Leeftijd doet er niet toe.. zo lang er maar een klik is toch
je hebt jongens en mannen, en dat heeft niet altijd met de leeftijd te maken
op een ouwe fiets moet je het leren
ligt er aan of zij er nog goed uit ziet als da zo is warom nie
mij maar een vrouw met levens ervaring
ik moet er niet aan denken een vent van 40+
Waarom niet.....als ze lekker is
leeftijd voel je nix van
of ze willen gewoon brute sex van een 20er die nog vol met energie zit..
klopt!, best zielig eigenlijk, als vrouw wordt je leven echt beroerder als je ouder wordt
dat heb je vaak zelf in de hand, als jij je normaal opsteld zal je leven normaal zijn als je 40 er bent, en heb je het echt niet nodig van jonge mannetjes.
maar als je een afgelikte boterham bent heb je dat aan jezelf te danken en mag je het met de restjes van de ander doen, of alleen oud worden, of moet je het van die jonge knapen hebben die je alleen voor te neuken willen in veel gevallen.
brrrrrr, je zou maar zo oud moeten worden, dan bleef ik liever alleen, dan me gezicht op zo´n manier te verliezen
lijkt me beetje onzin ..hier wordt nu even heel negatief gekeken naar jonge kerels
NOu ik kan je vertellen dat elke x 30er en 40er die mij ooit met een oudere dame zag alleen maar 1 hoop jaloezie was
ik ken genoeg vrouwen die 1 x een jonge gast hebben gehad en zich niet meer aangetrokken kunnen voelen tegenover iemand van hun leeftijd.
als jij je aangesproken voelt kan ik daar niks aan doen. je bent wel de 1ste bravo
ik heb het hier niet over normale vrouwen, maar over afgelikte type's die geen man van hun leeftijd meer mee krijgen en afhankelijk zijn van jonge mannen.
ik kan je vertellen dat veel mannen in die leeftijd een jongere vrouw zouden willen ipv een van hun leeftijd. dus waarom zouden ze jaloers moeten zijn??
en ik ken genoeg vrouwen die mannen hebben gehad die ouder zijn als hun, en geen meer van hun eigen leeftijd willen, en dat iemand van hun eigen leeftijd 3 keer niks bleek te zijn.
je zegt het goed : WILLEN . 9/10 krijgt die jonge vrouw niet
hier ben ik het dus niet mee eens. ik ken ook een afgelikte en die kan toch gewoon elke vent krijgen. alleen die wil ze niet als ze minder als 15 jaar jonger zijn.
ben het alleen niet helemaal met je stelling eens
Ik wilde weten of er veel oudere vrouwen op jonge jongens vallen?
Laatst ben ik nog een soort van gestalkt door een vrouw van 43 vandaar
tot een jaar of 27 waarom niet ?
da bedoel ikal zal het vast wel schelen dat ik nog niet aan de 30 zit?
je hebt niets te vrezen als je een jaar ouder bent ff om je gerust te stellen
nou dan hou ik mn naam aan ..goei nieuws!
gelukkig, kan k dalik met een gerust hart slapen gaan
gehehehehegh jij bent oud man 26 jaar hahaahha
Nee was niet mijn type en ik doe het alleen uit liefde en niet zomaar.
ik heb het hier niet over normale vrouwen, maar over afgelikte type's die geen man van hun leeftijd meer mee krijgen en afhankelijk zijn van jonge mannen.
Als 24 jarige vrouw zit je meestal niet echt op een 40 jarige man te wachten....Tenzij hij eruit ziet als Brad Pit
of
Ik wilde weten of er veel oudere vrouwen op jonge jongens vallen?
Laatst ben ik nog een soort van gestalkt door een vrouw van 43 vandaar dat ik het vraag.
ik ben zelf bijna 31 maar ik vind t maar niks die jonge vriendjes geef mij maar een man met levens ervaring haha
De verstandhouding tussen die twee zal op een soort van moeder/zoon relatie lijken. Simpelweg omdat die vrouw gewoon veel ouder is en die knul nog echt een knul is. Het hoeft niet altijd zo te zijn. het zal niet gelijkwaardig zijn. Je zit niet op een lijn