1841x bekeken
| Betreft: | evenement: Bassleader, woensdag 24 mei 2006 om 20:00 |
donateur
Zo, ben ontwaakt uit mn remslaap!
Wat een feestje zeg, ik had niet verwacht dat die belgen zo'n goed feestje konden bouwen
.
De sfeer was prima, veel enthousiasme in het publiek!
en over de aankleding viel ook niet te klagen, okey het is geen qlimax, maar toch!!
Zeker voor herhaling vatbaar!!
Wat een feestje zeg, ik had niet verwacht dat die belgen zo'n goed feestje konden bouwen
en over de aankleding viel ook niet te klagen, okey het is geen qlimax, maar toch!!
Zeker voor herhaling vatbaar!!
jammer van het water en de red bull
? Wat was daar mee aan de hand dan? Water was gratis te halen bij kraantjes, en de red bull heb ik ook overal zien vliegen.
Lekker feessie verders hoor! Had er alleen meer Nederlanders verwacht. Op Reverze was het nog regelmatig zo dat als je iemand aansprak, dat je gewoon lekker Nederlands terugkreeg. Nu was het vooral Waals (Duits/Frans/Nederlands/Vlaams combinatie), en dat is NIET grappig.. Die Waloniërs zijn een stel klaplopers bij elkaar.... De Vlamingen daarentegen:
Wat was daar mee aan de hand dan?
om half 5 het water op en om 5 uur de red bull ook
was echt een super feestje !
daar staan belgen om bekend ! die juichen overal op
Bad boyz
erg vette set .....
Ruthless
Cambodia helemaal losssssss
Bassdrum project vond ik ook wel lekker
Manu Kenton ook erg vet
maar je moet er wel van houden haha
wel erg druk dat wel .. wel tering lang in de rij moeten wachten
ik had niet verwacht dat die belgen zo'n goed feestje konden bouwen.
daar staan belgen om bekend ! die juichen overal op
Bad boyz
Ruthless
Bassdrum project vond ik ook wel lekker
Manu Kenton ook erg vet
wel erg druk dat wel .. wel tering lang in de rij moeten wachten
Zeeeeer goed feest(Reverze vond ik nog net wat beter) maar echt aangename SFEER meegemaakt zoals dat ik al lang niet meer heb gehoord sfeer deed me wat denken aan GHN'97.
De beste van de avond vond ik Lobotomy Inc , Ronald V , en Oxley Live
ben voornaamlijk in de Jumpzaal gebleven die andere 2 heb ik maar even geweest en toen heb ik daar Cj Bolland gehoord en Bad Boys
vond het echt een VET fest en heb me uiterst vermaakt alleen int vervolg meer drank bestellen maar dat vind ik t enige grote minpunt al mag van mij t volume nog wel wat harder hoor
Kijk al met smart uit naar Reverze 27 januari 2007
De beste van de avond vond ik Lobotomy Inc , Ronald V , en Oxley Live
ben voornaamlijk in de Jumpzaal gebleven die andere 2 heb ik maar even geweest en toen heb ik daar Cj Bolland gehoord en Bad Boys
vond het echt een VET fest en heb me uiterst vermaakt alleen int vervolg meer drank bestellen maar dat vind ik t enige grote minpunt al mag van mij t volume nog wel wat harder hoor
Kijk al met smart uit naar Reverze 27 januari 2007
donateur
Wat een feest zeg
komen we net de zaal binnen gingen de lichten aan muziek uit, er moest gelucht worden omdat er teveel Co2 in de zaal hing. De Mc ging gezellig 5 min met ons een liedje zingen
Bassdrum Project was echt vet
voor die kerel
Promo heeft ook weer bewezen waarom ik fan van hem ben, wat kan je kerel knallen
Het minpunt was toch wel dat na 4 uur het water bij de meeste bars op begon te raken
27-01-07 Revers
Bassdrum Project was echt vet
Het minpunt was toch wel dat na 4 uur het water bij de meeste bars op begon te raken
27-01-07 Revers
laatste aanpassing
Nou ik ben ook net wakker
Heerlijk feestje, lekkere sfeer en ooow wat gingen die Belgen los.. echt gaaf om te zien
Vond vooral Promo opt einde echt top
Owja idd het water was snel op, alleen bij vip nog te krijgen opt end
Heerlijk feestje, lekkere sfeer en ooow wat gingen die Belgen los.. echt gaaf om te zien
Vond vooral Promo opt einde echt top
laatste aanpassing
Het feest was opzich wel in orde, Eigelijk niet uit Technozaal geweest.
Verder was het geluid gewoon weg soft.. Waar was de bass? Toen rude awakening het volume opendraaide was er gelijk weer een of andere organisator die het volume lager zetten.. najah gaat nergens over maar goed. Verder was het allemaal wel in orde, Heerlijke setjes van manu kenton, bam bam, rude awakening etc..
Ik vondt het verder wel een geslaagd feest.
Verder was het geluid gewoon weg soft.. Waar was de bass? Toen rude awakening het volume opendraaide was er gelijk weer een of andere organisator die het volume lager zetten.. najah gaat nergens over maar goed. Verder was het allemaal wel in orde, Heerlijke setjes van manu kenton, bam bam, rude awakening etc..
Ik vondt het verder wel een geslaagd feest.
heerlijk genoten daaro. die skiënde belgen hebben 'm echt geir zeg
hing een erg goede sfeer en iedereen ging goed uit zijn/haar dak
artiesten waren ook super bezig. al met al een top feest.. hele leuke ervaring
zeker nog een keer in de toekomst hehe
en daar waren wij met onze "artist" bandjes meteen heen gelopen natuurlijk
en daar waren wij met onze "artist" bandjes meteen heen gelopen natuurlijk
Bassleader was een goed feestje. Zeker de organisatie was zeer goed gedaan.
Alleen waarom werd het zo dood in zaal 1 de tweede helft van de avond? De kindjes stonden erbij en keken er naar. Dit had ik nog nooit meegemaakt. Ik werd er bijna depressief van.
Het meest baal ik er nog van dat ik niet 100% uit mijn broeknaad heb kunnen gaan. Die levensgevaarlijke nep-skiërs schopten de andere bezoekers zo in het ziekenhuis dus moest je telkens uitkijken wat de mensen om je heen deden en ook de vloer was op veel plaatsen gewoon ondansbaar door al die harde doppen en flesjes!
Zaal 3 was echt de beste zaal van de avond. Mooi om te zien hoe r_AW het volume omhooggooide ondanks de waarschuwingen van zo'n zielepoot van de organisatie. Kenton en Bam Bam waren meesterlijk, alleen jammergenoeg had dat volume toen wel omhoog gemogen. Rude Awakening stal de show en zette door die actie het publiek naar zijn hand en draaide er goed op los!
Ik heb veel bekenden mogen meeten in deze zaal. Topsfeertje! In die andere zalen viel dat nogal tegen. Misschien is het beter om die onervaren kiddies de volgende keer te verbannen door de leeftijdsgrens op te schroeven naar 18+.
Alleen waarom werd het zo dood in zaal 1 de tweede helft van de avond? De kindjes stonden erbij en keken er naar. Dit had ik nog nooit meegemaakt. Ik werd er bijna depressief van.
Het meest baal ik er nog van dat ik niet 100% uit mijn broeknaad heb kunnen gaan. Die levensgevaarlijke nep-skiërs schopten de andere bezoekers zo in het ziekenhuis dus moest je telkens uitkijken wat de mensen om je heen deden en ook de vloer was op veel plaatsen gewoon ondansbaar door al die harde doppen en flesjes!
Zaal 3 was echt de beste zaal van de avond. Mooi om te zien hoe r_AW het volume omhooggooide ondanks de waarschuwingen van zo'n zielepoot van de organisatie. Kenton en Bam Bam waren meesterlijk, alleen jammergenoeg had dat volume toen wel omhoog gemogen. Rude Awakening stal de show en zette door die actie het publiek naar zijn hand en draaide er goed op los!
Ik heb veel bekenden mogen meeten in deze zaal. Topsfeertje! In die andere zalen viel dat nogal tegen. Misschien is het beter om die onervaren kiddies de volgende keer te verbannen door de leeftijdsgrens op te schroeven naar 18+.
laatste aanpassing
was misschien beetje Te veel volk , mar toch een lekker feesje , zeker de laatste +- 3-4 uur in de harder styles ,ook the prophet was weer prachtig en hoe promo daar aflsuit
, weet ook iemand of de setjes zijn opgenomen of niet??
alleen dat het water/redbull opwas op het einde was een minpuntje, en de aankleding was wat minder dan bij reverse had ik de indruk , mja vond het een topfeest
alleen dat het water/redbull opwas op het einde was een minpuntje, en de aankleding was wat minder dan bij reverse had ik de indruk , mja vond het een topfeest
donateur
Hele vette avond gehad

Vond de muziek hier en daar wat tegen vallen, maar het laatste uur Greg C vs Binum maakte het helemaal goed!!

Een van de vetste sets die ik ooit gehoord heb

In dat laatste uur leefde de hele zaal weer op
Vond de muziek hier en daar wat tegen vallen, maar het laatste uur Greg C vs Binum maakte het helemaal goed!!
Een van de vetste sets die ik ooit gehoord heb
In dat laatste uur leefde de hele zaal weer op
Topsfeertje! In die andere zalen viel dat nogal tegen. Misschien is het beter om die onervaren kiddies de volgende keer te verbannen door de leeftijdsgrens op te schroeven naar 18+
Zeer mee eens... sommige kids kwamen nog niet eens boven de bar uit
In de jumpzaal zei notabene MC Villian: "For the KIDS from Belgium, for the KIDS from Holland..." Dat was voor mij dé reden om naar een andere zaal te gaan: TechStyles
laatste aanpassing
Haha ojeej... Het gezamenlijk zeiken op 'kids' kan weer vna start, want het was weer een 16+ feessie ipv 18+ haha.. Sjongejonge zeg.. Kheb gister keihard naar mijn zin gehad met verschillende belgen, en dat waren veelal 16/17 jarigen hoor..
En Rude Awakening heb ik op de een of andere vage manier gemist.. Nu toch wel erg spijt van
. Manu Kenton daarentegen had ik zelfs de wekker voor op mn foon gezet, en da was echt maaaasterlijk setje zeg!! Ik snap nu wel wat de Lagoa-ers bedoelen
.
En Rude Awakening heb ik op de een of andere vage manier gemist.. Nu toch wel erg spijt van
http://www.youtube.com/watch?v=fU1jTK5dRsM&search=the%20oh
zelfs lego kan de jump ni weerstaan
wel grappig filmpje...
zelfs lego kan de jump ni weerstaan
wel grappig filmpje...
Ik vond er niet veel aan..enkel omdat ik in gezelschap van leuke mensen was..dat heeft mijn avond beetje goed gemaakt....kutjump...ik zal er nooit van houden, tis ni mijn ding 
en om een of andere "vage" reden (
) dacht ik eigenlijk de hele tijd dat ik in de techzaal stond terwijl het de jumpzaal was...en ik dacht al wat een klote techno draaien ze hier

en om een of andere "vage" reden (
laatste aanpassing
Echt mega feest...alleen et geluid in zaal 1 stond tijdens Lethal MG klote...daarna stukken beter. Dreamteam draaide geweldig en Lobotomy Inc. (op één fout na) nog veel beter. Bad Boyz (irritant veel backspins)en Ruthless vonk nie geweldig draaien, had ik van Ruthless nie verwacht. En ff heerlijk geëindigd meej Promo:)
bij aankomst gelijk naar zaal 2 gegaan.. maar vond de muziek een beetje tegenvallen (wat absoluut niet wil zeggen dat het slecht was, misschien gewoon iets te veel verwacht)...
vond eigenlijk alleen The Prophet en Promo echt vet, alleen jammer dat het eerste deel van de set van promo altijd hetzelfde is
en het viel me op dat er veel mensen stil stonden, met overal enkele van die 'maffe belgen' die een stuk van 2 bij 2 meter nodig hebben omdat ze anders iedereen raak schoppen, gelukkig was het niet al te druk en was er altijd wel wat ruimte te vinden om los te gaan
Reverze was me wel wat beter bevallen, denk dat bass leaders éénmalig was...
vond eigenlijk alleen The Prophet en Promo echt vet, alleen jammer dat het eerste deel van de set van promo altijd hetzelfde is
en het viel me op dat er veel mensen stil stonden, met overal enkele van die 'maffe belgen' die een stuk van 2 bij 2 meter nodig hebben omdat ze anders iedereen raak schoppen, gelukkig was het niet al te druk en was er altijd wel wat ruimte te vinden om los te gaan
Reverze was me wel wat beter bevallen, denk dat bass leaders éénmalig was...
Bassleader... waar was dan de bass
?!
verder was het wel een chaos op de wc's... wc's zijn om
te zeiken! je kon op genoeg plaatsen je drugs innemen
ergens in de zaal
van fouilleren was er nauwelijks
sprake... ik had bij wijze van spreke gewoon een mes
naar binnen kunnen smokkelen... sta je hartstikke lang
in de rij (de normale entree) om alleen maar je kaartje
af te geven en je legitimatie te laten zien... en er waren
maar 9 poortjes waar je met z'n allen moest proppen...
de service aan de bar was goed... bier was goed koud
alleen slecht dat er ver voor het einde drankjes opwaren
(die ik voor andere mensen ging halen)... maar de gezelligheid
(waar je zelf ook een steentje moet bijdragen) was zeer goed
verder was het wel een chaos op de wc's... wc's zijn om
te zeiken! je kon op genoeg plaatsen je drugs innemen
ergens in de zaal
van fouilleren was er nauwelijks
sprake... ik had bij wijze van spreke gewoon een mes
naar binnen kunnen smokkelen... sta je hartstikke lang
in de rij (de normale entree) om alleen maar je kaartje
af te geven en je legitimatie te laten zien... en er waren
maar 9 poortjes waar je met z'n allen moest proppen...
de service aan de bar was goed... bier was goed koud
alleen slecht dat er ver voor het einde drankjes opwaren
(die ik voor andere mensen ging halen)... maar de gezelligheid
(waar je zelf ook een steentje moet bijdragen) was zeer goed
. Die levensgevaarlijke nep-skiërs schopten de andere bezoekers zo in het ziekenhuis dus moest je telkens uitkijken wat de mensen om je heen deden
Ooh is dat het dus?? Ik ga niet zoveel meer naar feesten maar zag er eentje in Outland vorige week en poos terug in de Hemkade.. Wát een idioten zeg..!!!! écht levensgevaarlijk ja..! Komt dat nu meer op dan??
Dat geski is een ware hype nu. Het was een tijd terug meer een technodans in Belgie, maar tegenwoordig vind de jumpjeugd het ook geweldig. Je ziet het nu echt overal.
De gevorderden zijn echt niet bij te houden en maken er een echt kunststukje van. Maar je ziet ook veel peeps echt de meest lompe schuifbewegingen maken waarbij ze hun benen en armen ongeleid door de zaal gooien.
Echt verschrikkelijk die onzinnige moves. Het oude jumpen vergt weinig ruimte, maar deze kinderdans mag wat mij betreft snel verboden worden.
De gevorderden zijn echt niet bij te houden en maken er een echt kunststukje van. Maar je ziet ook veel peeps echt de meest lompe schuifbewegingen maken waarbij ze hun benen en armen ongeleid door de zaal gooien.
Echt verschrikkelijk die onzinnige moves. Het oude jumpen vergt weinig ruimte, maar deze kinderdans mag wat mij betreft snel verboden worden.
donateur
Haha...helemaal mee eens!!
Dat geski is een ware hype nu. Het was een tijd terug meer een technodans in Belgie, maar tegenwoordig vind de jumpjeugd het ook geweldig. Je ziet het nu echt overal.
Echtja heel m'n broek zwart omdat er van die mafkazen tegen aangeschopt hebben.
Verder was het binnenkomen en het drank halen weer slecht hoor.. 6 poortjes ofzo
Achja maar dat voor 20 euro
Feest zelf was wel goed, alleen het geluid mocht wel tandje bij
Had om 4 uur echt kramp in men benen
en ik kon gvd nergens tegoei zitten. Ze hadden die hal achter die eet wagens ook beter gebruikt voor iets nuttigs. Geluid mocht beter. Op Qlimax in hasselt was het geluid echt top, waarom kan dat ergens anders dan niet ?
al bij al wel geslaagd alleen te druk en te weinig zitplaatsen...
al bij al wel geslaagd alleen te druk en te weinig zitplaatsen...
Favoriete muziekgenres: classics, club, darkcore, groove, hardhouse, house, lounge, minimal, oldschool, progressive, speedcore, terror
waardeloos feest
Ga dan ook niet naar zo'n feest als je hardstyle, techno, hardcore én jump niets vind
laatste aanpassing
![[img width=600 height=400]http://www.travel2dance.nl/fotoalbum/Bassleader%202006/37.jpg[/img]](http://www.travel2dance.nl/fotoalbum/Bassleader%202006/37.jpg)
Foto's staan online www.travel2dance.nl
laatste aanpassing
Ga dan ook niet naar zo'n feest als je hardstyle, techno, hardcore én jump niets vind
Amen...
Eigenlijk best wel sneu die reacties van mensen die naar Bassleader gaan ondanks dat ze de hoofdstijlen niet trekken. Waarom dan achteraf gaan lopen zeiken?
Echt weer iets voor die zogenaamde technolui die denken dat ze beter zijn dan iedereen. Bekrompen zieltjes.
Gelukkig zijn er mensen die wel gewoon voor beleving naar een feest gaan.
http://video.google.com/videoplay?docid=-2217195998484655311&q=jumpen
langlaufen voor de nederlanders die het willen leren haha maar niks voor mij in ieder geval?
langlaufen voor de nederlanders die het willen leren haha maar niks voor mij in ieder geval?
laatste aanpassing
ng paar filmpjes gevonden
Hehe, dat zijn mijn filmpjes
http://video.google.com/videosearch?q=bassleader+by+tinus
En hoe dat nummer heet weet ik eigenlijk niet. Weet ook niet zeker meer of dat nu Prophet of Zany was haha.. Eigenlijk moest op dat moment Ruthless draaien, maar ik kan nog wel zien dattet Ruthless niet is
BTW: ik krijg geen pictures te zien op rage-online.be
laatste aanpassing
http://video.google.com/videoplay?docid=-2217195998484655311&q=jumpen
langlaufen voor de nederlanders die het willen leren haha maar niks voor mij in ieder geval?laatste aanpassing 27 mei 2006 11:40
waardeloos is dat...doe gewoon op je plaats..
doelloos om die trappen te doen zo hoog...
bij voetbal zou je makkelijk rood krijgen
Bassdrum Project levende video @ Bassleader!! http://video.google.com/videoplay?docid=9160236881016401629
meer beelden en video's van BassLeader in de website van het bassdrum project... www.bassdrum-project.com
meer beelden en video's van BassLeader in de website van het bassdrum project... www.bassdrum-project.com
laatste aanpassing
-[ BASSLEADER ]- By [url=Http://www.party-addict.nl]Party-Addict.nl[/url]
Bassleader zit er weer op en na dit vette feest is het weer tijd voor de media.
Vanwege wat problemen die wij de afgelopen tijd gehad hebben heeft t iets langer geduurt, maar de foto's en de movie staan nu online!
Foto's Bassleader - 346 stuks -
Movie:
Duur: 35:12 Minuten
Size: 144 MB
Download:
Deze movie van Bassleader is te downloaden in onze Movie-Sectie die je terug vind in onze Member-Area.
Hiervoor moet je je even aanmelden voor onze community, waarna je toegang krijgt tot deze functie.
(Door de crash van het CMS systeem van de website zijn alle members verloren gegaan, hiervoor onze excuses).
Link:
Http://www.party-addict.nl
Bassleader zit er weer op en na dit vette feest is het weer tijd voor de media.
Vanwege wat problemen die wij de afgelopen tijd gehad hebben heeft t iets langer geduurt, maar de foto's en de movie staan nu online!
Foto's Bassleader - 346 stuks -
Movie:
Duur: 35:12 Minuten
Size: 144 MB
Download:
Deze movie van Bassleader is te downloaden in onze Movie-Sectie die je terug vind in onze Member-Area.
Hiervoor moet je je even aanmelden voor onze community, waarna je toegang krijgt tot deze functie.
(Door de crash van het CMS systeem van de website zijn alle members verloren gegaan, hiervoor onze excuses).
Link:
Http://www.party-addict.nl
Ik vind het geen probleem als hij de rest wel mee heeft,
genoeg feestjes vanaf 16-jr
http://moved.gallery.zoommagazine.nl/Mittnick/
Hij heeft wel oog ja, zou alleen de jongste party kiekert worden.
hier staan ook een paar filmpjes 
http://jellen.blogspot.com/
www.jellen.be
en bij ruthless final , daar de eerst 30seconde is het liedje dak bedoel
http://jellen.blogspot.com/
www.jellen.be
en bij ruthless final , daar de eerst 30seconde is het liedje dak bedoel

![TéChNó - DúDé [Techno Aap]](/images/user/61707_2469001.jpg)