I'm A Little Bit Of The Old School 18 mei 2006 00:37http://members.chello.nl/m.houthoff/g.mp3 hij begint met how you like bass maar daarna komt er een vet deuntje, deuntje komt ongeveer op de helft van dit nummer en op het eind hoor je hem ook weer ... kwil weten ... zo'n kippenvel nummer .. lekker man ik luister er nog naar
Onrustig&Ongeduldig Werkzaam bij G.O.D. Underground Events Artiest Halon 18 mei 2006 00:38donateurFf zonder te luisteren : Endymion & Evil Activities - Do you like bass! Owja en er is een topic voor dit soort vragen
I'm A Little Bit Of The Old School 18 mei 2006 00:40nopp tis een vet oldskoel nummer ,, het deunntje duurt niet lang maar wel kippenvel laatste aanpassing 18 mei 2006 00:40
KGb 18 mei 2006 00:50hoe heet dit nummer: kaboem tjing tjing tjing kaboem kaboem kaboem tjing tjing kebem kaboem kebem?
Onrustig&Ongeduldig 18 mei 2006 00:54donateurUitspraak van KGb op donderdag 18 mei 2006 om 00:50:▶kaboem tjing tjing tjing kaboem kaboem kaboem tjing tjing kebem kaboem kebem? K3 - Tjing kaboem-dance
KGb 18 mei 2006 00:58Uitspraak van I'm A Little Bit Of The Old School op donderdag 18 mei 2006 om 00:54:▶zucht ga fietsen man ik zou wel willen maar t regent
18 mei 2006 01:05weet je hoevaak die wel niet ge(mis)bruikt is?! dit is wel de allerallerslechtse die ik gehoord heb... luister eens naar dj rush-motherfucking bass
18 mei 2006 01:06Uitspraak van I'm A Little Bit Of The Old School op donderdag 18 mei 2006 om 00:40:▶nopp tis een vet oldskoel nummer ,, het deunntje duurt niet lang maar wel kippenvel je bedoelt de melodie van sunbeam-outside world
I'm A Little Bit Of The Old School 18 mei 2006 01:18hmmmz kheb nog nier helemaal geluisterd volgens mij is het niet
Pithune/Shadow Interaction Artiest {SHOWLIST artist 43992, 69091, 71165, 45735} 18 mei 2006 01:31Ado & Montorsi - Like A Bass 100% zeker *edit* http://www.discogs.com/release/221776 *edit 2* dus het nummer met de sample, die je zoekt is Sunbeam - Outside World.. (oud klappertje van oa de huidige Yoda.Inc)laatste aanpassing 18 mei 2006 01:45
Pithune/Shadow Interaction 18 mei 2006 03:09Uitspraak van rosiviseren op donderdag 18 mei 2006 om 02:23:▶dit is et nieuwe intro van bassie en adriaan en de gestolen leeuw ... J4 mAnG d!kKe H4l
Maximumraver Artiest {SHOWLIST artist 56346, 63293} 18 mei 2006 05:30Uitspraak van Pithune/Shadow Interaction op donderdag 18 mei 2006 om 01:31:▶Ado & Montorsi - Like A Bass