Partyflock

Forumonderwerp · 875815

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Leden van de linkse groepering Anti Fascistische Aktie (AFA) houden zaterdag in Amsterdam een tegendemonstratie tegen de extreemrechtse Nationale Alliantie 🇳🇦. Die laatste protesteert zaterdag in de hoofdstad tegen Martijn, de vereniging die opkomt voor de belangen van pedofielen.

In 2003 raakte een groep anti-fascisten nog slaags met een groep demonstranten die bij het Centraal Station in Amsterdam tegen Martijn protesteerden. Zowel de AFA als de Nationale Alliantie mogen nu van de gemeente Amsterdam demonstreren, liet een woordvoerder woensdag weten. Beide groepen hebben wel een andere locatie toegewezen gekregen, op flinke afstand van elkaar, om een nieuwe confrontatie te voorkomen.

De AFA houdt haar actie nabij het station Muiderpoort in het oosten van Amsterdam. De Nationale Alliantie wilde aanvankelijk op deze plek demonstreren omdat het kantoor van Martijn hier zetelde.

De antifascisten waren echter eerder met hun aanvraag, aldus de gemeente. De rechtse groepering moet nu uitwijken naar het Stadionplein in het zuidwesten van de stad.

De NA is hiermee met tegenzin akkoord gegaan. "Wij komen immers om te demonstreren tegen de vereniging Martijn met hun verderfelijke ideeën, niet om te rellen", aldus de alliantie. "De AFA laat met deze tegendemonstratie haar ware gezicht zien als beschermers van pedofielen, hierin gesteund door burgemeester Cohen."

De gemeente heeft met beide groepen afgesproken dat ze niet van de route afwijken en elkaar niet toch nog ergens in de stad gaan opzoeken. De NA rekent op vijftig tot honderd sympathisanten.

bron: nieuwnieuws.nl

''De gemeente heeft met beide groepen afgesproken dat ze niet van de route afwijken en elkaar niet toch nog ergens in de stad gaan opzoeken.''

Neeee tuurlijk doen ze dat niet oom agent, als u het zegt... :bye:

Gemiep over links en rechts hebben we nou genoeg gehad, het gaat om of links het recht heeft op een demo van rechts te verstoren tegen pedo vereniging Martijn die toch echt een smerige vereninging is.

Hier meer info over pedo-vereniging Martijn voor degenen die nog niet door hebben dat het niet om een zelfhulpgroep gaat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gijsjuh op dinsdag 30 mei 2006 om 13:39:
Verdomd irritant als je op straat niet veilig bent.

volgens mij weet jij net zo goed als ik waneer het pas veilig op straat is wij horen ons niet aan hun aan te passen maar zij aan ons!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hail The Thunder op dinsdag 30 mei 2006 om 14:43:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Noorse_mythologie
aub lezen en dan terug komen met je grote praat net of je alles weet

zoals ik al zij het gaat er niet om wat het nu werkelijk betekend, maar wat je er mee bedoeld.
Heb ik hier al eens verteld dat Heimdal de god van de rassen is .. ik kan helaas geen link leggen naar de boeken kast achter me.
Waarschuw beheerder
De grootste Racisten zijn die teringhonden van de AFA. Naja teringhonden is een te groot woord voor dat clubje want het zijn eigenlijk niet meer dan een paar puberale kotertjes die denken dat ze iets goeds doen voor de maatschappaij. Maar als ze echt iets goeds willen doen moeten ze lekker een normale baan gaan zoeken en aan het werk gaan. Kansloze rukkers zijn het!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 15:15:
Heimdal de god van de rassen is .. ik kan helaas geen link leggen naar de boeken kast achter me.

Heel goed ja Heimdall is de wachter van de goden en niet de god van de rassen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 14:17:
Jawel hoor, maar zoals ik al zei; het 'doel heiligt de middelen'.

Niet altijd. En je noemt nog steeds geen extreem rechts die anti-geweld is.

Alleen is het uiteindelijke einddoel toch echt hun ideale samenleving waar geen geweld voorkomt!

En de mensen die je niet mag... die ruimen we eerst op?

:/

Waarschuw beheerder
Wél keuren ze uiteraard geweld af, Alleen is het uiteindelijke einddoel toch echt hun ideale samenleving waar geen geweld voorkomt!

Is dat geen contradictio in terminis.. Je wilde toch wat volwassenere woordkeus, bij deze mevrouw! ;P

"Bombing for peace is like fucking for virginity" :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rups op dinsdag 30 mei 2006 om 15:16:
De grootste Racisten zijn die teringhonden van de AFA. Naja teringhonden is een te groot woord voor dat clubje want het zijn eigenlijk niet meer dan een paar puberale kotertjes die denken dat ze iets goeds doen voor de maatschappaij. Maar als ze echt iets goeds willen doen moeten ze lekker een normale baan gaan zoeken en aan het werk gaan. Kansloze rukkers zijn het!

en zo is het en niet anders B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 15:44:
"Bombing for peace is like fucking for virginity"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 15:44:
"Bombing for peace is like fucking for virginity"

PRICELESS!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 15:50:
Kansloze rukkers zijn het!

Gelukkig hebben we er minder last van dan van de wazi's en neonazi's.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 14:21:
Leden van de linkse groepering Anti Fascistische Aktie (AFA) houden zaterdag in Amsterdam een tegendemonstratie tegen de extreemrechtse Nationale Alliantie 🇳🇦. Die laatste protesteert zaterdag in de hoofdstad tegen Martijn, de vereniging die opkomt voor de belangen van pedofielen.

A gossie...het wil er bij de AFA boys and girls maar niet in dat ook mensen, met andere abjecte ideeën dan de hunne, mogen demonstreren in een democratie. Neeuh, als echte anarchisten vinden ze een democratie zeker iets voor enge mensen. Want ja, wetteloos en rechteloos anarchisme klinkt nu eenmaal zooooo veeeeeel beter in de oren...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op dinsdag 30 mei 2006 om 15:54:
Gelukkig hebben we er minder last van dan van de wazi's en neonazi's

Ik wil niet veel zeggen hoor maar in februari dit jaar verstoorde het AFA tuig ook al een volstrekt vredige demonstratie op de Dam in Amsterdam.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 15:55:
Neeuh, als echte anarchisten vinden ze een democratie zeker iets voor enge mensen. Want ja, wetteloos en rechteloos anarchisme klinkt nu eenmaal zooooo veeeeeel beter in de oren...

Volgens mij is bij extreem-rechts iedere vorm van democratie voltooid verleden tijd :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hail The Thunder op dinsdag 30 mei 2006 om 09:24:
Is geen SS zon mafkees is een zwarte zon en die staat voor het blanke ras ;)

Ga eens terug naar school Jordy (Y)

Een zwarte zon staat niet voor het blanke ras.
Het is een 12potig hakenkruis dat de SS Wevelsburg is gebruikt.
"Die Wevelsburg" (burcht) staat in de buurt van Paderborn, Duitsland. Het werd in 1933 ontworpen door SS-leider Heinrich Himmler. Hij wilde daar een "Reichsfuhrer" school voor de SS beginnen. De "Wevelsburg" werd door dwangarbeiders uit een concentratiekamp gebouwd. Met behulp van SS-brigadeleider Willigut werden allerlei occulte versieringen aangebracht. Zo kwam in de "Gruppenfuhrersaal" een vloer met een twaalfpotig hakenkruis mozaïek te liggen (beter bekend als Schwarze Sonne)

Dat had je moeten weten ;)

Ik weet niet wat ze jou voor een onzin leren daar, maar het is duidelijk dat je poep praat :yes:
Hoe durf jij er zo bij te gaan lopen..
http://indymedia.nl/img/2006/05/36574.jpg
http://indymedia.nl/img/2006/05/36575.jpg
als je niet eens weet waar de tekens voor staan die je draagt. (N)

Typisch wazi gedoe (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op dinsdag 30 mei 2006 om 13:53:
Extreem-rechtsen die geweld afkeuren? Ik kan er (vanuit de historie) niet één opnoemen.

Vlaam belang.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op dinsdag 30 mei 2006 om 15:56:
Volgens mij is bij extreem-rechts iedere vorm van democratie voltooid verleden tijd

Gevolg van extreem links is een staat zoals Cuba of Noord Korea of China. Totaal geen inspraak van de burger en totaal staats controle op alles en iedereen.

Waarschuw beheerder
Persoonlijk sta ik de gulden middenweg voor. (Y) Als die bestaat tenminste. :-P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op dinsdag 30 mei 2006 om 15:56:
Volgens mij is bij extreem-rechts iedere vorm van democratie voltooid verleden tijd

:S

Hoor je mij het tegendeel zeggen dan?

Beiden hebben een gedachtegoed dat, indien goed onder de loep genomen, bizar weinig afwijkt van Hitlers ideeën.

Beide zijn uitermate marxistisch dan wel anarchistisch. Extreemrechts is dan ook geen juiste benaming voor het NA tuig (waar jij waarschijnlijk op doeld). Net als AFA zelf zijn het extreem linkse fascisten, beide verwerpen ze de rechtstaat en de democratie en beide menen eigenhandig bepaalde bevolkingsgroepen te mogen bestrijden.

Maar opvallend genoeg is het echter meestal wel het geval dat de AFA dit met geweld probeert te bereiken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 16:10:
Beiden hebben een gedachtegoed dat, indien goed onder de loep genomen, bizar weinig afwijkt van Hitlers ideeën.

Beide zijn uitermate marxistisch dan wel anarchistisch. Extreemrechts is dan ook geen juiste benaming voor het NA tuig (waar jij waarschijnlijk op doeld). Net als AFA zelf zijn het extreem linkse fascisten, beide verwerpen ze de rechtstaat en de democratie en beide menen eigenhandig bepaalde bevolkingsgroepen te mogen bestrijden.

Maar opvallend genoeg is het echter meestal wel het geval dat de AFA dit met geweld probeert te bereiken.

Hitler's ideeën marxistisch dan wel anarchistisch??
Extreem linkse fascisten??

Zo dat waren 2 tegenstellingen in 2 zinnen. En ja, de NA-ploeg ziet er erg vredelievend uit!!

:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 16:05:
Gevolg van extreem links is een staat zoals Cuba of Noord Korea of China. Totaal geen inspraak van de burger en totaal staats controle op alles en iedereen.

In Cuba is de democratie van onderop veel sterker dan hier. In wijkraden en regionale raden worden heel veel besluiten genomen zonder dat de communistische partij zich daar aan opdringt. Eens in de twee jaar moeten de gekozen gemeenteraden zich verantwoorden tegenover het volk wat kan leiden tot afzetting. Bovendien doen daar heel veel kiezers aan mee. Meer dan hier en er is geen sprake van dwang zoals dat waarschijnlijk in N-Korea wel is (denk ik, heb ik niks van gelezen).

Maar totale controle over de burger bestaat op Cuba niet. Wel totale controle over het bedrijfsleven, dat misschien geen slecht idee is, maar dat terzijde..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 16:06:
Persoonlijk sta ik de gulden middenweg voor. Als die bestaat tenminste.

Count me in ! (met 1 been in de rechtse politiek)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 16:10:

De AFA heeft heel weinig gedachtegoed, ze zijn helemaal niet doordrenkt van extreem linkse doctrines. De AFA is volgens mij puur gericht op anti rechts en extreem rechts en is verder dus niet echt bezig met het ontwikkelen van een ideologie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 14:21:
Gemiep over links en rechts hebben we nou genoeg gehad, het gaat om of links het recht heeft op een demo van rechts te verstoren tegen pedo vereniging Martijn die toch echt een smerige vereninging is.

Uitspraak van Roel63 op dinsdag 30 mei 2006 om 16:15:
Hitler's ideeën marxistisch dan wel anarchistisch??
Extreem linkse fascisten??

Zo dat waren 2 tegenstellingen in 2 zinnen. En ja, de NA-ploeg ziet er erg vredelievend uit!!

We dwalen af en aan de openingspost was dit onderwerp niet de bedoeling (lees ik nu pas). My mistake :flower:

;-)

Ik zet de discussie graag elders voort (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weet je wat het probleem van de AFA is (los van het feit dat het stakkers zijn), ze zien in overal en iedereen racisme, ook in mensen die niet racistisch zijn. Wat dus betekent dat mensen die geen enkele band met racistische ideeen hebben zelf het slachtoffer worden van racisme, namelijk door die boefjes van de AFA.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 16:26:
We dwalen af en aan de openingspost was dit onderwerp niet de bedoeling (lees ik nu pas). My mistake

Ik zet de discussie graag elders voort

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
onnozele figuren B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 16:02:
Een zwarte zon staat niet voor het blanke ras.
Het is een 12potig hakenkruis dat de SS Wevelsburg is gebruikt.
"Die Wevelsburg" (burcht).... ..aalfpotig hakenkruis mozaïek te liggen (beter bekend als Schwarze Sonne)

zo goed wist ik het niet eens

moeten we nu steeds gaan discussieren over tekens.
om te beginnen ik vind het zo nerd-distisch dat je meteen teken op je borst de ganse dag rond loopt om te verkondiggen dat je een bepaalde politieke stroming behoord, of je nu extreem rechts ben, of met een button van de PvdA rond loopt.
Er zijn ook andere dingen in het leven als alleen politiek.
Als je met dat teken rond loopt zal alles wat je doet in toch op de een of andere manier wordt je leven er door gelijd. Al ga je sporten een groot gedeelte van je gespreks stof zal bestaan uit jouw politieke mening en niet over dingen die je horizon ver breeden.

Als je met een hakenkruis getatoeerd op je voor hoofd rond loopt kom je er ook gegarandeerd nooit achter dat er ook aardigge negers zijn, want de negers vinden jouw per defenitie on aardig vanwege je symbool.dan maar te zwijgen er over dat je ooit op de gadachte zou komen "dat het best wel leuke kanten heeft om een neger als buurman te hebben.
En dan kom je er ook niet achter dat die neger ook een hekel heeft aan kut marokkanen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op dinsdag 30 mei 2006 om 15:41:
Niet altijd. En je noemt nog steeds geen extreem rechts die anti-geweld is.

Hoeft ook niet, in principe is de hele WP-movement dat, in de grondbeginselen dan :) Maar zoals ik al zei, het doel heiligt de middelen want om hun ideale samenleving te bereiken...

Uitspraak van Roel63 op dinsdag 30 mei 2006 om 15:41:
En de mensen die je niet mag... die ruimen we eerst op?

Moeten de mensen die die samenleving vertroebelen eerst hardhandig aangepakt worden en, wanneer zij niet de nationaliteit van dat land hebben, desnoods het land uit worden gezet. Zo dus.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 16:26:
We dwalen af en aan de openingspost was dit onderwerp niet de bedoeling (lees ik nu pas). My mistake

haha ja dat is al een tijdje zo... wat doe je er aan :Flower: dat is nu eenmaal de consequentie van alle discussies die ook maar iets met extreem rechts te maken hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 16:47:
haha ja dat is al een tijdje zo... wat doe je er aan dat is nu eenmaal de consequentie van alle discussies die ook maar iets met extreem rechts te maken hebben.

Inderdaad...dus om even op het onderwerp terug te komen...

Houten...mooi dorp vooral de "gras"wijk en die nieuwbouwwijk waar ze alles onder water willen laten lopen O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 15:50:

Onder het mom van we sluiten de oogjes en alles wat het niet met mee eens is is "dom of onnozel".
Lekker simpel he.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 16:47:
Moeten de mensen die die samenleving vertroebelen eerst hardhandig aangepakt worden en, wanneer zij niet de nationaliteit van dat land hebben, desnoods het land uit worden gezet. Zo dus.

Klink idd erg geweldloos :/
Waarschuw beheerder
volgens mij weet jij net zo goed als ik waneer het pas veilig op straat is wij horen ons niet aan hun aan te passen maar zij aan ons!

Fijn dat je denkt te weten wat ik weet, maar ben het niet echt met je eens.
Of kan jij me nou eens vertellen waar ze zich nou aan moeten aanpassen? Wat moeten ze doen dan.
Waarschuw beheerder
Wie heevt relleng voto's dang alteit spang of noh
Waarschuw beheerder
Klink idd erg geweldloos :/

Nou.. Het hoeft natuurlijk niet met geweld. Je kunt ze natuurlijk ook naar hun eigen onveilige land terugsturen. Als ze daar dan afgeschoten worden heb je natuurlijk zelf geen bloed aan je handen. (sarcasme)

Moeten de mensen die die samenleving vertroebelen eerst hardhandig aangepakt worden

En wie gaan bepalen wie de samenleving vertroebelen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gijsjuh op dinsdag 30 mei 2006 om 16:59:
Onder het mom van we sluiten de oogjes en alles wat het niet met mee eens is is "dom of onnozel".
Lekker simpel he.

ik sluit me ''oogjes'' niet ,en ik zeg ook niet dat iedereen die het niet met me eens dom of onnozel is.want nee zo simpel ben ik niet:)
Waarschuw beheerder

Vind je het zelf een openhouding? Je hebt je mening al gevormd ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik weet niet wat ze jou voor een onzin leren daar, maar het is duidelijk dat je poep praat
Hoe durf jij er zo bij te gaan lopen..
http://indymedia.nl/img/2006/05/36574.jpg
http://indymedia.nl/img/2006/05/36575.jpg
als je niet eens weet waar de tekens voor staan die je draagt.

Typisch wazi gedoe

Sorry mijn excuus daarvoor ik had eens wat gelezen over rassenleer en heb het waarschijnlijk door elkaar gehaalt dan.
Typisch wazi gedoe

maar ben ik dan gelijk een wazi?? volgens mij niet net of ik alles tot in de puntjes moet weten dat vind ik onzin...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 30 mei 2006 om 09:25:
Uitspraak van -Focus- op dinsdag 30 mei 2006 om 09:16:
Dat is precies het zelfde als hooligans die zeggen dat ze van voetbal houden.

Dat is misschien een juiste vergelijking, hoewel je het niet zo bedoelt. Beide groepen willen in hun opzicht beschermen/verdedigen. Hooligans houden inderdaad van voetbal, beter gezegd van hun club en stad. Net zoals deze groeperingen, hun eigen volk willen beschermen. Dat ze dit doen op een manier die voor anderen onacceptabel is, is een ander verhaal.

Dit klopt trouwens niet.
Het gaat gewoon om het matten, en niet om dat ze toevallig horen bij een groep. Dat bij de groep horen is gewoon het excuus, of het nu om AFA, Extreem Rechtse is, Feienoord of Ajax (die vete heeft trouwens ook wat te maken met de 2e wereld oorlog, Rotterdam heeft fel gestreden tegen de duitsers, amsterdam heeft zich in hun ogen laf over gegeven)

Waarschuw beheerder
donateur
deze discussie blijft trouwens redelijk beschaafd, met een uitzondering dan na

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hail The Thunder op dinsdag 30 mei 2006 om 17:16:
maar ben ik dan gelijk een wazi??

antwoord = ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 17:23:
maar ben ik dan gelijk een wazi??

antwoord = ja

ha ha tuurlijk je kent me niet eens ;) en wat ben jij dan wel niet omdat je niet weet dat een Thors Hammer niks met nazi's te maken heeft?? ;)
Waarschuw beheerder
ha ha tuurlijk je kent me niet eens ;) en wat ben jij dan wel niet omdat je niet weet dat een Thors Hammer niks met nazi's te maken heeft?? ;)

Hij loopt dan ook niet met een plaatje van thors hammer rond.
Als je wel ergens mee rondloopt, dan is het een hele andere zaak ;)

antwoord = ja

Hadden ze bij mij op school maar zulke vragen.... ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wat dom van me
Although its traditional origins are nonracist, the Thor's Hammer symbol was adopted by neo-Nazis and other white supremacists, especially racist practitioners of Odinism, a neo-pagan religion related to Ásatrú. Today, the symbol is displayed by many white supremacists in the form of jewelry, tattoos, and clothing, because they believe that Thor's Hammer signifies the strength and purity of the "Aryan race." Sometimes white supremacists include swastikas (sometimes connected with Thor's Hammer in Old Norse symbology as a symbol of a spinning hammer) in the decorative scrollwork. However, because it continues to be in use by many nonracists, one should never assume that the Thor's Hammer symbol appearing by itself necessarily denotes racism or white supremacy, but instead should judge it by the context in which it appears.

heb geen zin om een boek in te scannen.

Uitspraak van gijsjuh op dinsdag 30 mei 2006 om 17:29:
Als je wel ergens mee rondloopt, dan is het een hele andere zaak

zijn nick was "Hamer Van Thor", maar dan in het Keltisch ofzowat. voordat ik op het envelopje klikte dan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gijsjuh op dinsdag 30 mei 2006 om 17:29:
Als je wel ergens mee rondloopt, dan is het een hele andere zaak

Ik heb een thor hammer als ketting ;)
Waarschuw beheerder
EXTREEM rechts.. EXTREEM links.. tis allebei 3x kut... en meneer heimdall.. dat je zo met je kop op tv gaat staan.. al vond ik t wel terecht om tegen Martijn te demonstreren hoor.. maar waarom moet dat nou weer onder de vlag van extreem rechts?? dan weet je dat je niet serieus genomen word.. en das nou beetje jammer.. waarom nazi-symbolen bij een anti-pedo demonstratie.. zo bereik je geen ene moer..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hail The Thunder op dinsdag 30 mei 2006 om 17:43:
Ik heb een thor hammer als ketting

De meeste lui hier zijn zelf zo hersenloos dat ze maar 1 hersencel hebben. en nog denken ze alles beter te weten dan ons *gaap*
Waarschuw beheerder
als die demonstratie niet door extr. rechts was georganiseerd hadden jullie mischien nog een grote opkomst gehad.. weet ik eigen;lijk wel zeker

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [HuipiE] op dinsdag 30 mei 2006 om 17:52:
waarom nazi-symbolen bij een anti-pedo demonstratie.. zo bereik je geen ene moer..laatste aanpassing 30 mei 2006 17:53

die mensen lopen erbij zoals ze er dagelijks bijlopen,
anders zouden ze misschien ook weer de reactie van de meeste mensen hier krijgen.. '' ze durven hun mening niet te uiten'' of whatever .. maarja jullie hebben op alles wel een commetaar neem ik aan , of je je eigen nou wel of niet zo kleed.. is het dat niet is het wel wat anders
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [HuipiE] op dinsdag 30 mei 2006 om 17:52:
waarom nazi-symbolen bij een anti-pedo demonstratie.. zo bereik je geen ene moer..

mischien omdat die op men jas genaait zitten en ik ze er voor niks en niemand af haal