maar zodra een ander iets meemaakt wat tot de verbeelding spreekt dan word het gelijk afgedaan als hersenspinsels
Nou, met 1 of meerdere collega's?? Je komt ook lekker geloofwaardig over
stel dat iedereen vind dat het niet kan, stop je er dan mee?? Nee?? Wat boeit het dan...
Alleen niet met collega's want als het uit gaat zit je weer met dat gezeik
Maak van je hobby je beroep
Als het met de juiste persoon/personen is...why not
Zie je dr zo goed uit dan dan iedereen met je wil sexen..?
vind je dat ut moet kunnuh of niet
Sex op je werk is dom.. Je gaat je baan toch niet op het spel zetten voor een potje sex? Dan wacht ik toch nog maar even tot de werkdag om is..
Ik weet niet waar je werkt, maar zo aan te zien is het niet boeiends..
dus jij vind een nieuwe en spannende ervaring die bepaalde risico's met zich meebrengt dom
kijk het gaat natuurlijk deels om die spanning want dat geeft toch een heel ander gevoel aan sex dan gewoon zonder die spanning
dus omdat ik sex heb met collega's is het gelijk geen boeiend werk
ik werk op een callcenter
en je hebt wel gelijk ut is kut werk maar ff de spanning van de dag weg n*uken is wel lekker hoor
Ja, ik heb werk waar toekomst in zit.. Dat ga ik niet verprutsen voor een potje sex..
Ja, ik heb werk waar toekomst in zit.. Dat ga ik niet verprutsen voor een potje sex..
Haha, kijk dat bedoel ik.. Dat hoef ik toch verder niet uit te leggen?
Dat kan toch ná het werk..
ik ook niet want ben nog niet betrapt
zeg je nu maar je kan nooit van te voren bepalen wat er gebeurt
probeer het eens en breng dan je oordeel uit
maar wel in me eigen tijd
ik doe ut wel na me werk nog nie tijdens werktijd gedaan
Wat ben je nou voor mietje als je niet eens sex hebt tijdens het werk.
Dan kun je het dus ook echt niet "sex op het werk" noemen.
Amateur.
en callcenters zijn allemaal hetzelfde, zit geen toekomst in, het is dom werk en je hoeft er vooral niet na te denken verklaart wel een hoop natuurlijk
Waarom ga je dan niet lekker met je collega's naar huis om daar te batsen?
Amateur.
en callcenters zijn allemaal hetzelfde, zit geen toekomst in, het is dom werk en je hoeft er vooral niet na te denken verklaart wel een hoop natuurlijk laatste aanpassing 24 mei 2006 10:35
Ik heb zelf vakantiewerk gedaan bij callcenters.. Heb er in totaal bij 3 gewerkt.. Dus ik weet waar ik over praat..
eigenlijk ben je wel heel trots op jezelf ook he
het is dom werk en je hoeft er vooral niet na te denken
Waarom ga je dan niet lekker met je collega's naar huis om daar te batsen?
Belachelijke kortzichtige reactie van iemand die klaarblijkelijk NIET op een Callcenter of Service Center of Klantenservice heeft gewerkt of daar in het algemeen een foutief beeld van heeft wellicht gebaseerd op onwaarheden of een slechte ervaring.
vind je dat ut moet kunnuh of niet
heb je ervaring ermee
ik wel en ik zeg sex op je werk met je vriendin of met 1 of meerdere collega's is erg geil en erg lekker alleen moet nu wel vaak "overwerken"
zeg alleen als t gebeurt, dat je je dan best klote voelt als je baas aan komt zetten je hebt soms van die momenten dat je niet oplet
heb dr zelf geen ervaring mee hoor
zeg alleen als t gebeurt, dat je je dan best klote voelt als je baas aan komt zetten je hebt soms van die momenten dat je niet oplet
Leven zonder spanning is geen leven toch?
ik wel en ik zeg sex op je werk met je vriendin of met 1 of meerdere collega's is erg geil en erg lekker alleen moet nu wel vaak "overwerken
mijn wijf!
mijn wijf!
mijn wijf!
mijn wijf!
mijn wijf!