Partyflock

Forumonderwerp · 875815

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Leden van de linkse groepering Anti Fascistische Aktie (AFA) houden zaterdag in Amsterdam een tegendemonstratie tegen de extreemrechtse Nationale Alliantie 🇳🇦. Die laatste protesteert zaterdag in de hoofdstad tegen Martijn, de vereniging die opkomt voor de belangen van pedofielen.

In 2003 raakte een groep anti-fascisten nog slaags met een groep demonstranten die bij het Centraal Station in Amsterdam tegen Martijn protesteerden. Zowel de AFA als de Nationale Alliantie mogen nu van de gemeente Amsterdam demonstreren, liet een woordvoerder woensdag weten. Beide groepen hebben wel een andere locatie toegewezen gekregen, op flinke afstand van elkaar, om een nieuwe confrontatie te voorkomen.

De AFA houdt haar actie nabij het station Muiderpoort in het oosten van Amsterdam. De Nationale Alliantie wilde aanvankelijk op deze plek demonstreren omdat het kantoor van Martijn hier zetelde.

De antifascisten waren echter eerder met hun aanvraag, aldus de gemeente. De rechtse groepering moet nu uitwijken naar het Stadionplein in het zuidwesten van de stad.

De NA is hiermee met tegenzin akkoord gegaan. "Wij komen immers om te demonstreren tegen de vereniging Martijn met hun verderfelijke ideeën, niet om te rellen", aldus de alliantie. "De AFA laat met deze tegendemonstratie haar ware gezicht zien als beschermers van pedofielen, hierin gesteund door burgemeester Cohen."

De gemeente heeft met beide groepen afgesproken dat ze niet van de route afwijken en elkaar niet toch nog ergens in de stad gaan opzoeken. De NA rekent op vijftig tot honderd sympathisanten.

bron: nieuwnieuws.nl

''De gemeente heeft met beide groepen afgesproken dat ze niet van de route afwijken en elkaar niet toch nog ergens in de stad gaan opzoeken.''

Neeee tuurlijk doen ze dat niet oom agent, als u het zegt... :bye:

Gemiep over links en rechts hebben we nou genoeg gehad, het gaat om of links het recht heeft op een demo van rechts te verstoren tegen pedo vereniging Martijn die toch echt een smerige vereninging is.

Hier meer info over pedo-vereniging Martijn voor degenen die nog niet door hebben dat het niet om een zelfhulpgroep gaat
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 25 mei 2006 om 00:19:
Als je mij het verband tussen de problemen en de Islam

Wellicht kunnen we beter 'niet-westerse immigrant' zeggen... persoonlijk heb ik het er ook niet op Islam te zeggen...
Waarschuw beheerder
Ja. Tijdens het zuiveren zijn duidelijk wat essentiele delen weggehaald.
Waarschuw beheerder
Ze bedoeld het Europeide ras: Hollanders, Duitsers, Noren, Zweden, Ethiopiers (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 00:24:
Wellicht kunnen we beter 'niet-westerse immigrant' zeggen... persoonlijk heb ik het er ook niet op Islam te zeggen...

Dus Islam heeft er toch niks mee te maken (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 25 mei 2006 om 00:19:
Als je mij het verband tussen de problemen en de Islam kan aantonen zal ik je niet kortzichtig noemen.
En als je mij kan aantonen dat bijvoorbeeld Christelijke en Atheistische Marokkanen, Turken, Antillianen, Surinamers, Joegoslaven dit niet doen omdat zij niet Islamitisch zijn dan zal ik je ook niet kortzichtig noemen.

Tis een moeilijke, en niemand van "jullie" heeft deze ooit weten te beantwoorden. Succes

ik had het net over moslims, en niet over Christelijke en Atheistische Marrokanen,Turken , Antillianen,Surinamers,Joegoslaven.
En ja zeker kunnen deze mensen ook strafbare feiten plegen,dat kan iedereen.
en je hebt mij nu alleen in dat stuk over moslims gehoord, maar er zijn net zo goed Atheistische mensen die strafbare feiten plegen. En ik heb ook niet gezegd dat hun dat niet doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gijsjuh op donderdag 25 mei 2006 om 00:24:
Ja. Tijdens het zuiveren zijn duidelijk wat essentiele delen weggehaald

Haha :respect:

Niet bij iedereen gelukkig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 25 mei 2006 om 00:25:
Ze bedoeld het Europeide ras

Oh god, rasdiscussies...:x nou word het een never-ending topic 8)

Maar ga jullie gang :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gijsjuh op donderdag 25 mei 2006 om 00:20:
Als ik rondloop met de tekst "Blut,­Schw­eiß und Tränen is een stommerik" op mijn t-shirt rondloop..Doe je dan ook nog normaal tegen mij?

nee dan negeer ik je :)
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 00:26:
ik had het net over moslims, en niet over Christelijke en Atheistische Marrokanen,Turken , Antillianen,Surinamers,Joegoslaven.
En ja zeker kunnen deze mensen ook strafbare feiten plegen,dat kan iedereen.
en je hebt mij nu alleen in dat stuk over moslims gehoord, maar er zijn net zo goed Atheistische mensen die strafbare feiten plegen. En ik heb ook niet gezegd dat hun dat niet doen.

Dat bedoel ik; het heeft dus niks met de Islam te maken.
Waarschuw beheerder
het zuivere ras zegtie..nou dat zijn nou egt de soort opmerkingen die mij doen twijvelen aan de rechtse gedachte..gelukkig ken het bij jou geen gedachte zijn aangezien je vrijwel hersenloos moet zijn..wous

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 25 mei 2006 om 00:25:
Dus Islam heeft er toch niks mee te maken

De Islam kan een probleem vormen wanneer zij te streng word nageleefd, want dit strookt niet met onze westere cultuur. Maar er zijn strenge en minder strenge islamieten natuurlijk, en als je Islam zegt zou je ook alle uitzonderingen moeten benoemen, niet westerse-immigrant is een beter woord, dat dekt de lading beter denk ik.
Waarschuw beheerder
nee dan negeer ik je :)

Best. Zo werkt dat bij jou misschien, maar als je er provocerend bijloopt, dan moet je niet raar opkijken als mensen je daarop aanspreken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gijsjuh op donderdag 25 mei 2006 om 00:29:
Best. Zo werkt dat bij jou misschien, maar over het algemeen als je er provocerend bijloopt, dan moet je niet raar opkijken als mensen je daarop aanspreken.

kijk er ook niet raar van op dat mensen mij daarop aanspreken, want dat doen mensen weldegelijk.
Maar waarom zou ik jullie het recht geven iets over mijn kledingskeuze te zeggen, terwijl als ik iets over jullie kleren zeg jullie zelf beledigd zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 00:28:
De Islam kan een probleem vormen wanneer zij te streng word nageleefd, want dit strookt niet met onze westere cultuur.

Ok dat kan maar dat heeft niks te maken met Ali die je berooft.
Michael met zijn gouden tand berooft je ook niet omdat hij Christelijk is :P

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 00:28:
niet westerse-immigrant is een beter woord, dat dekt de lading beter denk ik.

Ook dat is onzin. De grote steden zijn gevuld met niet-westerse allochtonen en vormen hiermee dus de grote minderheid in de lagere sociale klasse.
En ook hiervoor geldt dat het niet komt omdat hij niet-westers. Italianen, Spanjaarden en Nederlanders in dezelfde positie doen hetzelfde.

maar die reactie sloeg op Blut Blabla die de Islam als vijand zag omdat ze daar zo gemakkelijk alle sociale en maatschappelijke problemen aan kon verbinden.
Waarschuw beheerder
dat de islam problemen veroorzaakt is duidelijk..mede doordat er vele manieren zijn van geloofsuiting..

eerwraak
vrouwen denigratie en mishandeling
extremisme
werkloosheid
criminaliteit

maar fundamentalisme/radicalisme is meer iets van de achterstandsmoslims , de gemoderniseerde moslims zijn daarmee niet te vergelijken..
Waarschuw beheerder
kijk er ook niet raar van op dat mensen mij daarop aanspreken, want dat doen mensen weldegelijk.
Maar waarom zou ik jullie het recht geven iets over mijn kledingskeuze te zeggen, terwijl als ik iets over jullie kleren zeg jullie zelf beledigd zijn.

Henja, kijk, er zijn mensen die jou kunnen helpen. Er zijn boeken waar je dingen uit zou kunnen leren. Neem een abo voor de bibiliotheek en ga daar een tijdje lezen ofzo... Is goed voor je, ik meen het ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B) Esco op donderdag 25 mei 2006 om 00:36:
Henja, kijk, er zijn mensen die jou kunnen helpen. Er zijn boeken waar je dingen uit zou kunnen leren. Neem een abo voor de bibiliotheek en ga daar een tijdje lezen ofzo... Is goed voor je, ik meen het

Nee er zijn geen mensen die mij kunnen helpen dat is mij zwart op wit meegegeven , omdat ik totaal niet luister naar wat iemand anders zegt en mijn eigen zin doordrijf.
*gaap*
Waarschuw beheerder

Ik bedoel er mee te zeggen dat je in een cirkel zit.
Het is duidelijk dat je het niet zo hebt met vele buitenlanders. Dit draag je volgens eigen zeggen zelfs uit met je kleding. De "goede" buitenlanders zal je nooit tegenkomen, want die voelens zich aangevallen door je provocerende kleding. vele zullen je misschien zelfs best aardig vinden, maar ze zullen dat nooit ontdekken omdat jij ervoor kiest hun op afstand te houden met je kleding.

Kortom, daardoor krijg je alleen maar slechte ervaringen met buitenlanders, waardoor je zelf steeds meer een hekel zult krijgen aan buitenlanders.

Als je je een dagje andere kleren draagt en misschien je mening wat minder bot verkoopt, zul je misschien zelfs ontdekken dat het grote deel van de buitelanders helemaal zo slecht nog niet is.

(Ik vind het heel erg irritant om deze tekst zo op te schrijven, want ik hou niet van mensen in groepen duwen, maar dit is de enige manier datik dit duidelijk kan opschrijven)
Waarschuw beheerder
Nee er zijn geen mensen die mij kunnen helpen dat is mij zwart op wit meegegeven , omdat ik totaal niet luister naar wat iemand anders zegt en mijn eigen zin doordrijf.

Ok, be stupid... :/
Dus jij bent een vrouw die haar kinderen niet zo goed mogelijk wilt opvoeden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gekkehuus30 op donderdag 25 mei 2006 om 00:36:
dat de islam problemen veroorzaakt is duidelijk..mede doordat er vele manieren zijn van geloofsuiting..

eerwraak
vrouwen denigratie en mishandeling
extremisme
werkloosheid
criminaliteit

maar fundamentalisme/radicalisme is meer iets van de achterstandsmoslims , de gemoderniseerde moslims zijn daarmee niet te vergelijken..

Werkloosheid en criminaliteit zijn manieren van geloofsuiting? :/

En ook voor eerwraak en vrouwenmishandeling geldt dat je dit van mij als ISLAM mag bestempelen als je kan aantonen dat bijvoorbeeld Koerdische Christenen, Joden en Atheisten dit niet doen.
Als je hier over na gaat denken zie je vanzelf dat het niks met de Islam te maken heeft.

Voor mij is dit allemaal hetzelfde als ALLES wat Antillianen flikken onder het kopje Christendom te gooien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 25 mei 2006 om 00:34:
Ok dat kan maar dat heeft niks te maken met Ali die je berooft.

Uiteindelijk wel. Stel je bent een streng Islamiet en waar jij in gelooft, dat strookt absoluut niet met onze Westerse maatschappij; niet met onze wetten (je gelooft in de sharia) niet met onze cultuur (o.a. bloot op t.v.), dan ga je je uiteindelijk afzetten tegen die cultuur/maatschappij, en dat is wat er gebeurde met complete islamitische gemeenschappen, er onstond segregatie, en men integreerde niet. Waarop uitenidelijk de rotte appeltjes het weer verkeerd opvatten, zichzelf superieur verklaren en dan krijg je situaties zoals die marokkaanse hangjongeren die roepen dat 'hun hier over 10 jaar de baas zijn'.
Lijkt vergezocht maar ik denk dat het ongeveer zo gaat.
Je krijgt gewoon een zij/wij cultuur.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gijsjuh op donderdag 25 mei 2006 om 00:40:
Als je je een dagje andere kleren draagt en misschien je mening wat minder bot verkoopt, zul je misschien zelfs ontdekken dat het grote deel van de buitelanders helemaal zo slecht nog niet is.

typisch een spwer.. haha Jammer dat mijn mentor dit al vaak zat gezegt heeft, jammer dat ik niet in dit trucje trap:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B) Esco op donderdag 25 mei 2006 om 00:41:
Dus jij bent een vrouw die haar kinderen niet zo goed mogelijk wilt opvoeden?

Als ik een kind krijg , zal ik het zeker goed opvoeden , en dus niet met die ''positieve'' discriminatie van jou
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 00:41:
Uiteindelijk wel. Stel je bent een streng Islamiet en waar jij in gelooft, dat strookt absoluut niet met onze Westerse maatschappij; niet met onze wetten (je gelooft in de sharia) niet met onze cultuur (o.a. bloot op t.v.), dan ga je je uiteindelijk afzetten tegen die cultuur/maatschappij, en dat is wat er gebeurde met complete islamitische gemeenschappen,

Denk je echt dat dat achter de criminaliteit zit? :/

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 00:41:
Je krijgt gewoon een zij/wij cultuur.

Klopt ja :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 25 mei 2006 om 00:41:
En ook voor eerwraak en vrouwenmishandeling geldt dat je dit van mij als ISLAM mag bestempelen als je kan aantonen dat bijvoorbeeld Koerdische Christenen, Joden en Atheisten dit niet doen.
Als je hier over na gaat denken zie je vanzelf dat het niks met de Islam te maken heeft.

moslims doen dit vooral omdat vrouwen minderwaardig zijn in hun ogen.
Waarschuw beheerder
typisch een spwer.. haha Jammer dat mijn mentor dit al vaak zat gezegt heeft, jammer dat ik niet in dit trucje trap

Je bent nog aan het puberen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 00:44:
Als ik een kind krijg , zal ik het zeker goed opvoeden , en dus niet met die ''positieve'' discriminatie van jou

Zonder positieve discriminatie zouden je vriendjes niet eens mogen protesteren en zou al dat tuig met strafbladen ipv diploma's nooit een normaal leven kunnen leiden.

Wees blij dat er positieve discriminatie is.

Waarschuw beheerder
Ik denk dat het feit dat we te verschillend zijn tot botsingen leid, tot een verstoorde maatschappij. En ja, daar komt criminaliteit uit voort.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 25 mei 2006 om 00:41:
Werkloosheid en criminaliteit zijn manieren van geloofsuiting?

nee dat snap ik ook wel iritanto..was ook einde alinea, daarom stond er een ruimte tussen, ik doelde op de probs met de islam in onze gemeenscahp..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 00:45:
moslims doen dit vooral omdat vrouwen minderwaardig zijn in hun ogen

Als ik dit aan mijn vrienden vertel komen ze niet meer bij. Hun vrouwen en vriendinnen ook niet 8)
Waarschuw beheerder
aan je denkbeeldige vriendjes bedoel je ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 00:45:
moslims doen dit vooral omdat vrouwen minderwaardig zijn in hun ogen.

:no: In de oorspronkelijke Islam is een moslim vrouw beter af dan een christenvrouw. Je hebt alleen van die sukkels ertussen die het verkeerd opvatten.

Wat dat betreft krijg ik af en toe het idee dat sommige islamieten zich in dezelfde fase bevinden als christenen vóór Luther.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gijsjuh op donderdag 25 mei 2006 om 00:45:

Nee , maar ik laat me eigen niet veranderen door niemand niet. en trouwens , het enigste wat ''racistisch'' is aan mijn kleding is mijn patch die op mijn jas is genaaid. voor de rest zul jij geen racistische kleding vinden. de undergrounds die ik draag, worden ook door punkers gedragen, en ja punkers kunnen ook rechts zijn. maar voor het grootste deel zijn punkers niet rechts maar dragen wel dezelfde schoenen.En Nogal raar dat Kleding rechts extrimistisch zou zijn , Kleding kan nog steeds niet praten en denken. vooral niet als het gewoon schoenen zijn , en een spijkerbroek.
Waarschuw beheerder

Nee , maar ik laat me eigen niet veranderen door niemand niet.

Heyyyy! Een paradox!

(das al de 2e keer vandaag dat ik dat moeilijke woord kan gebruiken)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gekkehuus30 op donderdag 25 mei 2006 om 00:49:
aan je denkbeeldige vriendjes bedoel je ...

Sorry ik zal niks slechts meer over neo-nazis en extreem-rechts zeggen :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 25 mei 2006 om 00:47:
Als ik dit aan mijn vrienden vertel komen ze niet meer bij. Hun vrouwen en vriendinnen ook niet

misschien jou ''vriendjes'' niet , maar moslims zien vrouwen alleen als een sexobject wat minderwaardiger is dan hun zelf..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 00:52:
maar moslims zien vrouwen alleen als een sexobject wat minderwaardiger is dan hun zelf..

dan leven ze niet volgens de Koran en zijn het dus géén echte moslims (woslims?)

in de Koran zijn vrouwen namelijk gelijkwaardig (dit in tegenstelling tot de Bijbel)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als je daarmee wil insinueren dat ik een nazi of extreem rechts ben hebben jou woorden al helemaal geen waarde meer..

ik ben realist en ben redelijk chauvinist, dat ken niemand mij kwalijk nemen..

Waarschuw beheerder
Ik ben naar me bed,Morgen weer vroeg dag Discussieer morgenavond wel verder.. Dag.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 00:53:
(dit in tegenstelling tot de Bijbel)

Waar staat in de bijbel dat vrouwen minderwaardig zijn dan?
Waarschuw beheerder
en doe je dat wel..de pest voor je
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 00:52:
misschien jou ''vriendjes'' niet , maar moslims zien vrouwen alleen als een sexobject wat minderwaardiger is dan hun zelf..

Zal ik het duidelijker uitleggen; telkens als mijn Islamitische vrienden de standaard onzin horen over "vrouwenmishandeling" dan liggen ze in een deuk, en hun Islamitische vrouwen lachen het hardst.

Dat is hetzelfde als een Nederlander vertellen dat zij hun kinderen misbruiken. Wat zou hierop je tegenargument zijn?

Ik denk dat ik em wel kan raden.... nou, hetzelfde geldt voor moslims die hun vrouw mishandelen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en doe je dat wel..de pest voor je

Dat jij jouw gezicht nog durft te vertonen man... Ok, dat je een barbie-pooier bent, tot daaraan toe, maar dat je zelfs niet een klein beetje eigenwaarde hebt... :/

Ga met jouw barbies spelen...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 00:55:

Genesis (eerste boek).

Eva is namelijk schuldig aan de "zondeval" (dat gedoe met die boom en die appel) en daarom zijn alle vrouwen vanaf dat moment ondergeschikt aan de man (en allerlei ander vrouwonvriendelijks)

de Koran kent de hele zondeval niet (1 van de belangrijke verschillen met de Bijbel) en daarom zijn vrouwen in de islam in principe gelijkwaardig :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat is hetzelfde als een Nederlander vertellen dat zij hun kinderen misbruiken. Wat zou hierop je tegenargument zijn?

Dat ze met zijn allen naar een protest van de NA zijn geweest :P ;)
Waarschuw beheerder
ik heb helaas voor jou schijt aan wat jij van me vind ..

ga jij nou maar weer preken, jouw mening is waardeloos to me punk..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 00:58:
Genesis (eerste boek).

Eva is namelijk schuldig aan de "zondeval" (dat gedoe met die appel) en daarom zijn alle vrouwen vanaf dat moment ondergeschikt aan de man (etc etc etc)

Verdomd, ik heb het opgezocht:

Je zult je man begeren,
en hij zal over je heersen.’

Je hebt nog gelijk ook :bloos:. Overigens is dit mij vroeger ontkend, de meeste christenen vinden dat de vrouw een ''andere positie'' maar toch gelijkwaardig heeft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 00:55:

Waarom is dit een vraagteken en wordt het bij de Koran als vanzelfsprekend aangenomen?

Alles waar de Koran van wordt beschuldigd is in de Bijbel terug te vinden: eerwraak, steniging van overspelige vrouwen, uithuwelijking van minderjarigen, intolerantie tegenover anders-gelovigen.

Maar nee.. "de moslims" zijn evil :P
Waarschuw beheerder
[gekkehuus25] ik heb helaas voor jou schijt aan wat jij van me vind ..

ga jij nou maar weer preken, jouw mening is waardeloos to me punk..

We hebben het gezien internetheld, met jouw valse adres... Toen zou jij mij ook afmaken, doodhakken, vermoorden, blabla...
Fool you is a JOKE! :D