Partyflock

Forumonderwerp · 874719
Betreft: evenement: Q-BASE, zaterdag 9 september 2006 om 16:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Q-BASE 2006 – A 16 HOUR DAY & NIGHT RAW SOUND EXPERIENCE

Op 9 september 2006 organiseert Q-dance voor de derde maal het festival Q-BASE. De strategisch gelegen legerbasis – net over de Duitse grens nabij het plaatsje Weeze - geldt al enige tijd als één van de vetste festivallocaties van Europa. Het militaire vliegveld ligt verscholen in een bosrijke omgeving en de bunkers, opslagplaatsen en hangars zijn een passend decor voor de verschillende dance area’s. Na de succesvolle editie van vorig jaar zal Q-BASE in 2006 echter in een nieuwe vorm worden gegoten.

Voor het eerst in de Q-BASE geschiedenis zal het dit jaar maar liefst 16 uur duren, met een gedeelte overdag van 16:00 tot 00:00 uur en een gedeelte ’s nachts van 00:00 uur tot 08:00 uur. Vooral het feit dat Q-BASE hiermee het langst durende festival wordt dat Q-dance ooit heeft gegeven, zal de bezoekers als muziek in de oren klinken. In plaats van rond middernacht de reis huiswaarts in te moeten zetten, kan er tot in de vroege ochtend door worden gefeest. De tweedeling in tijd zorgt ook voor een tweedeling in de programmering. Uiteraard is er rekening gehouden met de bezoekers zonder eigen vervoer en zal er een goede aansluiting op het openbaar vervoer naar Nederland zijn.

Q-BASE is als platvorm voor de hardste dancestijlen nog rauwer, breder, dieper, vooruitstrevender en gevarieerder geworden. De muzikale programmering beslaat op 9 september het hele spectrum met genres als Hardcore, Oldstyle, Techno, Hardstyle, Psychedelische Trance, Minimal, Drum ’n Bass, Hardtrance, Hardhouse, Early Rave en Jumpstyle. Naast de grote hangar, een buitenpodium en drie bunkers, zullen de toonaangevende platenlabels Scantraxx, Fusion (beide Hardstyle), Babaorum, Jumper Records (beide Jumpstyle), Prospect (Drum ’n Bass) en Third Movement (Industrial Hardcore en Techno) een eigen area hosten.

Op vrijdag 26 mei wordt via Q-dance.nl de totale line-up bekend gemaakt.

Voor de eerste kaarten kun je vanaf zaterdag 27 mei exclusief terecht bij

Ik weet het niet hor.... maareh... ik heb er zin an :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ruudvaneijk op vrijdag 8 september 2006 om 15:05:
iemand een idee waarom het bezoekersaantal van q-base afneemt hier op partyflock?

Staan er verdomde veel te koop ja.. misschien de afstand? Niet echt centraal gelegen locatie.. en Nightmare op dezelfde avond..
Waarschuw beheerder
donateur
iemand een idee waarom het bezoekersaantal van q-base afneemt hier op partyflock?

Tis alweer aant stijgen sinds gisteren hoor. Maar ik vond de daling ook onverklaarbaar ja. Misschien wat mensen die het makkelijk in hun agenda zetten en er nu achterkomen dat ze niet kunnen of willen :S, hoe gek dat ook zou zijn.
Waarschuw beheerder
donateur

heerlijk weertje overigens, hopelijk morgen ook

omdat ze twijfelen tussen nightmare en q-base... dus dan hebben ze ze allebei in hun agenda staan.. en dan besluiten ze naar nightmare te gaan.. en dan halen ze q-base weg... dan daalt het bezoekers aantal :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 14:58:
Ik ben op zeker nuchter Of ik 't haal tot 08.00 uur? Vast wel.. maar wij gaan pas om een uurtje of 20.00 rijden.

Met alle respect, maar waarom pas om 20.00 uur rijden? Dan mis je bijna de helft. Vindt je dat niet zonde?
Waarschuw beheerder
donateur
trouwens alle duitse feestgangers worden er niet bij geteld he.. dus t gaat echt wel druk worden hoor.. :D:d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim op vrijdag 8 september 2006 om 15:10:
Met alle respect, maar waarom pas om 20.00 uur rijden? Dan mis je bijna de helft. Vindt je dat niet zonde?

Wij rijden ook pas om 20.00 uur! Bij ons is het gewoon overmacht!

Hoewel ik 16 uur achter elkaar wel heel lang vind hoor!

Waarschuw beheerder

Ja, zou ook liever eerder gaan, maar een aantal van mijn dinnetjes en vrienden moeten nog werken tot 17.00 uur..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tim op vrijdag 8 september 2006 om 15:07:
Tis alweer aant stijgen sinds gisteren hoor. Maar ik vond de daling ook onverklaarbaar ja. Misschien wat mensen die het makkelijk in hun agenda zetten en er nu achterkomen dat ze niet kunnen of willen , hoe gek dat ook zou zijn.

Ik zet zelf alle feesten waar ik heen wil / die ik wil volgen in mn agenda omdat dat makkelijk doorklikt.. En als ik dan zeker weet dat ik niet ga, wat meestal pas een dag vantevoren is, dan gooi ik ze eruit. Zijn vast meer mensen die dat doen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 15:17:
Hoewel ik 16 uur achter elkaar wel heel lang vind hoor!

Ja, ik ook.. stel dat ik er om 22.00 uur ben.. dan heb ik nog tot 08.00 in de ochtend tijd om te feesten.. da's al langer als een normale stapavond!!
Aangezien ik ook geen zooi gebruik is't voor mij lang genoeg.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op vrijdag 8 september 2006 om 15:18:
Ik zet zelf alle feesten waar ik heen wil / die ik wil volgen in mn agenda omdat dat makkelijk doorklikt.. En als ik dan zeker weet dat ik niet ga, wat meestal pas een dag vantevoren is, dan gooi ik ze eruit. Zijn vast meer mensen die dat doen

Juist, check mijn overvolle agenda maar 's :P denk niet dat ik daar allemaal heen kan.
Waarschuw beheerder
donateur

dacht ik ook al :/ dan mis je de dag/nacht insteek

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 15:17:
Ja, zou ook liever eerder gaan, maar een aantal van mijn dinnetjes en vrienden moeten nog werken tot 17.00 uur..

dan is 't niet anders natuurlijk ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Voor 8 uur draait er nix wat ik wil zien.. En 16 uur lang volhouden nuchter trek ik niet.. Dus ga lekker wat later, wil er rond 8en zijn.
Meteen starten met Fusion Production Team, lekkere binnenkomer :woeptidoe:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chrizzle op vrijdag 8 september 2006 om 15:20:
Juist, check mijn overvolle agenda maar 's denk niet dat ik daar allemaal heen kan.

Voor mij geldt helaas hetzelfde.. Alhoewel 3 weekenden achter elkaar er wel inzit voor oktober..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ruudvaneijk op vrijdag 8 september 2006 om 15:20:
dan is 't niet anders natuurlijk

Nee.. maar vind het totaal niet erg.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chrizzle op vrijdag 8 september 2006 om 15:20:
Uitspraak van Stefanovic078 op vrijdag 8 september 2006 om 15:18:
Ik zet zelf alle feesten waar ik heen wil / die ik wil volgen in mn agenda omdat dat makkelijk doorklikt.. En als ik dan zeker weet dat ik niet ga, wat meestal pas een dag vantevoren is, dan gooi ik ze eruit. Zijn vast meer mensen die dat doen

Juist, check mijn overvolle agenda maar 's denk niet dat ik daar allemaal heen kan.

Precies, dat zal t zijn ja.

Uitspraak van Stefanovic b) op vrijdag 8 september 2006 om 15:20:
Meteen starten met Fusion Production Team, lekkere binnenkomer

Zekers! Nog nooit opgetreden, maar als ik zie wie er allemaal acte de presence geven maar dit team gerust om worden gedoopt tot: Fusion All-Star Team :)
Waarschuw beheerder
donateur
Wie ook alweer allemaal? :bloos: Ik heb alleen showtek onthouden.. Het deed mij trouwens een beetje denken aan het einde van X-Qlusive Holland vs Italy, stonden er ook 10 Dj's achter een tafel :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lawa op vrijdag 8 september 2006 om 14:12:
Verder, ja mensen zijn 00.00 volgens mij al dik naar de klote als ik het zo lees...

Wahahah egt niet... Tot 8 uur s'ochtends helemaal los:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op vrijdag 8 september 2006 om 15:20:
En 16 uur lang volhouden nuchter trek ik niet..

zie het als een uitdaging.. join the club :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op vrijdag 8 september 2006 om 15:29:
Wie ook alweer allemaal? Ik heb alleen showtek onthouden.. Het deed mij trouwens een beetje denken aan het einde van X-Qlusive Holland vs Italy, stonden er ook 10 Dj's achter een tafel

Hehe, idd!

Het Fusion Production Team is een combinatie van verschillende DJ's die voor Fusion produceren. Zo zullen Pavo, Zany,Walt, Duro en Tatanka te bewonderen zijn.
Bron: www.q-dance.nl

Dat wordt wat!! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ruudvaneijk op vrijdag 8 september 2006 om 15:33:
zie het als een uitdaging.. join the club

9 uur heb ik al moeite mee :p Mja ik kan ook niet half los gaan ofzo.. Het is zoutzakmode of stampmode ;)
Mja we zien wel hoever we komen morgen :) Als ik om half 8 geen benen meer overheb en alleen nog maar kan stilstaan, luisteren naar de muziek en kijken naar de mensen.. Dan kan ik nog steeds genieten hoor :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op vrijdag 8 september 2006 om 15:37:
zoutzakmode of stampmode

En juist daarom zijn wij de die-hards... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Die moet je ff uitleggen.. Het is vrijdag hoor, dan is de scherpte eraf :p
Waarschuw beheerder
Overigens wil ik er dus WEL om 16u zijn he! En het helemaal tot het einde uitzingen zit er niet in vrees ik, afspraken de dage rna.

Anyway, wel Ohne Drogen uiteraard, hoogstens een paar biertjes! (l)

Ben toch geen mietje! :[
Artiest {SHOWLIST artist 61507, 38666, 43052, 35651, 5418}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 8 september 2006 om 16:04:
Ben toch geen mietje!

wie heeft dat gezegd dan? :[ :O

wordt mooi feessie, kan er pas rond half 11 zijn :[ :[
maja, dan wel tot het einde blijven :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er ZIN in :jaja:
Artiest Len-E
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 8 september 2006 om 16:04:
Anyway, wel Ohne Drogen uiteraard, hoogstens een paar biertjes!

Ben toch geen mietje!

dat horen we nou graag, ik ga liters water, red bull, gatorade of bier zuipen, net wat voorradig is, meer niet....

:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 8 september 2006 om 16:46:
ZIN

Hier nog 1.. Lekker setje op, ik kan al nie meer stilzitten...
Kben morgen present op de meeting als k m kan vinden trouwens :jaja: Bij de hardcorebunker.. Moet ik daar de open air onder verstaan? En waar herken ik de meeting aan? :p Het wordt mn 1e, so be gentle ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als er nog iemand een kaartje zoekt...

PM me maar

ga niet ivm sporten zondagmorgen.. dan trek k t namelijk niet tot 8 smorgens... ofjah, dat kan k nie maken..

omg eindhoven

Werkzaam bij Engage Events
Waarschuw beheerder
donateur
ZIN IN OOK!!!!!!!!!!!

Vanaf 16:00 uur feestuh :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Len-E op vrijdag 8 september 2006 om 16:47:
dat horen we nou graag, ik ga liters water, red bull, gatorade of bier zuipen, net wat voorradig is, meer niet....

ja... sccs..

zulle je nie tege houde:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sant. op vrijdag 8 september 2006 om 17:58:
Als er nog iemand een kaartje zoekt...

PM me maar

ga niet ivm sporten zondagmorgen.. dan trek k t namelijk niet tot 8 smorgens... ofjah, dat kan k nie maken..

omg eindhoven

Dan blijf je wat minder lang, vertrek je eerder en neem je ook nog mij en mn vriendin mee, dan zijn we allemaal blij o:)

En ook hier vraag ik het nog een keer: Ik zoek VERVOER! Nondeju! reageer eens effe hier stelletje pipo's! :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 15:06:
Staan er verdomde veel te koop ja.. misschien de afstand? Niet echt centraal gelegen locatie.. en Nightmare op dezelfde avond..

Waarom koop je dan een kaartje? Je weet de afstand toch!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 8 september 2006 om 18:19:
Dan blijf je wat minder lang, vertrek je eerder en neem je ook nog mij en mn vriendin mee, dan zijn we allemaal blij

inderdaad een ideaal plan..
maar... ongelofelijk maar waar.. morgen wordt mijn auto weer mooi gemaakt en staat ie dus de hele dag bij de garage...

AAAARGH!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sant. op vrijdag 8 september 2006 om 18:27:
inderdaad een ideaal plan..
maar... ongelofelijk maar waar.. morgen wordt mijn auto weer mooi gemaakt en staat ie dus de hele dag bij de garage...

AAAARGH!!!!

:( Mijnes moet ook nog steeds gemaakt worden maar er komt elke keer wel weer een of andere financiele domper binnen waardoor ik 't steeds maar moet uitstellen.

Helaasj Pindakaasj, we zullen een dansje voor je maken goed? En succes met het sporten zodnagmiddag! (k)
Waarschuw beheerder
denk dat wij ook pas rond 18.00 uur gaan rijden..gaan vooral voor de techno bunker, rachmad en djax wordt super!

tot 8 uur, moet wel te redden zijn, anders inderdaad heerlijk chillen en van de muziek genieten!

Waarschuw beheerder
wordt weer een top feestje! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 19:03:
wordt weer een top feestje! :bounce:

n heerlijke, nuchtere en goeie opmerking (y) ;)
Waarschuw beheerder
Wij gaan om 19.30 weg... ongeveer 1,5 rijden. En 6 uur weer terug. Mooie tijden vind ik :) Kheb dr fucking veel zin in :D:D:D:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Dat iedereen zo laat pas gaat...%) Is voor mij wel het laatste Outdoorfeestje dat ook overdag is tot volgend jaar lente/zomer weer, dus ik wil er juist vroeg bij zijn! (l)

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 8 september 2006 om 19:42:
Dat iedereen zo laat pas gaat...%) Is voor mij wel het laatste Outdoorfeestje dat ook overdag is tot volgend jaar lente/zomer weer, dus ik wil er juist vroeg bij zijn! (l)

ik ook (L)

oh ja ik ga jou ff lastigvallen :9
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben er ook pas om 2 uur :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 8 september 2006 om 18:30:
Helaasj Pindakaasj, we zullen een dansje voor je maken goed? En succes met het sporten zodnagmiddag!

Als jullie n dansje doen, moet dan sporten ook wel goedkomen...

en t was nog wel zo'n mooie gelegenheid om mijn verjaardag te vieren... :nocheer:

dan maar naar Headliner!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 8 september 2006 om 19:42:

same here :) om 2 uur met pendelbussen heen & om 9 uur terug (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ruudvaneijk op vrijdag 8 september 2006 om 19:52:
same here :) om 2 uur met pendelbussen heen & om 9 uur terug (y)

kijk dat zijn nog eens tijden :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ruudvaneijk op vrijdag 8 september 2006 om 19:52:
same here om 2 uur met pendelbussen heen & om 9 uur terug

ben trots op je, dorpsgenoot!!!

...en jaloers.. :D :bounce:
Waarschuw beheerder
Tot morgen allemaal :)