven eerlijk op te bouwen en het vertrouwen van de mensen terug te winnen.
En hou er rekening mee dat het lange tijd duurt voor ze je weer helemaal vertrouwen. Maar gewoon doorzetten en moed houden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 03:50:
Ok dan, ik hoop dat je er wat aan hebt.

ja nog wel wel steeds minder daar zij enkel en allen handvaten kunnen aanrijken met welke ik het dwangmatige redelijk onder controlle kan houden

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 03:50:
Dat begrijp ik. Maar nu krijg je wel de kans om je leven eerlijk op te bouwen en het vertrouwen van de mensen terug te winnen.
En hou er rekening mee dat het lange tijd duurt voor ze je weer helemaal vertrouwen. Maar gewoon doorzetten en moed houden.

ach heb voor mezelf nu zoveel overwonnen door op een openbaar topic gewoon te vertellen wat voor een rot figuur ik ben heb echt zoveel aan kracht gewonnen nou en ik hoop ook dat ik met het naar buiten brengen van mij verhaal anderen in een soortgelijke situatie als die van mij kan helpen en eventueel kan aanporen om hulp te zoeken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 03:56:
ja nog wel wel steeds minder daar zij enkel en allen handvaten kunnen aanrijken met welke ik het dwangmatige redelijk onder controlle kan houden

Uiteindelijk zul je het toch zelf moeten doen.

Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 03:56:
ach heb voor mezelf nu zoveel overwonnen door op een openbaar topic gewoon te vertellen wat voor een rot figuur ik ben heb echt zoveel aan kracht gewonnen nou en ik hoop ook dat ik met het naar buiten brengen van mij verhaal anderen in een soortgelijke situatie als die van mij kan helpen en eventueel kan aanporen om hulp te zoeken

Heel moedig van je. (y)
Waarschuw beheerder
donateur
beetje vaag dat je het allemaal hier neerzet gewoon ,maar oke als het je helpt..
sterkte drmee

Waarschuw beheerder
donateur
vind je het heel erg al ik septisch blijft ?
eerst allemaal zien die verbeteringen en dan geloven.

Waarschuw beheerder
donateur
sterkte :flower: en succes in de toekomst :jaja:
maar als je pa zo iets doet wat is daar erg aan om hem dan dood te wanen niks mis mee lijkt me ik zou hem dan never meer willen zien.
Waarschuw beheerder
Ik heb een vriendin die ook het borderline syndroom heeft, en sinds kort hoeft ze niet meer terug voor begeleiding en ik vind dat ze het heel goed doet. Ze heeft knopen doorgehakt en ze is nu sterker dan dat ze ooit was. Als je zelf echt wilt en je hebt genoeg van al je ellende dan kom je er zeker wel. Al heb je maar 1 of 2 vrienden, als die je maar echt steunen. Succes ermee! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je een jaar terug aan mij gevraagd had van wat betekend Biek voor jou, dan had ik gezegd 1 van me beste maatjes (zo niet me beste).

Ik nam het altijd voor hem op als mensen twijfelden of hij longemfyseem had, of twijfels over zijn hartritmestoornis.

Ik geloofde alles wat er gezegd werd, een goede erfenis, pa overleden, problemen met t leger, ALLES.

Uiteindelijk hebben we besloten om samen met mijn auto naar Spanje te gaan, ik had het hier namelijk ook gehad.
De gehele reis heb ik gefinancierd en terwijl Biek daar aangekomen alleen nog maar bezig was met vrouwen versieren (waar hij dan weer van mij geld nodig had om drank te betalen) probeerde ik verstandig met ons geld om te gaan en werk te zoeken.

De dag erna konden we beginnen. Helaas is het horecaleven niets voor mij en na een week was ik op, maar dat kwam mede ook omdat t geld op was, we in de auto sliepen en ik overdag ook bezog was met een appartement te zoeken.

We kregen uiteindelijk een voorschot, maar toen ik de dag erna vroeg van waar is bieks deel van het geld, was dat opgezopen/gesnoven.

Uiteindelijk heb ik daar een voetblessure gekregen waardoor ik niet kon werken. Met biek had ik een afspraak gemaakt van jij betaald de camping enzo en dat haal ik van je schuld af.

Toen begon t hoofdseizoen en gingen de prijzen omhoog. Recht in me gezicht heb ik toen te horen gekregen van sorry €75 is teveel voor de camping dat kan ik niet ophoesten. Zoek maar wat anders.

Je wilt niet weten wat dat met je doet als je 'beste maatje' zoiets tegen je zegt, terwijl je zoveel mogelijk voor hem probeerd te doen (sigaretten kopen, de camping betalen, eten halen en daarmee dan zelf rustig aan doen en toch dat t geld op blijkt te zijn).

Gelukkig kon ik bij een collega terecht en daar werd ik plotseling gebeld door de politie dat Biek een auto-ongeluk had gehad. Ik had de autopapieren en moest dus richting Salou komen. Daar bleek het ongeluk in de nacht van zondag op maandag te zijn gebeurd, het was toen inmiddels maandagavond. Biek zelf had niets en ik kon hem gaan redden.
Van de auto is helemaal niets meer over (kan foto's plaatsen) en ik vraag me af wat er gezegd zou worden als de politie mij niet gebeld had. Anders gezegd welke leugen.Het ongeluk is niet door hemzelf veroorzaakt (volgens het verhaal dan), maar als je dan daarna aardiger doet tegen de veroorzaker dan tegen mij...

Ik ben zelf eerder terug naar Nederland gegaan en hoeveel ik ook gedaan heb (ook in Nederland al) er is geen 1x gevraagd aan mij (ja pas helemaal op t einde toen ik er al vaak zat wat van gezegd had) hoe gaat t nu met jou?

Dit zijn een paar van de ergste dingen die ik meegemaakt heb, maar er is nog veel meer.

Tuurlijk sommige mensen behoren een 2e kans te krijgen, maar ik blijf dingen herkennen van een jaar terug waaruit blijkt dat er niets veranderd is.

Het is namelijk wel heel toevallig dat je borderline hebt sinds mensen om je heen zijn gaan zeggen van volgens mij heeft hij borderline.
Waarschuw beheerder
dat maakt het gelijk een ander verhaal....

Klinkt ook meer als dwangmatig liegen dan borderline....

Kan me voorstellen dat je vertrouwen helemaal weg is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zo schijnt die verkrachting ook niet waar te zijn en dan nog, zou jij meerdere maanden bij iemand die je vekracht heeft in huis gaan wonen?

Waarschuw beheerder
donateur
Jan, waar ben je nu ?
reageer eens op Daantjuh !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 28 mei 2006 om 10:35:
zo schijnt die verkrachting ook niet waar te zijn en dan nog, zou jij meerdere maanden bij iemand die je vekracht heeft in huis gaan wonen?

of dit nu waarheid is of niet je mag zelf niet oordelen over wat een persoon heeft gedaan want je hebt zelf nooit neem ik aan in de situatie gezeten dat je verkracht bent of mishandeld door degene waar je mee in huis woonde. En ik kan je zeggen dat als dat gebeurd je niet 1 2 3 je koffer pakt en vertrekt...............
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 11:00:
of dit nu waarheid is of niet je mag zelf niet oordelen over wat een persoon heeft gedaan want je hebt zelf nooit neem ik aan in de situatie gezeten dat je verkracht bent of mishandeld door degene waar je mee in huis woonde. En ik kan je zeggen dat als dat gebeurd je niet 1 2 3 je koffer pakt en vertrekt...............

Maar vind je het dan niet vreemd dat je met iemand in huis woont die je dood waant????

Bedoel snap dat je niet 1 2 3 vertrekt, maar deze combi is toch wel heeeeeeeeeeeeeeeeel vreemd.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het maanden geleden al gezegd, hij heeft last van Psychologica Fantastica :(
Maar het ergste van alles vind ik dat hij de draak steekt met borderline dat is niet iets om mee te spotten en doen alsof je het zelf hebt.
Iemand die borderline heeft weet bijv. heel goed dat hij/zij van de drugs moet afblijven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 28 mei 2006 om 11:15:
Bedoel snap dat je niet 1 2 3 vertrekt, maar deze combi is toch wel heeeeeeeeeeeeeeeeel vreemd.

Ik snap wel wat je bedoelt maar het is gewoon keiharde werkelijkheid dat je als je in een huis woont met een persoon die je liever dood heeft dan levend je echt niet zomaar je spullen pakt daar komt heel wat meer bij kijken en 1 van de belangrijkste is 'Angst'......

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 11:17:
Iemand die borderline heeft weet bijv. heel goed dat hij/zij van de drugs moet afblijven.

Ben ik het niet met je eens want drugs is voor niemand niet goed en mag ik vragen hoe het komt dat jij dat zo zeker weet?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 11:17:
Iemand die borderline heeft weet bijv. heel goed dat hij/zij van de drugs moet afblijven

:jaja: want bij bordeline is het toch vaak alles of niets een middenweg is erg moeilijk te bewandelen...

Maar dat liegen ik herken dat dus helemaal niet als een symtoom van bordeline....
Meer van een Narsist of een psychopaat

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 11:21:
Ben ik het niet met je eens want drugs is voor niemand niet goed en mag ik vragen hoe het komt dat jij dat zo zeker weet?

Onzin, mensen met reuma of aids kunnen juist baat hebben bij een joint.
Drugsgebruik bij iemand met borderline de klachten verergeren.
Waarschuw beheerder
donateur
Dan zit er nog altijd een verschil tussen een joint en standaard ieder weekend (en ook regelmatig langer dan het weekend) doorgaan op pep of coke of combi ervan met pillen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 28 mei 2006 om 11:39:
Dan zit er nog altijd een verschil tussen een joint en standaard ieder weekend (en ook regelmatig langer dan het weekend) doorgaan op pep of coke of combi ervan met pillen.

Zeker te weten (y)

Waarschuw beheerder
Het is ontzettend moeilijk om te leven met een borderliner, je valt vaak van de ene drama weer in de volgende.
Alles is zo intens en heftig, dat je op een gegeven moment jezelf dreigt te verliezen in de hoeveelheid emotie die een borderliner teweeg brengt.

Mijn Vader is een borderliner, en ik heb zoveel met hem meegemaakt.
Het liegen en bedriegen heeft mij het meeste pijn gedaan, als kind zijnde snapte ik hier niks van nu als volwassene met meer inzicht in de ziekte (want dat is het)van bordeline heb ik uiteindelijk besloten om het contact te verbreken met mijn vader.
Ik ging er zelf aan onderdoor het is de moeilijkste beslissing die ik ooit genomen heb, het kiezen voor mezelf.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 28 mei 2006 om 11:39:
pep of coke of combi ervan met pillen

dan heb je het over mensen met totaal geen verstand lijkt mij als je combi's gaat gebruiken.

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 11:46:
Ik ging er zelf aan onderdoor het is de moeilijkste beslissing die ik ooit genomen heb, het kiezen voor mezelf.

ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je erop een gegeven moment helemaal genoeg van hebt want voor de persoon met borderline is het nog veel erger om op de een of andere manier proberen te leven met zich zelf......maar als de mensen om je heen je daarom laten vallen wordt het er allemaal niet makkelijker op. Je zou ook in een ander verband de relatie met zo'n persoon kunnen proberen te behouden en vooral als je het over je vader hebt lijkt mij.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 11:50:
dan heb je het over mensen met totaal geen verstand lijkt mij als je combi's gaat gebruiken

Biek doet het :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 28 mei 2006 om 11:52:
Biek doet het

dus geen verstand lijkt me zo klaar als een klontje..........maar dat los van al het andere en dan praat ik niet over het korte maar totaal geen levens verhaal van biek maar over de algemene dingen die bij borderline komen kijken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je erop een gegeven moment helemaal genoeg van hebt want voor de persoon met borderline is het nog veel erger om op de een of andere manier proberen te leven met zich zelf......maar als de mensen om je heen je daarom laten vallen wordt het er allemaal niet makkelijker op. Je zou ook in een ander verband de relatie met zo'n persoon kunnen proberen te behouden en vooral als je het over je vader hebt lijkt mij.

Ik had deze reactie terug al verwacht.
Maar geloof me ik heb alles al geprobeerd, denk je niet dat ik niet weet dat het om mijn vader gaat??
Mijn vader wil er niet aan dat hij bd heeft, weigert alle hulp van artsen tot famillie tot psygologen.
Geloof me op een gegeven moment houd het op.
Ik ga hier verder niet in detail treden als je meer wilt weten moet je me maar pben.
Maar weet dat ik net zo graag een vader had willen hebben in mijn leven als elke andere dochter!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 11:46:
van bordeline heb ik uiteindelijk besloten om het contact te verbreken met mijn vader.

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 11:55:
Mijn vader wil er niet aan dat hij bd heeft

ja dan is het zeker een heel ander verhaal als het zo is want als je niet accepteerd dat je ziek bant kunnen andere mensen dat al helemaal niet.

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 11:55:
Maar weet dat ik net zo graag een vader had willen hebben in mijn leven als elke andere dochter

Ja en die dochter had ook een vader willen hebben net als ieder ander.
Waarschuw beheerder
mmmmm,zeer interessant allemaal.nah,leipe jantje zorg dat je je zakies op orde krijgt want anders jaag je alleen maar mensen van je weg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op zondag 28 mei 2006 om 12:47:
mmmmm,zeer interessant allemaal.nah,leipe jantje zorg dat je je zakies op orde krijgt want anders jaag je alleen maar mensen van je weg.

jij typt als een kip zonder kop zoals heel veel mensen doen en jij hoord daar zeker bij.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 13:04:
jij typt als een kip zonder kop

als je Hennep wat langer kent ( en dat doe ik ) wen je daar wel aan en is het net zo normaal als dat ik hier typ :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 13:21:
als je Hennep wat langer kent ( en dat doe ik ) wen je daar wel aan en is het net zo normaal als dat ik hier typ

nou lijkt me dat je iemand niet kunt leren kennen via een beeldscherm en een toetsenbord :P
Waarschuw beheerder
jij typt als een kip zonder kop zoals heel veel mensen doen en jij hoord daar zeker bij

lul niet zo dom want ik praat uit eigen ervaring.ben nl zelf een hele tijd met een borderliner omgegaan.ik denk dat jij zelfs als een kip zonder kop typt raar meiske en daarbij denk ik dat je nog fake bent ook.
Waarschuw beheerder
zo ik ben weer wakker en zal even reageren ik heb jaren in onmin geleefd met mijn vader en kwam daar ook niet veel over de vloer en als ik er was deed ik idd of alles koek en eio was omdat ik de buitenwereld nix van wat er op me 13e gebeurt was wilde laten weten uit angst/schaamte

toen kwam er een moment dat alles er toch uit kwam mijn scheiding en moest toen op een gegeven moment of letterlijk op straat gaan wonen of bij mijn vader gaan wonen en ja ik heb toen voor een dak boven me kop gekozen bij iemand die mij idd verkracht heb en om dat voor mezelf dragelijk te maken heb ik behalve tegen mezelf maar ook tegen de buitenwerled gezegd dat ie dood was zodat ik het er niet over hoefde te denken

en idd ik gebruik drugs doordeweeks doe ik idd blowen soms

en int weekend meestal wel pep of een pilletje en idd zeldzaam een combi maar dat is voor mij de enige manier om ff los te komen van me eigen gedachtes.

en ja dat het niet goed voor mij int bijzonder is weet ik maar ik ken mezelf als ik niet ga feestuh en dan met behulp van pep of een pil me gedachten ff kan laten gaan word ik nog veel erger omdat ik dan geen rust kan vinden in me kop wat ik nu wel kan

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 13:37:
nou lijkt me dat je iemand niet kunt leren kennen via een beeldscherm en een toetsenbord

wat lul jij nou weer ?
weet jij wie ik ben en of ik Hennep wel of niet ken ?

en jij hoord daar zeker bij.

als we dan zout op slakken gaan leggen, dan is het altijd nog HOORT met een T

Waarschuw beheerder
donateur
hmmmmmm en nu ???

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 13:51:
en nu ???

gaan we Formule 1 kijken ofzo ?
Waarschuw beheerder
donateur
Borderline is niet het type ziekte waar je dwangmatig van gaat liegen...

1. Stemmingswisselingen
De stemming kan van het ene op het andere moment omslaan, zelfs zo plotseling dat mensen in de omgeving geen idee hebben van wat er is gebeurd om de stemming te laten omslaan. Vaak wordt dit omslaan van de stemming 'bestempeld' als 'overgevoeligheid'. Stemming kan wisselen van heel gelukkig naar diep ongelukkig, of bijvoorbeeld vreselijk boos.
2. Impulsiviteit
Borderliners nemen vaak beslissingen in een impuls. Zonder over de gevolgen na te denken hebben ze besloten om bijvoorbeeld een opleiding te gaan volgen, die dan in tweede instantie toch niet bevalt en gestopt wordt. Impulsiviteit uit zich ook vaak in eetstoornissen, geldverkwisting of overmatig drank- of drugsgebruik.
3. Identiteitsproblemen
Veel borderliners hebben weinig zelfvertrouwen. Ze weten niet goed wat ze willen met hun leven, en weten niet goed wat of wie ze zijn.
4. Chronisch gevoel van leegte
Veel mensen met borderline hebben een 'leeg' gevoel. Alsof ze zijn 'afgesneden' van het voelen van dingen.
5. Zwart-wit denken
Voor een borderliner is iemand OF geweldig, OF helemaal waardeloos. Het ene uiterste of het andere. Er zit geen of weinig grijs tussen het zwart en wit.
6. Zelfverwonding/automutilatie
Soms lopen spanningen zo hoog op dat borderliners zichzelf beschadigen. Dit gebeurt niet altijd 'bewust'. Soms is de toestand een soort roes waarin het verwonden gebeurt.
7. Psychotische en dissociatieve verschijnselen
Borderliners hebben soms (kortdurend) last van psychotische verschijnselen. Meestal gaan deze (rand)psychoses na enkele uren over. Vaak is er dan sprake van overmatige achterdocht, stemmen horen, in de war zijn.
Dissociatie heb je in verschillende vormen. Je kunt het gevoel hebben dat je niet meer in de realiteit staat, dat alles aan je voorbijgaat, zonder dat je er deel van uit maakt (derealisatie). Ook kun je het gevoel hebben dat je in een lichaam zit waarin je niets voelt (depersonalisatie). Het komt ook voor dat je bijvoorbeeld ergens heen gaat, maar dat je achteraf niet meer weet hoe je er bent gekomen, of zelfs dat je er bent geweest. Dit kunnen behoorlijk angstige ervaringen zijn. Dissociatie is een veranderde bewustzijnstoestand, alsof de verschillende functies van je hersenen niet goed op elkaar zijn afgestemd. Anderen kunnen dissociatie soms waarnemen doordat ze merken dat je er niet helemaal bij bent, of een afwezige indruk maakt.
8. Angst voor verlating
Veel borderliners zijn doodsbang om alleen gelaten te worden. Ze proberen dit tot het uiterste te voorkomen
9. Woedend worden om niets
Mensen met een borderline-stoornis kunnen soms woedend worden om niets, en moeite hebben om die woede te beheersen.
Waarschuw beheerder
ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je erop een gegeven moment helemaal genoeg van hebt want voor de persoon met borderline is het nog veel erger om op de een of andere manier proberen te leven met zich zelf......maar als de mensen om je heen je daarom laten vallen wordt het er allemaal niet makkelijker op

ach dat ben ik wel gewend ondertussen en ik weet dat ik ook veel mensen ga verliezen door dit topic maar zij die overblijven zijn voor mij goud

Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 28 mei 2006 om 10:21:
Het is namelijk wel heel toevallig dat je borderline hebt sinds mensen om je heen zijn gaan zeggen van volgens mij heeft hij borderline.

ik wist al dat ik bd ging voordat ik naar spanje ging maar hoopte gewoon dat het puur te maken had met me scheiding en dat het wel goed zou komen

niet dus dus ben terug in nl en heb onmiddelijk hulp gezogd bij de ggz

Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 28 mei 2006 om 11:15:
Maar vind je het dan niet vreemd dat je met iemand in huis woont die je dood waant????

laatste x dat ik dit uitleg in mijn hoofd is me vader al sinds mijn verkrachting dood

ging er toen ik in dienst zat en daarvoor en daarna nog wel mee om niet als vader en zoon maar meer als 2 vrienden want ja hij heb me verkracht pa l na de dood van me moeder maar ondanks alles heb ik op een bepaald punt in mijn leven hem kunnen vergeven van een verschrikkelijke misstap maar toen ik er terug in huis moets gaan wonen na mijn scheiding moets ik om te kunnen verzweigen dat ik ben verkracht door hem hem ook voor de buitenwereld dood verklaren

want ik vind het nog steeds makkelijker om te zeggen me pa is dood dan dat ik uit me strot moet krijgen me vader heeft me verkracht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarrieMarrie op zondag 28 mei 2006 om 13:57:

1. Stemmingswisselingen
De stemming kan van het ene op het andere moment omslaan, zelfs zo plotseling dat mensen in de omgeving geen idee hebben van wat er is gebeurd om de stemming te laten omslaan. Vaak wordt dit omslaan van de stemming 'bestempeld' als 'overgevoeligheid'. Stemming kan wisselen van heel gelukkig naar diep ongelukkig, of bijvoorbeeld vreselijk boos.
2. Impulsiviteit
Borderliners nemen vaak beslissingen in een impuls. Zonder over de gevolgen na te denken hebben ze besloten om bijvoorbeeld een opleiding te gaan volgen, die dan in tweede instantie toch niet bevalt en gestopt wordt. Impulsiviteit uit zich ook vaak in eetstoornissen, geldverkwisting of overmatig drank- of drugsgebruik.
3. Identiteitsproblemen
Veel borderliners hebben weinig zelfvertrouwen. Ze weten niet goed wat ze willen met hun leven, en weten niet goed wat of wie ze zijn.
4. Chronisch gevoel van leegte
Veel mensen met borderline hebben een 'leeg' gevoel. Alsof ze zijn 'afgesneden' van het voelen van dingen.
5. Zwart-wit denken
Voor een borderliner is iemand OF geweldig, OF helemaal waardeloos. Het ene uiterste of het andere. Er zit geen of weinig grijs tussen het zwart en wit.
6. Zelfverwonding/automutilatie
Soms lopen spanningen zo hoog op dat borderliners zichzelf beschadigen. Dit gebeurt niet altijd 'bewust'. Soms is de toestand een soort roes waarin het verwonden gebeurt.
7. Psychotische en dissociatieve verschijnselen
Borderliners hebben soms (kortdurend) last van psychotische verschijnselen. Meestal gaan deze (rand)psychoses na enkele uren over. Vaak is er dan sprake van overmatige achterdocht, stemmen horen, in de war zijn.
Dissociatie heb je in verschillende vormen. Je kunt het gevoel hebben dat je niet meer in de realiteit staat, dat alles aan je voorbijgaat, zonder dat je er deel van uit maakt (derealisatie). Ook kun je het gevoel hebben dat je in een lichaam zit waarin je niets voelt (depersonalisatie). Het komt ook voor dat je bijvoorbeeld ergens heen gaat, maar dat je achteraf niet meer weet hoe je er bent gekomen, of zelfs dat je er bent geweest. Dit kunnen behoorlijk angstige ervaringen zijn. Dissociatie is een veranderde bewustzijnstoestand, alsof de verschillende functies van je hersenen niet goed op elkaar zijn afgestemd. Anderen kunnen dissociatie soms waarnemen doordat ze merken dat je er niet helemaal bij bent, of een afwezige indruk maakt.
8. Angst voor verlating
Veel borderliners zijn doodsbang om alleen gelaten te worden. Ze proberen dit tot het uiterste te voorkomen
9. Woedend worden om niets
Mensen met een borderline-stoornis kunnen soms woedend worden om niets, en moeite hebben om die woede te beheersen.

owww dus omdat er beknopt op i-net staat waar je een bd'er aan ken herkennen weet jij dat liegen er niet bijhoort heel knap marriemarrie ja sorry maar mijn begeleider van de ggz is het tuurlijk met bovenstaande eens maar zegt ook dat liegen en bedriegen en dwangmatig liegen er wel degelijk bij hoort maar dat dat heel vaak word vergeten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarrieMarrie op zondag 28 mei 2006 om 13:57:

wel eens gehoord van een dubbele diagnose?? t kan best zijn dat jantje borderline heeft met bijv schizofrenie ofzo.
Waarschuw beheerder
en nu w8 ik wel weer op een reactie want heb dit voor mezlef geopend om ervaringen te delen maar ook voor mezelf als zijnde een soort van therapie daar ik nu ook op pf gewoon keihard met de waarheid word geconfronteerd.

en geloof me voor mij was het besluit om alles op pf te zetten veel moeilijker dan dat de meeste zullen denken en daarbuiten is het nu wel zo dat ieder1 voortaan denkt oww biek die gek die met bd die onder begeleiding staat van de ggz

maar ach nogmaals er zijn nog steeds mensen die mij wel steunen en als je wil weten wie dan stuur maar een pb

maar ik heb levenslang want zelfs als ik uiteindelijk mijn bd onder controlle kan houden hebben doe ik het altijd en leven met de gevolgen door de dingen die ik heb gedaan zal ook voor de rest van me leven zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op zondag 28 mei 2006 om 14:04:
wel eens gehoord van een dubbele diagnose?? t kan best zijn dat jantje borderline heeft met bijv schizofrenie ofzo.

geen schizofrenie:no:

maar ik ga er niet eens opin ze heeft blijkbaar niet eens het verhaal van Babochka gelezen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 14:11:
maar ik ga er niet eens opin ze heeft blijkbaar niet eens het verhaal van Babochka gelezen.

Ja dat verhaal lees ik van 1 kant!
Het is niet zomaar ffies vast gesteld bordeline hoor!
Had haar vader bordeline had hij dat alleen of ook een andere stoornis... Want dwangmatig liegen herken ik gewoon niet van bordeline wel bij een aantal andere stoornis
Waarschuw beheerder
sinds me verkrachting is het sterker geworden maar was het altijd redelijk onschuldig maar door me scheiding is er een dusdanige situatie ontstaan in me kop dus psychisch dat het escaleerde en ik steeds verder en verder ging
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 14:18:
Ja dat verhaal lees ik van 1 kant!
Het is niet zomaar ffies vast gesteld bordeline hoor!
Had haar vader bordeline had hij dat alleen of ook een andere stoornis... Want dwangmatig liegen herken ik gewoon niet van bordeline wel bij een aantal andere stoornis

whatever

blijkbaar is het de kunst om me nog steeds aan tevallen en vooral niet te geloven wat ik hier neer zet nou dan niet

ik ben enkel en alleen mezelf verantwoording schuldig maar vind dat ieder1 waar ik mee omga recht heeft op de waarheid omtrent mijn persoontje

en ja ik heb bd en als mijn psychiater zegt dat er varianten van bd zijn die gepaard gaan met dwangmatig liegen dan geloof ik hem daarin of zou hij ook een stoornis hebben

Waarschuw beheerder
donateur
wat een dom geleuter hier

:bye:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zal vast, maar wat die mensen ook vaak doen is zich erachter verschuilen Jan... en dat zou je moeten laten. Borderline gaat vaak gepaard met allerlei ziektes, maar das de hokjesgeest van de maatschappij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarrieMarrie op zondag 28 mei 2006 om 14:25:
Dat zal vast, maar wat die mensen ook vaak doen is zich erachter verschuilen Jan... en dat zou je moeten laten.

ik verschuil me er dus niet meer achter ik type hier juist alles zodat ik me niet meer kan verschuilen ik geef enkel en alleen een uitleg van mijn gedragingen maar dan wel op de meest open mannier denkbaar
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 14:04:
owww dus omdat er beknopt op i-net staat waar je een bd'er aan ken herkennen weet jij dat liegen er niet bijhoort heel knap marriemarrie ja sorry maar mijn begeleider van de ggz is het tuurlijk met bovenstaande eens maar zegt ook dat liegen en bedriegen en dwangmatig liegen er wel degelijk bij hoort maar dat dat heel vaak word vergeten

Lieverd, geloof mij dat ik meer dan genoeg weet over Borderline... heb er zoveel over gelezen en besproken met diverse mensen waaronder GGZ en GGD dat ik helaas wel weet waar ik het over heb. Heb het zelf gelukkig niet, maar liegen is niet een iets wat direct onder BD valt :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 14:23:
ik ben enkel en alleen mezelf verantwoording schuldig maar vind dat ieder1 waar ik mee omga recht heeft op de waarheid omtrent mijn persoontje

dan had je ze misschien beter een pb kunnen sturen als je niet tegen kritiek kan ;) :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarrieMarrie op zondag 28 mei 2006 om 14:29:
Lieverd, geloof mij dat ik meer dan genoeg weet over Borderline... heb er zoveel over gelezen en besproken met diverse mensen waaronder GGZ en GGD dat ik helaas wel weet waar ik het over heb. Heb het zelf gelukkig niet, maar liegen is niet een iets wat direct onder BD valt

maar indirect wel dus

ik zal heus wel iets erbij hebben maar mag ik het onder de noemer bd plaatsen of moet ik dan voortaan aan de ggz gaan ragen waar heb ik precies last van dan kan ik mensen om wie ik geef tenminste precies uitleggen wat er aan me scheeld

nou dnak je maar dan laat ik het toch bij bd en alles eromheen als dat van jullie mag in ieder geval

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 14:31:
dan had je ze misschien beter een pb kunnen sturen

Als hij dat had gedaan had hij lang zoveel aandacht niet gehad ;)

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 14:31:
dan had je ze misschien beter een pb kunnen sturen als je niet tegen kritiek kan

ik kan wel tegen kritiek

maar niet tegen dom geblaat van semi specialisten want zie hier ineens hebben we een aaantal bd specialisten

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 14:37:
Als hij dat had gedaan had hij lang zoveel aandacht niet gehad

nee dan bereik ik niet ieder1 waar ik mee omga en zo kan iemand van te voren al beoordelen of ie wel of niet met me wil omgaan

Waarschuw beheerder
donateur
de mensen kunnen jan ook nemen zoals ie is natuurlijk
wat een drukte om 1 persoon die zijn eigen fouten toegeeft

ik vind de meeste mensen wel erg kortzichtig hoor

denk zelf eens na jullie geloven hem toch allemaal

ik ken jan verder niet en heb hem 1 keer ontmoet en ik vind het wel een leuke gozer en kan met hem lachen
maar als die dingen die hij verteld heeft heb ik met een korreltje zout genomen

Jan zet hem op jongen je bent nu goed bezig ga zo door
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 14:49:
de mensen kunnen jan ook nemen zoals ie is natuurlijk
wat een drukte om 1 persoon die zijn eigen fouten toegeeft

geen commetaar

bril kopen:P

:X

ik ken jan verder niet en heb hem 1 keer ontmoet en ik vind het wel een leuke gozer en kan met hem lachen

:O

Jan zet hem op jongen je bent nu goed bezig ga zo door

ik ben ook niet anders van plan en om anderen voor te zijn ik ben mischien geboren als verliezer maar zal sterven als winnaar

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 14:53:
ik ben mischien geboren als verliezer maar zal sterven als winnaar

zo is dat(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 13:58:
wist al dat ik bd ging voordat ik naar spanje ging maar hoopte gewoon dat het puur te maken had met me scheiding en dat het wel goed zou komen

Je hebt jezelf zo'n beetje alle ernstige ziektes gegeven die er waren en over BD heb je het nooit gehad :/

Tja pas op het moment dat Guido en anderen begonnen van volgens mij heeft hij borderline.

TOEN had je ineens borderline.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 28 mei 2006 om 14:57:
Je hebt jezelf zo'n beetje alle ernstige ziektes gegeven die er waren en over BD heb je het nooit gehad

Tja pas op het moment dat Guido en anderen begonnen van volgens mij heeft hij borderline.

TOEN had je ineens borderline.

:gaap: wat loop jij nou roet in het forum tegooien??

jij zet hier dingen neer dat je ook gehoort hebt :/
Waarschuw beheerder

tuurlijk dus jij weet wat ik tijdens mijn huwelijk met mijn ex besprak

of wat

Je hebt jezelf zo'n beetje alle ernstige ziektes gegeven die er waren en over BD heb je het nooit gehad

idd omdat ik nog steeds niet onder ogen wilde zien dat ik het had en op dat moment ongeveer overal over loog

maar daantjuh blijf jij maar lekker trappen ik klauter toch verder naar boven en worstel me ook door jou getrap heen

dat jij een hekel aan me hebt dat zal best maar over dingen lullen waar je blijkbaar geen weet van hebt zal je toch moeten opgeven want ik weet al jaren dat ik bd heb maar nogmaals had alles redelijk onder controlle voor mijn scheiding maar dat was emotioneel zo zwaar dat ik tijdelijk compleet flipte en loog over alles en nog wat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 28 mei 2006 om 15:01:
https://partyflock.nl/topic/876538.html

Als er nog mensen zin hebben om te rellen

dit zet ze dus neer op een topic waar al haar vriendjes en vriendinnetjes zittuh wie vraagt er nou aand8

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 15:02:
maar daantjuh blijf jij maar lekker trappen ik klauter toch verder naar boven en worstel me ook door jou getrap heen

Sorry hoor maar ik vind Daan echt niet trappen, ze zet alleen haar ervaring met jou mee en nu probeer jij haar de zwarte piet toe te spelen, weer een trieste actie van je.

Waarschuw beheerder
donateur
Had het ook gelezen in mijn fucking topic, maar kom op, het is zondag.. Geen zin om te rellen :)

Biek; Leef je eigen leven, doe wat jij denkt wat goed voor je is en geniet van elke seconde die je meemaakt (F)

That's all I have to say :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:10:
Sorry hoor maar ik vind Daan echt niet trappen, ze zet alleen haar ervaring met jou mee en nu probeer jij haar de zwarte piet toe te spelen

ik vind van wel prive zaken hou je prive en ik ga biek niet boven het hoofd houden.. maar wat hun hebben mee gemaakt in spanje hoeft niet in een forum gezet teworden das mijn mening
Waarschuw beheerder
Sorry hoor maar ik vind Daan echt niet trappen, ze zet alleen haar ervaring met jou mee en nu probeer jij haar de zwarte piet toe te spelen, weer een trieste actie van je.

oww dus vragen om te komen rellen op een topic is geen trappen ???

Biek; Leef je eigen leven, doe wat jij denkt wat goed voor je is en geniet van elke seconde die je meemaakt

zal ik ook cker doen en dank jewel(F)
Waarschuw beheerder
donateur
Biek; Leef je eigen leven, doe wat jij denkt wat goed voor je is en geniet van elke seconde die je meemaakt

Dat zeg je keurig Cin :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:13:
ik vind van wel prive zaken hou je prive en ik ga biek niet boven het hoofd houden.. maar wat hun hebben mee gemaakt in spanje hoeft niet in een forum gezet teworden das mijn mening

Sorry hoor maar dat is haar goed recht, maar heb ik jou ook niet eens ergens iets zien schrijven dat jij ook geld van hem tegoed had?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 15:14:
oww dus vragen om te komen rellen op een topic is geen trappen ???

welk topic??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:17:
Sorry hoor maar dat is haar goed recht, maar heb ik jou ook niet eens ergens iets zien schrijven dat jij ook geld van hem tegoed had?

is alemaal al afgehandeld ik ga daar niet op door met dat eeuwig gezeik om niks

moeten jullie ook is doen (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:18:
moeten jullie ook is doen

Waarschuw beheerder
en mensuh hou het aub beperkt tot dit topic als je anderen hierheen wil halen prima maar doe dat dan per pb

want om er op andere topics op in te gaan zorgt alleen maar voor onnodige spanningen op pf
Waarschuw beheerder

hier sluit ik me helemaal bij aan.ik heb altijd erg moeten lachen om al die onzin die leipe jantje uitgekraamd heeft en ben maar zeer zelden boos op m geweest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op zondag 28 mei 2006 om 15:23:
hier sluit ik me helemaal bij aan.ik heb altijd erg moeten lachen om al die onzin die leipe jantje uitgekraamd heeft en ben maar zeer zelden boos op m geweest.

dank je en ik wil nie anders dan gewoon kletsen en soms moet je me indd met een korreltje zout nemen want anders ben ik te flauw:X
Waarschuw beheerder
je weet t maatje,als je onzin kletst speel ik t spelletje gewoon mee.ik vind dat juist wel humor.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:18:
is alemaal al afgehandeld

Dat kan, maar wie ben jij dan om Daan te vertellen haar verhaal hier niet te plaatsen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hennep op zondag 28 mei 2006 om 15:27:
ik vind dat juist wel humor.

en zo is het maar net
dit hele PF is 1 grote gein dus mensen neem die idioote biek zoals ie is

hij is en blijft voor mij een wegloper :P:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:17:
maar heb ik jou ook niet eens ergens iets zien schrijven dat jij ook geld van hem tegoed had?

maar nog wat nu ga je weer ouwe koeien uit de sloot halen :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:28:
Dat kan, maar wie ben jij dan om Daan te vertellen haar verhaal hier niet te plaatsen

lezen

das mijn mening

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:29:
en zo is het maar net
dit hele PF is 1 grote gein dus mensen neem die idioote biek zoals ie is

Waarschuw beheerder
donateur
en nog wat!!

vrijdag is dr wat gebeurt met mijn moest na het ziekenhuis ik smsde biek was gewoon nog aan het :bounce: maar binnen 10 minuten stond ie bij me gelijk na ziekenhuis geggan

mijn :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
hmmmmm moet dat nu straks vind iedereen hem nog leuk ook ;);):)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MarrieMarrie op zondag 28 mei 2006 om 15:14:
Dat zeg je keurig Cin

Soms ben ik best sociaal voor mijn medemens ;)

En nu ga ik weer weg in dit topic, Biek heeft net ook zijn zegje in mijn topic gedaan, waarin werd gevraagd door Daan of er iemand nog zin had om te rellen..

Nu staan we weer quitte hè Jan :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:29:
maar nog wat nu ga je weer ouwe koeien uit de sloot halen

Nee jij probeert je eigen eruit te lullen, je spreekt een ander op iets aan wat je zelf ook hebt gedaan.
Vind je trouwens een enorm stuk schijnheil, nu in een keer met Biek meelopen terwijl je hem een tijd geleden wel kon schieten :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 15:02:

de foutste zin die je hier hebt neer gezegt ... ik vind je een loser
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:32:
vrijdag is dr wat gebeurt met mijn moest na het ziekenhuis ik smsde biek was gewoon nog aan het maar binnen 10 minuten stond ie bij me gelijk na ziekenhuis geggan

je ben een maatje van me en ik probeer zo goed mogelijk voor mijn maatjes te zorgen omdat ik weet dat ik al niet veel vrienden heb dus ik koester elke vriend die ik wel heb

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:34:
hmmmmm moet dat nu straks vind iedereen hem nog leuk ook

nee hoor heb en hou genoeg vijanden:S

En nu ga ik weer weg in dit topic, Biek heeft net ook zijn zegje in mijn topic gedaan, waarin werd gevraagd door Daan of er iemand nog zin had om te rellen..

dank je cin

Nu staan we weer quitte hè Jan

ja cin (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Nee jij probeert je eigen eruit te lullen, je spreekt een ander op iets aan wat je zelf ook hebt gedaan.
Vind je trouwens een enorm stuk schijnheil

ach god mens val dood

druk mar op het vlopje (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:39:
druk mar op het vlopje

Nee hoor, dat laat ik aan andere over :devil:
Waarschuw beheerder

en wat doe jij dan nu

Vind je trouwens een enorm stuk schijnheil

kan me herinneren hoe groot jullie omslag was na het knie incident toen kreeg ik ook ineens van jou en harde kern respect en lof betuigingen:X

nu in een keer met Biek meelopen terwijl je hem een tijd geleden wel kon schieten

ja omdat rich wel zover is dat ie mensen kan vergeven en ze nog een kans geeft en ik ken rich ook al iets langer dan dat ik jullie ken

kijk gedane zaken nemen geen x het enige wat ik kan doen is zorgen dat ze niet nogmaals voorkomen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 28 mei 2006 om 15:35:
de foutste zin die je hier hebt neer gezegt ... ik vind je een loser

zit hier niet om op nedelands beoordeeld te worden

en gelukkig ben je eerlijk met wat je van me vind
Waarschuw beheerder
donateur

Dat vind ik ook, maar als iemand hier zijn hart wil luchten, schoon schip wil maken, dan zeg ik mijn ervaring.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:42:
Nee hoor, dat laat ik aan andere over

ben benieuwd

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 15:44:
en wat doe jij dan nu

Ik zeg een ander niet iets niet te plaatsten.
kan me herinneren hoe groot jullie omslag was na het knie incident toen kreeg ik ook ineens van jou en harde kern respect en lof betuigingen

Goed vertellen, ik vond het netjes dat je betaald had that's it.
ja omdat rich wel zover is dat ie mensen kan vergeven en ze nog een kans geeft en ik ken rich ook al iets langer dan dat ik jullie ken

kijk gedane zaken nemen geen x het enige wat ik kan doen is zorgen dat ze niet nogmaals voorkomen

Zal jou en rich er aan herinneren als het weer fout loopt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:46:

denk dat dat niet gaat gebeuren hoor zo wel dan post ik dat niet op internet ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:47:
denk dat dat niet gaat gebeuren hoor zo wel dan post ik dat niet op internet

Nee dan kun je mensen weer fijn PB's gaan sturen :(

Waarschuw beheerder
wtf :/
Waarschuw beheerder
Goed vertellen, ik vond het netjes dat je betaald had that's it.

tuurlijk ik kreeg ook respect en dergelijke maar dat past natuurlijk niet in je verhaaltje nu:P

das jou fout jij gaat er al vanuit dat het fout loopt of te wel je ben heel negatief ingesteld das mijn mening maar ok

Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 28 mei 2006 om 15:45:
Dat vind ik ook, maar als iemand hier zijn hart wil luchten, schoon schip wil maken, dan zeg ik mijn ervaring.

maar die is niet helemaal waarheid getrouw

ik zal ff terugkomen op jou hier neer gezetten verhaal en op alles terug komen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:48:
Nee dan kun je mensen weer fijn PB's gaan sturen

ik heet geen jojo :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:51:
ik heet geen jojo

Deed je dat maar, die doet zoiets niet en die stuurt mensen geen PB om iemand voor een ander te waarschuwen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:53:
die doet zoiets niet en die stuurt mensen geen PB om iemand voor een ander te waarschuwen.

wat loop je dom teouwehoeren joh het gaat over biek raar mens :[

of sta ik nu ook op het lijstje :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Lezen is moeilijk voor je he?
Ik heb het over jou PB's die je stuurt, laat ik ze allemaal nog hebben, blijf lekker schijnheilig en nee ik val niet dood.
Waarschuw beheerder
Uiteindelijk hebben we besloten om samen met mijn auto naar Spanje te gaan, ik had het hier namelijk ook gehad.
De gehele reis heb ik gefinancierd en terwijl Biek daar aangekomen alleen nog maar bezig was met vrouwen versieren

pardon we kwamen aan trokken kortere kleding en aan gingen naar het strand

probeerde ik verstandig met ons geld om te gaan en werk te zoeken.

hadden we de avond van aankomst al

volgens het verhaal dan

vraag het aan de dader gvd je heb zelf danny gesproken die ook bevestigde dat zij het had gedaan of ben je dat gemakshalve alweer vergeten

en daantjuh ik ben jou nog steeds veel schuldig maar zoals jij naar me trapt vanaf het begin dat jij terug in nl was en ik nog niet heeft mij miss wel net zoveel pijn gedaan als dat ik jou heb gedaan en geloof me als ik zeg dat je nog steeds veel voor me betekend maar onze ruzie behoord niet hier thuuis dan moeten we gewoon een x afspreken en alles uitpraten is dan misschien beter want hier word toch alles verkeerd uitgelegd

De dag erna konden we beginnen. Helaas is het horecaleven niets voor mij en na een week was ik op, maar dat kwam mede ook omdat t geld op was,

ja tuurlijk

We kregen uiteindelijk een voorschot, maar toen ik de dag erna vroeg van waar is bieks deel van het geld, was dat opgezopen

goh ik d8 dat ik de 1e x de auto vol heb getankt en hasj had gekocht zodat ook jij kon blowen

Uiteindelijk heb ik daar een voetblessure gekregen waardoor ik niet kon werken. Met biek had ik een afspraak gemaakt van jij betaald de camping enzo en dat haal ik van je schuld af.

teon zou ik idd de auto nog kopen

Toen begon t hoofdseizoen en gingen de prijzen omhoog. Recht in me gezicht heb ik toen te horen gekregen van sorry €75

ja 75 euro voor jou en dan nog een x 75 euro voormezelf terwijl ik 225 verdiende

en dan moest jij ook nog eten en ik ook plus peuken alles
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:57:
heb het over jou PB's die je stuurt, laat ik ze allemaal nog hebben, blijf lekker schijnheilig en nee ik val niet dood.

zit ze nu telezen god van 6maart we zitten nu in mei en we hebben het uitgepraat mauwerd

dus kom niet met ouwe koeien zeik kut leuk hey relle in een forum :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:59:
dus kom niet met ouwe koeien zeik kut leuk hey relle in een forum

Nee hoor, dat is gewoon de waarheid en als je die niet aan kunt is dat jou zielige probleem, net zoals schelden een teken van zwakte is.

En rellen doe je volgens mij zelf maar al te graag net zoals de boel op te naaien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 16:02:
Nee hoor, dat is gewoon de waarheid en als je die niet aan kunt is dat jou zielige probleem

je bent net zo zielig om dr op tereageren :looser:

En rellen doe je volgens mij zelf maar al te graag net zoals de boel op te naaien

kijk wie het typt jij bent echt grappig :lol:
Waarschuw beheerder
mensen ik heb alles met rich uitgepraat en dat rich wel of niet pb's heb verstuurd om anderen te waarsch. voor mij kan ik begrijpen. maar gelukkig is rich wel een mens die dingen kan bespreken en dingen kan vergeten en vergeven iets wat anderen hier nog moeten leren
Waarschuw beheerder
net zoals de boel op te naaien

daar ben jij ook een ster in anders.
Waarschuw beheerder
mensuh houden we het centraal scheld mij uit maar niet elkaar dat lost nix op en geeft enkel en alleen maar ruzie
Waarschuw beheerder
leipe jantje je bent een lul de behanger.
Waarschuw beheerder
wahaha altijd handig ken ik tenminste nog altijd behangen

Waarschuw beheerder
donateur
net zoals schelden een teken van zwakte is.

wat doe je zelf dan??

want je bent in elke topic tebevinden waar biek ook is:z:z

maarja daar kom je niet onder uit ik vind je echt een ampart mens dat met je 41jarige lft:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 16:14:
wat doe je zelf dan??

want je bent in elke topic tebevinden waar biek ook is

ja om de aand8 te geven waar ik zogenaamd om vraag ook al zet ik boven het topic nog dat ik gewoon voor mezelf schoon schip wil maken ne dus geen aand8 zoek of wat ook

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 16:14:
je bent in elke topic tebevinden waar biek ook is

jij toch ook ?
ik ook !
ga gewoon alle post van hem af, is niks mis mee hoor

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 16:23:
jij toch ook ?
ik ook !
ga gewoon alle post van hem af, is niks mis mee hoor

ik ga daar hem niet lopen afzeiken wat jullie wel doen:/

ben je ingelicht door je vrouw :o
Waarschuw beheerder
oww wat zijn jullie triest ik vraag volgens jullie om aand8 en wat doen jullie jullie voorzien in elk topic in die vraag:X

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 16:24:
ben je ingelicht door je vrouw

ik kan toch lezen en dat heb ik ff gedaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 16:25:
oww wat zijn jullie triest ik vraag volgens jullie om aand8 en wat doen jullie jullie voorzien in elk topic in die vraag

bij mij heeft dat een andere reden Jan, ik ga gewoon zitten wachten tot je over de schreef gaat en lap je erbij met een vlopje.

heb je mij gedaan, dus daarom, dat weet je en ik heb er het geduld voor. kun je kinderachtig vinden, maar oog om oog, tand om tand, niet meer, niet minder.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 16:28:
bij mij heeft dat een andere reden Jan, ik ga gewoon zitten wachten tot je over de schreef gaat en lap je erbij met een vlopje.

kan je lang w88 want ik ga niet meer over de schreef

heb je mij gedaan, dus daarom, dat weet je en ik heb er het geduld voor. kun je kinderachtig vinden, maar oog om oog, tand om tand, niet meer, niet minder.

wat laat jij je kennuh een klein kind is nog vergevinggezinder

en
heb je mij gedaan

en dat kan jij met 100% ckerheid zeggen???

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 16:30:
en dat kan jij met 100% ckerheid zeggen???

ja, dat heb je zelf geschreven, of dat moet weer eens een leugen geweest zijn.

kan je lang w88 want ik ga niet meer over de schreef

we wachten rustig af

wat laat jij je kennuh een klein kind is nog vergevinggezinder

ben net een olifant, die vergeten / vergeven nooit iets

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga na de cinees vreten halen :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 16:32:
ja, dat heb je zelf geschreven, of dat moet weer eens een leugen geweest zijn.

das voor jou een vraag en voor mij een weet

maar ut klopt wel ik had idd vlopje geduwd

we wachten rustig af

hoop dat je de tijd hebt

ben net een olifant, die vergeten / vergeven nooit iets

zielig ik heb medeleiden met je want als je niet kan vergeven hoop ik dat je geen kids hebt of krijgt want die zul je moeten vergeven als ze iets stoms uithalen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 15:45:
zit hier niet om op nedelands beoordeeld te worden

dat was ook niet mijn intentie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 28 mei 2006 om 16:35:
dat was ook niet mijn intentie

ow ok

maar je ben in ieder geval eerlijk met wat je over me denk en zet het zonder veel woorden gewoon neer das duidelijk

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 16:35:
zielig ik heb medeleiden met je want als je niet kan vergeven hoop ik dat je geen kids hebt of krijgt want die zul je moeten vergeven als ze iets stoms uithalen

die heb ik wel, maar die is A: niet zo dom dat ze van die dingen uitvreet en B: is het wel zo, weet ik wel wie ik wel of niet wat moet vergeven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 16:38:
die heb ik wel, maar die is A: niet zo dom dat ze van die dingen uitvreet en B: is het wel zo, weet ik wel wie ik wel of niet wat moet vergeven.

gedraag je dan eens als een volwassen papa want je gedraagd je hier als een klein kind jij heb dat gedaan dan doe ik dat nenenene sorry maar je ben net een klein kind die moeten ook altijd wraak nemen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 16:40:
gedraag je dan eens als een volwassen

mag jij zeggen !
heeft geen reet met volwassen te maken, dat is het karakter van het beestje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 16:43:
mag jij zeggen !

ik ben nog niet volwasen dat weet ik maar heb zo mijn reden

heeft geen reet met volwassen te maken,

nee idd meer met verstand dat ik wel heb

dat is het karakter van het beestje.

nee das wraakbelust zijn

ik vergeef alles uiteindelijk want ieder mens maakt fouten en heeft zo zijn of haar tekortkomingen

en daarbuiten is het zo dat ik op een vlopje duwde omdat je de regels van pf aan het overtreden was dus jij mag volgens jou eigen zeggen ongestraft de regels overtreden en als er dan iemand iets van zegt pak je die terug

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 16:47:
ik vergeef alles uiteindelijk want ieder mens maakt fouten en heeft zo zijn of haar tekortkomingen

je had pastoor moeten worden !

is het zo dat ik op een vlopje duwde omdat je de regels van pf aan het overtreden was

naaistreek is dat !

dus jij mag volgens jou eigen zeggen ongestraft de regels overtreden

ben jij een admin dan ?

en als er dan iemand iets van zegt pak je die terug

je zei er niks van, je deed eerst en als je geen admin bent, moet je niet de verraaier uithangen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 16:54:
naaistreek is dat !

weet je nog waarom ik drukte want ik weet het nie eens meer

ben jij een admin dan ?

nee jij wel?

je zei er niks van, je deed eerst

moet je maar zorgen dak nie kan drukken oftewel mij of anderen in hun waarde laten

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 16:59:
weet je nog waarom ik drukte want ik weet het nie eens meer

zal wel zijn omdat je het met hetgene wat ik schreef niet eens was en geen weerwoord meer kon vinden

nee jij wel?

gelukkig niet

moet je maar zorgen dak nie kan drukken oftewel mij of anderen in hun waarde laten

oftewel de gelegenheid maakt de verrader ?
en in welke waarde dan ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 17:03:
zal wel zijn omdat je het met hetgene wat ik schreef niet eens was en geen weerwoord meer kon vinden

nee omdat je zonodig moets kwetsen en vergeliekingen moest maken naar nazi's
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 17:03:
en in welke waarde dan ?

gewoon de normaal geldende algemene normen en waarden

maar blijkbaar ben je die allang vergeten

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind vlopje drukken ook niet de normale geldende norm of waarde, dus hoe kan ik die dan in acht nemen, als ze al niet toegepast worden ?

laat verder maar, ik heb mijn standpunten verteld en doe er mee wat je wel / niet wil.

Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 17:05:
maar blijkbaar ben je die allang vergeten

:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 17:09:
ik vind vlopje drukken ook niet de normale geldende norm of waarde, dus hoe kan ik die dan in acht nemen, als ze al niet toegepast worden ?

als iemand mij met nazi mensen gaat vergelijken vind ik dat de normen en waarden met voeten worden getreden dus dan is het geheel normaal en juist volgens die normen en waarden dat iemand bestraft word of is iemand die getuige is van zinloos geweld en dat bij de politie meld ook een verrader
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 17:09:
laat verder maar, ik heb mijn standpunten verteld en doe er mee wat je wel / niet wil.

hoe kan ik nu iets laten terwijl jij op wraak uit bent

beetje in strijd met elkaar vind je niet of mag jij jezelf wel tegenspreken maar zodra een ander dat doet val je hem of haar daar gelijk op aan

Waarschuw beheerder
donateur
jan jonge !!!!!!!!!!!!!!! ga toch niet in op dat achterlijke gezeik van die 2,het lijkt me dat je wel iets beters te doen hebt :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 17:18:
jan jonge !!!!!!!!!!!!!!! ga toch niet in op dat achterlijke gezeik van die 2,het lijkt me dat je wel iets beters te doen hebt

ach is toch wel humor hoe 1 van de 2 zich nu gewoon domweg vastlult

:P

het lijkt me dat je wel iets beters te doen hebt

ja heb ik ook want ik heb nu een date:$
Waarschuw beheerder
jan jonge !!!!!!!!!!!!!!! ga toch niet in op dat achterlijke gezeik van die 2

jajaja maar harde kern lult zichzelf net wel vast wahahaha humor

het lijkt me dat je wel iets beters te doen hebt

ja ik heb zo een date:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 17:19:
ja heb ik ook want ik heb nu een date

zie je wel , ik wist wel dat je iets beters te doen had :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 17:12:
is iemand die getuige is van zinloos geweld en dat bij de politie meld ook een verrader

natuurlijk niet ! die vergelijking is scheef !
maar even anders, ik heb het woord nazi niet gebruikt hoor, ook niet in dat andere topic :no:
ik weet nog wel heel goed welk woord het wel was
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 17:22:
zie je wel , ik wist wel dat je iets beters te doen had

en buiten dat ik heb me wel weer genoeg geergerd aan bepaalde mensen want gut gut wat zijn sommige mensen kortzichtig en alleen maar maar bezig met zichzelf zo vroom en braaf mogelijk te profileren zodat ze door ieder1 aardig gevonden worden tewijl ze nog scheinheiliger zijn dan de mensen die ze als scheinheilig afschilderen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 17:21:
harde kern lult zichzelf net wel vast

nee hoor :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 17:23:

leg uit ??

ik weet nog wel heel goed welk woord het wel was

vertel me dan maar per pb en ik beloof niet op vlopje te drukken

of vertrouw je me niet:X

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 17:25:
per pb

gedaan !

of vertrouw je me niet

heeft niks met vertrouwen te maken toch ?
Waarschuw beheerder

nee ik ben van mening dat het zinloos kwetsen van mij of anderen die het per ongeluk lezen vergeleken kan worden met zinloos geweld maar dan psychisch geweld ipv fysiek geweld

Waarschuw beheerder
donateur
leg uit ??

= scheef !
zinloos geweld op straat, dan grijp je meteen in, althans ik wel. Dat mag dan als fysiek geweld gezien worden, maar dat kan me dan ff niet bommen.

iemand die vlopje drukt, kun je je druk over maken, maar is geen halszaak, heeft gewoon ff tijd nodig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 17:28:
= scheef !
zinloos geweld op straat, dan grijp je meteen in, althans ik wel.

niet ieder1 is altijd bij machte om in te grijpen en jij doet ook gen zak als ze met 3 of 4 gasten staan te trappen want dan denk je ook aan jezelf

maar je ken wel stoer roepen dat dat niet zo is geloof ut toch niet

en stuur die pb nog een x had nog deel op ... functie staan

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 17:31:
maar je ken wel stoer roepen dat dat niet zo is geloof ut toch niet

dan niet, maar dan ken je mij echt niet, ik grijp echt in, verbaal en fysiek, ook al zijn het 3 / 4 man.
als je niks doet, ben je in mijn ogen medeschuldig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 17:24:
en buiten dat ik heb me wel weer genoeg geergerd aan bepaalde mensen want gut gut wat zijn sommige mensen kortzichtig en alleen maar maar bezig met zichzelf zo vroom en braaf mogelijk te profileren zodat ze door ieder1 aardig gevonden worden tewijl ze nog scheinheiliger zijn dan de mensen die ze als scheinheilig afschilderen

je begint er zelf mee .. zo te zien heb jij je aardig in de shit geholpen :yes:

goed van je :respect:
Waarschuw beheerder
dus als je als meisje ziet dat iemand word mishandeld moet je zelf ook maar mishandeld worden door in te grijpen je ken ook 112 bellen of iets van die strekking

en ff rectificatie lees daar waar ik harde kern beschuldig van het mij noemen van een nazi geen nazi maar nsb'er

oftewel een landverrader en een nazi

dus nog erger maar volgens harde kern mag je mensen dus wel uitmaken voor nsb'r zonder daarvoor bestraft te worden

ook al ben je in de wetenschap dat ik en misschien wel anderen die eventueel meelezen ernstig gekwetst worden door zoon zinloze opmerking
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 28 mei 2006 om 17:35:
je begint er zelf mee .. zo te zien heb jij je aardig in de shit geholpen

nee hoor

want het zijn altijd de zelfde mensen die zich met mijn persoontje bemoeien en me aanvallen

dus neem alles met een korel zout

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 17:38:
us als je als meisje ziet dat iemand word mishandeld moet je zelf ook maar mishandeld worden door in te grijpen je ken ook 112 bellen of iets van die strekking

ik wel, dan maar klapjes krijgen, maar niet het gevoel niks gedaan te hebben.
===================================================
verder zie je maar hoe je de benaming opvat.
valt me weer wel tegen dat je de pb open en bloot op het forum gooit, das weer minder.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 17:39:
want het zijn altijd de zelfde mensen die zich met mijn persoontje bemoeien en me aanvallen

dus neem alles met een korel zout

:no: jij opend een topic om je leugens en levensverhaal openbaar te maken ... mensen zouden jou met een korrelzout moeten nemen ...

liegen is op de blaren zitten :yes: ... veel woorden zoals hier zijn dan niet nodig :no: ...

daarnaast beaam jij je leugens .. maar het woord SORRY heb ik nergens zien staan :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op zondag 28 mei 2006 om 17:41:
daarnaast beaam jij je leugens ..

Heeft hij al zo vaak gedaan en als je daar iets van zegt draait hij en een paar vriendjes het zo dat hij het slachtoffer is.
Keer op keer valt hij door de boot maar blijkbaar zijn er nog steeds hele domme naieve mensen die in zijn zielige verhaaltjes trappen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 18:21:
blijkbaar zijn er nog steeds hele domme naieve mensen die in zijn zielige verhaaltjes trappen.

was jij daar ook niet 1 van dan ????
en jij hebt het over niet drukken op vlopjes maar mevrouw jojo jij kan er ook wat van hoor

ik snap niet eens dat mensen zulke verhalen geloven van biek
hij praat of ie de hele wereld al bevochten heeft en alles is negatief in zijn leven

mensen doe je ogen eens open en neem hem niet met een korreltje zout maar met een hele woestijn

Waarschuw beheerder
donateur
Heeft hij al zo vaak gedaan en als je daar iets van zegt draait hij en een paar vriendjes het zo dat hij het slachtoffer is.
Keer op keer valt hij door de boot maar blijkbaar zijn er nog steeds hele domme naieve mensen die in zijn zielige verhaaltjes trappen.

:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Keer op keer valt hij door de boot

*proest* nieuw gezegde?????????
maar blijkbaar zijn er nog steeds hele domme mensen .

uhuh :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 19:02:
*proest* nieuw gezegde?????????

whaaaaaaaaaaaaaaaa :respect: ik vin mooi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 18:32:
ik snap niet eens dat mensen zulke verhalen geloven van biek
hij praat of ie de hele wereld al bevochten heeft en alles is negatief in zijn leven

nee,dat snap ik dus ook niet maar wat ik dus ook niet begrijp dat mensen zich er aan ergeren.je weet dat t kletspraat is dus dan is er verder toch niks aan de hand??? dr zijn wel belangrijker dingen in t leven dan je te ergeren aan kletspraat.

Waarschuw beheerder
donateur
er bestaat ook nog zoiets als "negeren"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 19:08:
er bestaat ook nog zoiets als "negeren"

ja,maar ipv dat ze dat doen zoeken ze t zelf op en gaan zich er vervolgens aan lopen ergeren.zo zout heb ik t nog nooit gegeten hahahhaa.vraag me nu af wie er nu werkelijk gek is.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hennep op zondag 28 mei 2006 om 19:10:
vraag me nu af wie er nu werkelijk gek is

hahahahahaaha

hebben vast een saai leven :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hennep op zondag 28 mei 2006 om 19:10:
vraag me nu af wie er nu werkelijk gek is.

whahahaahaha Hennep voor the almighty president :yes:
en dat vraag ik me dus ook af he :yes::respect:

Waarschuw beheerder
donateur
laat een dikke ruft scheet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 28 mei 2006 om 15:58:
en daantjuh ik ben jou nog steeds veel schuldig maar zoals jij naar me trapt vanaf het begin dat jij terug in nl was en ik nog niet heeft mij miss wel net zoveel pijn gedaan als dat ik jou heb gedaan en geloof me als ik zeg dat je nog steeds veel voor me betekend maar onze ruzie behoord niet hier thuuis dan moeten we gewoon een x afspreken en alles uitpraten is dan misschien beter want hier word toch alles verkeerd uitgelegd

Jij wil schoon schip maken en ik denk dat ik 1 van de personen ben waar je idd een helehoop mee uit te praten hebt.

Plus toen jij nog in Spanje zat, nam ik het hier nog steeds voor je op, maar je wilt niet weten hoe moeilijk voor mij de omschakeling was zonder me maatje.
Het enigste dat er van jouw kant uit kwam was van ja ja heb nu weer met die geneukt en met die en met die en ben gaan denken en ik kon het niet meer.

Je hebt me echt TEVEEL pijn gedaan :(

Uitspraak van VageJetje op zondag 28 mei 2006 om 17:41:
maar het woord SORRY heb ik nergens zien staan

Nou ik heb wel een paar keer gehoord dat Biek begrijpt wat ie me aangedaan heeft, maar het komt bij mij over dat hij dingen zegt zoals ie ze moet zeggen.
Maar dat kan misschien ook internet zijn :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 28 mei 2006 om 19:28:
Het enigste dat er van jouw kant uit kwam was van ja ja heb nu weer met die geneukt en met die en met die en ben gaan denken en ik kon het niet meer

hahahahaha :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 28 mei 2006 om 19:28:
Het enigste dat er van jouw kant uit kwam was van ja ja heb nu weer met die geneukt en met die en met die en ben gaan denken en ik kon het niet meer.

je was dus gewoon verliefd op jan!!!!
das wat anders als "maatje"
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Point made.. Gaat verder nergens over