Partyflock
 
Forumonderwerp · 874018

Onderwerp is dubbel!

Zie "Hét "Hoe heet dit nummer topic"" voor eenzelfde onderwerp.
http://members.chello.nl/m.houthoff/g.mp3

hij begint met how you like bass maar daarna komt er een vet deuntje, deuntje komt ongeveer op de helft van dit nummer en op het eind hoor je hem ook weer ... kwil weten ... zo'n kippenvel nummer .. lekker man ik luister er nog naar :P
nopp tis een vet oldskoel nummer ,, het deunntje duurt niet lang maar wel kippenvel :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoe heet dit nummer:
kaboem tjing tjing tjing kaboem kaboem kaboem tjing tjing kebem kaboem kebem? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KGb op donderdag 18 mei 2006 om 00:50:
kaboem tjing tjing tjing kaboem kaboem kaboem tjing tjing kebem kaboem kebem?


K3 - Tjing kaboem-dance
 
Waarschuw beheerder
weet je hoevaak die wel niet ge(mis)bruikt is?! dit is wel de allerallerslechtse die ik gehoord heb...

luister eens naar dj rush-motherfucking bass
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I'm A Little Bit Of The Old School op donderdag 18 mei 2006 om 00:40:
nopp tis een vet oldskoel nummer ,, het deunntje duurt niet lang maar wel kippenvel


je bedoelt de melodie van sunbeam-outside world
Artiest {SHOWLIST artist 43992, 69091, 71165, 45735}
Waarschuw beheerder
Ado & Montorsi - Like A Bass :)

100% zeker

*edit*

http://www.discogs.com/release/221776 (f)

*edit 2*

dus het nummer met de sample, die je zoekt is Sunbeam - Outside World.. (oud klappertje van oa de huidige Yoda.Inc)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit is et nieuwe intro van bassie en adriaan en de gestolen leeuw ... O:)