Vind Jeroen maar een ouwe lul in eenjong jasje... Hoe die praat en discuseerd... gewoon zo traag allemaal, en geen 1 standpunt vast houden.. dat jullie nie moe worden om naar hem te kijken/luisteren..
hahah had niet anders verwacht van een boer uit Oosterhout...
beetje wereldvreemd als je anno 2006 nog bang bent voor homo's
heeft niks met uitgelult te maken als jij mensen beoordeelt op hun uiterlijk beoordeel ik jou op je uiterlijk...
zegt het lelijkste meisje van werkendam
dus ben jij denk ik minimaal 5 kilo te zwaar, heb je een vettige huid... geen uitstraling
Relnicht die rik! ( bah!)
beetje wereldvreemd als je anno 2006 nog bang bent voor homo's
Uitspraak van Stem op Rik BB 2006 op zaterdag 25 november 2006 om 16:51:
dus ben jij denk ik minimaal 5 kilo te zwaar, heb je een vettige huid... geen uitstraling
je leest niet goed kerel
laten we het hopen dat rik wint of tijn anders is het zonde van mijn 50 smsjes
whahah! weet je waarom jij het niet snap..omdat jij niet inzie hoe tijn en Rik zijn..als je daar achter ben herzie jij je mening ook wel
Haha als er iemand traag praat zijn het die twee broertjes en zusjes hoor. Volgens mij volg je een ander programma!!!
Hey sa, weet je, ja ik snap, weet je wel... ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Relnicht die rik! ( bah!)
Bedoel dr nie mee het trage praten, maar op een ouwe L*ll*n niveau discuseren.. BORING!! (wat je er discuseren van kan noemen
Kan ook wel opeens mn bek open trekken als mn ouwe "vriendjes" (die hij ook heeft gebruikt voor zichzelf!) opeens weer trug komen
De zusjes zijn inderdaad erg sloom met praten en er komt weinig zinnigs uit. Tijn vind ik een aparte, maar Rik vink echt zichzelf gebleven en totaal geen relnicht! maar ja ieder zijn mening! Ik ben benieuwd wie er gaat winnen, ben blij dat t programma nu afloopt nu Hilde weer terug in het huis is..
waar/hoe heeft ie dat gedaan dan afgelopen week?
waar/hoe heeft ie dat gedaan dan afgelopen week?
semih begon er over waar Rik bij stond en Rik schoot uit zijn slof!! Jeroen die al zolang zijn geduld heeft moeten bewaren schoot ook uit zijn slof..endat kwam echt niet omdat die andere erbij waren want die zeiden helemaal niks en bemoeiden hun eigen er niet mee..
Als Jeroen niet wint, kijk ik nooit meer!
opeens wist hij wat hij moest zeggen beetje toevallig he, als je iets vind zeg het dan meteen en niet als er andere wat van zeggen!!!
semih begon er over waar Rik bij stond en Rik schoot uit zijn slof!!
Als Jeroen niet wint, kijk ik nooit meer!
Als Rik wint vind ik het ook leuk..
Wil jou wel eens zien na zoveel dagen in het huis en dan buitengesloten zijn!Dan ben je ook wel wat vrolijker en mondiger als er mensen komen met wie je wel goed op kan schieten.
Deed tijn ook toen hij zei de joker nooit te gebruiken, uiteindelijk...
Je gaat niet mensen nomineren waartegen je hebt gezegd hem niet te nomineren. Vind ik.. woord is woord!
Tja Jeroen zal wel winnen, iedereen is het zo roerend met hem eens. Zo kom je er wel achter dat het grootste deel dat naar Big Brother kijkt hem niet eens door heeft