| Betreft: | lid: |
perfecte bron van inspiratie om op zeer inovatieve wijze het bloed onder andermans nagels vandaan te halen ten einden een reactie uit te lokken waarmee verschillende lachsalvo's bewerkstelligt worden
jezus christus Ian
dit is toch geen tekst voor een zondag avond
Goedemorgen ben ik vrij kan ik niet slapen
Vannacht mega nachtmerrie gehad, was me daar een partij boos op JeePee We vlogen met z'n allen door de lucht (heel vreemd we konden vliegen) daarna op een terras beland waar iemand mijn bier pikte Daarna was ik JeePee kwijt in dat park, stuurde hij me een sms maar als ik die opende kreeg ik een soort computergame waarin ik opdrachten moest uitvoeren om hem te vinden Omdat ik al pissed was van dat bier pikken had ik daar geen zin in. Ikke naar het kantoortje van dat park maar die mensen wilden mij niet helpen dus ik werd woest dus zij vertelden mij waar hij dus was. Ik dacht gooi ik die sms weg maar dat spelletje begon opniew dus ik weer dat kantoor in dat ze die sms er uit moesten halen omdat ik er niet van af kwam Toen kwam JeePee uiteindelijk naar dat terras en lag helemaal in een deuk want hij vond het wel heeeeel erg grappig bedacht
Onthoud nooit dromen maar deze kan ik zelfs nog terugfilmen
morgen
Onthoud nooit dromen maar deze kan ik zelfs nog terugfilmen
ik vond het maar vreemd
ieder mens droomd 4 a 5 x per nacht
alleen die met korte termijn geheugen,die weten er vaak NIX meer van
*zoals mij bijvoorbeeld* ik weet nooit nix
hey wijfie
iedereen droomt!
Dat je je droom niet kan herinneren wil nog niet zeggen dan je nooit droomt.
vind jij het niet lekker dan
ze is je bezit niet hoor
Beccie![]()
sloddervossen jullie
wat je bent betekent nog niet dat iemand je ook bezit
flapsieflopsieflupsie
staat toch echt op m'n voorhoofd geschreven: n00b
nee hoor, ik koop gewoon geen kleding die je moet strijken
als m'n kinderen wel eens kleding krijgen en er zitten blousjes bij dragen ze ze 1 keer
wij bezitten elkaar
ik is hij en hij is ik
niet gezien
wa nun gek
wil je m'n brilletje lenen?
nee hoor, ik heb gewoon een gruwelijke afkeer van kleding die je moet strijken
ik ben ook veelste klungelig om maar steeds al sje gaat zitten er op te moeten letten dat je kleren niet kreukelen